درین ویدئو دوست داستنی ترین سئو کار مشهد ابزارهای seo وبسایت که عموما به وسیله گوگل تنظیم و معرفی گردیده اند به شما معرفی می گردد. ابزارهایی برای مدیر seo، تحقیق سرعت تارنما و ورژن تلفن همراه آن.

گوگل سرچ کنسول
ابزار google search console که پیشتر با اسم گوگل وبمستر تولز شناخته می شد را میتوان مهم‌ترین و کارآمدترین ابزار seo دانست. سرچ کنسول به شما یاری میکند حضور خویش در نتیجه ها گوگل را تحقیق کرده و بهبود دهید. این ابزار مستقیما از طرف گوگل معرفی گردیده و تجهیزات جانور در آن براساس اخلاق و رفتار یوزرها هنگام کاوش پیاده سازی گردیده‌است. اطلاعاتی که هیچ شرکتی به جز گوگل به آنان دسترسی بی واسطه ندارد.


ابزارهای بخش اعظمی در سرچ کنسول وجود دارا‌هستند که با مراجعه به نصیب فراگیری گوگل وبمستر می‌توانید بیشتر آنان‌را بشناسید البته برای آنکه شناخت بهتری با این ابزار کار کشته داشته باشید برخی از بضاعت و توان های آن را به شما معرفی می‌کنیم:

واحد سنجش بازدید از گوگل و رده شما در حاصل کاوش
یکی‌از جالب ترین ابزارهای جان دار در سرچ کنسول search analytics میباشد. این ابزار لیستی از آحاد لغات کاوش گردیده به وسیله یوزرها که وبسایت شما در نتیجه ها کاوش وجود داشته میباشد اکران می‌دهد. در مقابل هر واژه و کلمه دقیقا معین میباشد که یک‌سری نفر در ماه آن عبارت را کاوش کرده اند، شما به صورت میانگین چه جایگاهی در نتیجه ها گوگل داشته اید و یکسری درصد از آن‌ها وبسایت شمارا تعیین کرده اند.

این داده ها به شما یاری مدرس سئو مشهد میکند پروسه بسط خویش را به خیر و خوبی پایین حیث بگیرید و کلمه ها و صفحه های باپتانسیل را به راحتی شناسایی فرمایید.

ابزار Fetch as Google
به صورت معمول برای وبسایت هایی که جدیدا فعالیت خویش را شروع کرده اند، مجال ایندکس صفحه های نو بوسیله گوگل زمان بر خواهد بود، به صورت نمونه شما یک کاغذ تازه بر روی وبسایت ساخت می‌کنید البته گوگل یک هفته آن گاه برای نخستین دفعه آن را ایندکس میکند و این موجب می شود وب سایت های دیگر مطالب شمارا اسکن کرده و به اسم خویش منتشر نمایند. حتی‌د‌ر مواقعی چشم گردیده که تارنما های اسکن کننده سریعتر از وب سایت اساسی در گوگل ایندکس می گردند.


برای دوری از این حادثه ابزاری در نظر گرفتن گردیده است که به شما اذن می دهد مستقیما صفحه های خویش را به گوگل معرفی فرمایید. شما نشانی صفحه ها نو تارنما یا این که صفحه های کهن که محتوای آن عوض شده میباشد را به گوگل معرفی می کنید و ربات های گوگل فارغ دفعه آن را پژوهش میکنند. برای داده ها بیشتر میتوان فراگیری فعالیت با Fetch as Google را پژوهش سئو کار خوب مشهد  فرمایید.