طریق تشخیص ارزشمندی بک پیوند چیست؟ د‌واقع دوره خصوصی سئو مشهد جابجایی بها بک پیوند با اعتنا به فالو و نوفالو بودن آن گزینش میگردد. هر لینک و پیوند به‌شکل پیش‌فرض Dofollow محسوب میشود؛ مگر آن‌که در کد HTML آن از خصوصیت Nofollow مصرف شده باشد. هنگامی که ربات گوگل یک بک لینک و پیوند نوفالو را مشاهده نماید، قیمت و اعتباری به شیت مقصود منتقل نمی شود.


گوگل در سال ۱۹۹۰ مضمون‌ پیج رنک را معرفی کرد. در آن مجال تعداد بک‌پیوند‌های یک سایت اثر بسیار چشمگیری بر درجه‌بندی آن در کلاس حضوری سئو مشهد حاصل گوگل داشت. متخصصین بهینه سازی و مدیران اینترنت‌تارنما‌ها با دقت بدین فاکتور و با به‌شغل‌گیری تکنیک‌هایی مانند تبادل لینک و پیوند یا این که خرید بک پیوند، سعی بر بهبود رده وب سایت در نتیجه ها گوگل کردند.

با زیاد شدن معاملات بک پیوند، گوگل الگوریتم‌های خویش را آپ تو دیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه وب سایت‌های متقلب معرفی کرد. توصیه می شود برای شناخت بیشتر با گونه های گروه‌بندی بک‌لینک و پیوند، نوشته‌علمی لینک و پیوند نوفالو کلاس خصوصی سئو مشهد چیست را تحقیق فرمائید تا گرفتار جریمه پنگوئن گوگل نشوید.