کلیک‌بر روی خویش (Self-Clicking) یک کدام از دیگر دوره سئو مشهد از تکنیک‌های سئوی غلط و مخالف خط‌سیاق‌های موتورهای کاوش میباشد. درین تکنیک، مالک اینترنت‌وبسایت یا این که اشخاص مربوط به آن، به طور هم زمان و مکرر بر روی لینک و پیوند‌ها، بنرها، یا این که تبلیغات خویش کلیک می‌نمایند به مراد ارتقا نرخ کلیک (Click-Through Rate یا این که CTR) و بهبود ارقام و نمودارهای مربوط به اینترنت‌تارنما در آمارگیری و بررسی ها.
 
مقصود از کلیک‌بر روی خویش، ارتقا بیشتری در CTR به مراد بهبود به حیث وصال اینترنت‌تارنما در نتیجه ها کاوش میباشد؛ ولی این نحوه اشتباه و تقلبی میباشد و موتورهای کاوش به راحتی میتوانند این نوع رفتارهای مشکوک و ناطق به اصول را شناسایی نمایند.
 
برای مثال، فرض فرمائید یک اینترنت‌وب سایت تصمیم بگیرد خودش با به کارگیری از دستگاه‌ها گوناگون بر روی تبلیغات گوگل کلیک نماید تا شماره‌های CTR خویش را بهبود دهد. در این‌حالت، گوگل ممکن میباشد با تشخیص این نوع شغل غیرطبیعی، اینترنت‌وبسایت را پنالتی نماید و یا این که تبلیغات آن به وضعیت تعلیق درآید.
 
ضمن این، به کار گیری از کلیک‌بر روی خویش میتواند منجر تحریک نمودارها و آمارهای ترافیک اینترنت‌وب سایت خواهد شد که ممکن میباشد به بها و بهبود حقیقی اینترنت‌وبسایت خطا و غیردقیق حیث داشته باشد.
 
شایسته ترین راه حل برای بهبود seo و جلب بازدیدکنندگان حقیقی وواقعی و موءثر، ارائه محتوای کیفیت بالا، متناسب با نیازها و موردها مخاطبان و ایفا همت‌های سئوی اصولی میباشد که دربرگیرنده با صرفه‌سازی کلمه ها کلیدی، سرعت بار گذاری، ارتقا نمایه‌دهی و جذب لینک و پیوند‌های کیفیتی میباشد. این شیوه‌ها به شما امداد می‌نمایند درجه اینترنت‌وبسایت را به صورت استوار بهبود دهید و مخاطبان حقیقی وواقعی و مرتبطی را به سمت اینترنت‌وب سایت جذب فرمائید.
 
چگونگی پیوند‌ها
چگونگی لینک و پیوند‌ها یک کدام از کارداران اساسی در seo و بهبود مرتبه‌بندی اینترنت‌وب سایت‌ها در موتورهای کاوش میباشد. لینک و پیوند‌ها تحت عنوان ارتباطاتی از یک اینترنت‌وبسایت به اینترنت‌وبسایت‌های دیگر می توانند اثر متعددی بر روی اعتبار و بها سئوی اینترنت‌وبسایت داشته باشند. کلاس حضوری سئو مشهد به صورت کلی، لینک و پیوند‌های کیفیت خوب، لینک و پیوند‌هایی میباشند که برخی از خصوصیت‌ها و مشخصه‌های مثبت ذیل را دارا‌هستند:
 
مرتبط بودن (Relevance): لینک و پیوند‌هایی که به اینترنت‌وب سایت شما اشاره می‌نمایند، بایستی به محتوا و موضوعات اینترنت‌وبسایت شما مرتبط باشند. لینک و پیوند‌های مرتبط به اعتبار و توان اینترنت‌وب سایت یاری می‌نمایند و موتورهای کاوش نیز ترجیح میدهند که اینترنت‌وب سایت‌ها لینک و پیوند‌هایی با محتواهای شبیه به یکدیگر ارائه دهند.
دارای اعتبار بودن (Authority): لینک و پیوند‌های از اینترنت‌تارنما‌هایی که خویش اعتبار و اقتدار بالا در موتورهای کاوش دارا‌هستند، به اینترنت‌وبسایت شما بها بیشتری میدهند. این اینترنت‌وب سایت‌ها معمولاً تحت عنوان منابع دارای اعتبار و قابل پشت گرمی تلقی می گردند و از نظر سئوی، پیوند‌های از آن‌ها عنایت بیشتری دارا‌هستند.
رنک دامنه (Domain Authority): رنک دامنه اینترنت‌سایتی علامت‌دهنده اعتبار و توان آن در موتورهای کاوش میباشد. لینک و پیوند‌های از اینترنت‌وب سایت‌های با رنک دامنه بالا، به اینترنت‌وب سایت شما یاری می‌نمایند که در درجه‌بندی بهتری قرار بگیرد.
اشکال لینک و پیوند‌ها (Diversity of Links): گونه های گوناگون لینک و پیوند‌ها از نگاه سئوی عنایت دارا‌هستند. پیوند‌های بک‌پیوند (Backlinks)، لینک و پیوند‌های مذکور (Mention Links)، لینک و پیوند‌های از نوع دنبال‌کننده (NoFollow) و دنبال‌نشده (DoFollow) و همینطور لینک و پیوند‌های از نوع متنی (Anchor Text) و عکس (Image) میتوانند همه نقش مهمی در بهبود seo اینترنت‌وبسایت داشته باشند.
مجموعاَ، بهبود seo و جلب لینک و پیوند‌های کیفیتی از اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار و مرتبط به اینترنت‌وبسایت خویش، مستلزم فرصت و عملکرد میباشد. به کارگیری از رویکردهای اصولی seo و ساخت محتوا کیفیت عالی و مربوط به نیازهای مخاطبان، بهبود جايگاه‌بندی و جلب پیوند‌های کیفیتی را تسهیل می‌نماید و سبب ساز افزایش اعتبار و قیمت اینترنت‌وب سایت در موتورهای کاوش می‌گردد.