آیا قابلیت و امکان فعال کردن برای تبلیغات گوگل برای وبسایت با دامنه دات آی آر (.ir) وجود دارااست. این یکی‌از سوال ها مهمی میباشد که مسلما در اولِ فعال‌سازی تجارت آنلاین خویش می بایست کلاس سئو مشهد بدانید.گوگل با وجود کاربردهای متعددی که در کشور‌ایران دارااست، متأسفانه به حیث میرسد که قسمت‌هایی از این نرم افزار پر کاربرد برای کاربرانی که در جمهوری اسلامی ایران میباشند، محصور گردیده‌است.
 
برای مثال این تجهیزات محصور گردیده می‌اقتدار به آنالیتیکس اشاره نمود. این قابلیت برای یوزرها اهل ایران محصور گردیده. به بیانی خوب برای یوزرها اهل ایران آی پی سرزمین مارا مسدود نموده است. از سایر مواقعی که بدین لیست یعنی به عبارتی لیستی که برای یوزرها اهل ایران محصور گردیده، اضافه گردیده‌است می‌اقتدار به تبلیغات گوگل برای وبسایت با دامنه دات آی آر اشاره نمود.
 
امروزه با بسط و بسط استحصال‌وکارهای آنلاین اشخاص به‌خواسته تبلیغ دستیابی‌وکار خویش از طریق‌های مختلفی برای مثال تبلیغات گوگل استعمال می‌نمایند. این قابلیت برای کاربرانی که حصول‌وکار آنلاین دارا هستند، آماده شد‌ه‌است تا با هزینه معدود و ترافیک بالا یوزرها دیگر را به تارنما خویش هدایت نمایند.
 
به دنبال به توضیح بیشتر درباره ی تبلیغ در گوگل با دامنه دات آی آر می پردازیم. برای استحصال داده ها بیشتر دراین باره تا نقطه پايان با ما یار و همدم باشید.
 
 
 
مطلقا بخوانید: شیوه های ثابت گردیده برای پرهیز از کلیک فیک تبلیغات گوگل
 
 
 
 
تبلیغ در گوگل با دامنه دات آی آر
به‌طور کلی یکی‌از کارداران مهم که سبب ساز گسترش و توسعه دستیابی‌وکارهای کلاس حضوری سئو مشهد آنلاین گردیده‌است، می‌اقتدار به‌این آیتم اشاره نمود که هزینه فعال‌سازی دستیابی‌وکارهای آنلاین بسیار کمتر از این میباشد که حصول‌وکار خویش را در یک فضای فیزیکی فعال‌ساز‌ی نمایید. اکثر زمان ها کاربرانی که مستقر کشور‌ایران می‌باشند و قصد فعال‌سازی یک استحصال‌وکار آنلاین را دارا‌هستند، در صورتی قصد تأسیس و فعال‌ساز‌ی اینترنت‌وب سایت را داشته باشند، بیشتر به سراغ دامنه آی آر می روند.
 
سؤالی که درین بخش مطرح می شود این میباشد که انگیزه گزینش دامنه آی آر چیست؟ شاید یکی علل اساسی آن ارزان خیس بودن دامنه دات آی آر نسبت به بقیه دامین ها میباشد. در توضیح بیشتر گزینه آورده شده می‌اقتدار یک نمونه آورد، به‌تیتر نمونه برای خرید دامنه دات آی آر هر ساله صرفا نیاز به پرداخت پولی مساوی ۶ هزار تومان میباشد. با این وجود در‌صورتی‌که قصد خرید دامنه com را برای همین مقطع‌مجال یعنی یکسال داشته باشید، بایستی ۲۲۹ هزار تومان پرداخت فرمایید.
 
 
 
 
 
به دنبال می‌اقتدار بدین نکته اشاره نمود که در‌صورتی‌که سازه به دلایلی قصد خرید و به کار گیری از دامنه‌های اهل ایران را داشته باشید، قابلیت و امکان افزایش مرتبه وبسایت شما در جستجوهای محلی وجود داراست. این مسئله منجر می گردد تا استعمال از دامنه آی آر کشور‌ایران برای یوزرها اهل ایران آیتم مطلوب‌تری باشد. موردها آورده شده صرفا یک سری آیتم از مزایای استعمال از پسوند آی آر میباشد که به آن اشاره کردیم در پی به توضیح بیشتر در این باره میپردازیم که آیا تبلیغات گوگل برای وب سایت با دامنه دات آی آر قابلیت و امکان‌پذیر میباشد یا این که نه؟ برای استحصال داده ها بیشتر درپی با ما هم پا باشید.
 
 
 
آیا تبلیغات گوگل با دامنه دات آی آر قابلیت‌پذیر میباشد
در جواب بدین سؤال که آیا تبلیغات در گوگل با دامنه دات آی آر قابلیت و امکان‌پذیر میباشد مدرس سئو مشهد یا این که نه! بایستی خاطرنشان کرد اینک این قابلیت برای کاربرانی که در جمهوری اسلامی ایران معاش می‌نمایند، آماده وجود ندارد. ما یحتاج به توضیح میباشد که‌این قابلیت تا اوایل سال ۱۳۹۹ برای یوزرها آماده بوده میباشد. به‌این معنی که تا مجال آورده شده میشد تا تبلیغات ایرانیان را در دامنه موردنظر اعمال کرد. متأسفانه فعلا این قابلیت و امکان برای یوزرها اهل ایران مهیا وجود ندارد.
 
 
 
به طبع بخوانید: ترفند ارتقاء نرخ کلیک برای تبلیغات گوگل
 
 
 
ریسک تصویب تبلیغات در گوگل با دامین دات آی آر
در‌حالتی که قصد تکثیر تبلیغ خویش از این طرز را داشته باشید، می توانید وارد حساب موردنظر خویش گردید البته برای ادامه دادن جهت تکثیر تبلیغ موردنظر گوگل به شما این اذن را نمی‌دهد. درین بخش موردنیاز به توضیح میباشد که خیر فقط گوگل اذن تکثیر تبلیغ را نمی‌دهد، بلکه احتمال اینکه اکانت یا این که به عبارتی حساب شما‌را مسدود نماید، نیز وجود داراست. برای دوری از بروز اینگونه حالتی پیشنهاد ما به شما این میباشد که فعلا با دقت به حالت جان دار و محدودیت‌هایی که وجود داراست به تبلیغ از این شیوه مبادرت نکنید.
 
ناگفته نماند که در برخی وضعیت ممکن میباشد استفاده کننده فرایند را ادامه دهد و این قضیه سبب ساز گردد که گمان نماید حالت برای وی مختلف میباشد و میتواند از این روش تبلیغ نماید البته می بایست دانست حتی با گذر از فرآیند متعدد در نقطه پایان گوگل به شما اذن نشر تبلیغ با دامنه دات آی آر را نمی‌دهد. برخی از اشخاص مدعا می‌باشند که با به کار گیری از ترفندهای خاص می توانند تبلیغ خویش را از روش گوگل و با دامنه دات آی آر منتشر نمایند‌. راجع به اینگونه ادعاهایی مورد نیاز به توضیح میباشد که حتی در صورتی حقیقی باشد با اعمال اینگونه کاری مخاطب مقررات گوگل را نقض نموده است. کمپانی گوگل هم قادر است سازه بر ضوابط مو جود با وی اخلاق و رفتار نماید‌. ابتدایی‌ترین اقدامی که در مقابل در نظرنگرفتن ضوابط ایفا می دهد، مسدود کردن حساب مخاطب میباشد‌.