x تبلیغات
تخصصی‌ترین مرجع برای مقالات آموزش سئو در مشهد

پیدا کردن کلمات کلیدی بذر برای سایت‌های جدید

 وقتی که قصد استارت عمل‌های سئوی یک وب سایت تازه را دارید، در واقع وارد یک دنیای تازه می شوید. دنیای یک حصول‌وکار که احتمالاً در اولِ فعالیت خیلی هم با فضای بازار آن شناخت ندارید. دوره خصوصی سئو مشهد از این‌رو برای کشف کردن عبارات کلیدی بذر بایستی از منابعی غیر از تارنما خودتان به کارگیری نمایید.

در این باره هم اولی منبعی یا این که منابعی که میتوانید مدنظر قرار دهید، رقبای تارنما شما می‌باشند. کافی میباشد یک یا این که تعدادی عبارت که به طور حدسی برای آغاز فعالیت تعیین کرده‌اید، کاوش نمائید. در میان نتیجه ها کاوش از تارنما‌هایی مثل ویکی‌پدیا یا این که دیجی‌متاع که برای اکثر کلمه ها درجه دارا‌هستند، صرف‌حیث فرمایید. وب سایت‌های دیگری که در یک سری واژه و کلمه موردنظر شما سکو دارا‌هستند و در به عبارتی فضای کاری شما عمل دارا‌هستند، تحت عنوان حریف شما به شمار میایند. کافی میباشد این وبسایت‌ها را به ابزار جت بهینه سازی بدهید و کلماتی که در آن‌ها مرتبه دارا‌هستند را پیدا نمائید. از این لغت ها میتوانید برای لغت ها کلیدی بذر ایده بگیرید.
جستجوهای مرتبط گوگل
 زمانی که عبارتی را در گوگل کاوش می کنید، گوگل خلال حاصل کاوش، مدرس سئو مشهد تنی چند از مورد ها جستجوی شبیه را هم به شما نشانه می دهد. این جستجوها را در زیر ورقه نتیجه ها می بینید. جستجوهای شبیه بر پایه ی عبارت‌هایی میباشد که بیشترین کاوش را به وسیله یوزرها گوگل داشته‌اند؛ از آن ها میتوانید برای کشف کردن واژه کلیدی بذر امداد بگیرید.
ریچ اسنیپت‌های گوگل
در طی جستجوی برخی عبارت‌ها، گوگل مبادرت به ارائه داده ها مازاد در به عبارتی برگه حاصل کاوش می‌نماید. مثلا این داده ها، بعضی سؤالات میباشد که به عنوان People also ask اکران داده میشوند. این مورد ها، سؤالاتی شبیه به زمینه جستجوی شما می باشند که یوزرها متعددی کاوش می‌نمایند. مثل جستجوهای مرتبط از این سؤالات هم میتوانید برای تشخیص عبارات کلیدی بذر مطلوب به کارگیری نمائید.
کیورد پلنر گوگل
کیورد پلنر گوگل ابزاری میباشد که برای رسیدگی لغات کلیدی یاری‌های متعددی به شما می‌نماید. این ابزار گوگل اساسا جهت پژوهش عبارات مطلوب برای تبلیغات گوگل ادز پیاده سازی گردیده، ولی می‌قدرت از آن برای لغت ها کلیدی بذر هم ایده بگیرید. با وارد کردن هر واژه و کلمه در‌این ابزار، لیست بلندبالایی از کلمه ها و عبارت‌های شبیه آن که یوزرها کاوش می‌نمایند را اکران میدهد؛ خلال این وسعت جستجوی هریک را هم علامت می دهد. اما می بایست اعتنا داشته باشید که عبارت‌های پیشنهادی کیورد پلنر برای تبلیغات گوگل ادز میباشد. به همین استدلال برای استعمال در جستجوی ارگانیک می بایست جانب احتیاط را رعایت کرده و درحد ایده به دست آوردن از آن یاری بگیرید. 
ایده به چنگ آوردن از مخاطبان
معمولاً بخش اعظمی از اصطلاحاتی که در یک حوزه کاری به کارگیری میشوند، به وسیله مخاطبان یا این که یوزرها آن حوزه ساخت گردیده و به عمل میروند. حتی شاید اصطلاحاتی که یوزرها به کارگیری می‌نمایند با اصطلاحات تخصصی حوزه مربوطه متعدد باشد. از این رو اصطلاحات و ادبیاتی که مخاطبان و یوزرها حوزه کاری شما استعمال می‌نمایند، از مهمترین منابع برای ایده به دست آوردن لغات کلیدی بذر میباشد. به علاوه قرار میباشد همین یوزرها با تارنما شما رابطه برقرار نمایند، پس مورد نیاز میباشد از ادبیات خویش آن‌ها استعمال نمائید.
برای آنکه بتوانید ادبیات و اصطلاحات یوزرها را پیدا نمایید بایستی به سراغ کانال‌های منتور سئو مشهد اجتماعی، فروم‌ها و کامنت‌های وب سایت‌های متعدد بروید. فروم‌ها و وب سایت‌ها و پیج‌های حوزه کاری شما جایی میباشند که مخاطبان متعددی نظرها خویش را ذکر کرده و سؤالاتشان را مطرح می‌نمایند. این نظرها به عبارتی جایی میباشد که میتوانید لغت ها کلیدی بذر را پیدا نمائید.

معیار TBT در Core Web Vitals چیست و چگونه آن را بهینه کنیم؟

 Core Web Vitals یا این که به عبارتی هسته حیاتی اینترنت، دربرگیرنده معیارهایی برای سنجیدن تجربیات مخاطب در یک شیت اینترنت میباشد که به وسیله گوگل ارائه گردیده‌است. داده ها مرتبط با این نصیب در سرچ کنسول و همینطور پلتفرم‌هایی مانند PageSpeed Insights که سرعت تارنما دوره سئو مشهد را بر طبق این معیارها می‌سنجند، در چنگ شما قرار میگیرد.

