۸.سیستم مرتبه‌بندی خبر ها محلی (Local news system)

گوگل برای شناسایی و تشخیص منابع خبری از سیستم خاصی به کار گیری دوره سئو مشهد می‌نماید تا بتواند در هر مجال برای فیچرهای سرپ، از آن منفعت چیره شود. از آنجایی که محتواهای خبری جزو مهم ترین گونه های محتواها در سطح اینترنت به شمار می‌رود، موردنیاز میباشد تا شاخص‌های اعتبار و قابل اعتمادبودن منابع خبری و آشنایی فیس‌های شاخص، در کمترین فرصت پردازش خواهد شد و اقدامات ما یحتاج در ازای موضوعات ترند و خبرها غیرواقعی شکل بگیرد.
 
۹.سیستم هوش تصنعی مام (MUM AI system)
سیستم هوش تصنعی و مصنوعی Multitask Unified Model کار کشته به شعور و ساخت و ساز گویش میباشد. سیستم MUM فعلا برای مرتبه‌بندی حاصل کاوش به‌شکل همگانی استعمال نمی شود؛ البته در نصیب‌های خاصی مانند داده ها واکسن کووید ۱۹ و بهبود جواب‌های فیچر اسنیپت (Featured snippets) کاربرد دارااست.
 
۱۰.سیستم هوش تصنعی و مصنوعی انطباق عصبی (Neural matching AI system)
سیستم درجه‌بندی تطبیق عصبی، نوعی هوش تصنعی میباشد که گوگل از آن برای ادراک مفاهیم کلمه ها، جستجوها و صفحه ها اینترنت استعمال می‌نماید تا بتواند با تطبیق مفاهیم آنان با یکدیگر، حاصل طبیعی را جايگاه‌بندی نماید.
 
۱۱.سیستم‌های تشخیص محتوای مهم (Original content systems)
سیستم‌های تشخیص محتوای اساسی به گوگل یاری می‌نمایند تا ورژن اساسی یک محتوا در نتیجه ها کاوش اکران داده گردد. این سیستم عملکرد می‌نماید ورژن اساسی یک محتوا در مقایسه با ورژن تکراری آن، جايگاه‌بندی بهتری داشته باشد. سیستم‌های تشخیص محتوا، طرز‌طومار‌هایی برای تولیدکنندگان محتوا دارا‌هستند که به آن ها یاری می‌نمایند تا با مواقعی که گوگل برای تحقیق ورژن مهم یک محتوا به کار گیری می‌نماید، آشنا شوند.
 
۱۲.سیستم‌های افت جايگاه بر پایه ی معیار حذف داده‌ها (Removal-based demotion systems)
خط‌سیاق‌ گوگل اذن میدهد تا این موتور کاوش بتواند بر طبق دلایل خاصی، هرگونه محتوایی را از نتیجه ها کاوش حذف نماید. در‌حالتی که وسعت بالایی از این مبادرت برای سایتی به وجود بیاید، از آن به‌تیتر سیگنالی برای کاهش مرتبه‌بندی و بهبود نتیجه ها کاوش استعمال می‌گردد. دلایل ذیل منجر میگردند تا گوگل یک ورقه را از نتیجه ها کاوش حذف نماید:
 
درخواست‌های حذف مورد ها رسمی (Legal removals)
هنگامی تعداد متعددی درخواست نسخه برداری‌رایت برای یک وب سایت تصویب می گردد، بقیه صفحه ها وب سایت نیز مشمول افت شدید سکو می شوند. به ذکر دیگر، زمانی سایتی چند توشه محتوایی را نسخه برداری می‌نماید که درخواست حذف ورژن برای آن تصویب و ثابت می شود، گوگل برای کاهش مرتبه و خروج صفحه های دیگر به عبارتی وب سایت از نتیجه ها کاوش، به آن محتوا استناد می‌نماید.
 
این مبادرت برای اکران و درجه‌بندی خوب محتوای ورژن اساسی در نتیجه ها کاوش میباشد؛ چون صفحه ها دارنده سرپیچی اسکن‌رایت از اکران ورژن‌های مهم خودداری می‌نمایند. در لحاظ بگیرید این مبادرت صرفا برای محتوا دارنده گزارش اسکن‌رایت وجود ندارد، بلکه سیگنال‌های اخذ‌گردیده مانند گلایه اشخاص، کلاس حضوری سئو مشهد عرضه کالاهای تقلبی و حذف امر جایگاه قضائی، نیز روی آحاد تارنما تاثیرگذار میباشد.
 
درخواست‌های حذف داده ها فردی (Personal information removals)
گوگل این قابلیت را به اشخاص میدهد تا در شکل اکران داده ها فردی‌شان در نتیجه ها کاوش، برای حذف آن ها درخواست دهند. در صورتیکه عکس‌های خانوادگی، شماره تماس، نشانی و بقیه داده‌های خصوص‌تان را در حاصل جستجوی گوگل مشاهده کردید، می توانید گزارش دهید تا گوگل پس از پذیرش، آنها را از صفحه ها نتیجه ها حذف نماید.
 
وقتی که تعداد متعددی درخواست حذف داده ها فردی و گونه های طرز‌های سوءاستفاده از داده ها فردی سایر افراد، بر علیه یک تارنما وجود داشته باشد، اکران بقیه صفحه ها آن تارنما نیز در حاصل کاوش کاهش خواهند یافت. گوگل همینطور الگوی سوء‌اخلاق و رفتار یک تارنما را در بقیه وب سایت‌ها نیز رسیدگی می‌نماید تا در شکل ثابت وضعیت این سیستم، مرتبه صفحه ها آنان‌را در سرپ کم کند.
 
محتوای افشاگری (Doxxing Content) چیست؟
محتوای افشاگری (Doxing Content) یا این که (Doxxing)، به فعالیت افشای داده ها هویتی (نشانی منزل، دفتر، تلفن، داده ها مالی و بقیه داده ها فردی) یک فرد حقیقی وواقعی گفته میشود. همان، Doxing یعنی تکثیر داده ها فردی اشخاص در وب فارغ از رضایت و با مقصود افشای نام‌و‌نشان حقیقی و واقعی آن‌هاست. سیستم Legal Removals، صفحه های مرتبط با آن مجموعه از وبسایت‌هایی را که وسعت بالایی از درخواست حذف محتوای Doxxing را اخذ می‌نمایند، از حاصل بیرون می‌نماید.
 
این سیستم به‌شکل خود کار قادر است تصاویر فردی کسانی را از حاصل کاوش حذف نماید که سوای اذن خودشان، تصویرشان با جستجوی اسم آن ها اکران داده می شوند. به ذکر دیگر، زمانی با جستجوی اسم فردی، تصاویری در نتیجه ها اکران داده شوند که فارغ از رضایت آن شخص در یک تارنما مصرف شده میباشد، مدرس سئو مشهد گوگل به‌شکل اتوماتیک آنها‌را شناسایی می‌نماید و در شکل درخواست حذف داده ها، روی صفحه ها آن وبسایت اثر منفی میگذارد. گاهی ممکن میباشد عکس فردی یک شخص پر اسم و رسم را در سایتتان به کار گیری نمایید که به‌شکل همگانی منتشر نشده و آن فرد هم راضی به نشر آن وجود ندارد. در این حالت، کل صفحه های وبسایت شما در حاصل کاوش با افت جايگاه مواجه می گردند.