x تبلیغات
تخصصی‌ترین مرجع برای مقالات آموزش سئو در مشهد

نحوه استفاده از تکنیک Co-Citation‌ در لینک‌سازی و تاثیر آن بر سئو

هنگامی که گوگل در سال 1998 راه و روش‌‌اندازی شد، از پیوند تحت عنوان یکی‌از عامل ها مهم گزینه به کار گیری برای بررسی اعتبار یک اینترنت‌‌وب سایت کلاس سئو مشهد در هنگام مرتبه‌‌بندی به کار گرفت. البته مدیران گوگل در آن فرصت تصور نمی‌‌کردند که اینترنت‌‌مستران با استعمال از تکنیک‌‌های متفاوت پیوند‌‌سازی، الگوریتم‌‌های هوشمند گوگل را سردرگم نمایند. در آن مجال گوگل از طریق‌‌های بخش اعظمی برای رویارویی با این معضل استفاده نمود به گونه ای که در یک مجال گوگل آغاز به مرتبه دادن به وب سایت‌‌هایی کرد که از بک‌‌ پیوند استعمال نکرده بودند، البته مت کاتس، یکی مدیران گوگل خاطرنشان کرد که‌این تصمیم حاصل بدتری را به همپا داشته میباشد.
در سال‌‌های اخیر گوگل تصمیم گرفته میباشد که التفات پیوند‌‌ها را تا حد متعددی ذیل بیاورد. Co-Citation‌ (لینک و پیوند‌‌دهی مشترک) و Co-Occurrence (هم‌رخدادی) دو مفهومی بودند که جایگزین تکنیک‌‌های دیرین لینک و پیوند‌‌سازی مانند دایرکتوری‌ها و لینک و پیوند‌های پروفایلی شدند و به محبوبیت خیر و خوبی نیز رسیدند. اما این دو اصطلاح به چه معناست؟ درین نوشته ی علمی به معرفی Co-Citation‌ و Co-Occurrence و کیفیت استعمال از آن‌‌ها پرداخته‌‌ایم.
Co-Citation‌ یا این که پیوند‌دهی مشترک چیست؟
Co-Citation‌ به‌این مفهوم میباشد که یک سایت به دو یا این که چندین سایت دیگر با لینک و پیوند یا این که سوای لینک و پیوند اشاره کرد‌ه باشد و به جهت این خصوصیت، بخش اعظمی Co-Citation‌ را با تیتر پیوند‌‌سازی فارغ از پیوند نیز ذکر می‌‌نمایند.
به صورت نمونه درصورتی که در اینترنت‌‌وب سایت A نوشته ی علمی‌‌ای وجود داشته باشد که درین نوشته‌ی علمی به اینترنت‌‌تارنما‌‌های B و C لینک و پیوند داده گردیده باشد، از نگاه گوگل اینترنت‌‌وب سایت‌‌های B و C با هم رابطه موضوعی دارا هستند. در‌این تکنیک شما به طور بی واسطه پیوندی از اینترنت‌‌وبسایت B به اینترنت‌‌وب سایت C یا این که برعکس برقرار نکرده‌‌اید، اما گوگل رابطه در میان این دو وبسایت را متوجه شد‌ه‌است. قابل ذکر میباشد که در‌حالتی که هر سه اینترنت‌‌تارنما A، B و C دارنده مورد و محتوای در حدود هم باشند، اقتدار این سیگنال یک‌سری موازی گردیده و تاثیرگذاری بیشتری بر seo وب سایت نیز خواهد داشت.
 
نکته مثبت این نحوه، جلوه طبیعی این منشن‌هاست و گوگل تصور می‌نماید که یوزرها یا این که وبسایت‌های دیگر، به طور خودجوش این شغل را اجرا داده‌اند. ولی اعتنا بدین نکته نیز بسیار ضروری میباشد که Co-Citation‌ در کنار تاثیری که بر بهینه سازی داراست، نباید جایگزین لینک و پیوند فرنگی شود چون پیوند فرنگی بر مرتبه وب سایت اثر شگرفی می‌‌گذارد.
Co-Occurrence یا این که هم‌رخدادی چیست؟
هنگامی که یوزرها در گوگل در‌پی قضیه خاصی میباشند، از لغت ها کلیدی برای سرچ به کارگیری می‌‌نمایند. بدون‌شک تارنما‌‌های مختلفی وجود دارا هستند که دارنده لغت ها کلیدی یکسان و شبیه‌‌ای می باشند. کلاس حضوری سئو مشهد Co-Occurrence به فراوانی و قربت عبارات کلیدی شبیه در سایت‌های متعدد گفته می‌‌خواهد شد. در واقع این مشاجره به لغات کلیدی که از نگاه موضوعی به هم مربوط می‌باشند، اما دقیقا یکسان نیستند، اشاره دارااست. در شرایطی که یک واژه کلیدی داشته باشید که در اطراف یک پیوند فرنگی قرار گرفته باشد، گوگل سیگنالی اخذ می‌‌نماید که‌این واژه کلیدی با لینک و پیوند مربوطه، رابطه داراست.
 
در‌حالتی که تاریخچه به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل را دنبال کنیم، میبینیم که مدتی میباشد که گوگل روی این قضیه شغل نموده است:
 
الگوریتم مرغ مگس خوار (Humming Bird): این الگوریتم در سال ۲۰۱۳ منتشر شد تا «برگه هایی که از نظر معنایی مطابقت و همخوانی دارا هستند عالی از صفحاتی که صرفا در یکسری کلمه و واژه مشترک می‌باشند، شغل نمایند» و به نظریه بعضی از متخصصان، این رخداد نقطه شروعی برای این نوع استراتژی بود.
الگوریتم رنک برین (RankBrain): این الگوریتم که در سال ۲۰۱۵ فعال‌سازی شد، یک سیستم یادگیری ماشینی میباشد که وظیفه آن جستجوی تشابه دربین صفحاتی میباشد که یوزرها آن را پر ارزش می‌دانند.
الگوریتم برت (Bert): این به‌روزرسانی از اکتبر ۲۰۱۹، چیزی که گوگل آن را «مهم ترین به‌روزرسانی در پنج سال اخیر» نامید، بر بضاعت و توان شعور متن و عبارات در جستجوی شما تمرکز داراست.
بعداز این الگوریتم‌ها و اطلاعیه‌های گوگل بود که این‌راه پیوند‌سازی بیشتراز پیش عنایت پیدا کرد و فی مابین متخصصان بهینه سازی اشاعه یافت.
برای استعمال باصرفه‌خیس، به زمینه Co-Occurrence مانند استیناف راجع به لغت ها کلیدی نگاه فرمایید و به مکان تحقیق تعداد دفعات جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی در گوگل، به طریق جستجوی کلمات متفاوت در کنار هم یا این که متواتر اعتنا فرمائید.
 
کیفیت به کار گیری ازCo-Citation‌ و Co-Occurrence در لینک و پیوند‌سازی فرنگی
صحت دارد که‌این دو مضمون‌ تازه نیستند، اما اینک از این دو در استراتژی‌‌های لینک و پیوند‌‌سازی کمتر استعمال می‌‌گردد. به جهت تاثیرگذاری این مفاهیم بر استحصال فیض مناسب، اشخاص دارای تخصص درین حوزه می بایست به درنگ یادگیری روش به کارگیری از آن‌‌ها در لینک و پیوند‌‌سازی باشند.
 
انکر تکست از مسائل اصلی در لینک و پیوند‌‌سازی فرنگی و داخلی میباشد البته اکنون به اندازه پیشین پرطرفدار وجود ندارد. در سود به لحاظ می‌‌برسد که در آتی‌‌ای خیر چندان بدور، این مفاهیم منزلت بالاتری پیدا نمایند و الگوریتم‌‌های گوگل برای تشخیص رابطه فی مابین وبسایت‌‌های متفاوت، دیگر صرفا از لینک و پیوند و انکر تکست فایده نبرند.سئو کار مشهد  در راهنمای ذیل، به شما علامت خوا‌هیم اعطا کرد که چه طور از Co-Citation‌ (کوسایتیشن) و Co-Occurrence (کواکورنس) سود ببرید.
 