از اواسط خردادماه 1400 بود که گوگل به کارگیری از این معیارها برای سکو‌بندی صفحه های را استارت کرد. البته این فقط استارت فعالیت بود و این معیارها از آن مجال به سپس بیشتر و بیشتر گزینه اعتنا کلیه به عنوان مثال کارشناسان seo قرار گرفت. معیارهای حیاتی اینترنت مجموعاَ به دو تیم Core Web Vitals و non-Core Web Vitals تقسیم میشوند.
در‌این مقاله کارایی داریم که یکی‌از معیارهای non-Core Web Vitals به اسم TBT را تحقیق کنیم. و بفهمیم ترازو TBT چیست.
TBT یا این که Total Blocking Time چیست؟
خواسته از TBT یا این که به عبارتی آحاد مجال مسدود گردیده، آحاد فرصت میان FCP (لود او‌لین المان ورقه) تا TTI (برهه زمانی فرصت قابل تعامل شدن ورقه) میباشد. جایی که Main Thread (فن اساسی) ورقه اینقدر مسدود باقی‌مانده میباشد که به استفاده کننده اذن تعامل با برگه را نمی‌دهد.
مراد از فن اساسی در واقع آن نصیب از مرورگر میباشد که وظیفه فراخوانی منابع گوناگون، اجرای پوشه‌های جاوااسکریپت، اجرای پوشه‌های HTML و CSS و... و کلاً بار گذاری شیت را به ذمه داراست و مرورگر هنگام مفتوح کردن یک برگه یا این که تعامل مخاطب مثل کلیک کردن و... از این فن اساسی یا این که کلاس خصوصی سئو مشهد به عبارتی Main Thread امداد می گیرد.
خواسته از مسدود ماندن حرفه اساسی، هنگامی میباشد که یک کدام از وظایف وی مانند لود یکی‌از ارکان وبسایت، بیش تر از 50 میلی‌ثانیه ارتفاع بکشد. به عبارت دیگر می گوییم Main Thread مسدود گردیده است زیرا مرورگر نمی‌تواند در آن فعالیت یا این که وظیفه‌ای که بوسیله حرفه اساسی در اکنون اجرا میباشد دخالتی نماید. پس درین موقع که مخاطب میخواهد (حین جاری ساختن آن وظیفه زمان بر بوسیله Main Thread) با برگه تعامل داشته باشد، مرورگر نمی‌تواند به تعامل این استفاده کننده جواب دهد و بایستی تا‌هنگامیکه آن وظیفه تمام شود حوصله نماید.
این مجال بسته شدن در حالتی که بیشتر از 50 میلی‌ثانیه ارتفاع بکشد استفاده کننده احتمالا فکر میکند که ورقه نماید یا این که بی‌تکان گردیده و آن را سوراخ می‌نماید. فرصت بسته شدن از جایی محسابه می گردد که هر وظیفه بیشتر از 50 میلی‌ثانیه ارتفاع بکشد؛ در‌این‌حالت‌ به آن وظیفه، یک وظیفه زمان بر می گویند. یعنی به عنوان مثال در شرایطی‌که بارگذاری شدن یک پوشه CSS 60 میلی‌ثانیه ارتفاع بکشد، یعنی این یک وظیفه زمان بر میباشد که 10 میلی‌ثانیه، مجال بسته شدن داراست.
مراد از TBT نیز تک تک این فرصت‌های بسته شدن برای هر وظیفه وقت گیر‌ای مدرس سئو مشهد میباشد که دربین FCP و TTI صورت می دهد.

مراحل انجام سئو سایت چندزبانه چگونه است؟

 حصول‌وکارهایی که پیرو پیشرفت و حضور در بازارهای در میان‌ المللی می باشند، می بایست در مرحله اولیه اینترنت‌وب سایت خویش را یک‌سری زبانه نمایند و در مرحله دوم به مراد جذب مخاطب، روی سئوی تارنما به لهجه‌های دیگر نیز عمل نمایند؛ که مرحله دوم بسیار اصلی و غامض میباشد. سئو کار مشهد seo تارنما یک سری زبانه (Multilingual بهینه سازی) با سئوی وب سایت‌های فارسی تفاوت دارااست و برای اجرای آن می بایست یک استراتژی ظریف و جامع تدوین فرمایید که در‌این مقاله بدین زمینه به طور بدون نقص اشاره میکنیم.

