اشخاص اکثری می‌باشند که صاحب و مالک اینترنت‌تارنما منتور سئو مشهد می‌باشند، البته در خصوص فرایند seo و اهمیّت آن، ایدۀ چندانی ندارند. برخی‌ها هم میباشند که میفهمند بهینه سازی چقدر میتواند در داده های عددی بازدید اینترنت‌وب سایت آن‌ها اثر داشته باشد، البته چندان با مراحل آن آشنا نیستند و از آغاز آن وحشت دارا‌هستند. ولی زمانی که دقیقاً متوجه می گردند که بهینه سازی چیست و چه گونه جاری ساختن میگردد، ترسشان به تک تک می‌ریزد و از ترازو آسانی آن حیرت می‌نمایند. قصد ما از این مقاله (و ولی مقاله قبل که همکار اینجانب در خصوص تعریف‌و‌تمجید seo برای شما تنظیم کرده بود)، این میباشد که به معمولی‌ترین صورت ممکن به امداد دو ماجرا مصّور مراحل بهینه سازی را توضیح دهیم تا دیگر مکان هیچ ابهامی در ارتباط کلیّت آن نماند. (شمارا نمی‌دانم، ولی اینجانب یکی از که از بچگی، شیفته قصه‌‎های مصور بودم.)
 
بگذارید نخستین یک تعریف و تمجید سریع از seo به شما ارائه بدهم. seo به پروسه با صرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت برای موتورهای کاوش گر اشاره دارااست که در فیض آنان، تارنما شما بیشتر در حاصل کاوش (به خصوص جستجوی گوگل) اکران داده میشود. براین اساس، شما می توانید کاربرانی را جذب اینترنت‌وب سایت خویش نمایید که در پی سرویس ها مربوط به شغل شما بوده‌اند و لغت ها کلیدی مربوطه را کاوش کرده‌اند. از جملهً در حالتی که فعالیت شما پیاده سازی دکورا سیون میباشد، بهتر میباشد که در عبارت "دکورا سیون داخلی" که در ماه یک سری هزار کاوش دارااست، سود نخستین باشید، خیر؟
 
خب فکرمی کنم الان یه خرده خوب بهینه سازی را بشناسید. ولی، در حالتی‌که می خواهید بیشتر در امر کلیت بهینه سازی و تاریخچه آن بخوانید، می توانید به سراغ مقاله همکار اینجانب در این باره بروید:
 
 
مطلقا بخوانید: پیج رنک چیست؟ – یادگرفتن ارتقاء پیج رنک گوگل
 
seo جادو و جمبل وجود ندارد!
کلیّت فرایند بهینه سازی حقیقتاً معمولی میباشد و هیچ چیز غامض‌ای ندارد. خیر جادو جمبل در فعالیت میباشد، خیر راز بزرگی پشت آن مخفی میباشد. موتورهای کاوش، فاکتورهای اکثری را برای معلوم کردن اعتبار یک وبسایت و اما، موضوعات مربوط به آن، در حیث می گیرند و کافی میباشد این فاکتورها را بشناسیم و مبتنی بر آن ها شغل کنیم. همین! اکنون این فاکتورها چه میباشند؟ پیرو قرار میباشد با مهم‌ترین آن ها آشنا شویم. ولی در شرایطی که دوست داشتید با آحاد آن‌ها آشنا گردید، می توانید بعداز تلاوت این کمیک بی آلایش، به سراغ مقاله ما درباره‌ی فاکتورهای جايگاه بندی در موتور جتسجوی گوگل بروید.
 
 
مطلقا بخوانید: بالاخره بک‌لینک و پیوند بخریم یا این که خیر؟!
 
خب، پیش از اینکه به سراغ کمیک مهم امروز برویم، بگذارید ببینیم مصطفی، در باب روند seo، چه توضیحی به مشتری میدهد:
 
 
 
خب، درحال حاضر که فهمیدید seo جادو و جمبل وجود ندارد سئو کار خوب مشهد و چقدر بی آلایش جاری ساختن می شود، بیایید به طور ظریف‌تری آن را پژوهش کنیم و ببینیم مشتمل بر چه مراحلی میباشد.
 
کیفیت ایفا مراحل seo (با صرفه‌سازی وب سایت)
ما برای اینکه بتوانیم به شایسته ترین و بی آلایش‌ترین صورت، زمینه را توضیح دهیم، از مرد سئویی (که یک کدام از ابر قهرمان‌های اصلی در دنیای بازاریابی آنلاین به حساب می آید) خواستیم تا تا اذن دهد توضیحات خودش درباره ی کیفیت ایفا بهینه سازی به یک اینترنت مستر را در مشت ما قرار دهد. و وی هم با کمال گرایش، این درخواست ما‌را قبول کرد (زیرا می داند که مطلع سازی مخاطبان، مدام چیز خیر میباشد). اکنون بیایید ببینیم وی چه چیزی برای بیان کردن دارااست: