پژوهش ها آرم میدهد که اینترنت نرم افزار شدن وبسایت ها، سئو چیست مزایای زیادی را برای موسسات به یار داراست:

68 درصد ارتقاء ترافیک گوشی
بهبود چشمگیر سرعت تارنما 
52 درصد ارتقا نرخ تبدیل
78 درصد ارتقا تعداد بازدید های وبسایت
137 درصد ارتقاء در شرکت کردن و تعامل یوزرها
133 درصد ارتقا در page views
42 درصد کاهش نرخ پریدن (بانس ریت) وب سایت
و...
ساخت‌و‌ساز یک اینترنت منتور سئو مشهد نرم افزار پیش رونده (PWA)
گوگل در نوشته‌ی علمی Progressive Web App Checklist مقدمات دوره خصوصی سئو مشهد ساخت یک اینترنت نرم افزار را توضیح داده میباشد.
 
برای ساخت و ساز اینترنت اپلیکیشن ها، قابل انعطاف افزارهای متنوعی مانند Lighthouse و Workbox وجود بخشید. که او‌لین بدون پول و برای توسعه و گسترش صفحه ها اینترنت همت دارااست و دو‌مین برای ساخت‌و‌ساز قابل انعطاف افزارهایی با قابلیت و امکان ارائه سرویس ها در وضعیت آفلاین.
 
آیا آجل ساخت سایت وابسته به PWA میباشد؟
اگرچه که اینترنت نرم افزار های پیش رونده PWA چاره  جامعی برای تبدیل وبسایت به یک اپلیکیشن موبایلی نیستند. البته بسیار به آن مجاورت گردیده اند. با دقت به بیشتر بودن منافع آن نسبت به ضررهایش می اقتدار پیش گویی کرد که در آجل طراحی وب به سمت ساخت‌و‌ساز اینترنت نرم‌افزار های پیش رونده PWA جنبش نمایند. امروزه پلتفرم های متنوعی از اینترنت نرم‌افزار های پیش رونده PWA مدد می نمایند و در آجل مجاورت آنان‌را تمامی جا خواهید مشاهده کرد.
 
کمپانی اپل ابزار PWA را بصورت یک Web Api برای مرورگر سافاری ورژن 11.1 ارائه داده میباشد. این قابلیت و امکان به معنای آن میباشد که به زودی اینترنت اپل های پیش رونده PWA را در موبایل های اپل نیز شاهد آن هستیم. (در حالتی‌که این قابلیت فعلا بر روی این تلفن همراه ها فعال نشده باشد.) مایکروسافت نیز این تکنولوژی را دفاع می نماید.