seo وبسایت یک‌سری زبانه چیست؟
وبسایت‌های چندین زبانه، تارنما‌هایی می‌باشند که محتوا و سرویس ها خویش را در نصیب‌های گوناگون وب سایت به بیش تر از یک لهجه ارائه می دهند. وب سایت‌های یکسری زبانه برای بهبود درجه‌بندی در نتیجه ها کاوش، بایستی فرایندهای گوناگون باصرفه‌سازی و seo را به صورت ویژه‌ای اجرا دهند. در واقع صرفا با استراتژی‌های روتین که برای تارنما‌های اهل ایران در اینترنت فارسی ایفا می‌گردد نمی‌اقتدار در بهینه سازی وب سایت‌های چندین زبانه برنده شد.
seo وب سایت در بین‌ المللی مزایای متعددی برای اینترنت‌وبسایت شما داراست مانند اینکه میتوانید مخاطبان خویش را ارتقا دهید، در یک حیطه خاص، درجه بهتری استخراج نمایید و موتورهای کاوش نیز به تارنما شما امتیاز بیشتری میدهند. پیشرفت یک اینترنت‌تارنما تعدادی زبانه مستلزم اختصاص وقت و منابع میباشد و اساسی‌خیس از آن داشتن یک استراتژی ظریف و منظم. برای اینکه بتوانید در سئوی تارنما یک سری زبانه خویش برنده گردید می بایست اقدامات ذیل را در لحاظ بگیرید:
از یک سیستم مدیر محتوا (CMS) مطلوب استعمال نمایید.
تفحص کلمه ها کلیدی خویش را برای گویش متبوع با تمرکز جاری ساختن دهید و کلماتی که دارنده رقابت کمتر البته ترازو جستجوی بالا می باشند را پیدا فرمائید.
اینترنت‌تارنما خویش را با تمرکز ترجمه فرمایید، مخصوصا صفحه های وب لاگ تارنما.
پیوند سازی را دور از شوخی بگیرید.
یادگرفتن بهینه سازی وب سایت تعدادی زبانه
یه خرده قبلی اشاره کردیم که برای توفیق در سئوی وب سایت دوزبانه آموزش سئو مشهد یا این که تعدادی زبانه بایستی یک استراتژی ظریف و منظم داشته باشید؛ چون بهینه سازی وبسایت یک‌سری زبانه ممکن میباشد بغرنج باشد و در حالتی‌که اپلیکیشن مدونی نداشته باشید اتلاف وقت و هزینه متعددی حادثه می‌ افتد. برای استارت seo وبسایت در بین‌ المللی آغاز عالی میباشد ملاحظه کنید که ترافیک تارنما شما از کدام کشورها (در حالتی که که از مرز و بوم دیگری هم استفاده کننده دارید) میاید و آیا از سرزمین غرض خویش کاربری فعلا دارید یا این که نه.
گزینش سرور مطلوب برای وب سایت یک‌سری زبانه
یک کدام از مهم ترین روند فعال سازی اینترنت‌وبسایت، تعیین سرور مطلوب میباشد؛ چون اثر متعددی روی سرعت بار گذاری وب سایت داراست. در پیشین، جای سرور اثر بسیار متعددی در سئوی وبسایت داشت؛ چون هرچه سرور و هاست تارنما به یوزرها مجاورت‌خیس بودند، سرعت بارگذاری وب سایت هم بیشتر بود که اثر مثبت متعددی روی سئوی تارنما‌ها داشت؛ ولی امروزه با فناوری CDN این نقص‌ برطرف گردیده و دیگر جای سرور اهمیتی ندارد.
CDN (Content Delivery Network) سیستمی میباشد که داده ها را روی یک‌سری سرور گوناگون در سراسر جهان ذخیره می کنید و هنگامی که یک استفاده کننده به عنوان مثال از فرانسه دوره خصوصی سئو مشهد بخواهد وارد تارنما شما خواهد شد به مجاورت‌ترین سروری که به فرانسه وجود دارااست وصل میشود؛ به این ترتیب خیلی تفاوت ندارد که از دید فیزیکی سرور کجا جای دارد و تنها اعتنا نمائید که سروری را گزینش نمائید که از حیث امان سرویس ها مناسبی ارائه دهد.

چگونه از ابزار pagespeed insights استفاده کنیم؟

 وبسایت PageSpeed Insights یکی‌از شایسته ترین ابزارهای ارزیابی کلاس حضوری سئو مشهد و نظارت سرعت تارنما از حیث معیارهای گوگل میباشد. به امداد این وبسایت، می توانید کارایی کلی تارنما خویش را بررسی و اشتباهات گزارش‌گردیده به وسیله این ابزار را مشاهده و برطرف نمایید تا تجربیات کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان وب سایت ساخت و ساز نمایید. درین نوشته‌ی علمی به پژوهش و فراگیری ابزار google pagespeed insights پرداختیم. در‌حالتی که شما هم عشق و علاقه‌مند می‌باشید تا با یکی شایسته ترین ابزارهای این حوزه آشنا گردید تا انتهای این نوشته‌علمی را تفحص نمائید.

معرفی ابزار PageSpeed insights
شیوه‌های متعددی برای تشخیص سرعت وبسایت و صفحه های وجود داراست؛ ولی مسلما ابزارهای خویش گوگل شایسته ترین مرجع برای ارزیابی و تحقیق میباشند. این ابزارها مدام با واپسین الگوریتم‌های سکو‌بندی و seo که بوسیله گوگل ارائه می گردند به‌روزرسانی گردیده و داده ها نسبتا ظریف‌تری نسبت به بقیه ابزارهای شبیه در دست شما قرار می دهند. یک کدام از رایج‌ترین ابزارها برای سنجش سرعت وب سایت به کارگیری از ابزار PageSpeed Insights میباشد.
ولی چرا سرعت وبسایت این‌قدر مداقه داراست؟ گوگل در سال 2010 سرعت بار گذاری صفحه های را به‌تیتر یک کدام از معیارهای مرتبه‌بندی معرفی کرد و همینطور در سال 2018 به‌روزرسانی مرتبط با سرعت در ورژن تلفن همراه را معرفی کرد. گوگل بارها تاکید کرده که سرعت وب سایت اثر بسیار متعددی روی تجارب کاربری دارااست و همین برهان سبب ساز میشد تا گوگل نیز به‌این فاکتور دقت نماید. در واقع هرچه سرعت بارگذاری وب سایت شما بیشتر باشد، نرخ پریدن یوزرها در تارنما شما کاهش مییابد و یوزرها مجال بیشتری را در وب سایت شما سپری می‌نمایند که‌این معیارها بها بالایی برای الگوریتم گوگل دارا هستند.
به همین برهان اساسی میباشد که از ابزارهای مطلوب جهت محاسبه سرعت کلاس خصوصی سئو مشهد تارنما و المان‌های اثر گذار آن به کارگیری فرمائید.
شغل با ابزار PageSpeed insights
در حال حاضر که با التفات این ابزار مجانی آشنا شدید مجال آن میباشد که روش به کارگیری از ابزار google pagespeed insights را بیاموزید. برای آغاز به نشانی https://pagespeed.web.dev/ مراجعه‌نمایید که با کاغذ‌ای مبتنی بر تصویر تحت روبرو خواهید شد.
در جعبه داخل شیت نشانی برگه خویش را وارد نمایید و روی آیتم Analyze کلیک فرمائید تا گوگل یک رسیدگی روی سرعت تارنما شما اجرا دهد. بعداز اخذ گزارش، هر چیزی که در خصوص تارنما شما و آنچه ممکن میباشد بازدارنده کوشش درست و کندی سرعت وب سایت شما خواهد شد را به شما گزارش میدهد که به‌دنبال به تحقیق قسمت‌های متفاوت آن میپردازیم. اما توجه فرمایید که‌این ابزار به‌طور پیش‌فرض گزارش را مبنی بر معیارهای تلفن همراه اکران می دهد که میتوانید از بالای ورقه، آیتم Desktop را تعیین و گزارش مرتبط با آن را ملاحظه کنید. مدرس سئو مشهد اولی قسمت از گزارش مرتبط با اکران معیارهای Core Web Vitals میباشد. این شاخص‌ها مبنی بر داده ها حقیقی وواقعی توده‌آوری‌گردیده از یوزرها در ۲۸ روز قبل اندازه‌گیری می گردند و تجربیات
 

