Co-Citation  دراین باره از اصطلاحات بهینه سازی دوره سئو مشهد دو سایت بوسیله یک وبسایت فرد ثالث در کنار یکدیگر بیان میشوند، حتی در صورتی‌که آن دو آیتم نخستین به یکدیگر لینک (یا این که ارجاع) نداشته باشند.  از این موتورهای کاوش می‌توانند همانندی موضوعی را ساخت و ساز نمایند.

 
نسبت کد به متن
 
مقدار متن اکران داده گردیده در یک ورقه در مقایسه با مقدار کد مستعمل برای تشکیل داد کاغذ، نسبت کد به متن اسم دارااست. نسبت متن به کد فراتر برای ارائه تجارب کاربری خوب در حیث گرفته می گردد، با این حالا یک استدلال جايگاه بندی بی واسطه وجود ندارد.
 
برگه 404
 
در‌صورتی‌که ورقه‌ای از یک اینترنت‌وب سایت حذف خواهد شد، پیوند آن برگه تبدیل به برگه 404 می گردد؛ بدین‌ترتیب بعداز حذف شیت ذکر شده در حالتی‌که کاربری وارد پیوند آن برگه خواهد شد با یک برگه خالی که ارور 404 را نماد می دهد روبرو میشود.
 
Broken Link (پیوند شکسته)
 
لینک و پیوند شکسته به پیوند‌هایی گفته میگردد که به صفحه های 404 وب سایت خودتان یا این که وب سایت‌های دیگر داده شد‌ه‌است.
 
فرصت توقف
 
این آیتم از اصطلاحات seo به زمان هنگامی که مخاطب روی یک فیض کاوش کلیک می‌نماید و آن گاه از یک تارنما به SERP گشوده می شود، اطلاق میشود. فرصت ماندگاری کوتاه (مثلا، کمتر از 5 ثانیه) م تواند نشانگر محتوای نادر چگونگی برای موتورهای کاوش باشد.
 
مزرعه پیوند سازی
 
در یکسری سال پیشین یکی نحوه‌هایی که وبسایت‌ها برای ارتقاء بک‌پیوند و ارتقاء اعتبار خویش در گوگل مورداستفاده قرار می‌دادند، استعمال از مزرعه پیوند بود؛ در‌این طرز وبمستر پیوند وبسایت  خویش را در وب سایت‌هایی که تعدادی صد لینک و پیوند دیگر نیز در آنان تصویب گردیده بود قرار می‌اعطا کرد، حتی گاهی وبمستر سایتی را تنهاً برای ساخت‌و‌ساز مزرعه پیوند فعال‌ساز‌ی میکرد تا اعتبار بقیه وب سایت‌های خویش را ارتقاء دهد.
 
مزرعه پیوند اینک به‌تیتر یک طریق کلاه‌سیاه بهینه سازی شناخته می‌گردد.
 
Time On Site (فرصت ماندگاری)
 
فرصت ماندگاری وب سایت از نکات مؤثر بر روی بهینه سازی تارنما سئو کار مشهد میباشد که در آن مجال ورود تا خروج استفاده کننده از تارنما پژوهش می‌گردد، هراندازه معدل فرصت ماندگاری یوزرها در تارنما بیش‌خیس باشد، درجه وبسایت هم‌ ارتقاء پیدا می‌نماید.
 
Dwell Time
 
این اصطلاح به دوران هنگامی اشاره دارااست که استفاده کننده از نتیجه ها کاوش وارد وب سایت گردد تا‌زمانی‌که مجدداً به نتیجه ها کاوش برگردد؛ با درنظرگرفتن این‌که در بیش‌خیس مفاد، رجوع و برگشت استفاده کننده به کاغذ نتیجه ها نماد‌دهنده نارضایتی از محتوای تارنما میباشد، هر اندازه Dwell Time یک وبسایت بیش‌خیس باشد، خوب میباشد.
 
مهاجرت مشتری
 
نقشه مهاجرت مشتری نموداری میباشد از تک تک جای ‌هایی که مشتریان با مارک شما در تماس میباشند، چه آنلاین و چه غیرحضوری. هر مورد از این نقاط تماس بر مشتری تأثیر میگذارد و با تجزیه و ارزیابی خلق، احساسات و علت‌های مشتری در حوالی هر مکان تماس، میتوانید با دادن آنچه به مشتریان در هر مرحله از سفرشان نیاز دارا‌هستند، مجال‌هایی را برای ساخت‌و‌ساز ارتباط ها مثبت بیشتر شناسایی نمایید.