در صورتیکه پستی را می‌نویسید و پیوند‌های فرنگی را به سایت خویش اضافه می کنید عالی میباشد که مرتبه‌بندی نوشته‌ی علمی خویش را بهبود اعطا کرد. افزودن یک لینک و پیوند آموزش سئو در مشهد فرنگی از یک تارنما دارای اعتبار، اعتبار کاغذ و اعتبار دامنه شما‌را بهبود میبخشد و سبب ساز ارتقا درجه‌بندی جستجوی شما می گردد. به همین عامل میباشد که پیوند‌ها به صورت پیش‌فرض لینک و پیوند فالو می باشند و در صورتیکه این پیوند‌ها از یک سایت دارای اعتبار باشند عالی میباشد به عبارتی پیوند فالو باقی بمانند. خلل از آنجایی آغاز می گردد که شما لینک و پیوند‌هایی را از سایت‌هایی کیفیت خوب ذیل اضافه میکنید. در صورتیکه لینک و پیوند‌ها را به وب سایت با کیفیت ذیل اضافه فرمایید منتور سئو مشهد و آن ها به عبارتی لینک و پیوند فالو باقی بمانند سئو کار مشهد در فیض اعتبار برگه و اعتبار دامنه شما و جايگاه‌بندی شما کاهش خواهد یافت. در شرایطی‌که گوگل آن وب سایت‌ها را برای محتوای بد جریمه نماید در سود احتمال دارااست که گوگل سایت شما‌را هم جریمه نماید. بدین ترتیب بایستی با تمرکز گزینش نمایید که چه لینکی فالو و چه لینکی نوفالو باشد. 

اینک ما می دانیم که چه لینک و پیوند‌هایی فالو و چه لینک و پیوند‌هایی نوفالو میباشند، تفاوت آنان در چیست و در کجا بایستی از آن‌ها به کارگیری کنیم. ولی سؤال آجل که ذهن میاید این میباشد که چه طور می بایست لینک و پیوند نوفالو ساخت کنیم؟
هیچ نیازی وجود ندارد که پیوند فالو بسازیم چون هر لینکی به صورت پیشفرض فالو میباشد. برای ساخت و ساز یک پیوند نوفالو صرفا می بایست rel=”nofollow” را در پیوند اضافه کنیم. از جمله:
 
 
a href=”http://web24.ir”> what is digital marketing
a href=”http://web24.ir/” rel=”nofollow” >what is digital marketing
 
به چه شکل میتوانیم نظارت کنیم که آیا پیوند نوفالو میباشد یا این که نه؟
 
 
بر روی هر کاغذ وبی که میخواهید لینک و پیوند نوفالو آن را رسیدگی نمایید، کلیک راست میکنیم، بعد بر روی inspect کلیک کرده، کلیدهای Cntrl+Shift+C را فشار دهید و بعد از آن پیکان را به سمت لینک و پیوند حرک دهید. بعداز آن میتوانید تحقیق فرمایید که آیا تگ نوفالو اضافه گردیده‌است یا این که نه. ولی برای اشخاص ماهر که دائما می خواهند از فالو و نوفالو بودن لینک و پیوند‌ها استحضار یابند، پلاگین‌هایی برای مرورگر کروم و فایرفاکس وجود داراست که می توانند به صورت اتومات این دو پیوند را از روی تفاوت رنگ‌ها تشخیص دهند.
در کل برای بدست آوردن بک‌پیوند‌ها، بایستی برای استحصال هر دو پیوند فالو و نوفالو تعادلی برقرار کرد؛ همینطور بایستی صاحب و مالک تارنما تصمیم بگیرد چه موقع می بایست از آنان به کار گیری نماید. در واقع پیوند‌های فالو در بهینه سازی تأثیر بسیار متعددی دارا‌هستند. از طرفی لینک و پیوند‌های نوفالو از حیث گوگل رسمی و مجاز می باشند و هیچ مشکلی برای مرتبه وب سایت شما بوجود نمی‌آورند. بدین ترتیب به کار گیری از هر دو نوع پیوند در بازاریابی آنلاین اساسی میباشد.