ناوبری چندوجهی (Faceted Navigation)
مسیریابی چندوجهی به شما این قابلیت را می دهد تا به زیرمجموعهای سئو کار مشهد از تولیدها در یک گروهبندی دسترسی پیدا نمایید. برای مثال فرض فرمائید یک گروه از تولید ها دارید با تیتر «قهوه». وجههای دیگر این مجموعه می تواند بصورت زیرمجموعههایی مانند «قهوه رخنه» و «قهوه اسپرسو» باشد. در اینگونه قوانینی محتوای ضعیف ساخت می شود که برای بهینه سازی فروشگاهی عالی وجود ندارد.
شایسته ترین راهحل:
معمولا صفحاتی که تحت عنوان زیرمجموعهای از یک گروهبندی به شمار میروند عالی میباشد که در گوگل ایندکس شوند و گوگل کار کشته به تشخیص این صفحه ها از هم باشد. بدین ترتیب شایسته ترین فعالیت این میباشد که در صفحه های ساختوساز گردیده برای هر یک از این زیرمجموعهها محتوای متنی مطلوب و متعدد از سایر به عمل ببرید.
شیت بندی
چنانچه مجموعهای وجود داشته باشد که تولیدها متعددی در آن باشد، معمولا اکران تولید ها این تیم به طور برگهبندی گردیده خواهد بود. به عنوان مثال 300 متاع ممکن میباشد در 10 ورقه اکران داده خواهد شد. این صفحه های بسیار شبیه هم خواهند بود و صرفا تفاوتشان محصولاتی میباشد که در آنها به اکران در می آیند. از نظر موتورهای کاوش عملا همگیی این صفحه ها یکسانند.
موتورهای کاوش این صفحه ها را تحت عنوان صفحاتی با محتوای ضعیف میشناسند و معمولا آنها را نادیده میگیرند. برای خودداری از اینگونه اتفاقی بایستی به موتورهای کاوش بفهمانید کهاین صفحه ها در واقع یک توالی از صفحه ها میباشند که تمامی به هم مرتبطند.
شایسته ترین چاره:
شما میتوانید با معین کردن ظریف ارتباط این صفحه ها، به موتورهای دوره خصوصی سئو مشهد کاوش اگاهی دهید که از امکان برگهبندی استعمال کردهاید. برای این شغل می بایست لینک و پیوندهای صفحه های قبلی و آنگاه را در هر برگه تعریف و تمجید فرمائید. با استعمال از دستورهای ذیل:
rel="next"
rel="prev"
مثلا شیتای را در حیث بگیرید که در آن تولید ها در غایت در پوسته 3 ورقه اکران داده خواهند شد. پیوندهایی که بایستی به هر کاغذ اضافه شوند به طور ذیل میباشد:
شیت اولیه:
شیت دوم:
و کاغذ سوم یا این که انتها:
تعداد تولیدها در ورقه
بخش اعظمی از وب سایتهای فروشگاهی قابلیت معین کردن تعداد تولیدات اکران داده گردیده در هر ورقه را برای کاربرانشان مهیا مینمایند. به عنوان مثال ممکن میباشد 12 یا این که 24 یا این که 36 فرآورده در هر برگه اکران داده گردد. در اینگونه حالتی، URLهای ساخت و ساز گردیده بهاین شکل خواهند بود:
بدین ترتیب 3 ورژن مختلف از شیتی متبوع ساخت می شود.
دراینحالت، موتورهای کاوش، این URLها را تحت عنوان صفحه های مدرس سئو مشهد تکراری خواهند آشنایی. اتفاقی که ابدا برای سئوی فروشگاهی سایتتان عالی وجود ندارد و منجر می گردد موتور کاوش در یافتن برگه مهم مبتلا سردرگمی گردد.