درین نوشته‌ی علمی درباه لینک و پیوند سازی داخلی یا این که Internal link سخن میکنیم. پیش آغاز می بایست توضیح دهیم که لینک و پیوند‌ داخلی و فرنگی چیست. بعد به مزایا و تأثیری که در seo دارااست، اشاره می کنیم. لینک و پیوند داخلی چیست؟ لینک و پیوند داخلی، بخشی از seo داخلی تارنما مباشد، سئو کار مشهد  لینکی از یک برگه به شیت دیگر در به عبارتی دامنه میباشد. همان پیوند های متنی از یک برگه به برگه دیگر در وب سایت شما می باشند. منو تارنما شما مثال‌ای از پیوند داخلی میباشد، ولی درین نوشته‌ی‌علمی پیرامون پیوند های جان دار در ورقه و در محتوا سخن میکنیم.

 
 
 
پیوند فرنگی چیست؟
لینک و پیوند فرنگی لینکی از یک سایت به وب سایت دیگر میباشد. پیوند‌هایی که از تارنما‌های دیگر به وب سایت شما می آیند، برای ارتقاء ترافیک و بهینه سازی وب سایت اصلی می‌باشند. البته این لینک و پیوند‌ها در تارنما‌های دیگر میباشند و شما نمی‌توانید آن‌ها‌را در دست گرفتن فرمایید. اما در دست گرفتن  Internal link آسوده میباشد و زمانی به خیر و خوبی جاری ساختن شوند، به موتورهای کاوش و بازدیدکنندگان یاری می‌نمایند.
 
 
 
مزایای لینک و پیوند سازی داخلی
می توانیم بگوییم که لینکهای داخلی دست کم به سه استدلال اساسی می‌باشند و سه بخش قیف را تقویت می‌نمایند.
 
اعتبار را از یک ورقه به شیت دیگر منتقل می‌نمایند. (با صرفه‌سازی کاوش)
بازدیدکنندگان را به محتوای پر ارزش و مرتبط ارشاد می‌نمایند. (قابلیت و امکان به کارگیری درUX)
بازدیدکنندگان را با فراخوانی برای مبادرت یا این که کال تو اکشن، ترغیب می‌نمایند. (seo تبدیل)
 
 
پیوند های داخلی چه گونه بر بهینه سازی اثر می‌گذارند؟
توان وبسایت از روش پیوند سازی داخلی جریان مییابد. پیوند ها کلاس خصوصی سئو مشهد پتانسیل جايگاه‌بندی را از وبسایتی به سایت دیگر و از کاغذ‌ای به کاغذ دیگر منتقل می‌نمایند. وقتی که یک کاغذ به ورقه دیگر لینک و پیوند می شود، کمی از اعتبار خویش را به آن ورقه منتقل می‌نماید و احتمال درجه‌بندی کاغذ دوم را ارتقا می دهد
 
 
 
لینکهای بقیه تارنما‌ها به سایت شما از «اعتبار دامنه» عبور می‌نمایند و سبب ارتقاء اعتبار و سکو‌بندی تمامی صفحه های در وب سایت شما میشوند البته پیوند های داخلی این شغل را نمی کنند. لینک و پیوند‌های داخلی در میان صفحه های تارنما شما اعتبار میدهند. آن‌ها اعتبار دامنه شمارا ارتقاء نمی‌دهند، البته اعتبار برگه را از یک کاغذ به کاغذ دیگر منتقل می‌نمایند. از روش لینکهای داخلی میباشد که صفحه ها میتوانند به یکدیگر در سکو‌بندی موتورهای کاوش یاری نمایند.
 
 
 
لینک و پیوند سازی داخلی: پیوند های اثر گذار بر جايگاه بندی موتورهای کاوش (سئو)
در اینجا شیوه اخذ بیشترین قیمت بهینه سازی از پیوند‌های داخلی اورده شده میباشد.
 
بعضا از صفحه ها شما نسبت به سایرین معتبر بیشتری می باشند. این‌ها صفحاتی می باشند که پیش از اینً از تارنما‌های دیگر به آن‌ها لینک و پیوند گردیده‌ میباشد. ورقه اساسی شما شایسته ترین نمونه میباشد. لینکهای این صفحه های به صفحه های دیگر اعتبار و بها seo بیشتری را منتقل می‌نمایند.
برخی از صفحه ها نسبت به صفحه های دیگر از اعتبار بیشتری فایده‌مند میشوند. اینها صفحاتی می‌باشند که ممکن میباشد دارنده سکو متوسطی باشند. شاید آن ها در برگه دو مرتبه بالایی دارا هستند. چنانچه اینطور باشد لینک و پیوند بدین صفحه ها ممکن میباشد به درجه ‌ندی شما امداد بیشتری نماید.
لینک و پیوند از نوع اولیه به کاغذ دوم آسوده، بدون‌پول و سریع میباشد و ممکن میباشد در مرتبه‌بندی و ترافیک تفاوت ساخت نماید. در اینجا یک مراحل سه مرحله‌ای برای یافتن هر دو نوع کاغذ و شایسته ترین زمان‌های لینک و پیوند داخلی وجود داراست.
 
1. کدام یک از صفحه ها شما معتبر بیشتری میباشد؟
اکنون که به تأثیر لینک و پیوند سازی داخلی اشاره کردیم، ببینیم کدام یک مدرس سئو مشهد از صفحه ها وبسایتمان از حیث بهینه سازی اعتبار بیشتری دارااست. برای این فعالیت میتوانید از ابزار بهینه سازی مانند Moz یا این که ابزار رایگانی مانند سرچ کنسول گوگل استعمال نمایید.
 
در Moz، وارد قسمت گزارش «صفحه های رفیعتر» گردید. این ورقه آحاد صفحه های شمارا به ترتیب مرتبه‌بندی اعتبار کاغذ نماد می دهد. لینکهای صفحه های با اعتبار فراتر، بیشترین پتانسیل جايگاه‌بندی را خواهند داشت. این‌ها صفحاتی میباشند که میخواهید از آن ها لینک و پیوند دهید.