پوشه Robots.txt را بروزرسانی یا این که تولید فرمایید آموزش سئو در مشهد و نقشه تارنما خویش را به آن ارسال نمایید. فولدر Robots.txt به موتورهای کاوش می گوید که چه صفحاتی در تارنما شما ایندکس گردیده و یا این که چه صفحاتی را ایندکس نکنند  کلاس سئو مشهد و یا این که به آن دسترسی نیابند. با ارسال نقشه وبسایت میتوانید تعداد صفحه های را برای ایندکس به جهت عالی شناسایی شدن بوسیله ربات‌ها ارتقاء دهید.

 
نقشه تارنما HTML و XML
نقشه‌های وبسایت فرصتی را تولید می‌نماید تا موتورهای کاوش درباره هر تغییر‌و تحول جان دار در وب سایت استحضار نتیجه ها نمایند. ولی نمی‌اقتدار انتظار داشت که موتورهای کاوش فوری برای ایندکس صفحه های تغییر و تحول یافته بشتابند؛ مطلقا تغییرات سریعتر در مقایسه با وقتی که نقشه وب سایت ندارید ایندکس میشوند.
 
در بهینه سازی داخلی، یکی مفاد بسیار اصلی، پژوهش و رفع ایرادات نقشه وب سایت میباشد. مدرس سئو مشهد نقشه وب سایت در بهبود جايگاه وبسایت شما در نتیجه ها جستجوی گوگل اثر بدون واسطه دارااست. نقشه وبسایت پوشه XML دربردارنده فهرست نشانی‌های یک وبسایت میباشد. تارنما مپ، نقشه وبسایت اطلاعاتی از قبیل واپسین به‌روزرسانی‌ها، آحاد URLهای تارنما و… را در دست مدیران وبسایت قرار می دهد. وقتی رمز و عمل گوگل با نقشه وبسایت میفتد که بات های گوگل برای ایندکس کردن داده ها وارد وبسایت شما می شوند. اصلاح نقشه وبسایت موجب می شود تا بات های گوگل شل‌خیس بین صفحه های تارنما شما گردش نمایند. نقشه وب سایت مهمترین رویه رابطه با  موتورهای کاوش میباشد. پلاگین XML-Sitemaps به شما گزارشی از نقشه سایتتان را ارائه میدهد، نقاط ضعف و پیشنهادهایی برای اصلاح آن را در مشت شما می گذارد. این پلاگین به شما یاری می‌نماید تا مشخص و معلوم نمایید کدام یک از تیم‌های شما در نقشه و در گوگل ایندکس گردد، همینطور می توانید بخشی از محتوا را از دیده بات های جستجو گر، مخفی نمایید. به کارگیری از این ابزار به این شکل میباشد که آغاز URL را وارد وبسایت می کنید و آن‌گاه باقی روند را طبق دلخواه خویش جاری ساختن می‌دهید.
 
کنونیکال ورژن اساسی وب سایت
 
نظارت فرمائید که آیا تارنما در هنگام گشوده شدن نشانی کاغذ آن به طور www یا این که سوای www و یا این که هر دو میباشد. در صورتی هر دو میباشد آن وقت دو‌مین ارجح وب سایت را تعیین نمائید و نیز آن را در گوگل سرچ کنسول تعیین نمایید. ریدایرکت 301 برای پیاده‌سازی دربین ورژن‌های http:// و http://www وب سایت ضروری میباشد؛ در صورتیکه اینکار را نکنید آحاد لینک و پیوند‌های ورودی که به http://www.example.com اشاره می‌نمایند با اعتبار به http://example.com منتقل نمی‌شود و بالعکس. قابل ذکر میباشد که با استعمال از کنونیکال (تهیه اسم دامنه منتخب) به گوگل اعلام می کنید که کدام سبک نامگذاری (http://www.example.com یا این که http://example.com) را ترجیح می‌دهید. بدین ترتیب خوب میباشد یک کدام از URLها را تحت عنوان مقصد منتخب تعیین فرمائید و برای این فعالیت از ریدایرکت 301 استعمال نمایید. با استعمال از این ریدایرکت اعتقادوباور داده می شود که یوزرها و موتورهای کاوش به کاغذ صحیح ارجاع داده می شوند.