نحوه انتخاب متن یک CTA تاثیرگذار برای فروش
به طبع شما هم با دکمههای فراخوان خاکستری رنگ مواجه شدهاید و از خود پرسیدهاید چرا رنگ خنثی را برای دکمه فراخوانی گزینش کردهاند؟ استدلال انتخاب کلاس خصوصی سئو مشهد رنگ خاکستری برای دکمه فراخوانی امکان دیده شدن آن در هر دو رنگ سفید و مشکی میباشد. ولی این عامل اصلا برای استفاده از رنگ خاکستری در طراحی دکمه فراخوانی قانعکننده نیست. مگر اینکه در محل قرارگیری دکمه ما تلاقی رنگهای روشن و تیره را در بگراند داشته باشیم. که وقوع چنین حالتی بسیار نادر است. زیرا که معمولا تلاقی رنگها در وب بین دو بخش مختلف یک سایت شکل میدهد و بندرت پیش میآید که بخواهیم دکمه فراخوان در بین دو نصیب سایت قرار داشته باشد. قطعا در بیشتر مواقع دکمه فراخوان در یک قسمت سایت قرار دارد. به این ترتیب برای انتخاب رنگ دکمه فراخوان بدین نکات توجه نمایید. همخوانی با رنگ دورنما: این همخوانی میتواند بصورت رنگ تکمیل کننده یا رنگ مشابه باشد. در انتخاب متن CTA از رنگ متنی متناسب با رنگ دکمه استفاده نمایید: معمولا رنگهای مکمل برای رنگ نوشته و رنگ بگراند دکمه بسیار سود زیبایی در بر خواهند داشت. اندازه دکمه CTA را طوری طراحی کنید که برای کاربر آشنا و قابل شعور باشد. از گرافیکهای آشنا برای دکمه و لینک به کار گیری فرمایید. اندازه CTA را برای تلفن همراه و تلفن همراه بصورت paddingدار طراحی فرمائید تا با انگشت بتوان آن را کلیک کرد. از قرار دادن تحت منو هاوردار در دکمه فراخوان بپرهیزید. زیرا تحت منوها در تلفن همراه قابل استعمال نیستند. نوع فونت متن را بصورت خوانا تعیین کنید. روش گزینش متن یک CTA تاثیرگذار برای فروش عباراتی مانند خرید، خرید با تخفیف، همین الان فرآورده را پیشنهاد دهید و مانند آن می توانند برای یک دکمه خرید مناسب باشند البته بعضا شرکتها برای کالاهای خود از عبارتهای خاصی استعمال میکنند. مثال یک وبسایت فروش اسباب و اثاثبازی برای دکمه خرید از عبارت «من رو به خانه خودتون میبرید؟» استفاده کرده است. هنگام استفاده از کلمههای استعاری بسیار مراقب باشید. زیرا در حالتی که کاربر تصور کند که دکمه کاری غیر از فروش اعمال میدهد و روی آن کلیک کند ممکن میباشد تارنما شما از دید حقوقی مبتلا خطاها جدی شود. call to action برای دعوت به خرید چه طور یک CTA تاثیرگذار برای اشتراک در خبرنامه سایت طراحی کنیم؟ هنگام طراحی یک کال تو اکشن CTA جهت دریافت نشانی اینترنتیهای تبلیغاتی باید تک تک اطلاعاتی را که کاربر درباره مجله می خواهد بداند به او داده باشیم. مشتری می بایست مطمئن گردد که ما قصد نداریم برای او حجم زیادی تبلیغ بدرد نخور ارسال کنیم. متن دکمه ثبت نام مانند متن دکمه خرید بایستی تاثیرگذار باشد. اما دراین جا ما برای نوآوری کاملا آزادیم، اما خوب میباشد از واژههای کلی مانند اشتراک ماهانه مجله تارنما بپرهیزید و بجای آن عباراتی مانند «آیا میخواید هنگام اضافه شدن یک گوشی جدید به شما اطلاع دهیم»، استعمال نمائید. این گونه پیامها دو خاصیت داراهستند: کاربر دقیقا می داند چه چیزی دریافت میکند. ما ضمن اعلام نوع تبلیغ ارسالی به مخاطب اعلام میداریم که سایر تبلیغات برای او ارسال نمیشوند. براین اساس علاوه بر اینکه مخاطب قادر است پست الکترونیک دلخواه خود را دریافت کند. از عدم دریافت اسپم هم مطمئن میگردد.