این نصیب که در SemRush با تیتر KeyWord Gap شناخته می‌شود دوره سئو مشهد ، برای نشانه دادن عبارات کلیدی ای میباشد که رقبای شما در آن‌ها جايگاه دارا هستند البته شما ندارید؛ که ولی خیلی هم بد میباشد! فرض نمائید یک واژه و کلمه کلیدی در بیزینس و تجارت شما میباشد که از قضا ترافیک خیر و خوبی هم به وبسایت شما هدایت میکنید ولی آن کلمه و واژه تا به هم اکنون به گوش شما هم نخورده!
 
 
حال وقت آن میباشد که کیورد گپ های وبسایت خویش را معلوم نمائید. دو راه و روش راحت برای استارت وجود داراست:
 
استعمال از ابزار Keyword Gap 
گزارش Position Changes در ابزار Organic Research
هر رخنه‌ در کلمه ها کلیدی مهم، آرم دهنده فرصتی برای شماست که ترافیک بیشتری اخذ فرمائید. 
 
روش اولیه: به کارگیری از Keyword Gap در سمراش
برای آیتم نخستین صرفا کافیست مجددا وارد ابزار سمراش گردید و آیتم keyword gap را گزینش نمایید. دو قاب خالی برای شما ظواهر می‌شود. در فریم نخستین می بایست دامنه وبسایت کلاس حضوری سئو مشهد خویش را وارد نمایید و در قاب دوم، دامنه تارنما حریف؛ آن‌گاه روی Compare کلیک نمائید.
 
به ذیل جدول بروید و مورد “Missing” را گزینش نمائید.
 
فعلا، شما فهرستی از لغت ها کلیدی دارید که رقبای شما روی آنان عمل کرده اند و صفحه های حاذق ساخت‌و‌ساز کرده اند ولی شما این شغل را نکرده اید؛ پس میتوانید برای آن‌ها محتوا تولید نمایید تا رخنه‌ ها را لبریز نمائید. 
 
منش دوم: Position Changes در نصیب Organic Research
خط مش دیگر برای دیدن اینکه رقبای شما برای چه عبارات کلیدی جايگاه بندی می نمایند این میباشد که به ابزار Organic Research بروید. برای این شغل هم کافیست وارد تارنما گردید، URL حریف خویش را تایپ نمائید و روی “Search” ضربه بزنید. 
 
 
 
وقتی که نتیجه ها را برای شما گردآوری کرد، می‌توانید در تب بالایی مورد “Position Changes” را گزینش نمائید. به ویجت سمت راست به اسم “Top Page Changes” نگاه فرمایید. در کلاس خصوصی سئو مشهد اینجا، دیدی بی آلایش از صفحاتی در وبسایت حریف خویش دارید که بیشترین تغییرات را در ترافیک تخمینی تجارب کرده اند. 
 
این مسیر قادر است شایسته ترین مجال برای پیشی به چنگ آوردن شما از رقبایتان باشد. آن‌گاه، وقتی که کاملا از منظره seo آشنایی پیدا کردید، می‌توانید محتوایی را با صرفه نمایید یا این که محتوایی ساخت و ساز نمایید که با مقصود کاوش (غرض جستجوی استفاده کننده) پرس و جو هماهنگی بیشتری داشته باشد تا یوزرها بیشتری به تارنما شما هدایت شوند.