آیا می بایست از متا تگ کلمه ها کلیدی در تارنما بهره برد؟ آیا آنها اثرگذار می‌باشند؟ آموزش سئو در مشهد آیا با وجود داده ها بسیار دیرین که امروزه در تارنما‌ها در دسترس میباشد، نیازی به استعمال از متا تگ لغت ها کلیدی میباشد؟ این‌ها کلیه سوالاتی میباشند که عموم به صورت مکرر میپرسند، به همین برهان بخش اعظمی از اشخاصی که جدید با بهینه سازی آشنا گردیده‌اند، مطمئن نیستند که آیا بایستی از متا تگ عبارات کلیدی استعمال نمایند یا این که نه. در‌این نوشته‌ی علمی کوشش گردیده‌است خلال جواب به سوالهای فوق، تاریخچه متا تگ لغت ها کلیدی در تارنما و طرز استعمال از آن بوسیله موتورهای کاوش، بیشتر آیتم تحقیق قرار بگیرد.
 
لغات کلیدی متا چیست؟
عبارات کلیدی متا یک مورد برچسب میباشد که برای دادن داده ها بیشتر به موتورهای کاوش در زمینه‌ی یک ورقه، گزینه به کارگیری قرار میگیرد. برچسب معلوم می‌نماید که اشکال متعدد فراداده در یک مدرک HTML چه‌طور قابل دسترسی میباشد. این برچسب‌ها را می‌قدرت در صفحه های منبع یک وبسایت یافت، در واقع این به عبارتی چیزی میباشد که خزنده‌های موتور کاوش برای یافت کردن کاغذ متبوع، نسخه برداری می‌نمایند. هم اکنون پرسش این میباشد که آیا بایستی از متا تگ لغت ها کلیدی در وب سایت به کار گرفت؟ برای جواب به‌این پرسش شما بایستی در باب تاریخچه متا تگ لغات کلیدی در وبسایت بیشتر بدانید.
 
 
 
تاریخچه متا تگ کلمه ها کلیدی در وبسایت؛ روزهای آغازین جستجوگرها
به کار گیری از عنصر کلمه ها کلیدی متا در وب سایت به سال 1995 برمی‌خواهد شد. در آن سال‌ها عموم هنوز در هم اکنون کاوش در اینترنت با به کار گیری از AltaVista و Infoseek بودند. شما می‌توانستید برچسب متا را در یک شیت اضافه نمائید، در واقع این نشانگر کلیدواژه‌های اساسی آن برگه بود. مانند:
 
بهینه سازی, search engine
 
optimisation, search engine optimization,
 
search engine ranking">>
 
عنصر عبارات کلیدی متا مانند همگی موادسازنده متا برای بازدیدکنندگان اکران داده نمیشود، ولی برای موتورهای کاوش قابل مشاهده میباشد. پیش از به وجود وارد شدن Google برای seo بقیه موتورهای آموزش سئو مشهد کاوش، بایستی ارکان لغات کلیدی متا در HTML برای صفحه های در دسترس می‌بود. این موادتشکیل دهنده مشتمل بر لیستی از کلمه ها کلیدی بودند که معمولاً با کاما از هم غیر وابسته می‌شدند. در واقعیت این کلمه ها کلیدی، کلماتی بودند که شخص درنگ میکرد، آنها با محتوای صفحه های گزینه نظرش مرتبط می‌باشند و بر این پایه قرار میباشد که کاغذ برای آنان مرتبه بندی خواهد شد. در واقع کلمه ها کلیدی، شمارا به خصوصیت محتوا هدایت می‌ک‍رد و آن گاه تحت عنوان یک استدلال جايگاه بندی به وسیله موتورهای کاوش از آن استعمال می شد. یک عنصر کلمه ها کلیدی متا که در نصیب Head در HTML کاغذ اینترنت قرار می‌گرفت، به صورت تحت بود: