یک پرسش دائمی این میباشد که شما شایسته ترین محتوای خویش را برای تارنما خویش می بایست به کار گیری نمائید و یا این که برای وب لاگ مهمان، جواب این پرسش تماما به چگونگی وبلاگی که شما محتوای خویش را بصورت پست مهمان در آن منتشر می‌کنید متعلق میباشد. در‌حالتی که در بلاگ صرفا پست های 900 کلمه دوره خصوصی سئو مشهد و واژه ای و یک عالمه عکس گرفته گردیده از مانیتور (اشاره به بی چگونگی بودن تصاویر) درج میگردد. پست شما نیز بایستی در همین چهار چوب ساخت و ساز گردد. در‌صورتی‌که پست های وب لاگ دارنده 500  واژه یا این که کمتر میباشد و  صرفا یک تصویر در آن‌ها بکار گرفته می‌شود. بازهم پست شما بایستی از این ضابطه تبعیت نماید. براین اساس هنگام تعیین پست برای ارسال بصورت پست مهمان به پوسته پست های ارسالی دیگر دقت نمائید.

پست مهمان تبلیغ شما وجود ندارد
به یادداشته باشید که یک پست مهمان بهتر درباره بیزنس شما یا این که در باره فرآورده و خدمت شما وجود ندارد. یک پست مهمان خوب بایستی دربردارنده داده ها با ارزشی برای مخاطبان باشد. و خیر یک تبلیغات صرف! مجموع اطلاعاتی که در باره کسب و کار خویش می‌خواهید بدهید. بایستی در نصیب بیوگرافی تالیف کننده درج شوند. اشارات خرد، روایت ها، نمونه ها میتوانند در بعضا از پست های مهمان به تارنما شما اشاره داشته باشند. البته اکثر اوقات پست های شما بایستی محتوایی بالاتر از تبلیغ کسب و کار شما داشته باشد.
فرمت پست ها بایستی مانند بقیه صفحه های تارنما باشد
به پست های مهمان نوشته شده در وبسایت توجه فرمائید. آیا آنان دارنده راز تیترهای زیاد می باشند، متن های پررنگ در آنان چقدر میباشد، عکس ها و نقل عهد ها در آنان به چه تعداد مستعمل میباشد. شما بایستی این فرمت ها را در پست های خویش نیز رعایت فرمایید. مطمئن گردید که فرمت و ارکان پست شما با بقیه پست های مو جود در سایت هماهنگ میباشد.
در پست های خویش به مقاله ها داخلی پیوند ساخت‌و‌ساز نمایید
به مالکان بلاگ نشانه دهید که محتوای وب لاگ آنها‌را بخوبی می‌شناسید و چندین لینک و پیوند داخلی به پست های دیگر وب لاگ بدهید. برای یافتن صفحه ها مرتبط کافیست که در گوگل با امر پایین منتور سئو مشهد کاوش نمایید:
site:domain.com intitle:keyword
براین اساس شما میتوانید پست های مربوط به عبارات مد حیث خویش را به ترتیب جايگاه ملاحظه کنید. محصول ها خاص مانند کتاب های ایجاد گردیده را نیز در لحاظ داشته باشید.
برای درج کامنت از Call To Action استعمال نمایید
در نقطه پايان یک پست خوب مطمئن گردید که یوزرها را به درج کامنت تشویق خواهید کرد. هر چقدر که گفت و گو درباره پست شما بیشتر باشد. رابطه یوزرها با پست بیشتر خواهد بود.
 
چه‌طور یک بیوگرافی خوب برای پست های مهمان تولید کنیم؟
بیوگرافی شما در یک پست مهمان مهم ترین قسمت وب لاگ نویسی شما به شمار میرود. شما در‌این نصیب میتوانید، پیوند های تبلیغاتی برای تارنما خویش را درج فرمائید. و وب لاگ، محصوالات و سرویس ها و کتب و... را نیز می توانید در همین قسمت تبیلغ فرمائید. به خیال داشته باشید که هنگام تایپ کردن بیوگرافی در پست مهمان بایستی هدف ها درج پست مهمان را بخاطر داشت. عنوان های ذیل را برای موعظه بیشتر بخوانید:
•    در‌صورتی‌که غرض شما اخذ یک بک لینک و پیوند بهتر میباشد. به خاطر داشته باشید که متن انکر تکست anchor text لینک و پیوند خویش را با تمرکز بنویسید.
•    در شرایطی‌که مقصود شما ارتقا ترافیک تارنما است. می بایست به‌این نکته دقت داشته باشید که‌این ترافیک را به کدام نصیب تارنما خویش میخواهید سئو کار مشهد هدایت فرمائید.  این مورد به شدت به مورد نوشته‌ی علمی شما، قضیه  بلاگ، و مخاطبان شما متعلق میباشد.
•    چنانچه غرض شما ارتقاء دنبال کنندگان followers صفحه ها اجتماعی سایتتان میباشد، میتوان با اضافه کردن عبارت ‘من‌را در "اسم کانال اجتماعی (تویتر، اینستاگرام و مانند آن)" دنبال نمائید’. و  لینک و پیوند این عبارت به کاغذ اجتماعی خویش به‌این غرض برسید.