مهمترین الگوریتم های گوگل

در صورتی گوگل به عبارتی لامپ جادویی‌ست که قرار میباشد کاربرها را به منظور‌شان برساند، الگوریتم‌هایش تحت عنوان طفل‌ غول‌های گوگل، حواسشان است که چه‌ طور کاربرها را به مسیر صحیح هدایت نمایند. قطعا نام الگوریتم‌های گوگل به گوشتان خورده! الگوریتم پاندا، پنگوئن، مرغ‌ مگس‌خوار، ‌رنک‌‌برین، کبوتر، الگوریتم گورخر و پیج لایوت. در شرایطی که میخواهید تارنما شما جزء پیشنهادهای نخستین گوگل به کاربرها باشد عالی میباشد این نوشته‌ی‌علمی را تا آخر بخوانید تا با آشنایی خصوصیت‌های شخصیتی الگوریتم‌ها به آشنایی غول گوگل، مجاورت‌خیس گردید. صاحبان سایت دوست دارا هستند اینترنت سایتشان در صف اول موتورهای کاوش قرار بگیرد. بدین ترتیب آنها مدام به دنبال روش هایی هستند که اینترنت سایتشان به حیث فنی قابل شعور برای موتورهای کاوش باشد و با منطق های گوگل در یک جهت باشد. البته این فعالیت به طور کامل فنی و تخصصی است. موتورهای کاوش گر برای آشنایی و جايگاه بندی تارنما ها الگوریتم های متنوعی دارا هستند که همگی صاحبان سایت که می خواهند در اندازه گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند. یادآور این می شویم اشخاصی که در مورد بهینه سازی فعالیت دارند بایستی با این الگوریتم ها شناخت بدون نقص داشته باشند. اگر می خواهید بدانید سئو چیست با رایا پارس همراه شوید.

الگوریتم چیست؟
 در یک تعریف‌و‌تمجید همگانی به تیم ای از دستور العمل ها و فرمول هایی که با زبان رسا و ظریف به هم پا جزئیات لازم و به طور قدم به قدم به سیرتکامل انجام یافته باشند که غرض خاصی را دنبال نمایند و آغاز و نقطه نهایی آنان نیز معین باشد، الگوریتم گفته می‌شود.

الگوریتم گوگل چیست؟
الگوریتم های گوگل برای سئو و سئو در گوگل آیتم استعمال قرار میگیرد. فرآیندی که موتور های گوگل بر پایه ی آن تجزیه و تفحص وب سایت ها را ایفا میدهند. خزنده موتور های کاوش تمامی داده ها و اطلاعات را گرد آوری کرده و ذخیره و نگهداری می نماید. در واقعیت الگوریتم ها به صورت ریاضی می باشند که محتویات و داده ها به وسیله آنها طبقه بندی می گردد تاوقتی‌که به‌این اطلاعات کاربر احتیاج داشته باشد.

الگوریتم های گوگل کدام ها هستند؟
الگوریتم های گوگل به دو تیم تقسیم می‌شوند، الگوریتم های اساسی که در واقع جز هسته اساسی گوگل می‌باشند و مبنی بر پارامترهای متعدد وب سایت های اینترنتی را مرتبه بندی می نمایند و الگوریتم هایی که به طور جانبی برای شناسایی سایت های اسپم و یا این که بهبود نتیجه ها کاوش و سئو پرس و جوهای یوزرها استعمال میشوند، بعضا از الگوریتم های مجموعه دوم عبارتند از:

الگوریتم گوگل پاندا
الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم گورخر
الگوریتم کبوتر
الگوریتم  Page Layout
الگوریتم رنک برین
الگوریتم PayDay Loan
الگوریتم Page Authority
الگوریتم کافئین
الگوریتم mobilegeddon
الگوریتم برت
الگوریتم Mobile First Index
الگوریتم MUM
الگوریتم E-A-T