نخستین از تمامی به شما این مقاله را بگوییم که ریچ اسنیپت ها پایین گروه های structured data ها دوره خصوصی سئو مشهد می‌باشند.  structured data ها می توانند به موتور های کاوش یاری میکنند که داده ها بهتری در خصوص وب سایت شما اخذ کنند و موضوعات شما‌را ریلکس خیس فهم و شعور نمایند. چطوری؟ فرض فرمائید قصد داریم اطلاعاتی در زمینه‌ی همین نوشته‌ی‌علمی ای که شما در اکنون تلاوت آن می‌باشید را به گوگل بدهیم:
 
بطور نمونه بگوییم بازه فرصت تلاوت این نوشته ی علمی ۱۵ دقیقه میباشد.
 
کدام عکس ها بعنوان عکس های مهم این نوشته‌علمی می‌باشند.
 
چه درخصوص چه مسائلی در‌این نوشته‌ی‌علمی دعوا شود
 
و…
 
با استعمال از structured data ها شما می توانید این موردها را به گوگل بگویید.
 
 
 
هنگامی که شما قصد داشته باشید اطلاعاتی که در structured data به گوگل میدهید را به یوزرها هم علامت دهید. می‌توانید از ریچ اسنیپت ها به کار گیری نمائید.
 
طراحی structured data با schema
برای اینکه structured data طراحی فرمایید می بایست خصوصی به وب سایت schema.org بزنید.
 
 
وبسایت schema مجموع کد های منحصر به فرد structured data را در خودش قرار داده و با پاره ای گشتن درین وبسایت آحاد این کد ها را مشاهده خواهید کرد.
 
برای به کار گیری از تارنما schema شما فقط کافیست معین نمائید قرار میباشد چه نوع structured data ای در تارنما پیاده نمایید.
 
بعداز جستن نوع ساختار می‌توانید کد های منحصر به فرد هریک را از وب سایت اخذ نمائید.
 
شما می‌توانید از ارشادوراهنمایی های گوگل هم دراین مورد یاری بگیرید.
 
موعظه های گوگل هم در این باره بسیار معمولی میباشند و برای افرادی در حیث گرفته گردیده‌است که برنامه نویس ها حرفه‌ای نیستند.
 
طراحی ریچ اسنیپت گوگل در وردپرس
در شرایطی‌که از سیستم وردپرس به کار گیری می کنید، می‌توانید ریچ اسنیپت گوگل را با به کارگیری از پلاگین های متعدد برروی وبسایت وردپرسی‌تان طراحی کنید.
 
یک‌سری پلاگین ای که برای طراحی ریچ اسنیپت های گوگل در وردپرس مطلوب می‌باشند را به‌دنبال برای شما معرفی خوا هیم نمود.
 
در صورتی قصد دارید که از افزونه برای تولید ریچ اسنیپت به کارگیری کنید، می توانید از میکرو دیتا (microdata) ها و یا این که RDFa ها به کار گیری نمائید.
 
 
 
شما می‌توانید از کد های گوناگون جانور در وب سایت schema.org هم برای طراحی structured data ها به کارگیری کنید.
 
ولی اینکه بطور دستی کد های متعدد را در کد های html سایتتان قرار دهید ممکن میباشد سبب ساز بوجود داخل شدن غلط در کد ها خواهد شد و اثر عکس داشته باشد.
 
بهمین ادله ما به شما به کارگیری از افزونه ها را سفارش می کنیم.
 
برای تحقیق بیشتر میتوانید نوشته‌ی علمی تکنیک های بهینه سازی را رسیدگی فرمایید.
 
رسیدگی موقعیت structured data وب سایت
برای اینکه تحقیق نمایید که structured data ای که برروی منتور سئو مشهد سایتتان طراحی نموده اید صحیح پیاده گردیده یا این که نه شما می توانید از تارنما خویش گوگل امداد بگیرید. ابزار Structured Data testing tools تشکیل شده بوسیله گوگل میباشد که بطور آنلاین و لحظه ای حالت ریچ اسنپت های طراحی گردیده شما برروی تارنما را اکران می دهد.