پلاگین‌ های سایت

 افزونه‌ ها پلاگین‌ هایی می باشند که به قابل انعطاف‌افزارها متصل گردیده و قابلیت و امکان‌ های جدیدی را به آن‌ ها اضافه می‌نمایند. از آن‌جایی که بخش اعظمی از وب سایت‌ ها از اپ وردپرس دوره سئو مشهد برای روش‌ اندازی وبسایت خویش به کارگیری می‌ نمایند، افزونه‌ های خویش را بر روی آن نیز نصب می کنند. زیاد بودن تعداد این افزونه‌ ها سبب هنگفت شدن وب سایت و نماید شدن سرعت آن می‌ شوند.

Time to First Byte (TTFB)
TTFB زمان وقتی میباشد که ارتفاع می‌ کشد تا او‌لین بایت داده ها از سمت سرور به مرورگر مخاطب رسد. هر چه این مجال کوتاه‌ خیس باشد، سرعت بارگذاری وب سایت ارتقاء می‌ یابد. TTFB به هاست بستگی داراست.
تعداد لینک و پیوند‌ های صفحه های تارنما بر سرعت آن اثر می‌ گذارند. هرچه تعداد لینک و پیوند‌ ها بیشتر باشد، سرعت وب سایت ذیل‌ خیس می‌ آید. از در بین همگی پیوند‌ های وب سایت، ریدایرکت‌ ها بیشتر از همگی سبب کاهش سرعت می‌ شوند، به دلیل آن که مجال پاسخگویی سرور را ارتقا می‌ دهند.
درخواست‌ های (Requests) HTTP
HTTP Request در واقع یک مسیر برای جابجایی داده میان وبسایت، هاست، و کلاس حضوری سئو مشهد استفاده کننده میباشد. برای این که همه داده ها وبسایت و صفحه های آن از روش هاست روی مرورگر مخاطب اکران داده شوند، می بایست از روش HTTP برای هاست ارسال گردیده و از به عبارتی شیوه به سمت مخاطب برگردد. هرچه داده‌ های لهجه‌ های نرم‌افزار نویسی، افزونه‌ های ارسالی وبسایت، و وسعت محتوای آن (درخواست‌ ها) بیشتر باشند، هاست مجال بیشتری را برای ارسال داده ها به مرورگر استفاده کننده (جواب به آن) نیاز دارااست.
تبلیغات
گرچه تبلیغات نحوه خیر برای ارتقاء درآمد وبسایت میباشند، البته خویش این تبلیغات، به ویژه تبلیغاتی که مشمول عکس و جلوه‌ های ظاهری بالایی باشند، به درخواست‌ های HTTP اضافه کرده و سبب کاهش سرعت تارنما می‌ شوند.
آزمایش و اندازه‌ گیری سرعت وب سایت
قبل از آن که آغاز به ارتقاء سرعت وب سایت خویش فرمایید، بایستی سرعت کنونی آن را بسنجید. ابزارهای مختلفی برای سنجش سرعت وبسایت وجود دارا هستند. این ابزارها به شما آرم می‌ دهند که کدام یک از مواقعی که در ابتدا بیان کردیم در درحال حاضر کاهش سرعت تارنما شما می‌باشند. به‌دنبال لیستی از این ابزارها ارائه شد‌ه‌است.
سنجش سرعت وب سایت با ابزار Pingdom
Pingdom ابزاری کار کشته در موضوع آزمایش تارنما میباشد که قابلیت اخذ داده ها و گزارشات خاص از سعی و سرعت صفحه های وب سایت را می‌ دهد. این ابزار به صورت آنلاین برای آزمایش سرعت وب سایت‌ در دسترس قرار داشته و بررسی دقیقی را از همت وب سایت‌ را ارائه می‌ نماید.
GTmetrix
این ابزار کاربردی جهت اندازه‌ گیری و نظارت ظریف دست اندرکاران اثرگذار بر ترازو سرعت تارنما آیتم به کارگیری قرار می‌ گیرد. GTmetrix به بررسی و بررسی کارداران تاثیرگذار بر سرعت وب سایت پرداخته و می‌ تواند راهکارهایی را برای حل خطاها مرتبط با معدود بودن سرعت تارنما ارائه دهد.
 آزمایش سرعت وبسایت با WebPage Test
این ابزار با به کارگیری از آزمایش‌‌ کردن عامل ها متعدد وبسایت، مانند مدرس سئو مشهد آزمایش‌  TTFB، از A تا F به تارنما امتیاز می‌ دهد. گزارش WebPageTest در هشت قسمت خلاصه گزارش، جزئیات، مرور سعی، جزئیات لود محتوا، اسکرین‌ شات‌ ها، بررسی تصاویر و نقشه سرعت بار گذاری اجزای متفاوت تارنما متبوع ارائه می‌ خواهد شد.

