با زیرنویسها تجربه کاربری را بهبود دهید
کپشن یا این که زیرنویس متنی میباشد که مستقیماً در تحت تصویر ظواهر میگردد و مسئله بیشتری از تصویر را ارائه میدهد. اکنون این مسئله چقدر برای بهینه سازی اساسی میباشد؟ کپشنهای تصاویر مستقیماً آموزش سئو مشهد بر جايگاهبندی شما تأثیر نمیگذارد؛ البته میتوانند با مشغول کردن بازدیدکنندگان و تشویق آنها به صرف مجال بیشتر در شیت شما، UX شمارا بهبود بخشد.
وقتی که یوزرها فرصت بیشتری را در صفحه های شما صرف مینمایند، سیگنالهایی به گوگل ارسال می گردد که برگه شما تجارب کاربری مثبتی را ارائه می دهد و برای یوزرها لذتقسمت و گرانبها میباشد و بهطور بالقوه میتواند باعث به بهبود درجهبندی خواهد شد.
در اینجا چندین نکته وجود داراست که به شما یاری مینماید تا کپشنهای موثرتری بنویسید:
مختصر و توصیفی بنویسید
زیرنویسهای شما بایستی مختصر، بدیهی و ظریف باشند.
از تایپ کردن هر سیرتکامل جزئیات غیرضروری که ممکن میباشد صبری استفاده کننده را رمز پیروز شود پرهیز کنید. از جمله فرض فرمائید تصویری از مناظر زیبای لاهیجان دارید. ممکن میباشد وسوسه گردید اینگونه چیزی بنویسید: «چشم اندازای خیرهکننده و فریبنده از درهها و تپههای سرسبز سئو کار مشهد لاهیجان که اسمان آبیرنگ قشنگ و دهکدههای تعجب آور و غریب را در یک روز پرنور تابستانی به اکران میگذارد.»
هر چقدر هم کهاین توضیح وسوسهانگیز باشد می بایست تلاش فرمائید طوری بنویسید که خوشگل و مختصر باشد. چیزی مشابه بدین توضیح مطلوبخیس میباشد: «چشم انداز لاهیجان در یک روز آفتابی».
همواره بایستی از گویش بدیهی و توصیفی به کارگیری فرمائید تا تصویر خیالی واضحی را برای مخاطب رسم نماید.
به دو نمونه تحت نگاه نمایید:
نمونه ۱: «یک ماشین نقرهای درخشان با شیشههای رنگی و خصوصیتهای آیرودینامیک در حالا جنبش در امتداد اتوبان بیابانی مالامال پیچ و خم و غرق در آفتاب چشم می شود. تپههای ماسهای طلایی در دو طرف و اسمان آبیرنگ پرنور بالای راز وجود داراست.»
نمونه ۲: “ماشینی نقرهای در درحال حاضر رازمیل کردن از دربین چشم انداز زیبای بیابانی “.
نمونه دوم اکران واضحی از تصویر را برای مخاطب رسم مینماید در حالیکه از داخل شدن به جزئیات بیشتراز حد اجتناب مینماید. برخلاف نمونه اولیه که خیلی زمان بر و معدود قیمت میباشد. مدرس سئو مشهد قیمت اضافه نمایید کپشنهای شما بایستی داده ها بیشتری در چنگ یوزرها قرار دهد که فهم و شعور اشخاص را از تصویر ارتقا دهد.
این داده ها میتواند مشتمل بر حقایق جذاب، مورد تاریخی یا این که روایتهای فردی باشد. برای مثال «ساختمان بلند آزادی در طهران، جمهوری اسلامی ایران. این ساختمان بلند در سالهای ۱۳۴۹ ساخته شد».
شما نیازی به افزودن گستردن به هر تصویر در یک ورقه ندارید. صرفا کپشنهایی اضافه نمایید که فکر میکنید UX شیت را بهبود میبخشد و قیمت بیشتری برای خواننده تولید مینماید.