این مرحله او‌لین گام برای برندسازی سئو کار مشهد  اینترنتی و انتخاب استراتژی های کلی کمپانی شما خواهد بود. برای معرفی مارک خویش به بقیه افراد بایستی در بالا بخوبی آن را بشناسید، با تعریف و تمجید درست مارک خویش اساس و پایه مایحتاج را برای گام های آینده مانند استراتژی تبلیغات معین خواهید کرد. پیاده سازی لوگو، رنگ سازمانی، وبسایت، پلن های تبلیغاتی و نوع مشتریان شما متعلق به‌این مرحله بوده و با پاسخگویی به سوال های پایین به آن دست خواهید یافت.
فرصت ما یحتاج برای پاسخگویی به‌این سوال های کمتر از 2 ساعت خواهد بود اما توجه در کامل شدن آن اثر بسزایی در برندسازی اینترنتی شما خواهد داشت.
سوال های گزینش نام‌و‌نشان مارک برای برندسازی اینترنتی:
چه تولیدات/خدماتی بوسیله مارک شما ارائه می‌گردد؟ چگونگی این سرویس ها و تولیدها در چه سطحی میباشد؟
بها مهم تولیدات یا این که سرویس ها شما در چیست؟ بها های کمپانی شما چیست؟
غرض و ماموریت کمپانی و مدرس سئو مشهد  مارک شما چیست؟
تخصص کمپانی شما در چه موضوع ای میباشد؟
بازار مقصود شما کجاست و تولیدها و سرویس ها شما چه کسانی را جذب خواهد کرد؟
شعار مهم کمپانی شما چیست و چه پیامی را به استفاده کننده منتقل خواهد کرد؟
با اعتنا به جواب های خویش به سوال های گذشته شخصیت و کاراکتر کمپانی و مارک خویش که معرف تولیدات و سرویس ها ارائه گردیده به وسیله شما میباشد را تجسم نمائید. چه تصویر از وی خواهید داشت؟ بطور نمونه شخصیت کمپانی شما ایده پرداز میباشد یا این که پرانرژی؟
شخصیت مارک خویش را با مشتریان بالقوه کمپانی مقایسه کرده و رابطه فی مابین آن دو را شناسایی نمائید. چه اشخاصی با چه نوع شخصیت و خصوصیت هایی با مارک شما رابطه برقرار خواهند کرد؟
نکات تکمیلی در انتخاب نام‌و‌نشان مارک برای برندسازی اینترنتی:
در طی پاسخگویی به سوالهای همواره مشتریان و بازار غرض کمپانی را در ذهن داشته باشید.
به سوالهای بالا با صداقت و وسواس جواب دهید.
هنگام مراجعه به مشاورین برندینگ و یا این که حتی شرکتهای تبلیغاتی جواب سوالهای را یاور خویش برده و عملکردی متناسب با آن را از وی بخواهید. آخر و عاقبت کمپانی  و مسیری که در بعدی خواهید پیمود متعلق به کوشش امروزتان و نوع غرض گذاری تبلیغاتی کمپانی سئو کار خوب مشهد  شماست. بعنوان نمونه گزینش غلط برای اسم مارک یا این که پیاده سازی لوگو نامناسب قادر است موجب از دست رفتن نصیب متعددی از مشتریان بالقوه شما خواهد شد.