سرعت سایت چیست و چگونه آن را افزایش دهیم؟

 در حالتی که به یک رستوران بروید و با سرعت ذیل خدمت‌ دهی آن رو به رو گردید، چه قدر ارتفاع می‌ کشد تا اعتراض نمایید؟ چندین درصد احتمال داراست که دوباره به آن جا بروید کلاس خصوصی سئو مشهد یا این که آن را به اطرافیانتان معرفی فرمایید؟ سرعت وب سایت نیز به همین صورت کار می‌نماید. در‌صورتی‌که شخصی وارد وب سایت شما گردیده و با سرعت بسیار تحت بار گذاری شدن آن رو به رو گردد، به احتمال زیاد از آن بیرون می گردد. هر چه معیار این سرعت زیر خیس باشد، زیان بالاتری را به وب سایت رسانده و نظرها منفی بیشتری را به دست می‌ آورد.

تفاوت سرعت تارنما و سرعت برگه
با وجود این که سرعت وب سایت و سرعت کاغذ هر دو از التفات بالایی بهره مند میباشند، تفاوت‌ هایی نیز فی مابین آن‌ ها وجود دارااست. سرعت وبسایت ترازو هنگامی میباشد که ارتفاع می‌ کشد تا یک تارنما و کلیه محتویات آن بالا بیایند، در حالی که سرعت کاغذ معیار هنگامی میباشد که ارتفاع می‌ کشد تا همه محتویات یک ورقه ار یک وبسایت بارگذاری شوند. ممکن میباشد وبسایت شما از سرعت پایینی منتفع باشد، البته سرعت بعضا از صفحه ها بالا باشند. سرعت وبسایت در واقع معدل سرعت همه صفحه های آن میباشد.
 
چرا سرعت وبسایت عنایت دارااست؟
سرعت وب سایت از اصلی‌ ترین نصیب‌ های seo تکنیکال میباشد. این فاکتور حیاتی با گداشتن اثر بدون واسطه بر فاکتورهای اصلی دیگر در seo، نقش بسزایی را در مرتبه وبسایت در گوگل اجرا می‌ نماید. اساسی‌ ترین عواملی که سرعت وب سایت بر آن‌ ها اثر می‌ گذارد مشتمل بر مورد ها ذیل می‌باشند:
 
 تجربیات مخاطب (UX)
پژوهش ها آرم می‌ دهند که مجال مطلوب برای بارگذاری شدن یک تارنما 2 تا 3 ثانیه میباشد. بردن مجال بیشتر و نماید بودن سرعت تارنما منجر خسته و کلافه شدن استفاده کننده گردیده و به احتمال سئو کار مشهد زیاد پیش از بارگذاری شدن بی نقص سایت، از آن بیرون می‌ خواهد شد.
 
از آن‌جایی که UX نقش مهمی را در رنکینگ گوگل انجام می‌ نماید، این مورد لطمه بزرگی به سکو بندی وبسایت میزند، و رنکینگ گوگل از اصلی‌ ترین فاکتورها برای جذب ترافیک ارگانیک میباشد.
 
نرخ تبدیل (Conversion Rate)
سرعت وب سایت ارتباط‌ مستقیمی با نرخ تبدیل (conversion rate) دارااست و زیر بودن سرعت، نرخ تبدیل را به واحد سنجش چشمگیری کاهش می‌ دهد. در حالتی‌که مخاطب قیل از بارگذاری شدن وب سایت شما از آن بیرون خواهد شد، به چه شکل می‌ توانید او‌را ترغیب به به کار گیری از خدماتتان نمایید؟ یک سری درصد از یوزرها ممکن میباشد پس از 3 ثانیه درانتظار بارگذاری شدن وب سایت شما بمانند؟ بدون‌شک هرچه سرعت تحت‌ خیس باشد، یوزرها بیشتری را از دست می‌ دهید و نرخ تبدیل کمتری را نیز مشاهده خواهید کرد.
 
نرخ پریدن (Bounce Rate)
نرخ پریدن درصد کاربرانی میباشد که به تارنما شما وارداتی و فارغ از مفتوح کردن صفحه ها دیگر وب سایت، از آن بیرون می‌ شوند. با خروج یوزرها بیشتر در به عبارتی 3 ثانیه اولیه به انگیزه کندی سرعت، با Bounce Rate بالاتری رو به رو خواهید شد که تاثیری منفی در رنکینگ وبسایت شما در گوگل می‌ گذارد.
 
چه چیزی سبب نماید شدن سرعت وب سایت می‌ گردد؟
یک وب سایت از در کنار هم قرار به چنگ آوردن نصیب‌ های گوناگون آن به وجود می‌ آید و همگی این مورد ها می‌ توانند بر سرعت آن اثر نهاده و سبب ساز پایین آمدن آن بشوند.
 
سرعت سرور از اساسی‌ ترین کارداران تاثیرگذار در سرعت وب سایت میباشد. پروسه بارگذاری شدن وبسایت بدین سیرتکامل میباشد که مرورگر داده ها درخواستی را برای سرور می‌ فرستد. در شرایطی که سرور در جواب دادن به مرورگر با نقص‌ رو به رو گردد، سرعت بارگذاری وب سایت به شدت زیر خواهد آمد.
 