تمرکز نکردن روی یک انکر تکست خاص
به صورت تمام، فلسفه پیدایش کواکورنس، کاهش اثر انکر تکست میباشد. از این رو عالی میباشد عوض اینکه روی باصرفه‌‌سازی یک کلمه و واژه کلیدی برای پیوند‌‌دهی وقت بگذارید، به‌این تصور کنید که چطور می‌‌اقتدار از کلمه ها مفهوم‌‌دار به همدم اسم مارک به طور طبیعی استعمال نمایید.
 
تاکید نکردن روی عبارات کلیدی خاص
امروزه متا تگ keywords قیمت گذشته خویش را از دست داده میباشد. ممکن میباشد تا الان متوجه گردیده باشید که نتیجه ها اکران داده گردیده در SERP دقیقا به عبارتی چیزی وجود ندارد که شما سرچ کرده‌‌اید، اما از حیث موضوعی دقیقا مربوط به عبارتی میباشد که سرچ کرده‌‌اید. معنی کوسایتیشن در‌این‌‌جا نمود پیدا می‌‌نماید. در فیض درصورتی که درپی گزینش استراتژی ساخت محتوا و لغت ها کلیدی می‌باشید، خویش را سرگرم به کار گیری ظریف از لغات کلیدی نکنید. موتورهای کاوش متوجه قضیه وبسایت شما بوده و در هنگام گزینش درجه وبسایت، صرفا به کلمه و واژه کلیدی اعتنا نمی‌‌نمایند. اکنون الگوریتم‌‌های گوگل می‌‌توانند کردار استفاده کننده را ردیابی کرده و کوکورنس ‌ را شناسایی نمایند.
 

لینک داخلی اعتبار میان صفحات را منتقل می‌کند

اعتبار صفحه های بوسیله الگوریتمی به اسم پیج‌رنک گزینش میگردد که هر کاغذ را به نظر چگونگی، مداقه و توان بررسی می‌نماید. این صفحه های در غایت قیمت‌گذاری می گردند و نمره‌ای به‌تیتر پیج‌رنک به آن تخصیص داده میگردد. دوره سئو مشهد دیدنی میباشد بدانید که وجود و چگونگی پیوند های داخلی هم یکی فاکتورهایی میباشد که در آنالیز پیج‌رنک پژوهش می شود. اعتبار صفحه ها ما در دو موقعیت ارتقا مییابد:
 
صفحه ها اصلی وبسایت ما (مانند ورقه اساسی، وبلاگ یا این که مغازه) می بایست برای بازدیدکنندگان قیمت اخلاق و رفتار نمایند؛ دست‌کم در وضعیت اصولی این‌طور فرض می کنیم. این نفیس بودن، به‌مرور سبب ارتقاء اقتدار و اعتبار صفحه های می‌گردد.
در صورتی‌که «کاغذ الف» از وب سایت ما، به خیال محتوای کاربردی، از تارنما دیگری لینک و پیوند دارای اعتبار اخذ کرده‌باشد، اعتبار و اقتدار برگه بالا می‌رود.
مطالب مرتبط  فاکتورهای سکو بندی گوگل [لیست 200 فاکتور سکو بندی گوگل]
در هر دو وضعیت، با امداد پیوند داخلی، این اقتدار و اعتبار را به صفحه های دیگر سایتمان جابجایی می دهیم. این مورد در غایت سبب ساز می‌گردد که صفحه ها ما جايگاه بهتری در حاصل گوگل استحصال نمایند.
 
به‌روزرسانی نمره پیج‌رنک که بوسیله گوگل انتخاب میشود، از سال 2016 متوقف گردیده‌است. اما گوگل این نمره را به‌شکل همگانی به‌روزرسانی و منتشر نمی‌نماید ولی هنوز هم از الگوریتم پیج‌رنک استعمال می‌نماید.
 
ازآن‌جایی که دیگر نمره پیج‌رنک از طرف گوگل اعلام نمیشود، وبمستران از ابزارهایی مانند MOZ، Ahrefs و Semrush برای پژوهش معیار توان و اعتبار صفحه ها استعمال می‌نمایند.
 
ما صفحاتی که بودجه اقتدار و اعتبار بالایی می باشند را شناسایی میکنیم تا اعتبار و اقتدار آن‌ها‌را با پیوند داخلی به صفحه های دیگر سایتمان منتقل کنیم و سکو آنها را بهبود دهیم.
اشکال گوناگون لینک و پیوند داخلی کدامند؟
رایج‌ترین لینک و پیوند های داخلی عبارت‌اند از پیوند های ناوبری و موضوع ای. اما پیوند های داخلی بیشتری از این دو شرایط وجود دارااست. از جمله بعضا وبسایت‌ها به مکان هایپرلینک کردن کلاس سئو مشهد متن، عکس‌ها را هایپرلینک می‌نمایند. یعنی با کلیک بر روی عکس، به شیت دیگر هدایت می‌شویم.
 
یک کدام از مفاد مهمی که در پیوند دادن تصاویر می بایست رعایت کنیم، خصوصیت آلت (Alt Attribute) میباشد. خصوصیت آلت برای تصویر، حکم انکرتکست برای متن را داراست و غرض و همینطور معنا عکس را معلوم می‌نماید.
 
نوع دیگری از پیوند‌ها، انکرلینک‌ها میباشند که نباید آن‌ها‌را با انکرتکست‌ها نادرست بگیریم. انکرلینک‌ها ترکیبی از لینک و پیوند‌های ناوبری و مسئله ای میباشند که معمولاً در فهرست مطالب از آنها به کارگیری میکنیم.
 
در واقع از این پیوند‌ها در محتواهای وقت گیر استعمال می کنیم تا استفاده کننده با کلیک بر روی فهرستی که در اولِ نوشته‌ی‌علمی میباشد، دقیقاً به نصیب متبوع برود. پس با کلیک روی انکرلینک‌ها دیگر نیازی به اسکرول کاغذ نداریم.
لینک و پیوند به مطالب پیشین و آینده در انتهای نوشته‌علمی و همینطور لینک و پیوند به شیت مولف هم مثلا پیوند های داخلی دیگری می‌باشند که نیاز به توضیح خاصی ندارند. البته موردنیاز میباشد با پیوند‌ های ناوبری و مسئله ای بیشتر آشنا شویم.
1- پیوند های داخلی ناوبری (Navigational)
این‌سیرتکامل پیوند‌ها جزوی از ساختار وب سایت ما می باشند و به ناوبری تارنما را بهبود می دهند. غرض اساسی این سیرتکامل لینک و پیوند‌ها این میباشد که به یوزرها در کشف کردن چیزی پیرو میباشند، یاری دهد و مسیر جنبش آن ها را تا حد قابلیت سرراست نمایند.
از جمله لینک و پیوند‌هایی که در منوهای اساسی، تیم‌بندی‌ها، هدر، فوتر، بردکرامب و سایدبار میباشند به عنوان مثال این لینک و پیوند‌ها می‌باشند. تنی چند از لینک و پیوند‌هایی که در هدر و فوتر وبسایت دی‌ام‌ویز مصرف شده‌اند را در تصویر پایین می بینید.
هریک از این پیوند‌ها با تمرکز و مبتنی بر طریق به کارگیری بازدیدکنندگان از وب سایت تعیین گردیده‌اند. فرقی نمی‌نماید بازدیدکنندگان در‌پی فراگیری بدون‌پول می باشند و می خواهند وارد وبلاگ سئو کار خوب مشهد تارنما شوند یا این که در‌پی عصر‌های فراگیری بهینه سازی میباشند و میخواهند وارد شیت تولیدات شوند، در هر شکل یوزرها با فقط یک کلیک به ورقه متبوع میروند.
این آیتم برای ورود و خروج بازدیدکنندگان به اکانت یوزرها و مشاهده سرویس ها بهینه سازی و ارزش آن ها هم درست گو میباشد.

