چه گونه یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنیم؟ اکنون، بیایید یه خرده جلوتر برویم و خصوصیت‌های تشکیل داد یک اپ بازاریابی محتوا را مرور کنیم. ۱) غرض خویش را مشخص نمائید مقصود مدرس سئو مشهد  شما از تهیه و تنظیم یک اپ بازاریابی محتوا چیست؟ چرا میخواهید محتوا ساخت نمائید و یک نرم افزار بازاریابی محتوا ساخت و ساز نمائید؟ پیش از شروع طرح ریزی، هدف ها خویش را بشناسید و در تعیین شایسته ترین گزینه برای استراتژی خویش فرصت و انرژی کافی بگذارید. ۲) ایفا پژوهش ها پرسونا برای تهیه و تنظیم یک اپلیکیشن موفق، می بایست مخاطبان محتوای خویش را به روشنی مشخص فرمائید. این دستور به ویژه برای اشخاصی که تازه استارت به فعالیت می‌نمایند یا این که جدید وارد شغل بازاریابی گردیده‌اند بسیار اساسی و حیاتی میباشد. با آشنایی مخاطبان هدف خویش میتوانید محتوای مرتبط و ارزشمندتری تولید فرمائید که آنها رغبت بیشتری به خواندنشان دارا هستند. چنانچه یک بازاریاب باتجربه می‌باشید، ممکن است مقصود شما عوض شده باشد. آیا میخواهید تیم جدیدی از اشخاص را هدف قرار دهید یا این که بازار هدف فعلی خویش را بسط دهید؟ آیا می‌خواهید به عبارتی کاربر را حفظ فرمائید؟ بازدید دوباره از پارامترهای مخاطبان خویش با جاری ساختن پژوهش ها بازار سالانه برای رویش مخاطبان بسیار اصلی است. ۳) محتواهای قدیمتان را جمع نمائید بیشتر اشخاص عمل خویش را با ارسال مطالب وبلاگ شروع می‌نمایند. در‌صورتی‌که در سال گذشته پست‌های هفتگی وب لاگ منتشر می‌کردید، تولید یک کتاب الکترونیکی که تمام پست‌های وب لاگ شما‌را به یک راهنمای فشرده تبدیل نموده است، راهکار کارآمدی برای جلب دقت مخاطبانتان خواهد بود. چنانچه مدتی سرگرم بیزنس هستید، با اجرای سالنامه محتوا، عملکرد‌های بازاریابی محتوا و نتیجه ها نتایج از آن را در سال پیشین مرور نمائید. معلوم نمایید که چه کاری میتوانید در سال آینده گوناگون ایفا دهید و هدف ها جدیدی را چهت نیل به آن گزینش فرمائید. ۴) سیستم مطلوب برای روزنگار محتوایی خویش را گزینش نمائید سیستمی قابل قبولی که بتوانید محتوای خویش را ایجاد و رئیس و تحلیل فرمائید را انتخاب نمائید. در سوژه ساخت محتوا چندین نصیب حیاتی مدیریت محتوا وجود دارااست که دربرگیرنده ایجاد کرد محتوا، انتشار و تجزیه و چک آن می گردد. برای رئیس محتوا خودتان می توانید از سیستم هایی مثل تسکولو یا این که ترلو به کارگیری فرمایید. ۶) بارش افکار برای ایده‌پردازی محتواها موقتا مجال آن فرا رسیده می‌باشد که ایده‌های مرتبط با پروژه محتوای آجل خویش را استارت فرمائید. برای این منظور میتوانید از ابزارهای رایگان مو جود در وب به کارگیری نمائید و تیترها و کلمه ها کلیدی مطلوب برای محتواهای خویش را پیدا فرمائید. با آشنایی مخاطبانتان و اینکه در ادامه چه سرچ‌های می روند، صرفا کافی می‌باشد مقداری ابتکار عمل به خرج دهید تا مطالب فوق‌العاده‌ای ساخت‌و‌ساز فرمایید. ۷) مطالب خویش را منتشر و مدیر نمایید. اپ بازاریابی شما می بایست بالاتر از گونه های محتوایی باشد که ایجاد کرد می کنید. بایستی محتواهای خویش را به نیکی هم سازماندهی نمائید. با یاری یک تقویم محتوایی، مسیر صحت را برای تشکیل داد و تکثیر محتواهای خویش پیدا فرمایید. فراموش نکنید که یک روز‌نگار محتوایی کانال‌های اجتماعی هم ایجاد نمائید تا بتوانید محتوای خویش را در شبکه‌های مختلف دیگر تبلیغ و مدیریت فرمائید. بخش اعظمی از ایده‌هایی که می‌پندارید مدام سبز خواهند بود، به به عبارتی ماه‌های فعلی مربوط می شوند. همانگونه که گفته شد، نباید مباحث داغ روز را نادیده بگیرید. اگرچه ممکن میباشد این موضوعات نصیب عمده‌ای از تقویم تحریریه شمارا در بربگیرند، ولی می‌توانند به شما یاری نمایند تا ترافیک بیشتری تشکیل داد کنید. بیشتر عموم بیشتراز حد همت می‌نمایند بر روی تعطیلات دارای اسم و رسم مانند نوروز با شب چله را در کوشش‌های بازاریابی خویش در نظر بگیرند. ولی نباید صرفا خویش را به‌این تاریخ‌های اساسی بازاریابی محصور فرمایید. در صورتیکه تعطیلات خاصی وجود دارد که مطالب مرتبط با آن مخاطبان شما‌را مجذوب خویش می‌نماید، پس قیمت تکثیر در وبلاگ یا این که کانال‌های اجتماعی شما را داراست. لیست نهایی از تعطیلات کانال‌های اجتماعی را رسیدگی نمایید و هنگام طراحی برنامه تقویم خویش آن را تحت حیث داشته باشید.