تاثیر تصاویر webp بر سئو

در‌این نوشته ی علمی به صورت کلی به پرسش فرمت Webp چیست جواب دادیم. برای ایجاد کرد تصاویر با این فرمت بایستی آغاز بایستی از سیستم مدیریت محتوایی در وبسایت خودتان استعمال فرمائید که از این فرمت تامین می‌نماید. بعد از این فعالیت شما می توانید تصاویر جدیدی را در قابل انعطاف‌افزارهای گوناگون گرافیکی تشکیل داد فرمایید و به سایت خودتان اضافه کنید.

ایجاد تصاویر در نرم افزارهای گرافیکی
برای تشکیل تصاویر با این فرمت میتوانید از قابل انعطاف‌افزارهایی مانند Google Photos، Blender و ولی فتوشاپ به کار گیری فرمائید. نکته‌ای که در هنگام استفاده از فتوشاپ می بایست به آن توجه داشته باشید این میباشد که در شرایطی‌که دوست دارید از ورژن‌های قبل فتوشاپ استعمال کنید می‌توانید یک پلاگین که خویش گوگل ارائه نموده است به کار گیری فرمایید. کافی میباشد پلاگین متبوع را در دایرکتوری فتوشاپ نسخه برداری کنید تا به راحتی بتوانید از این فرمت در ورژن‌های پیشین فتوشاپ استعمال فرمایید.

آن‌گاه در هر کدام از این اپلیکیشن از بخش save for web فرمت WebP را گزینش فرمائید.
تشکیل تصاویر با به کارگیری از قابل انعطاف‌افزارهای گوگل
در صورتی تا حدودی با ابزار cwebp شناخت دارید از ابزار Google’s WebP استعمال فرمائید. کافی میباشد شروع این ابزار را دانلود و نصب فرمایید آن‌گاه برای ساخت‌و‌ساز WebP در سیستم خودتان استعمال کنید. همینطور میتوانید API libwebp Google را برای رمزگذاری و رمزگشایی فایل‌های WebP نصب نمایید. آموزش سئو در مشهد را با رایا پارس تجربه کنید.

درین نوشته‌ی علمی کلاً به فرمت Webp چیست پرداخته شد. همانطور که می دانید استفاده از این فرمت می‌توانید تا حد فوق‌العاده متعددی در کاهش وسعت داده‌های تارنما و البته ارتقا سرعت وبسایت شما تاثیرگذار باشد. در اینگونه حالتی به کار گیری از این فرمت شایسته ترین گزینه می‌باشد به این دلیل‌که سبب ساز افزایش سرعت وبسایت نیز میگردد. در حالتی که از تفحص این نوشته‌ی‌علمی لذت بردید در قسمت نظر ها انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما میان بگذارید. خنده رو و موفق و غالب باشید.