برای جستن مرتبه وب سایت خویش در ابزار moz به 2 شکل میتوانید فعالیت نمائید: از روش ابزار اکستنشن moz شما با دانلود و نصب اکستنشن moz بر روی مرورگر خویش میتوانید در کنار ده‌ها مدرس سئو مشهد  امکان بهینه سازی که در دست ما قرار میدهد، جايگاه تارنما خویش را از ۱ تا ۱۰۰ ببینید. جايگاه یا این که آتوریتی ۱ مرتبط با تارنما‌های تازه و یا این که seo ضعیف میباشد، وبسایت‌هایی که آتوریتی آنها بالای ۵۰ داشته باشد دارنده seo کارکشته و سوابق بالای ۳ تا ۵ سال می‌باشند. برای مشاهده آتوریتی تارنما خویش در ابزار moz بایستی پس از نصب، آغاز یک حساب moz تشکیل داد و آنگاه با داخل شدن به اکانت کاربری و کلیک کردن بر روی این ابزار میتوانید سکو وب سایت خویش را ببینید. 10 PA (Page Authority): درجه ورقه متبوع در گوگل DA (Domain Authority): مرتبه دامنه و تارنما ما در گوگل Spam Score: واحد سنجش اسپم بودن تارنما ما (هرچه این عدد کمتر باشد، خوب میباشد) ورود به تارنما و حساب moz وارد وبسایت MOZ گردید و از روش منو تارنما به بخش Domain Analysis بروید و گزینهAnalyze domain را گزینش نمایید. در برگه گشوده گردیده پیوند وب سایت خویش را وارد کرده و بعداز چک وبسایت شما، جايگاه و اعتبار خویش را میتوانید ملاحظه کنید. 11 یک‌سری مثال اعتبار و مرتبه وب سایت‌های پر اسم و رسم در گوگل مشاهده اعتبار و مرتبه وبسایت خویش در گوگل بوسیله ابزار سمراش وقتی که می خواهید اعتبار تارنما خویش و واحد سنجش بازدید و مقام کلمه ها کلیدی و ده‌ها داده های عددی سایتتان را ببینید قطعاً از ابزار سمراش برای این فعالیت استعمال نمائید. ابزار Semrush بالاتر از سئو میباشد و یک سری ابزار را برای چک وبسایت، کانال‌های اجتماعی، تبلیغات و مورد ها دیگر به شما ارائه می دهد. شما می توانید با مشاهده نوشته‌ی علمی “فعال‌ساز‌ی حساب بدون‌پول سمراش و خرید حساب سمراش پرو” از ۷ روز حساب بدون‌پول این ابزار منفعت‌مند گردید، در ضمنً ورژن بدون پول این ابزار اطلاعاتی درباره ی جايگاه وب سایت ما در گوگل را اکران میدهد. برای مشاهده اعتبار وب سایت خویش در گوگل آغاز وارد تارنما Semrush گردید و بعداز ساختن حساب مجانی، در منو وبسایت وارد تب Domain Overview گردیده و داده ها جامعی از اعتبار و مرتبه وب سایت خویش را در‌این کاغذ ببینید. 12 Authority Score: اعتبار وبسایت ما در گوگل. Organic Search Traffic: معیار ورودی وب سایت ما از روش گوگل. Paid Search Traffic: داده های عددی ورودی وب سایت ما از روش تبلیغات گوگل. Backlinks: تعداد بک پیوند‌های اخذ گردیده. Pages/Visits: معدل تعداد صفحاتی که هر استفاده کننده مشاهده می‌نماید. Visit Duration: معدل بازه هنگامی که هر استفاده کننده در تارنما ما می ماند. Bounce rate: نرخ پریدن 14 13 در بخش Organic Keywords و Positions on Google SERP ابزار سمراش، می توانید رده خویش را در موتور کاوش گوگل ملاحظه کنید. به عنوان مثال 20،995 ورقه وب سایت