الگوریتم برت (BERT)، نحوه کارکرد و بهینه سازی محتوا برای آن
گوگل در سیستم جستجوی خویش چند بروزرسانی های مهم را اجرا داده میباشد. کلاس سئو مشهد یک کدام از آنان گنجاندن الگوریتم برت در مکانیزم کاوش میباشد. این الگوریتم به یوزرها امداد می نماید تا هدف ها جستجوی خویش را با نتیجه ها مرتبط خیس و در حدود مراد ی خویش پیدا نمایند. درواقع این الگوریتم آنچه که یوزرها در صفحه های گوگل بدنبال آن میباشند را عالی فهم می نماید و به عبارتی چیزی را به مخاطب آرم میدهد که وی میخواهد. الگوریتم BERT تا ۱۰% مفاد کاوش را پایین اثر قرار میدهد. در حالی که شرکت گوگل تیتر نموده است که همین مقدار روی ترافیک ارگانیک و مقصود هایی که در seo تارنما بهدنبال آن هستیم اثر مثبت میگذارد.
کمپانی گوگل، الگوریتم برت را تحت عنوان یکیاز جهش های والا در سیستم جستجوی خویش تبلیغ می نماید که درین دوران دستاوردهای حاصله از آن بر این حقیقت صحه میگذارد. در پی ی این نوشتهیعلمی موردها وسیع تری از این الگوریتم را آیتم رسیدگی قرار میدهیم. پس با ما هم پا باشید.
الگوریتم برت حل کننده چه بحران هایی است؟
به گویش بسیار معمولی می بایست بگوییم که الگوریتم برت کوشش می نماید مکانیزم تشخیص مضمون لغت ها، لغات و جملهها را همچون ذهن بشر داشته باشد. ولی پرسش مهم اینجاست که آیا می شود تا این حد الگوریتم های توسعه یافته ای را پیاده سازی کرد که همچون ذهن آدم قابلیت و امکان تشخیص معنا کلمه ها را داشته باشد؟ برای جواب بهاین پرسش بایستی بگوییم که نه! تا به در حال حاضر هیچ ربات و هوش تصنعی و مصنوعی بضاعت شعور و ادراک ذهن حقیقی و واقعی بشر را ندارد. پس همان گونه که گفته شد این الگوریتمها فقط برای یک سری گام میتوانند خویش را به اقتدار ذهن بشر مجاورت نمایند. ولی گشوده هم مسافت بسیار متعددی دارا هستند. خوشبختانه گوگل به دلیل آپ تو دیت رسانی های زودهنگامی که داراست عملا این توان تشخیص را برای ارائه سرویس ها خوب به یوزرها ارتقاء داده میباشد. سئو کار خوب مشهد این دستور اصلی قوانینی را آماده می نماید تا سرویس ها بهینه سازی وبسایت نیز هوشمند خیس و با بازدهی بیشتر باشد.
قسمت اساسی هر اینترنت سایتی محتوای آن میباشد. این محتواها همگی جا میباشند. یک برگه آکنده از عبارات با معنای نامفهوم، چندین معنایی و هم معنی که کلیه ی آنها جزو معضل های مهم برای گوگل تلقی میگردند. الگوریتم برت بگونه ای پیاده سازی گردیده است که میتواند این بحران ها را حل نماید. هر چقدر هم که یک عبارت معانی زیادی داشته باشد گشوده هم گوگل به یاری این الگوریتم متوجه میشود که استفاده کننده درپی چیست؟
ولی یوزرها و مخاطبان گوگل نیز خوب میباشد برای جستجوی هدف ها محتوایی خویش تلاش نمایند از عبارت های بی آلایش به کار گیری نمایند تا تشخیص آن برای گوگل شل خیس باشد. به دلیل آن که الگوریتم برت کارایی صد درصدی و جامعی ندارد و تا حدی قادر است تفاوت لغت ها مترادف و هم معنی و هنگفت را بفهمد. پس چهت نیل به محتوایی که بدنبال آن میباشید سرچ عبارات بی آلایش خیس در کنار هم حق تقدم داراست. با این شغل گوگل سریع خیس صفحه ها مرتبط را به شما علامت میدهد.
الگوریتم BERT چه وقتی وارد سیستم جستجوی گوگل شد؟
الگوریتم برت در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۹ وارد سیستم جستجوی گوگل شد. اولِ عمل در کوئری های ( queries) انگلیسی گویش مانند features snippets روند عملیاتی خویش را شروع کرد.
” در بالای تارنما هایی که در درجه ۱ قرار دارا هستند یک جعبه خرد دربردارنده تعدادی خط کوتاه محتوا وجود دارااست که دقیقاً جواب سوالی میباشد که مخاطب بدنبال آن است. بدین جعبه ها فیچر اسنیپت میگویند”
دنی سالیوان که یک کدام از برگزیدگان اینفلوئنسرهای مارکتینگ (تاثیرگذاران بازاریابی) میباشد میگوید : الگوریتم BERT برای همگی لهجه هایی که سیستم کاوش گوگل برای آن عمل می نماید، فعال سازی شود البته فعلا نمی اقتدار فرصت دقیقی را برای آن معلوم کرد. افزون بر آن سبک برت حالا در ده ها میهن متفاوت جهت بهبود موردها مربوط به features snippets به کار گیری میگردد.
مفهوم و معنی الگوریتم برت چیست؟
الگوریتم BERT مخفف عبارت Bidirectional Encoder Representations from Transformers میباشد. یک الگوریتم هوشمند بر طبق کانال میباشد که برای پردازش و کنکاش لهجه های طبیعی پیش آموزشی بکار گرفته میگردد. به لهجه بسیار معمولی می اقتدار چنین تیتر کرد که الگوریتم برت تمرکز خویش را برای تشخیص ریز لغات و لغات در ارائه حاصل عالی کاوش معطوف داشته میباشد.
به صورت نمونه عبارت “ده به دو” یا این که ” بیست به پنج” را در لحاظ بگیرید. ممکن میباشد خواسته این لغات برای شما به معنای ده تقسیم بر دو یا این که بیست تقسیم بر پنج باشد. ولی ممکن میباشد خواسته آن را ده در مقابل دو یا این که بیست در مقابل پنج برداشت نمائید. همانطور که میبینید کلمه و واژه “به” دو معنای مختلف از لحاظ شما داراست. شما تحت عنوان یک آدم با هوش طبیعی کارکشته به تشخیص تفاوت آن میباشید ولی ماشین های کاوش گوگل دوره خصوصی سئو مشهد فقط یک ربات می باشند و نمی توانند تفاوت آنانرا تشخیص دهند. الگوریتم BERT درواقع برای تشخیص به این شکل مفاد ریزی تشکیل شده اند تا نتیجه ها بهتری را به مخاطب نماد دهند. درپی نمونه های بیشتری را برای تفهیم خوب مورد تیتر میکنیم.