هرچه وب سایت شما والا‌ خیس و هنگفت ‌ خیس باشد، به هاست کار کشته‌ تری نیاز دارید. بازه مجال در دسترس بودن و عدم قطعی آن، CDN، نوع سرور و کمپانی ارائه دهنده آن از اساسی‌ ترین دست اندرکاران تاثیرگذار بر سرعت سرور می‌ باشند.
 
محل سرور
زیاد بودن مسافت استفاده کننده از محل سرور می‌ تواند سبب کم شدن سرعت بار گذاری تارنما گردد چون فرصت بیشتری ارتفاع می‌ کشد تا داده ها ارسال گردیده از سمت مرورگر استفاده کننده به سرور رسیده و جواب آن به مرورگر برگردد.
 
وسعت تصاویر، ویدیوها، و محتوای تارنما
وسعت محتوای وبسایت و نوع فولدر‌ های آن، مانند نوع و وسعت عکس‌ ها و کلیپ‌ ها، بر سرعت تارنما اثر می‌ گذارند. به عبارتی‌ طور که تا قبل از این اشاره کردیم، سرعت وبسایت معدل سرعت صفحه ها آن سئو کار خوب مشهد میباشد. چنانچه محتوای مو جود درین صفحه ها دارنده وسعت بسیار بالایی باشند و بار گذاری شدن آن‌ ها مجال متعددی چیره شود، سرعت بارگذاری تارنما نیز ذیل می‌ آید.
 

بریف محتوا چیست؟ چگونه یک بریف محتوا بنویسیم؟

 در‌این آشفته بازار اینترنتی که هر که ادعای تخصص می‌نماید، در حالتی که شما حقیقتا در یک حوزه خاص کارشناس باشید، چطور میخواهید مطمئن گردید که محتوایتان به یوزرها میرسد؟ سئو کار مشهد بریف محتوا این عمل را برای شما ایفا می دهد!   بریف محتوا یا این که راهنمای محتوایی آیین نامه یا این که سندی میباشد که بوسیله صاحبکار (صاحب و مالک بیزنس یا این که رئیس بازاریابی) برای ارشادوراهنمایی خالق محتوا (تالیف کننده، طراح گرافیک، فیلمساز و غیره) در ساخت و ساز محتوای متبوع ساخت‌و‌ساز می گردد. این آیین نامه به صورت خلاصه هدف ها، مخاطبان، ملزومات و انتظارات صاحب کار را از محتوای آخری گستردن میدهد.

 
غرض از بریف محتوا تولید یک ادراک مشترک دربین صاحبکار و سازنده محتوا میباشد تا یقین نتیجه ها گردد که محتوای پایانی بر پایه ی با نیازها و منظور های صاحبکار میباشد.
 
درپی با این نوشته‌ی علمی یار و همدم باشید تا به صورت تخصصی بریف محتوا را تفصیل داده و بگوییم تحلیل لیست ساخت یک خلاصه محتوایی تخصصی و عالی چه مواقعی را دربرگیرنده میشود. همینطور شما میتوانید برای اخذ اشکال مشورت سئو تارنما، با ما در تماس باشید.
 
بریف محتوا چیست؟
همان گونه که می دانید(و ولی بارها و بارها در دیگر مقاله ها ویکی دمی بدین قضیه اشاره کردیم)، یک کدام از موثرترین راه و روش‌ها برای جذب ترافیک ارگانیک و بالا بردن اعتبار مارک، بازاریابی محتوا میباشد. وقتی میتوانید مطمئن باشید که بالاترین حد سود‌وری از همت‌های خویش را اخذ کرده‌اید که به صورت منظم، محتواهای متعدد و مرتبط به بازار شغل خویش را توسعه و گسترش داده و منتشر نمائید.
 
 
 
پس چیزی که در اینجا عنایت ویژه‌ای پیدا می‌نماید این میباشد که مدرس سئو مشهد شما یک روزنگار محتوایی تولید فرمائید؛ ولی درین نصیب نمیخواهیم در زمینه‌ی این سخن کنیم. حرف مهم ما این میباشد که بریف محتوا چیست و چه تاثیری بر پروسه ساخت محتوا و در غایت seo وب سایت می گذارد؟
 
مقصود بریف محتوا(content brief) این میباشد که موادسازنده مهمی را که نویسندگان می بایست در نوشته ی علمی خویش حیث نمایند، ارائه داده و مطمئن گردید که هر بخش از محتوای درج شده در جهت کسب به غرض محتوای کلی شما شغل می‌نماید.
 
ممکن میباشد وظیفه‌ی ساخت و ساز محتوا را خودتان قبول کرده یااینکه آن را به متخصصان حاضر در این مورد امانت باشید. در هر شکل، تهیه و تنظیم بریف محتوا مانند یک بررسی لیست تخصصی سئو کار خوب مشهد مشتمل بر اطلاعاتی در زمینه ی مخاطبان مقصود، واژه و کلمه کلیدی اساسی، مقصود از تایپ کردن محتوا و … به ساخت و ساز یک محتوای خوب و تخصصی و کلیه چیز آحاد سبب ساز گردد.
 
البته آیا میدانید چه اطلاعاتی باد در بریف محتوا بیان خواهد شد؟
 

ریدایرکت ۳۰۱ برای انتقال دائم آدرس

 این ریدایرکت یک تغییر‌و تحول مسیر مستمر میباشد که به یاری این ریدایرکت شما بها یک لینک و پیوند را به کاغذ نو منتقل می‌کنید و درجه ورقه متبوع شما محافظت می‌گردد. در واقع منتور سئو مشهد ریدایرکت 301 به کد شرایط HTTP برای نوع تغییر تحول مسیر اشاره می نماید. معمولا ریدایرکت 301 یک طرز دوست داستنی میباشد.

