شاید برای‌تان پرسش گردیده باشد که چه محتواهایی را نمی‌اقتدار جزو محتواهای مدام‌سبز دانست؟ دوره خصوصی سئو مشهد در پی، به جواب این پرسش میپردازیم.  مقاله‌ها خبری که قدمت آنان فی مابین یک روز تا یک هفته میباشد؛

آمارها و گزارش‌هایی که دیرین می گردند و نیاز به به‌روزرسانی همیشگی دارا‌هستند؛
محتواهایی که مرتبط با یک فصل یا این که یک ماه خاص می باشند و در باقی سال از آن ها به کارگیری نمی شود؛
محتواهایی که مرتبط با کناره معاش سلبریتی‌ها، موسیقی و مد می باشند؛
خبر ها مرتبط با مد و فشن که مقطعی می‌باشند.
در بهینه سازی تارنما، محتوای مدام‌سبز به‌اندازه ساخت سایت استاندارد اصلی میباشد. محتوای مدام‌سبز هیچ تاریخ انقضایی ندارد و با گذر فرصت، چیزی از قیمت‌هایش معدود نمی شود. به‌تیتر نمونه، محتواهایی که مرتبط با انتخابات سر کردگی جمهوری می باشند، در مقطع انتخابات پیگیری می شوند و کسی 6 ماه بعداز رای‌گیری، به‌دنبال فیض انتخابات و خبرها و لبه‌های آن نمی گردد. محتوا‌های غیر سبز، خیلی زود در گورستان گوگل دفن خواهند شد!
 
فرمت رایج در محتواهای مدام‌سبز
چند از محتواها ماندگاری متعددی در بستر وب دارا‌هستند. تولیدکنندگان محتوا، فرمت‌های خاصی را به‌تیتر محتوای مدام‌سبز معرفی می‌نمایند که ما نیز این فرمت‌ها را در پی به شما خوا هیم اعلام کرد. پس در‌حالتی که می خواهید یوزرها مدام به سراغتان بیایند، از این لیست، غایت به کارگیری را ببرید. این فرمت‌ها به تفصیل پایین میباشند:
 
محتواهایی که به‌شکل لیست میباشند؛ به‌طور نمونه «لیست سئوی آن-پیج»؛
محتواهایی که برگزیدگان نکات را منتقل می‌نمایند؛ مثل «محتواهای تابان شهر»؛
محتواهای دایره‌المعارفی؛
محتواهایی که مرتبط با توضیح تولیدها می باشند؛
ایده ها یوزرها در وبسایت‌های متفاوت؛
گونه های ویدئو.
نکته‌ای که وجود داراست، این میباشد که ساخت‌و‌ساز محتوا در‌این فرمت‌ها، به‌طور اتوماتیک محتوای شما‌را مدام‌سبز نمی‌نماید؛ بلکه یاری می‌نماید تا محتوای شما تقویت خواهد شد. ویدیوهایی که مرتبط با فراگیری به کارگیری از یک وسیله می‌باشند نیز محتوای‌ سبز به‌ اکانت می آیند.
 
ایده‌هایی برای ایجاد محتوای مدام‌سبز
تا حال برای شما هم اتفاق افتاده میباشد که یک فیلم را هزار توشه مشاهده منتور سئو مشهد کنید و هر توشه هم برای‌تان نو و جالب باشد؟ محتوای مدام‌سبز هم این خصوصیت را دارااست و هیچ وقت کهن نمیشود. درپی، ایده‌هایی را برای ساخت این نوع از محتوا در اختیارتان میگذاریم. این ایده‌ها قدمتی به‌اندازه تاریخ بشریت دارا هستند و ساخت محتوا پیرامون آنان تا سال‌های‌ سال چشم گردد. این ایده‌ها عبارتند از:
 
امر پخت خوراک؛
کارها مالی‌ و حسابداری؛
صرفه‌جویی در پول؛
تربیت نوپا؛
کاهش وزن؛
اشکال مشاغل و پیدا‌کردن فعالیت؛
طریق‌های محافظت از حیوان‌ خانگی.
صحت دارد که‌این موضوعات، پرطرفدار و پرسرچ میباشند؛ البته شما می بایست موضوعات مرتبط را در حوزه تخصصی خودتان پیدا نمایید و پیرامون آنان ساخت و ساز‌ محتوا فرمایید. در صورتیکه حوزه‌ کاری شما فروش اثاثیه‌ اداری میباشد، پس می توانید پیرامون موضوعاتی زیرا «چه‌گونه میز شغل خویش را تروتمیز نگه‌ داریم؟»، ساخت محتوا نمایید. کوشش نمایید محتوایی ایجاد فرمائید که اختصاصی باشد و سعی فرمایید از لغات‌ کلیدی وقتگیر که رقابت در آنها معدود میباشد، به کارگیری فرمائید.
 
کلام آخری
در‌این مقاله، درباره یک سبک رایج محتوا سخن کردیم و به شما گفتیم که محتوای رنگ زرد چیست. آغاز به شما گفتیم که ماهیت این نوع از محتوا به چه‌ شکل میباشد و ساخت و ساز این نوع از محتوا میتواند چه تاثیراتی داشته باشد. به‌دنبال به نقطه مقابل این جریان پرداختیم و از محتوای‌ مدام‌سبز برای‌تان گفتیم؛ از فواید آن، خصوصیت‌هایش و فرمت‌هایی که مرتبط با این نوع از محتوا می باشند.