لینک داخلی اعتبار میان صفحات را منتقل میکند
اعتبار صفحه های بوسیله الگوریتمی به اسم پیجرنک گزینش میگردد که هر کاغذ را به نظر چگونگی، مداقه و توان بررسی مینماید. این صفحه های در غایت قیمتگذاری می گردند و نمرهای بهتیتر پیجرنک به آن تخصیص داده میگردد. دوره سئو مشهد دیدنی میباشد بدانید که وجود و چگونگی پیوند های داخلی هم یکی فاکتورهایی میباشد که در آنالیز پیجرنک پژوهش می شود. اعتبار صفحه ها ما در دو موقعیت ارتقا مییابد:
صفحه ها اصلی وبسایت ما (مانند ورقه اساسی، وبلاگ یا این که مغازه) می بایست برای بازدیدکنندگان قیمت اخلاق و رفتار نمایند؛ دستکم در وضعیت اصولی اینطور فرض می کنیم. این نفیس بودن، بهمرور سبب ارتقاء اقتدار و اعتبار صفحه های میگردد.
در صورتیکه «کاغذ الف» از وب سایت ما، به خیال محتوای کاربردی، از تارنما دیگری لینک و پیوند دارای اعتبار اخذ کردهباشد، اعتبار و اقتدار برگه بالا میرود.
مطالب مرتبط فاکتورهای سکو بندی گوگل [لیست 200 فاکتور سکو بندی گوگل]
در هر دو وضعیت، با امداد پیوند داخلی، این اقتدار و اعتبار را به صفحه های دیگر سایتمان جابجایی می دهیم. این مورد در غایت سبب ساز میگردد که صفحه ها ما جايگاه بهتری در حاصل گوگل استحصال نمایند.
بهروزرسانی نمره پیجرنک که بوسیله گوگل انتخاب میشود، از سال 2016 متوقف گردیدهاست. اما گوگل این نمره را بهشکل همگانی بهروزرسانی و منتشر نمینماید ولی هنوز هم از الگوریتم پیجرنک استعمال مینماید.
ازآنجایی که دیگر نمره پیجرنک از طرف گوگل اعلام نمیشود، وبمستران از ابزارهایی مانند MOZ، Ahrefs و Semrush برای پژوهش معیار توان و اعتبار صفحه ها استعمال مینمایند.
ما صفحاتی که بودجه اقتدار و اعتبار بالایی می باشند را شناسایی میکنیم تا اعتبار و اقتدار آنهارا با پیوند داخلی به صفحه های دیگر سایتمان منتقل کنیم و سکو آنها را بهبود دهیم.
اشکال گوناگون لینک و پیوند داخلی کدامند؟
رایجترین لینک و پیوند های داخلی عبارتاند از پیوند های ناوبری و موضوع ای. اما پیوند های داخلی بیشتری از این دو شرایط وجود دارااست. از جمله بعضا وبسایتها به مکان هایپرلینک کردن کلاس سئو مشهد متن، عکسها را هایپرلینک مینمایند. یعنی با کلیک بر روی عکس، به شیت دیگر هدایت میشویم.
یک کدام از مفاد مهمی که در پیوند دادن تصاویر می بایست رعایت کنیم، خصوصیت آلت (Alt Attribute) میباشد. خصوصیت آلت برای تصویر، حکم انکرتکست برای متن را داراست و غرض و همینطور معنا عکس را معلوم مینماید.
نوع دیگری از پیوندها، انکرلینکها میباشند که نباید آنهارا با انکرتکستها نادرست بگیریم. انکرلینکها ترکیبی از لینک و پیوندهای ناوبری و مسئله ای میباشند که معمولاً در فهرست مطالب از آنها به کارگیری میکنیم.
در واقع از این پیوندها در محتواهای وقت گیر استعمال می کنیم تا استفاده کننده با کلیک بر روی فهرستی که در اولِ نوشتهیعلمی میباشد، دقیقاً به نصیب متبوع برود. پس با کلیک روی انکرلینکها دیگر نیازی به اسکرول کاغذ نداریم.
لینک و پیوند به مطالب پیشین و آینده در انتهای نوشتهعلمی و همینطور لینک و پیوند به شیت مولف هم مثلا پیوند های داخلی دیگری میباشند که نیاز به توضیح خاصی ندارند. البته موردنیاز میباشد با پیوند های ناوبری و مسئله ای بیشتر آشنا شویم.
1- پیوند های داخلی ناوبری (Navigational)
اینسیرتکامل پیوندها جزوی از ساختار وب سایت ما می باشند و به ناوبری تارنما را بهبود می دهند. غرض اساسی این سیرتکامل لینک و پیوندها این میباشد که به یوزرها در کشف کردن چیزی پیرو میباشند، یاری دهد و مسیر جنبش آن ها را تا حد قابلیت سرراست نمایند.
از جمله لینک و پیوندهایی که در منوهای اساسی، تیمبندیها، هدر، فوتر، بردکرامب و سایدبار میباشند به عنوان مثال این لینک و پیوندها میباشند. تنی چند از لینک و پیوندهایی که در هدر و فوتر وبسایت دیامویز مصرف شدهاند را در تصویر پایین می بینید.
هریک از این پیوندها با تمرکز و مبتنی بر طریق به کارگیری بازدیدکنندگان از وب سایت تعیین گردیدهاند. فرقی نمینماید بازدیدکنندگان درپی فراگیری بدونپول می باشند و می خواهند وارد وبلاگ سئو کار خوب مشهد تارنما شوند یا این که درپی عصرهای فراگیری بهینه سازی میباشند و میخواهند وارد شیت تولیدات شوند، در هر شکل یوزرها با فقط یک کلیک به ورقه متبوع میروند.
این آیتم برای ورود و خروج بازدیدکنندگان به اکانت یوزرها و مشاهده سرویس ها بهینه سازی و ارزش آن ها هم درست گو میباشد.