سئو برای بینگ

پیوند سازی داخلی
از مهم‌ترین صفحه های وب سایت خویش به شایسته ترین صفحه ها وبسایت تان لینک و پیوند دهید. خوب میباشد از انکر تکست های مرتبط به کارگیری فرمائید، البته به حافظه داشته باشید کلاس حضوری سئو مشهد که‌این انکر تکست ها نباید دقیقاً با تیتر صفحه های هماهنگ باشند و صرفا کافیست که به محتوای سایتتان مرتبط باشند.
به کارگیری از عناوینی همانند "روی این پست کلیک نمایید"، ممکن میباشد برای سئوی تارنما شما بد نباشد ولی برای تجارب کاربری سایتتان بد خواهد بود. در قبال، انکر تکست ها بایستی اشاره کوتاهی به کاغذ داشته باشد. انکر تکست ها نیز برای موتورهای کاوش گر بسیار نفیس میباشند و تحت عنوان فاکتورهای مرتبط seo off-page کار می نمایند.
متا تگ در اختیار گرفتن ربات های موتور کاوش
تگ را می قدرت با طرز های مختلفی به عمل موفقیت. شما میتوانید از کد تحت در قسمت ورقه خویش برای حل ایراد محتوا تکراری به کار گیری فرمایید:
در اصلً صفت noindex و nofollow به ربات های کاوش خبر میدهند که ورقه متبوع نباید در موتورهای کاوش ایندکس خواهد شد و هیچ کدام از لینک و پیوند های جان دار در شیت نباید دنبال گردند. مدرس سئو مشهد در صورتی‌که دوست دارید موتور جستجوی بینگ چیزی که در قسمت معلوم نموده اید را دنبال کند، واژه و کلمه robots را با bingbot جایگزین نمائید.
 
استعمال از طریق noindex برای صفحاتی که دوست ندارید در موتور کاوش ایندکس گردد، ایدۀ بسیار خیر میباشد.
 
وبمستر تولز بینگ
 
 
وبمستر تولز بینگ اشکال مختلفی از ابزارها و داده های مفیدی را در مشت صاحبان تارنما ها قرار می‌دهد و به آن‌ها اذن میدهد موتور جستجوی بینگ را در پروسه ایندکس کردن و خزیدن ملازمت نمایند تا اینترنت سایتشان را آنجوری که میخواهند ایندکس نمایند. شما می‌توانید داده های عددی و موقعیت های متعدد تارنما خویش را در  قسمت Home وبمستر تولز ببینید.
 
اذن دهید نگاه ظریف تری به امکان ها و ابزارهای اثر گذار در وبمستر تولز بینگ داشته باشیم.
 
وبسایت مپ یا این که نقشه تارنما
شما می‌توانید نقشه وبسایت XML را در وبمستر تولز تصویب فرمایید. همینطور قابلیت تصویب کردن گونه های مختلفی از نقشه ها در وبمستر تولز وجود دارااست. اجرا اینکار بسیار بی آلایش و آسوده میباشد و بینگ مجال متعددی را برای خزیدن URL های لیست گردیده در نقشه وب سایت صرف نمی نماید. خلاف امکان نقشه وب سایت در گوگل، شما میتوانید نقشه وبسایت را برای هر آدرسی تصویب نمائید و خیر تنها تارنما خودتان.
 
 در نظر نگرفتن پارامترهای URL
بینگ سیاست متفاوتی در زمینه ی قرار دادن rel=”canonical” در درون سئو کار مشهد صفحه های وبسایت داراست. به همین خیال برای اجتناب از ساخت‌و‌ساز محتوای تکراری که از پارامترهای URL ساخت می‌شود، آن‌ها ماژول به طور کاملً جدیدی را ساخت کرده اند که در نظرنگرفتن پارامترهای URL (ignore URL parameters) اسم داراست.
 
این ماژول به شما یاری می نماید خطاها مربوط به محتوای تکراری را حل نمایید. به صورت کلی، کافیست پارامترهایی که سبب ساز تولید این ایرادات گردیده اند را تصویب فرمائید تا خویش بینگ به‌این قضیه بازرسی نماید.
 

کیفیت محتوا چه تاثیری در روند فروش دارد؟

 به چه شکل چگونگی محتوا منجر ارتقا فروش می گردد؟ استعمال از محتوای کلاس سئو مشهد کیفیت بالا چه تاثیری بر فروش داراست؟ درپی توضیح خوا‌هیم بخشید که محتوای کیفیت خوب چه تاثیری بر استحصال‌وکار شما داراست.

ارتقاء ترافیک تارنما
یکی‌از مزایای اساسی بازاریابی محتوا جذب و ارتقا ترافیک وب سایت، پیشرفت در عملکرد بهینه سازی و در فیض ساخت تدبیر از مارک یا این که حصول‌وکار شماست. مصرف‌کنندگان و مشتریان بیش تر از هر مجال دیگری از وب برای جستجوی تولید ها و سرویس ها استعمال می‌نمایند؛ بدین ترتیب شما بایستی در ابتدا موتورهای کاوش قرار بگیرید تا دقت آنها را جلب نمایید. غرض کلی ساخت محتوا این میباشد که وب سایت‌تان را برای بیشترین عبارات کلیدی کاوش گردیده در حوزه کاری‌تان، باصرفه فرمایید. این چنین، با ارتقاء ترافیک و ورود اشخاص بیشتر به تارنما‌تان، شانس‌تان برای به‌دست‌آوردن لید، فروش و جايگاه‌های فراتر در موتورهای کاوش، ارتقا پیدا می‌نماید.
نکات اساسی برای ارتقا ترافیک وبسایت و بهبود بهینه سازی عبارت‌اند از:
 
ساخت و نشر محتوای مرتبط
پیوند سازی داخلی به پست‌های مرتبط
به کارگیری از لغات کلیدی پر طرفدار و گران بها
استعمال از تگ‌ alt
به‌روز‌رسانی منظم محتوای وبسایت
ارتقا تدبیر از مارک
محتوا یک رویه خوب برای ارتقاء دور اندیشی از مارک شماست؛ چون بی آلایش‌ترین راه و روش برای آرم دادن شخصیت مارک و به اشتراک گذاشتن نظرها مارک درباره ی مسائل متفاوت میباشد. برای ارتقا دوراندیشی از مارک میتوانید ویدئو، اینفوگرافیک، پادکست و… داشته باشید، همگی‌چیز به‌این بستگی دارااست که چه طور میخواهید داده ها خویش را به به گوش مشتریان برسانید؛ ولی به حافظه داشته باشید، محتوا یک راهکار سریع وجود ندارد.
 
هرچند احتمال داراست که تاثیرات یک محتوا را بلافاصله شم فرمایید؛ البته در بیشتر زمان ها بایستی محتواهای‌تان را در زمانبر‌زمان نظارت فرمایید. محتواهای‌تان را تنها به وب لاگ خویش محصور نکنید، به امداد پست مهمان و رپورتاژ می توانید زمان‌هایی برای حضور در قبال مخاطبان نو و تنوع‌بخشیدن به بازاریابی محتوایی‌تان ساخت فرمایید.
 
