بک‌پیوند‌هایی که از وب دوره خصوصی سئو مشهد  سایت‌های گوناگون به وب سایت شما ساخت‌و‌ساز می گردد، قیمت و اعتبار یکسانی از لحاظ گوگل نخواهند داشت. گوگل عملکرد می‌نماید فاکتورهای مختلفی را برای انتخاب بها بک پیوند نظر نماید. مهم ترین این قیمت‌ها به گستردن تحت میباشد:


1- اعتبار دامنه یا این که Domain Authority
برای گزینش اعتبار دامنه فاکتورهای بخش اعظمی حیث می‌گردد که بعضی از آنان عبارتند از قدمت دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک و پیوند‌های دریافتی، تعداد پیوند‌های خروجی، کار در کانال‌های اجتماعی و مواقعی از این دست. هر‌چقدر اعتبار دامنه‌ای که به کلاس حضوری سئو مشهد  شما لینک و پیوند داده میباشد بیشتر باشد؛ بها بک پیوند و اثر آن بر منزلت شما نیز بیشتر می گردد.

2- اعتبار کاغذ یا این که Page Authority
اعتبار شیت تشابه متعددی به اعتبار دامنه داراست. ممکن میباشد دامنه اعتبار وب سایت بسیار بالا باشد؛ البته شیت‌ای که از آن پیوند اخذ کرده‌اید، اعتبار پایینی در دامنه داشته باشد. ترازو اعتبار ورقه معمولا بر‌مبنا لینک و پیوند‌سازی داخلی وب سایت و بک پیوند‌های تولید‌گردیده برای به عبارتی کاغذ، گزینش میشود.

صفحاتی که لینک و پیوند‌سازی داخلی خیر داشته باشند، معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت. به‌تیتر نمونه صفحاتی که در منوی مهم وبسایت می‌باشند معمولا معتبرترین صفحه های آن دامنه محسوب می گردند.

برای نظارت page authority و domain authority ابزارهای مختلفی وجود دارا‌هستند. شایسته ترین این ابزار‌ها Serpchecker (از وب سایت mangools.com) و open site explorer (از وبسایت moz.com) میباشد.

3- تعداد پیوند‌های خروجی
هر دامنه‌ای که به شما پیوند می دهد، احتمالا به تارنما‌های دیگری نیز پیوند داده میباشد. با ارتقاء تعداد پیوند‌های خروجی، اعتبار میان وبسایت‌های متعدد تقسیم گردیده و در‌سود کاهش مییابد.

معمولا تارنما‌هایی که در موضوع فروش رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که بک لینک و پیوند عمل می‌نمایند، علاوه‌بر شما به تارنما‌های بخش اعظمی کلاس خصوصی سئو مشهد  لینک و پیوند داده‌اند. همین مورد موجب کاهش بها و اعتبار این نوع لینک و پیوند‌سازی می شود.

پس به عبارتی‌طور که در‌آیتم پرسش «بک لینک و پیوند چیست» کنجکاو بودید، می بایست نسبت به قواعد و نکات خرید رپورتاژ نیز داده ها بیشتری استخراج فرمایید. در این‌حالت، صرف هزینه‌های سنگین برای ایجاد کرد بک‌پیوند موجب جریمه گوگل نخواهد شد. برای ارتقاء دوراندیشی سفارش می شود نوشته ی علمی رپورتاژ چیست را با تمرکز بازرسی فرمایید.