ریدایرکت ۳۰۲
وقتی که نشانی URL یک منبع به صورت موقت تغییر و تحول می‌نماید، می بایست از مسیرهای 302 به کار گرفت. بعضی از پرسنل گوگل به‌این اشاره کرده‌اند که در برخی موردها، 301 و 302 به صورت شبیه خلق می‌نمایند، ولی شواهد نماد می دهد که شایسته ترین طرز برای یقین از بی نقص بودن اعتبار موتورهای کاوش و مرورگرها، استعمال از مسیر 301 در شکل تغییر‌و تحول مستمر URL هاست. ادله این دستور این میباشد که در تئوری، هر دو مسیر 302 و 301 می توانند مقدار یکسانی از پیوند را ارسال نمایند، ولی در بعضی مورد ها، مسیر 301 ممکن سئو کار خوب مشهد میباشد سیگنال رسمی‌سازی قدرتمند‌تری را به گوگل ارسال نماید. در صورتی‌که که تغییر و تحول مسیر به صورت حقیقی وواقعی فعلا باشد، استعمال از مسیر 302 ممکن میباشد شایسته ترین خط مش باشد.
ریدایرکت ۳۰۷
ریدایرکت 307 در واقع جانشین ریدایرکت HTTP 1.1  302 استعمال می‌گردد. اگرچه بعضی از خزنده‌های اساسی مانند 302 خلق مشابهی با آن دارا هستند، ولی عالی میباشد در نسبتاًً تک تک مورد ها از 301 به کار گیری فرمائید. استثنا دراین باره وقتی میباشد که محتوا حقیقتاً صرفا به صورت موقت جابجا گردیده است، مانند وقتی که تارنما برای تعمیر و مراقبت غیر فعال میباشد و سرور تا قبل از اینً بوسیله موتورهای کاوش تحت عنوان سازگار با HTTP 1.1 شناسایی گردیده باشد. به جهت عدم قابلیت و امکان گزینش ظریف اینکه آیا موتورهای کاوش یک شیت را سازگار تشخیص داده اند یا این که نه، در مجموع عالی میباشد برای محتوایی که به صورت موقت منتقل گردیده‌است از تغییر‌و تحول مسیر 302 به کارگیری نمایید.
متا رفرش
“Meta refresh” یک نوع تغییر تحول مسیر در سطح برگه میباشد که به مکان اجرای آن در سرور، در سطح ورقه ایفا می گردد. این طریق معمولاً کندتر میباشد و تحت عنوان یک تکنیک بهینه سازی پیشنهاد نمیشود. در‌این نحوه معمولاً از یک شمارش معکوس پنج ثانیه‌ای با متن ” If you are not redirected in five seconds, click here” به کار گیری میگردد. به‌روزرسانی‌های متا می توانند قیمت لینک و پیوند را منتقل نمایند، مدرس سئو مشهد البته به جهت امکان به کارگیری ضعیف و تلف کردن بها لینک و پیوند ارسال گردیده، تحت عنوان یک تاکتیک seo پیشنهاد نمی شوند.

ابزارهایی برای ساخت کلمات کلیدی LSI

 1. LSI Graph

LSI Graph یکی دوستداشتنی‌ترین ابزارهای کلیدواژه LSI میباشد. حتی سوای نیاز به ساخت‌و‌ساز اکانت کاربری، می‌توانید 50 کلمه و واژه کلیدی LSI را برای تعداد محدودی از جستجوهای روزمره اخذ فرمائید. دوره سئو مشهد با تصویب‌اسم، محدودیت جستجوی روزمره به حدود 20 درخواست ارتقا می یابد.
 
2. Keys4Up
Keys4Up یکی‌از دیگر از مولدهای کلیدواژه LSI کاربرپسند میباشد که برای هر درخواست جستجویی که جاری ساختن می‌دهید حدود 10 واژه و کلمه کلیدی LSI را ارائه می دهد. با نام نویسی با نشانی نشانی اینترنتی خویش، می توانید به فهرست بی نقص لغت ها کلیدی که پلتفرم ارائه میدهد دسترسی پیدا فرمائید. با این حالا، بعداز به کارگیری بیشتر، این ابزار شمارا موظف به تبلیغ آن در رسانه های اجتماعی می‌نماید که ممکن میباشد برای برخی از یوزرها نامطلوب باشد.
 
این ابزار را برای کاربرانی که به صورت خاص لغت ها کلیدی هدفمند کوتاه یا این که بلند را کاوش می‌نمایند موءثر و قابل تهیه و تنظیم می‌نماید. Keys4Up همینطور دربرگیرنده یک خصوصیت خاص به اسم شاخص 4Up میباشد که تراکم پیشنهاد گردیده کلمه ها کلیدی متبوع شمارا آرم می‌دهد.
 
 
مترادف و هم معنیِ عبارات کلیدی LSI
اصولا، برخی از لغت ها کلیدی LSI را می شود به تیتر مترادف و هم معنی طبقه‌بندی کرد، ولی همگی مترادف و هم معنی‌ها تحت عنوان لغات کلیدی LSI محسوب نمی شوند. لغت ها کلیدی LSI عمدتاً تحت عنوان لغت ها و عباراتی تعریف و تمجید می شوند که با واژه و کلمه کلیدی مهم بهینه سازی شما لینک مجاورت دارا‌هستند. براین اساس، به کار گیری از مترادف و هم معنی‌ها در واقع قادر است توفیق استراتژی seo شما‌را ارتقاء دهد، ولی این سبب ساز نمیشود که آن‌ها بخشی از سئوی LSI باشند.
 