ساخت و ساز پشت گرمی
در یک بازار رقابتی، خریداران به یاری محتواهای رفیعتر موتورهای کاوش تصمیم می گیرند از چه کسی خرید یا این که با چه کسی عمل نمایند. به عنوان مثال در صورتیکه شخصی قصد تغییر تحول وسایل کهن خویش را داشته باشد، درباره برندهای متفاوت اسباب و اثاث خانگی پژوهش کرده و برندی را تعیین می‌نماید که با مجموع نیازهایش مطابقت و همخوانی داشته باشد. در اینگونه قوانینی برندی گزینش میشود که علاوه‌ بر ارائه کالا، نکات آموزشی و تکنیک‌های گوناگون برای کاربر خویش در لحاظ گرفته باشد؛ چون ارائه سرویس ها جامع، شما‌را یک دارای تخصص نشانه می دهد.
نکات اساسی برای تولید اتکا با به کار گیری از بازاریابی محتوا عبارت‌اند از:
 
ساخت و تکثیر محتوای با ارزش
ارائه هیبت‌های متفاوت محتوا، مانند محتوای زمان بر، بازاریابی ایمیلی، مطالعات موردی و…
ساخت محتوا برای کاربر غرض
خصوصیت‌‌های محتوای ماهر و تاثیرگذار بر فروش
محتوای حرفه ای و تأثیرگذار قادر است اثر قابل‌توجهی بر فروش شما داشته باشد. دوره سئو مشهد بعضی از خصوصیت‌های یک محتوای حرفه ای و تاثیرگذار دربرگیرنده موردها تحت می گردند:
 
جذابیت: محتوای دیدنی به‌راحتی اعتنا کاربر را به خویش جلب می‌نماید و آن‌ها‌را به ادامه پژوهش ترغیب می‌نماید.
مالیات بر ارزش افزوده: محتوای نفیس به مخاطبان امداد می‌نماید تا به ایرادات و نیازهای خویش جواب دهند و شایسته ترین راه حل‌ها را پیدا نمایند.
امکان اشتراک‌گذاری: محتوایی که امکان اشتراک‌گذاری داشته باشد این قابلیت و امکان را مهیا می‌نماید تا مخاطبان شما‌را به دیگرافراد معرفی نمایند.
نوآوری: محتوای خلاقانه، به مخاطبان نماد می دهد که شما ایده‌های نو و نوآورانه دارید و می توانید برای حل اشتباهات متعدد، راهکار‌های خلاقانه ارائه فرمائید.
استعمال از داده‌ها و آمارها: به کارگیری از داده‌ها این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا محتوایی با داده ها ظریف و قابل متکی بودن منتشر کرده و برخورد قابل قبولی از مخاطبان اخذ نمائید.
نوع محتوا: نوع محتوایی که ارائه می‌دهید نیز قادر است تاثیرگذار باشد. مثلا، ویدئوهای آموزشی، مقاله‌ها تحلیلی، پست‌های اجتماعی و غیره.
مدل نوشتاری: بایستی مدل نوشتاری‌تان را متناسب با کاربر مقصود خویش تعیین نمائید تا برای آن ها قابل شعور باشد.
در مجموع در‌حالتی که محتوای خویش را بر طبق خصوصیت‌های مذکور، با صرفه‌سازی فرمایید، کاربر‌ها شل‌خیس به شما متکی بودن کرده و احتمال خریدشان بیشتر می گردد.
آیا ساخت و ساز محتوا فقط چیزی میباشد که برای فروش نیاز دارید؟
ساخت‌و‌ساز محتوا صرفا یک قسمت خرد از نکات اساسی فروش میباشد. چهت نیل به فروش، بایستی به دست اندرکاران دیگری که به‌دنبال توضیح داده‌ایم نیز اعتنا داشته باشید.
 
استراتژی بازاریابی: برای فروش توفیق‌آمیز، می بایست استراتژی بازاریابی قابل قبولی را تعیین فرمائید که دربرگیرنده بررسی بازار، آشنایی مشتری، گزینش غرض، گزینش راهبردهای بازاریابی و اپ‌ریزی بازاریابی میباشد.
seo: برای جذب استفاده کننده و بهبود مرتبه محتواهای برندتان، می بایست آموزش سئو مشهد نکات مرتبط با باصرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش (سئو) را رعایت فرمائید.
تبلیغات: به کار گیری از تبلیغات میتواند به جذب استفاده کننده و ارتقا آشنایی برندتان یاری دهد.
رابطه با مشتریان: برقراری رابطه با مشتریان، جواب به سوال ها و نیازهای آنها قادر است به شما در جذب و نگه‌داری مشتریان یاری دهد.
تجربیات کاربری: بهبود تجارب کاربری وبسایت‌تان، یک نکته قابل توجه برای جلب رضایت کاربر‌ها و نگه‌داری از آنها میباشد.
ارزش: گزینش ارزش مطلوب برای تولیدها و سرویس ها‌تان نیز می تواند بر فروش شما تاثیرگذار باشد.
 

همه آنچه که باید از آپدیت اصلی Google در ماه مارس 2024 بدانید!

اپدیت هسته گوگل در مارچ ۲۰۲۴
گوگل به‌روزرسانی قابل‌توجهی را در الگوریتم‌ها و سیاست‌های جستجوی خویش برای رویارویی با محتوای هرزنامه و بی‌چگونگی در موتور جستجوی خویش اعلام نموده است. دوره خصوصی سئو مشهد این آپ تو دیت رسانی نسبت به آپ دیت های قبل از عدم وضوح بیشتری برخوردار‌است که با تغییرات انجام شده در چند هسته مهم، تکامل این سیستم ها را در طریق شناسایی محتوای اثر گذار نشانه میدهد.
با دقت به گستردگی این بروزرسانی، ممکن میباشد طی مدت rollout که انتظار می رود تا یک ماه به ارتفاع انجامد، نوسانات بیشتری نسبت به به روز های پیشین وجود داشته باشد.
در اینجا قرار میباشد جزئیات جامعی از این اپدیت به شما ارایه دهیم.
این آپ تو دیت بر روی شاخص‌های اصلی ذیل تمرکز دارااست:
مقصود این به‌روزرسانی کاهش 40 درصدی محتواهای بی‌چگونگی و اسکن در نتیجه ها کاوش میباشد.
رویارویی با صفحه ها search engine first : کاهش مرتبه صفحاتی که فقط برای گوگل و ارتقا کلیک برای وبسایت درج شده‌اند.
امتیاز به محتوای people first content : ارتقا مرتبه صفحاتی که برای مخاطبین درج شده میباشد.
ارائه خط‌سیاق‌های تازه دربرگیرنده : سوءاستفاده از محتوای انبوه، سوءاستفاده از آوازه وبسایت، سوءاستفاده از دامنه منقضی گردیده
بهبود چگونگی سکو بندی در حاصل گوگل
یکی‌از هدف ها مهم به‌روزرسانی اساسی هسته گوگل مارس 2024، ارتقای سیستم‌های سکو‌بندی گوگل میباشد.
 
الیزابت تاکر، رئیس متاع برای کاوش در گوگل، اظهار داشت: “ما در اکنون ساخت بهبودهای الگوریتمی در سیستم‌های جايگاه‌بندی اساسی خویش هستیم تا اعتقادوباور نتیجه ها کنیم که مفیدترین داده ها را در اینترنت ارائه می دهیم و محتوای غیراصلی را در حاصل کاوش کاهش می دهیم.”
 
گوگل از سال 2022 بر روی کاهش محتوای غیرمفید و غیراصلی شغل می‌نماید و به‌روز‌رسانی مارس 2024 بر این عملکرد‌ها پایدار میباشد.
 
این به‌روزرسانی سبب ساز می شود، سیستم‌های درجه‌بندی عالی سئو کار خوب مشهد ادراک نمایند که کدام صفحه ها اینترنت مفیدتر می‌باشند، کدام صفحه های تجربیات کاربری بهتری دارا‌هستند، کدام صفحه ها برای موتورهای کاوش ساخت گردیده‌اند و کدام صفحه ها برای مخاطبین!
 