دیجی‌مال در جايگاه 1 الی 3 گوگل جای دارد که‌این داده های عددی را میتوانید در راندمان وقتی متفاوت ببینید. مشاهده مرتبه تارنما ما در گوگل در واژه و کلمه کلیدی خاص در حالتی که میخواهید درجه تارنما خویش را در واژه و کلمه کلیدی خاصی پیدا نمایید، شایسته ترین ابزار بدون‌پول سئو Search Simulator by Nightwatch میباشد که یک اکستنشن گوگل بوده و مدام در بالای مرورگر خویش به آن دسترسی دارید. از جمله شما میخواهید مشاهده کنید جايگاه وب سایت دیجی‌فرآورده در واژه و کلمه کلیدی “خرید خرقه مجلسی ارزان” یک‌سری میباشد. بایستی واژه و کلمه کلیدی و نشانی وب سایت را در‌این ابزار وارد فرمائید تا مقام آن را در گوگل ملاحظه کنید. به عبارتی‌طور که مشاهده میکنید این وب سایت در واژه و کلمه کلیدی “خرید جامه مجلسی ارزان” در درجه 3 SERP گوگل جای‌دارد. 16 چه شغل کنیم تا سکو تارنما ما در گوگل افزایش یابد؟ در صورتی مرتبه وبسایت شما در موضع مطلوبی قرار ندارد، شما فقط نیستید. رقابت بالایی برای جايگاه دریافت کردن در لغات کلیدی وجود دارااست. برای بهینه سازی وب سایت شما به یک استراتژی کاملی برای ارتقا سکو نیاز میباشد. به همین استدلال است که بخش اعظمی از حصول و شغل های خرد و گران قدر از سرویس ها seo ماشین کرایه ای کاژه برای بهبود رده خویش به کار گیری می‌نمایند. شما میتوانید با اخذ مشورت کردن بدون پول و استراتژی بهینه سازی استحصال و کارتان، مرتبه وبسایت خویش را در گوگل ارتقاء دهید و از روش وب سایت درآمد میلیاردی داشته باشید. مزیت پیداکردن جايگاه وبسایت با ابزار‌های آنلاین چیست؟ به کار گیری از ابزارهای آنلاین برای پیداکردن مرتبه تارنما ما در گوگل مزایای خاصی دارااست، مثلا آن ها می‌قدرت به مورد ها ذیل اشاره نمود: صرفه‌جویی در حین: به کار گیری از ابزارهای آنلاین بسیار سریع‌خیس و مؤثرتر از جستجوی دستی نتیجه ها جايگاه‌بندی در گوگل و بقیه موتورهای کاوش را به شما اکران میدهند. با به کارگیری از این ابزارها جايگاه وبسایت به‌شکل خود کار و در پهنا تعدادی ثانیه به شما نماد داده می شود. اعتنا بالا: ابزارهای آنلاین معمولاً ظریف‌خیس از جستجوی دستی میباشند، چون عواملی مانند تاریخچه کاوش و جای جغرافیایی شمارا نادیده میگیرند و به‌کلیه یوزرها نتیجه ها یکسانی ارائه می دهند. داده ها بیشتر: ابزارهای آنلاین خلال اکران سکو‌بندی وبسایت شما، داده ها مرتبط با عبارات کلیدی، تغییرات سکو در مدت‌های وقتی گوناگون و داده ها بیشتر دیگری را نیز ارائه می دهند. رصد رقبا: با به کار گیری از ابزارهای آنلاین می توانید جايگاه‌ رقبای متعدد خویش را نیز پژوهش نمایید، در مشت داشتن این داده ها به شما امداد می‌نماید تا استراتژی خوب و باصرفه‌تری را برای بهبود جايگاه‌بندی اینترنت‌وبسایت خویش تعیین فرمایید. باتوجه‌بدین مزایا به کارگیری از ابزارهای آنلاین را، که پیش‌ازاین به شما معرفی کردیم برای نظارت درجه‌بندی اینترنت‌تارنما در موتورهای کاوش به شما سفارش می کنیم.