محتوای خود را بهینه کنید
در جواب به بهینه سازی محتوا چیست، اشاره کردیم که محتوا را بهسیرتکاملای باصرفه و اصلاح میکنیم که بتواند سکؤ خیر بگیرد. دوره خصوصی سئو مشهد نصف راه و روش را تا حال طی کردید و محتوایی درخور مهیا گردیدهاست که مخاطب دوست دارااست و از آن عایدی می برد. دراین مرحله، قرار میباشد دل گوگل را به دست بیاورید.
در نصیب قبل، اصول بهینه سازی را گفتیم؛ البته اذن دهید مهمترین مواقعی را که بایستی رعایت فرمایید، اینجا سریع مرور کنیم:
واژه کلیدی اساسی را در تعدادی خط ابتدایی نوشتهی علمی به طبعً بیاورید (سفارش میگردد در ۱۵۰ کملهٔ نخستین باشد)
به بقیه نوشتهعلمیهای مرتبط مسلماً پیوند دهید تا به گوگل علامت دهید شما در این مورد تخصص دارید
به توزیع کلمه و واژه کلیدی بهطور طبیعی توجه نمایید
برای تصاویری که به کارگیری میکنید، تگ ALT مرتبط بنویسید
وسعت تصاویر باصرفه باشد
به منابع و داده های عددی ارائهگردیده پیوند داده گردد
یک نکتهٔ اساسی: تکرار بیشازحد کلمه ها کلیدی هیچ تاثیری در تصاحب کردن درجه ندارد. به مثالٔ بد پایین نگاه فرمائید:
۶. پیوند بگیرید و تجزیهوتحلیل فرمایید
در نوشته ی علمی «seo چیست؛ اشکال بهینه سازی و کاربرد آن»، ۳ ردیف اساسی بهینه سازی – داخلی، فرنگی و تکنیکال – را نظارت کردیم. ما تا اینجا مجموع کارهایی که بایستی در وب سایت خودمان کنیم، جاری ساختن دادیم؛ پس درحال حاضر دفعه کارهایی فارغ تارنما میباشد.
تصاحب کردن پیوند از سایر وبسایتها اثر بسیار متعددی در درجهٔ محتوای ما در حاصل جستوجو دارااست؛ چراکه واحد سنجش اعتبار آن را آرم میدهد. همان، به گوگل میگوید این محتوا را چندین نفر پذیرش کردهاند که بهتر میباشد.
بهینه سازی ارتفاع میکشد تا به ثمر بنشیند؛ پس سعی محتوای خویش را همیشه تجزیهوتحلیل فرمایید. چطور؟ با یاری ۲ ابزار سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس.
در نوشتهیعلمی «سرچ کنسول چیست (راهنمای بدون نقص برای قرائت کل گزارشها)»، دربارهٔ این ابزار کامل کلام کردیم. سرچ کنسول به شما میگوید موقعیت شما در برگهٔ نتیجه ها چطور میباشد.
به عنوان مثال، آیا برای واژه کلیدی موردنظرتان درجه گرفتهاید یا این که از شیتٔ حاصل جستوجویی راز درآوردهاید که استفاده کننده شما وجود ندارد؟ فرض فرمایید نوشتهی علمیای دربارهٔ «تبلیغات تالار زیبایی» بنویسیم و در جستوجوی «فعالسازی تالار زیبایی» جايگاه بگیریم!
گوگل آنالیتیکس هم برای رسیدگی خلق و خوی استفاده کننده نتایج از برگهٔ نتیجه ها جستوجو (ارگانیک) میباشد تا ملاحظه کنید چقدر در حصول رضایت وی عالی شغل کردهاید. (ولی این تنها یک کناره از خصوصیتها و تجهیزات این ابزار میباشد)
فعالیت ما با هر آنچه که می بایست در سئو کار خوب مشهد پاسخ «بهینه سازی محتوا چیست» میگفتیم، به آخر رسید ? شما اکنون هم اصول seo در ساختوساز محتوا را خاطر گرفتهاید و هم فرایند ساختوساز محتوا seo گردیده را می دانید.
تنها جا دارااست به یک نکتهٔ اصلی در اینجا اشاره کنیم:
مدتی ارتفاع میکشد تا عملهای شما در قضیهٔ بهینه سازی به ثمر بنشیند و قرار وجود ندارد بهمحض ساخت محتوا جايگاه بگیرید.
ممکن میباشد حتی ۶۰ روز ارتفاع بکشد تا اولی ورودی را بگیرید؛ حتی با وجود رعایت مجموع اصول و نکاتی که گفته شد.
برای حل این نقص و جذب کاربر، بایستی محتوا را پروموت و تبلیغ نمائید. ۲ شیوه برای این شغل دارید:
در رسانههای خودتان مثل اکانتی که در اینستاگرام و لینکدین دارید و مدرس سئو مشهد شبکه تلگرام خویش، کاربر را به تلاوت محتوا ترغیب فرمائید
تبلیغات محتوایی را آزمون نمائید؛ شیوه های ارزانی مثل تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یکتانت به شما یاری مینماید ترافیک تارنما را ارتقا دهید