گوگل توقع دارد که ادغام این به‌روزرسانی و کوشش‌های گذشته آن در مجموع محتوای بی‌چگونگی و غیراصلی را در نتیجه ها کاوش تا ۴۰ درصد کم کند.
 
گوگل ذکر می نماید:
 
“ما معتقدیم این به‌روزرسانی‌ها معیار محتوای بی‌چگونگی در کاوش را کاهش می دهد و ترافیک بیشتری را به تارنما‌های اثرگذار و کیفیت خوب جذب می‌نماید. مطابق تحلیل‌های ما، ما انتظار داریم که ادغام این به‌روزرسانی و سعی‌های گذشته ما جمعاًً محتوای بی‌چگونگی را در نتیجه ها کاوش تا ۴۰ درصد کم کند.”
 
 
 
 
 
 
 
بروزرسانی اسپم March 2024
خلال پیکربندی سکو‌بندی، Google درحال به‌روزرسانی خط‌اسلوب‌های اسپم خویش میباشد تا محتوای «بی‌چگونگی» را از نتیجه ها کاوش حذف نماید.
 
سوءاستفاده با ساخت و ساز محتوای انبوه
سوءاستفاده از اعتبار تارنما
سوءاستفاده از دامنه منقضی‌گردیده
گوگل ذکر می نماید:
 
“ما از امروز در ارتباط اشکال بیشتری از این رفتارهای بازنویسی مبادرت خوا هیم کرد. در حالی که سیستم‌های درجه‌بندی ما بخش اعظمی از اشکال محتوای بی‌چگونگی را از جايگاه‌بندی بالا در کاوش دوری می‌نماید، این به‌روزرسانی‌ها به ما اذن می دهند تا اقدامات هدفمندتری را ذیل خط‌روال‌های هرزنامه خویش اجرا دهیم.”
 
۱ . سوء به کار گیری با ایجاد محتوای انبوه
گوگل در اکنون تقویت سیاست خویش در قبال استعمال از اتوماسیون‌سازی برای تولیدمحتوای بی‌چگونگی یا این که نسخه برداری در مقیاس برای بازنویسی مرتبه بندی کاوش میباشد.
 
این گزینه هنگامی رخداد می‌ افتد که در آن صفحه های متعددی با مقصود درجه‌بندی در نتیجه ها کاوش ساخت میگردد البته محتوای آنان فاقد هرگونه قیمت و چگونگی میباشد.
 
این خط متد بر روی وسعت متعددی از محتوا متمرکز میباشد که فاقد هرگونه اصالت بوده و فارق از روش ساخت و ساز آن، ارزشی برای یوزرها و مخاطبین غرض ندارد. منتور سئو مشهد گوگل ذکر می نماید: “این به ما قابلیت و امکان میدهد تا در زمینه ی گونه های بیشتری از محتوا با ارزشی معدود یا این که فارغ از ساخت در مقیاس، مانند صفحاتی که وانمود می‌نمایند به جستجوهای پرطرفدار جواب می دهند ولی محتوای اثر گذار ارائه نمی‌دهند، مبادرت کنیم.”
 
۲ . سوء استعمال از اعتبار وبسایت
گوگل به قضیه سوء به کار گیری از آوازه و اعتبار وب سایت می پردازد، وقتی که اینترنت‌وبسایت‌های آیتم متکی بودن محتوای بی‌چگونگی و فرد ثالث را منتشر می‌نمایند تا از آوازه قدرتمند وبسایت صاحبخانه به کار گیری می‌نمایند.
 
گوگل نمونه ذیل را از سوء استعمال از اعتبار تارنما ارائه میدهد:
 
“برای مثال، یک فرد ثالث ممکن میباشد نظارت وام‌های روز پرداخت را در یک تارنما آموزشی قابل متکی بودن منتشر نماید تا از مزایای مرتبه‌بندی وبسایت منتفع گردد. اینگونه محتوایی که سکو بالایی در کاوش داراست میتواند بازدیدکنندگانی را که ممکن میباشد انتظارات بسیار متفاوتی از محتوای یک وبسایت داشته باشند حیران یا این که گم راه نماید.”
 
در شرایطی‌که این محتواها عمدتاً برای هدف ها سکو‌بندی و فارغ از پژوهش ظریف صاحب اینترنت‌وب سایت ایجاد گردیده باشند، فعلا Google هرزنامه‌هایی را در لحاظ می گیرد.
 

 

محتوای خود را بهینه کنید

در جواب به بهینه سازی محتوا چیست، اشاره کردیم که محتوا را به‌سیرتکامل‌ای باصرفه و اصلاح میکنیم که بتواند سکؤ خیر بگیرد. دوره خصوصی سئو مشهد نصف راه و روش را تا حال طی کردید و محتوایی درخور مهیا گردیده‌است که مخاطب دوست دارااست و از آن عایدی می برد. در‌این مرحله، قرار میباشد دل گوگل را به دست بیاورید.
در نصیب‌ قبل، اصول بهینه سازی را گفتیم؛ البته اذن دهید مهمترین مواقعی را که بایستی رعایت فرمایید، اینجا سریع مرور کنیم:
واژه کلیدی اساسی را در تعدادی خط ابتدایی نوشته‌ی علمی به طبعً بیاورید (سفارش می‌گردد در ۱۵۰ کملهٔ نخستین باشد)
به بقیه نوشته‌علمی‌های مرتبط مسلماً پیوند دهید تا به گوگل علامت دهید شما در این مورد تخصص دارید
به توزیع کلمه و واژه کلیدی به‌طور طبیعی توجه نمایید
برای تصاویری که به کارگیری میکنید، تگ ALT مرتبط بنویسید
وسعت تصاویر باصرفه باشد
به منابع و داده های عددی ارائه‌گردیده پیوند داده گردد
یک نکتهٔ اساسی: تکرار بیش‌ازحد کلمه ها کلیدی هیچ تاثیری در تصاحب کردن درجه ندارد. به مثالٔ بد پایین نگاه فرمائید:
۶. پیوند بگیرید و تجزیه‌وتحلیل فرمایید
در نوشته ی علمی «seo چیست؛ اشکال بهینه سازی و کاربرد آن»، ۳ ردیف اساسی بهینه سازی – داخلی، فرنگی و تکنیکال – را نظارت کردیم. ما تا اینجا مجموع کارهایی که بایستی در وب سایت خودمان کنیم، جاری ساختن دادیم؛ پس درحال حاضر دفعه کارهایی فارغ تارنما میباشد.
 
تصاحب کردن پیوند از سایر وبسایت‌ها اثر بسیار متعددی در درجهٔ محتوای ما در حاصل جست‌وجو دارااست؛ چراکه واحد سنجش اعتبار آن را آرم میدهد. همان، به گوگل میگوید این محتوا را چندین نفر پذیرش کرده‌اند که بهتر میباشد.
 
بهینه سازی ارتفاع میکشد تا به ثمر بنشیند؛ پس سعی محتوای خویش را همیشه تجزیه‌وتحلیل فرمایید. چطور؟ با یاری ۲ ابزار سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس.
 
در نوشته‌ی‌علمی «سرچ کنسول چیست (راهنمای بدون نقص برای قرائت کل گزارش‌ها)»، دربارهٔ این ابزار کامل کلام کردیم. سرچ کنسول به شما میگوید موقعیت شما در برگهٔ نتیجه ها چطور میباشد.
 
به عنوان مثال، آیا برای واژه کلیدی موردنظرتان درجه گرفته‌اید یا این که از شیتٔ حاصل جست‌وجویی راز درآورده‌اید که استفاده کننده شما وجود ندارد؟ فرض فرمایید نوشته‌ی علمی‌ای دربارهٔ «تبلیغات تالار زیبایی» بنویسیم و در جست‌وجوی «فعال‌سازی تالار زیبایی» جايگاه بگیریم!
 
گوگل آنالیتیکس هم برای رسیدگی خلق و خوی استفاده کننده نتایج از برگهٔ نتیجه ها جست‌وجو (ارگانیک) میباشد تا ملاحظه کنید چقدر در حصول رضایت وی عالی شغل کرده‌اید. (ولی این تنها یک کناره از خصوصیت‌ها و تجهیزات این ابزار میباشد)
 
فعالیت ما با هر آنچه که می بایست در سئو کار خوب مشهد پاسخ «بهینه سازی محتوا چیست» می‌گفتیم، به آخر رسید ? شما اکنون هم اصول seo در ساخت‌و‌ساز محتوا را خاطر گرفته‌اید و هم فرایند ساخت‌و‌ساز محتوا seo گردیده را می دانید.
 
تنها جا دارااست به یک نکتهٔ اصلی در اینجا اشاره کنیم:
 
مدتی ارتفاع میکشد تا عمل‌های شما در قضیهٔ بهینه سازی به ثمر بنشیند و قرار وجود ندارد به‌محض ساخت محتوا جايگاه بگیرید.
 
ممکن میباشد حتی ۶۰ روز ارتفاع بکشد تا اولی ورودی را بگیرید؛ حتی با وجود رعایت مجموع اصول و نکاتی که گفته شد.
 
برای حل این نقص‌ و جذب کاربر، بایستی محتوا را پروموت و تبلیغ نمائید. ۲ شیوه برای این شغل دارید:
 
در رسانه‌های خودتان مثل اکانتی که در اینستاگرام و لینکدین دارید و مدرس سئو مشهد شبکه تلگرام خویش، کاربر را به‌ تلاوت محتوا ترغیب فرمائید
تبلیغات محتوایی را آزمون نمائید؛ شیوه های ارزانی مثل تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یکتانت به شما یاری می‌نماید ترافیک تارنما را ارتقا دهید
 

lCP چیست و چگونه آن را کاهش دهیم

LCP چیست و چه تأثیری بر مراحل با صرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت داراست؟! در جواب می بایست بگوییم که Largest Contentful Paint یکی شاخص‌های حیاتی Core Web Vitals میباشد که فرصت بار گذاری گرانقدر‌ترین اِلمان قابل‌مشاهده در کاغذ اینترنت (مانند تصویر، کلیپ یا این که بلاک والا متنی) را اندازه‌گیری می‌نماید. درواقع LCP آرم‌دهنده این میباشد که چقدر ارتفاع می کشد کلاس خصوصی سئو مشهد تا بلندمرتبه‌ترین محتوای ورقه برای استفاده کننده به اکران نهاده گردد‌. حال در صورتی‌که اطلاعاتی چندانی دررابطه‌با این شاخص ندارید و پیرو یادگیری نحوه‌های بهبود یا این که کاهش LCP می‌باشید، در‌این نصیب از روزنامه جت بهینه سازی یار و همدم ما باشید.
lcp چیست؟
به عبارتی‌طور که در اولِ نوشته‌ی‌علمی توضیح دادیم؛ LCP مخفف Largest Contentful Paint میباشد و یکی 3 شاخص اساسی Core Web Vitals محسوب میشود. گوگل این شاخص را به‌مراد آنالیز تجربیات کاربری ارائه کرد تا مدیران اینترنت‌وبسایت‌ها و سئوکارها بتوانند به یاری این شاخص، مجال لود تعالی‌ترین محتوای قابل‌مشاهده در برگه موردنظر را اندازه‌گیری نمایند.
بعد در شکل نیاز، اقدامات مورد نیاز را (مانند با صرفه‌سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت، به کار گیری از کانال توزیع محتوا، لود تنبل، با صرفه‌سازی تصاویر و ویدئوها و...) برای با صرفه‌سازی آن اعمال دهند. پس هم اکنون که متوجه شدید LCP چیست و چه کاربردی داراست؛ سفارش میکنیم ادامه مقاله را از دست ندهید تا طریق‌های اندازه‌گیری و باصرفه‌سازی آن را هم خاطر بگیرید.
 
چرا lcp را اندازه می گیریم
اندازه‌گیری LCP دلایل مختلفی دارااست که همه به بهبود تجارب کاربری و همت اینترنت‌تارنما مربوط می گردند. در‌پی به پژوهش چندین گزینه از مهم ترین دلایل مهم اندازه‌گیری این شاخص خوا‌هیم پرداخت.
 
بررسی تجارب کاربری: LCP یک کدام از شاخص‌های کلیدی میباشد که نشانه می دهد مخاطب چقدر سریع می تواند به محتوای اساسی و اصلی برگه دسترسی پیدا نماید. در حالتی‌که مجال بار گذاری مطرح ترین محتوای شیت زمان بر باشد، احتمال اینکه یوزرها کاغذ را شکاف نمایند و به‌دنبال منبع دیگری بروند، ارتقاء خواهد یافت
بهبود مرتبه‌بندی در نتیجه ها کاوش: گوگل LCP را به‌تیتر یکی‌از عامل ها مرتبه‌بندی در الگوریتم جستجوی خویش درنظر می گیرد. اینترنت‌وبسایت‌هایی که امتیاز LCP بهتری دارا هستند و بازه دوره سئو مشهد زمانی‌فرصت ما یحتاج برای لود تبارک‌ترین محتوای شیت در آن‌ها کمتر میباشد، شانس بیشتری برای دستیابی مرتبه خوب در نتیجه ها کاوش خواهند داشت. این دستور به ارتقاء ترافیک ارگانیک و دسترسی خوب به مخاطبان غرض امداد می‌نماید
کاهش بانس ریت (نرخ پریدن استفاده کننده): صفحاتی که شرایط شاخص LCP در آنان عالی میباشد، احتمال کمتری داراست که یوزرها کاغذ مربوطه را پیش از بار گذاری بی نقص شکاف نمایند. این دستور به کاهش نرخ پریدن یاری می‌نماید و نشانه‌دهنده رضایت بیشتر استفاده کننده از سرعت و کوشش اینترنت‌وبسایت شما میباشد
ارتقاء نرخ تبدیل: زمانی یوزرها تجربیات بهتری از بازدیدِ اینترنت‌وب سایت شما داشته باشند و محتوای مهم سریع‌خیس بار گذاری گردد، احتمال اینکه مبادرت به خرید، تصویب‌اسم یا این که لبریز کردن هیبت نمایند، بیشتر شود
پس به‌طورخلاصه می‌قدرت خاطرنشان کرد که اندازه‌گیری LCP به بهبود تجربیات کاربری، ارتقا سکو‌بندی در حاصل کاوش، کاهش نرخ پریدن، ارتقا نرخ تبدیل و نظارت کوشش حقیقی وواقعی اینترنت‌تارنما امداد می‌نماید. این دلایل کلیه نماد‌دهنده مداقه LCP در با صرفه‌سازی و بهبود سئوی اینترنت‌وبسایت می باشند.
مواقعی که برای احتساب امتیاز LCP تاثیرگذارند
حالا که متوجه شدید انگیزه اندازه‌گیری LCP چیست، وهله آن میباشد که به کارداران متعددِ تأثیرگذار بر مقدار امتیاز این شاخص اشاره کنیم.
به تعویق پرت کردن بارگذاری موادسازنده گران قدر
به تعویق پرتاب کردن بار گذاری موادسازنده گران قدر مانند تصاویر دوره خصوصی سئو مشهد و ویدئوها که در اولِ بار گذاری کاغذ، در مشاهده کرد مخاطب نیستند؛ می تواند مجال LCP را کم کند. این تکنیک، که به لود تنبل (Lazy Loading) دارای اسم و رسم میباشد، به مرورگر اذن می دهد تا آغاز بار گذاری موادتشکیل دهنده اصلی‌خیس را در حق تقدم قرار دهد.

 

نکات مهم برای بهینه سازی URL سایت

 URL به معنای “Uniform Resource Locator” میباشد و یک نشانگر برای جای یا این که نشانی یک منبع در اینترنت میباشد. _ seo URL تارنما . کلاس سئو مشهد در واقع، URL، نشانی آیتم به کارگیری برای دسترسی به یک برگه اینترنت خاص میباشد. URL ها اکثر زمان ها مشمول سه قسمت مهم میباشند:

پروتکل:
نشانگری میباشد که اکران می دهد چه‌طور منبع درخواست گردیده می بایست دسترسی پیدا نماید. نمونه‌هایی از پروتکل‌ها عبارتند از “http://” و “https://” برای صفحه های اینترنت استاندارد و “ftp://” برای جابجایی پوشه ها.
دامنه:
این نصیب از URL نشانگری میباشد که مشخص و معلوم می‌نماید کدام سایت متبوع بایستی درخواست خواهد شد. مثلا، در URL “www.example.com”، “example.com” دامنه میباشد.
مسیر:
این نصیب از URL مشخص و معلوم می‌نماید که در درون تارنما متبوع، کدام کاغذ یا این که منبع را درخواست کنیم. به عنوان مثال، در URL “www.example.com/page1″، “/page1” مسیر میباشد.
 
مجموعاَ، URL یک منش برای معین کردن نشانی ظریف یک منبع در اینترنت میباشد و از روش آن می‌اقتدار به تارنما‌ها، صفحه ها اینترنت، پوشه‌ها و منابع دیگر دسترسی پیدا کرد.
 
 
 
نکات اساسی برای سئو URL وبسایت
 
 
با صرفه‌سازی URL در سایت شما قادر است تأثیر قابل توجهی بر سکو‌بندی در موتورهای کاوش و تجربیات کاربری داشته باشد. در ذیل، نکات اصلی برای باصرفه‌سازی URL تارنما شما‌را رسیدگی میکنیم:
 
 
 
آسانی و خلاصه بودن:
عملکرد فرمائید URL ها روشن و قابل قرائت باشند. به کار گیری از عبارات مربوط به محتوای ورقه و اجتناب از کاراکترها و موادتشکیل دهنده غیرضروری یاری می‌نماید. URL های معمولی‌خیس و خلاصه‌خیس در جايگاه‌بندی موتورهای کاوش خوب شغل می‌نمایند.
 
 
 
استعمال از لغات کلیدی:
در نامگذاری URL ها، تلاش فرمایید از عبارات کلیدی مربوط به محتوای کاغذ به کار گیری نمائید. این عبارات میتوانند توضیح دهنده محتوا و مورد شیت باشند و به موتورهای منتور سئو مشهد کاوش امداد می‌نمایند تا محتوای شما‌را در مفاد مرتبط اکران دهند.
 
به کار گیری از حروف خرد:
ترجیحاً از حروف خرد برای URL ها استعمال نمائید. به کارگیری از حروف بلندمرتبه قادر است باعث به تفاوت‌های نامترقبه در نشانی‌دهی اینترنت گردد و در بعضا سیستم‌ها منجر خلل خواهد شد.
 
 
 
حذف لغت ها مازاد:
از حذف لغات مازاد مانند حروف اضافه و حروف ربط در URL ها پرهیز کنید. این کلمه ها می توانند ارتفاع URL را بیشتر نمایند و موجب ساخت غلط در قرائت URL شوند.
استعمال از خط تیره به مکان مسافت:
در جایگزینی مسافت در URL ها، از خط تیره (-) به کار گیری نمائید. مسافت معمولاً بوسیله مرورگرها به طور اتوماتیک تبدیل میشود و ممکن میباشد باعث به تولید کدهای اشتباه یا این که غلط در نشانی دهی گردد.
 
 اجتناب از به کار گیری از پارامترهای پویا:
کوشش نمائید از استعمال از پارامترهای پویا در URL ها دوری کنید. موتورهای کاوش با صرفه‌خیس با URL های استاتیک که مشمول لغت ها معنادار میباشند، شغل می‌نمایند.
 
به کارگیری از ساختار سلسله مراتبی:
در حالتی‌که وبسایت شما ساختار سلسله مراتبی دارااست، عملکرد نمائید نشانی های URL را مدرس سئو مشهد دارای اعتبار و سازگار با سلسله مراتب ساختاری تارنما خویش نگه دارید. خوب میباشد URL ها با ترتیب ساختار صفحه ها هماهنگ باشند.

سئو کلاه سفید و تکنیک های آن

 بهینه سازی به سه نوع کلاه سپید (White hat سئو)، کلاه سیاه (Black hat بهینه سازی) و کلاه خاکستری (Gray hat سئو) تقسیم میگردد که خیلی خلاصه در ارتباط دو مسئله seo کلاه سیاه کلاس خصوصی سئو مشهد و کلاه خاکستری توضیح می دهیم تا مقام بهینه سازی کلاه سپید نسبت به آنان پر‌نور گردد.

ما در مه‌ویژن به داشتن یک دسته ماهر و با تجربه از کارشناسان ارشد seo تارنما مهیا‌ایم تا با به کار گیری از شایسته ترین و جدیدترین تکنیک‌های seo تارنما، اینترنت‌وبسایت شمارا در نتیجه ها سرچ عبارات کلیدی مدنظرتان به جايگاه‌های رفیعتر برسانیم.

 بهینه سازی کلاه سیاه

seo تارنما مشتمل بر چندین مقررات میباشد که بعضی از آنان به طور بی واسطه یا این که غیر بی واسطه از طرف خویش موتورهای کاوش (مخصوصاً گوگل) آگهی گردیده‌است و بعضا از آن ها نیز در طول تجربیاتی که یوزرها و متخصصان در به کار گیری از این موتورهای کاوش داشته‌اند، کشف و اعلام گردیده است. در صورتی‌که گاهی مشاهده میکنید که داده ها متضادی درباره ی بهینه سازی به وسیله متخصصان ذکر می‌گردد، به همین خیال میباشد که بخش اعظمی از این داده ها تجربی‌اند و گاهی در‌این تجربه خطاهایی صورت میدهد.

 

بهینه سازی کلاه سیاه قصد داراست با شیوه‌هایی ابتکاری، از این قانون ها سوء به کار گیری نماید و آن‌ها را بدور بزند. به صورت نمونه، یک‌سری سال گذشته که گوگل التفات ویژه‌ای برای تراکم واژه کلیدی در متن قائل بود و به شاخص های دیگر اعتنا چندانی نداشت، عده ای که به بهینه سازی کلاه سیاه می‌پرداختند، صفحاتی در تارنما‌ها قرار دادند که فقط دربردارنده چندین واژه کلیدی بود و هیچ علم خاصی را به خواننده منتقل نمیکرد. البته نکته قابل توجه این میباشد که بهینه سازی کلاه سیاه اگرچه در طی پاره ای سبب پرورش سریع شما می گردد، با بهبود الگوریتم های گوگل، به به عبارتی سرعت منجر سقوط شما گردد. لذا این نحوه برای حصول و کارهایی که قصد فعالیت بلند مقطع دارا‌هستند پیشنهاد نمیشود.

 seo کلاه خاکستری

عده ای که از طریق‌های بهینه سازی کلاه خاکستری به کارگیری می‌نمایند، خیر تماما از طریق های بهینه سازی کلاه سیاه تبعیت می‌نمایند و خیر تماما به دنبال مدرسه بهینه سازی کلاه سپید میباشند؛ بلکه کارایی کلاس حضوری سئو مشهد می‌نمایند با ساخت و ساز شیوه های فی مابین‌بر، پاره ای به مراحل seo سرعت ببخشند. به صورت نمونه، شما ممکن میباشد برای تشکیل داد بک‌لینک و پیوند مبادرت به ساخت‌و‌ساز چندین بلاگ فرعی فرمایید و همیشه از کلیه مطالب آنان به وب سایت خودتان پیوند دهید. امروزه با شدیدتر شدن رقابت در seo وب سایت، شما بدون چاره می باشید تا از seo کلاه خاکستری استعمال فرمائید.

 

به عیارت دیگر، می‌اقتدار اظهار‌کرد که seo کلاه خاکستری، تکنیک‌هایی از بهینه سازی کلاه سیاه میباشد که هنوز برای ربات‌های گوگل قابل تشخیص نیستند و اجرای آنها، وبسایت را در گیر گوگل پنالتی نخواهد کرد.

 

نکته مهمی که هنگام اجرای تکنیک‌های بهینه سازی کلاه خاکستری می بایست در حیث داشته باشید این میباشد که‌این تکنیک‌ها تماما رسمی نیستند و درصورتی که که گوگل متوجه اجرای آن ها گردد، وبسایت شمارا جریمه خواهد کرد؛ از این رو هنگام اجرای تکنیک‌های بهینه سازی کلاه خاکستری می بایست اعتنا و مهارت ویژه‌ای را به عمل موفقیت.

 seo کلاه سپید

و البته seo کلاه سپید که مورد اساسی این مقاله میباشد و جزئیات بی نقص آن را در‌پی توضیح میدهیم، از این قرار میباشد که شما در اصل مقاله را برای کاربر می‌نویسید و به دنبال آن وقتی که کاربر، مقاله شمارا بپسندد، موتور کاوش نیز شما‌را شناسایی خواهد کرد چرا‌که در حالتی که شما در سرویس مخاطبانتان باشید، مدرس سئو مشهد موتورهای کاوش نیز در سرویس شما خواهند بود. حالا درین راستا یکسری اصول و استاندارد نیز به دست آمده میباشد که در پی توضیح داده گردیده اند.

 تکنیک های seo کلاه سپید

تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید در واقع به عبارتی اصول اول بهینه سازی میباشند که حتما با آن‌ها شناخت دارید. این تکنیک های seo کلاه سپید را برای خریداری نمودن مرتبه های بهتر می بایست مدنظر قرار بدهید.

محتویات قدیمی سایت خود را به روز نمایید

 برای بهبود seo تارنما ، محتویات کهن وب سایت خویش را آپ دیت نمائید. آیا موضوعاتی که پیش از این درباره آنان نوشتید هنوز هم بی نقص میباشند؟ آیا نیاز به تغییر تحول یا این که آپ دیت رسانی ندارند؟

از جمله ، شاید شما دو سال پیش در ارتباط شایسته ترین تکنیک های کلاس سئو مشهد بهبود بهینه سازی تارنما نوشتید. البته از آن فرصت ، گوگل تغییرات مهم در الگوریتم خویش ایفا نموده است به گونه ای که برخی تکنیک ها دیگر تلاش ندارند و تکنیک های جدیدی اضافه گردیده اند. پس مورد نیاز میباشد محتوای خویش را آپدیت نمایید.
خوب میباشد به مکان تایپ کردن یک محتوا ، محتوای نو به محتوای پیشین خویش اضافه فرمائید. ممکن میباشد بخواهید تیتر را مقداری تغییر‌و تحول دهید تا خوانند‌گان در خصوص محتوای تازه مطلع شوند. این تکنیک بهبود بهینه سازی وبسایت ، راهی سهل و آسان برای ساخت‌و‌ساز محتوا در طی کمتر میباشد. همینطور ، می‌تواند به مقاله ها شما یاری دهد تا مخاطبان بیشتری پیدا نمایند. برای مقاله‌ها دوست داستنی ، حتی ممکن میباشد شانس بیشتری برای حصول درجه عالی در حاصل موتورهای کاوش داشته باشید.
۵- از پیوند های کیفیت بالا به کار گیری کنید
وقتی که اینترنت سایتهای دارنده دامین اتوریتی بالا به تارنما شما پیوند دهند ، اعتبار وب سایت شما ارتقاء مییابد. بک پیوند کیفیت عالی قادر است به شما در بهبود seo وب سایت امداد نمایند. بک پیوند های کیفیت خوب ، ارتقاء درجه کلمه ها کلیدی برای موتورهای کاوش را ضمانت خواهد کرد.
 
بدین ترتیب ، زمانی که تعداد متعددی بک لینک و پیوند های باکیفیت داشته باشید ، به احتمال زیاد مرتبه های بهتری در حاصل گوگل دستیابی خواهید کرد. این یک کدام از مهم ترین تکنیک های بهبود seo وبسایت میباشد که می‌تواند به صورت بی واسطه بر  مرتبه کلمه ها کلیدی وب سایت شما تأثیر مثبت و بدون واسطه داشته باشد. با به کار گیری از بلاگ نویسی و شغل در شبکه‌های‌عمومی می‌توانید بک پیوند های کیفیت عالی اخذ فرمایید. بعضی کلاس خصوصی سئو مشهد وقت ها ، تارنما های دیگر حتی ممکن میباشد سوای اینکه شما باخبر گردید لینک و پیوند وب سایت شما در سایتشان قرار دهند و به اصطلاح به شما لینک و پیوند دهند.
 
در صورتی‌که تارنما هایی که اسپم می باشند و یا این که دامین اتوریتی پایینی دارا هستند به سایت شما لینک و پیوند دهند ، ممکن میباشد اثر منفی بر بهبود بهینه سازی وب سایت شما داشته باشد. بدین ترتیب بسیار اساسی میباشد که تمامی لینک و پیوند های دریافتی وبسایت خویش را پژوهش کرده و پیوند های اسپم را رد فرمایید. یک طریق بی آلایش برای یافتن این لینک و پیوند های اسپم به کار گیری از کنسول جستجوی گوگل یا این که Moz Link Explorer میباشد.
 
۶- درخصوص کلمه ها کلیدی وبسایت خویش عالی بازرسی فرمایید
پیش از اینکه استارت به ساخت محتوا فرمایید، هنگامی را برای کاوش و مطالعه درباره کلمه ها کلیدی مرتبط به وبسایت خویش در لحاظ بگیرید. این یک نحوه سهل برای اینکه بفهمید که عموم در‌پی چه چیزی می باشند. با فهمیدن این داده ها ، شما می‌توانید تغییراتی در محتوای خویش ساخت فرمائید که با نیاز خوانند‌گان منطبق داشته باشد.
 
برای رسیدگی در زمینه ی کلمه ها کلیدی ، میتوانید از ابزارهای سئو مانند KWfinder ، Moz Keyword Explorer  یا این که Google Keyword Planner استعمال نمائید. فقط کاری که بایستی جاری ساختن دهید این میباشد که کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش را وارد فرمایید. بعداز آن ، این ابزارها مجموع لغت ها کلیدی مرتبط یاور با معیار جستجوی و واحد سنجش مشقت کلمه و واژه کلیدی را به شما نماد می‌دهد.
 
۷- برای تایپ کردن محتوا از الگوریتم RankBrain به کارگیری فرمایید
جهت بهبود seo وب سایت ، گوگل از الگوریتمی مشهور به RankBrain به کارگیری می نماید. هر مجال که یک کاوش جاری ساختن می‌گردد ، RankBrain کارایی می نماید آن را مانند یک آدم بفهمد. این امداد می نماید تا نتیجه ها مرتبط خیس در موتورهای کاوش اکران داده گردد. جنبه منحصر این الگوریتم دوره خصوصی سئو مشهد این میباشد که تنها روی جستجوی فعلی شما تمرکز نمیکند. براساس آنچه برای نخستین دفعه کاوش می‌کنید ، ممکن میباشد حاصل برای جستجوی دوم متعدد باشد.
 
جهت بهبود seo تارنما خویش ، بایستی محتوای خویش را بر اساس با RankBrain سئو seo فرمائید. استعمال از لغات کلیدی دم دراز و هدفمند و تمرکز بر رضایت مخاطب جهت برخوردار شدن از این الگوریتم بسیار اصلی میباشد.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد