چند ایده جذاب برای تولید محتوا تعاملی
از ویدیوها و پادکست های یوتیوب گرفته تا کوئیزهای نرم افزار پاپ (pop quizzes)، محتوای تعاملی تولید نمائید که مخاطبان شمارا به وجد بیاورد و سبب ساز تعامل شما گردد. با آنلاین شدن دوره خصوصی سئو مشهد بیش تر از پیش عموم، بازاریابی محتوای تعاملی شایسته ترین چاره شما برای ارتقا تعامل و رویش مخاطبانتان میباشد.اکثری از دستیابی و شغل های باذکاوت، استراتژی بازاریابی محتوا داراهستند، بدین ترتیب اساسی میباشد که به اندیشه رویه هایی برای متمایز کردن محتوای خویش از رقبایتان باشید. بیایید طرز های مختلفی را پژوهش کنیم که میتوانید محتوای اثبات را به پست ها و صفحه های تعاملی تبدیل نمایید که مخاطبان شمارا به تعامل هر چه بیشتر تشویق می نمایند.
ولی آغاز بیایید پاره ای بیشتر در امر محتوای تعاملی و چرایی التفات آن بدانیم.
محتوای تعاملی چیست؟
محتوای تعاملی به معنای محتوایی میباشد که به مکان مصرف منفعلانه داده ها، مخاطبان شمارا به شرکت کردن در آن ترغیب می نماید. لزوما مورد نیاز وجود ندارد چیزی فانتزی باشد، میتواند کلاس حضوری سئو مشهد به آسانی کلیک روی یک دکمه، یا این که جواب دادن به یک نظرسنجی باشد. این نوع محتوا قادر است تجربیات را برای مخاطبان شما شادی بخش خیس نماید و در سود شما و برندتان را ماندگار خیس نماید. به علاوه، این یک راه و روش خوب برای آشنایی خوب مخاطبان و گردآوری داده های اصلی میباشد.
چرا ارتقا تعامل با استفاده کننده اصلی میباشد؟
از محتواهایی که هر لحظه در دسترس شان قرار می گیرد گرفته تا محصولاتی که خریداری مینمایند ، عموم آیتم های بیشتری ( و داده ها بیشتری ) نسبت به قبلی دارا هستند و این قادر است جلب دقت آنان را بسیار مشقت بار نماید. با وجود یک بازار به شدت رقابتی، اساسی خیس از مدام این میباشد که شایسته ترین خط مش های تعامل با مخاطبان و رابطه آنها با مارک خویش را حافظه بگیرید. بازاریابی محتوای تعاملی خیر صرفا به دلیل آنکه تعامل را ارتقا میدهد (که میدانیم تمامی الگوریتم ها شیفته آن میباشند)، بلکه بدین انگیزه که نگاه عموم را برای مقطع وقت گیر تری به مارک شما نگه میدارد، موثرتر از گونه های دیگر محتوا میباشد.
چه طور محتوای تعاملی را اندازه گیری کنیم؟
شاید باخود تصور کنید چه چیزی یک پست را برنده می نماید. وقتی که استارت به تست اشکال متعدد محتوا میکنید، اصلی میباشد که بهاین معیارها دقت داشته باشید:
معیارهای شبکههایمردمی برای اندازهگیری محتوای تعاملی
کامنت ها
ذخیره ها
اشتراک گذاری ها
پیام های دایرکت
لایک ها
لینک و پیوند ها
اکثر پلتفرم های اجتماعی قابلیت دسترسی به اکانت های کاربری حصول وکار و خالق را مهیا می نمایند و برخی از این داده ها را در آنجا خواهید یافت. در صورتیکه در هم اکنون اجرای یک کمپین تبلیغاتی می باشید یا این که به مخاطبان خویش لینکی برای کلیک کردن می دهید، عالی میباشد از ردیابی لینک و پیوند کلاس خصوصی سئو مشهد به کارگیری فرمایید تا بدانید ترافیک شما از کجا میآید.
معیارهای شیت اینترنت برای اندازهگیری محتوای تعاملی
برهه زمانی مجال حضور مخاطب در وب سایت
تعداد لیدها و عضویت ها
نرخ تبدیل (تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل)
پیوند های فرنگی