سوال ها متداول در ارتباط لغت ها کلیدی LSI
مزایای به کار گیری از کلمه ها کلیدی LSI چیست؟
یک استراتژی عالی سئوی LSI با ارتقاء رابطه محتوای شما، درجه تارنما دوره خصوصی سئو مشهد شمارا در حاصل جستجوی گوگل ارتقاء می‌دهد. یوزرها موتورهای کاوش میتوانند با به کار گیری از کلمه ها مرتبط شل خیس محتوای شما‌را پیدا نمایند.
 
آیا به کارگیری از عبارات کلیدی LSI دارنده معایبی میباشد؟
گونه های مهم بهینه سازی LSI این میباشد که برخی اوقات قادر است با حذف حروف اضافه و حروف ربط و همینطور انجام صرفا یک مفهوم برای لغت ها، ترتیب کلمه ها و بافت آنان را حاد نماید.
 
آیا کلمه ها کلیدی LSI برای YouTube اثرگذار می‌باشند؟
YouTube همینطور مشتمل بر کلمه ها کلیدی LSI در جايگاه بندی خویش میشود، منتور سئو مشهد براین اساس سازندگان YouTube می‌توانند از seo موتور کاوش بر پایه ی LSI سود‌مند شوند. با این اکنون، آنان به اندازه کافی برای قرار دادن در تیتر اصلی نیستند. در قبال، پیشنهاد میشود آنان‌را در توضیحات کلیپ قرار دهید.
 

در فرایند crawl depth چه کاری انجام می‌شود؟

درحال حاضر سؤال اینجاست که در فرآیند crawl depth چه اتفاقی می‌ افتد؟ برای اینکه این روند شروع خواهد شد، گوگل یک لینک و پیوند از وبسایت شما‌را نیاز دارااست. بعداز شناسایی کلاس خصوصی سئو مشهد او‌لین پیوند، فرآیند crawl depth به تفصیل پایین آغاز و ایفا می شود: - در گام نخستین Googlebot یا این که ربات گوگل با به کارگیری از یک پیوند وارد یک کاغذ از وب سایت شما می‌گردد؛ - در ورود اولیه گوگل کلیه‌ی بخش‌های این ورقه را آنالیز و ایندکس می‌نماید؛  - بعد گوگل در پروسه crawl depth وارد تک به تک تک تک لینک و پیوند‌های جان دار در آن کاغذ می گردد؛

 
- این روند تا ایندکس شدن آحاد لینک و پیوند‌ها و پیوندهای جان دار در صفحه ها ادامه پیدا می‌کند.
 
البته هدفی که در seo و با crawl depth درپی آن هستیم، ایندکس کردن مجموع صفحه های و اما صفحه های تازه میباشد که نیاز به معماری خاصی دارااست. در پی با شرایط مطلوب و تأثیر crawl depth بر بهینه سازی بیشتر آشنا می‌شویم.
 
گوگل چه‌طور یک وب سایت را ایندکس می‌نماید؟
هنگامی شما در درحال حاضر جستجوی یک کلمه و واژه یا این که عبارت سئو کار مشهد در گوگل میباشید، نتیجه ها این کاوش باید از جایی که پیش از اینً در آن ذخیره گردیده‌است، حصول خواهد شد. اطلاعاتی مانند متن، عکس، فیلم و ... کلیه پیش از اینً بوسیله گوگل ایندکس و در فضایی در گوگل ذخیره گردیده‌اند و در هنگام کاوش به اکران در میایند. 
 
این محیط را اصطلاحاً کتابخانه‌ی گوگل می‌نامیم. ربات‌های جستجوی گوگل که اصطلاحاً خزنده یا این که عنکبوت هم نامیده میگردند، دائماً در هم اکنون بازدید از صفحه ها اینترنتی میباشند و نشانی هر کاغذ‌ی جدیدی که در فضای اینترنت ساخت و ساز می گردد را بعداز بازدید در‌این کتابخانه ذخیره می‌نمایند. 
 
از این طرز آنها را در نتیجه ها کاوش به اکران در میاورند. همینطور ممکن میباشد هر ورقه ارتباطات و لینک و پیوند‌هایی هم به بقیه صفحه های وجود داشته باشد که خزنده‌ها با تعقیب کردن کلیه‌ی این ارتباطات آنان را نیز شناسایی و ایندکس گذاری می‌نمایند. 
 
با این تعریف و تمجید در صورتی‌که شما کاغذ‌ی جدیدی در وب تولید فرمایید، یک کدام از شیوه های شناسایی آن به گوگل این میباشد که از صفحه ها قبل ایندکس گردیده بدین برگه پیوند دهید تا گوگل از این روش آن را نیز شناسایی و ذخیره نماید.
 
ضمن این برای اینکه صفحه ها تازه شما سریع‌خیس ایندکس شوند، میتوانید مستقیماً نسبت به ایندکس کردن آنها در گوگل مبادرت فرمائید. برای این فعالیت از ابزار سرچ کنسول و در بخش ارسال URL میتوانید نشانی برگه‌ی نو را برای گوگل بفرستید.
 
کرال دپس یا این که به عبارتی عمق خزش درین روند میتواند شما‌را در ایندکس کردن صفحه ها اینترنت سایتتان امداد نماید. کاغذ‌ای که در آن لینکی وجود نداشته باشد و هیچ شیت‌ی دیگری به آن لینک و پیوند نداده باشد، عموماً ممکن میباشد خیلی دیر ایندکس خواهد شد. 
 
کاربرد کرال دپس برای ایندکس شدن تمامی‌ی صفحه های دقیقاً در همین بخش دوره سئو مشهد خویش را علامت می دهد. با دقت به اینکه ربات گوگل هر تعدادی وقت یک توشه تمامی‌ی تارنما‌ها را آیتم رسیدگی قرار میدهد، تولید لینک و پیوند‌ها در صفحه های وبسایت ارشاد بسیار بهتر برای این ربات خواهد بود.
 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد