برچسب یا این که tag  نوعی طبقه بندی و نظم دادن به نوشته ها و صفحه های شماست به نحوی که هم یوزرها بتوانند شل خیس آن ها را پیدا نمایند و هم موتورهای کاوش با‌گاز آن ها را ایندکس نمایند. کلاس سئو مشهد این روند شایسته ترین صورت برای بهینه سازی و seo تارنما شماست. البته در صدر بایستی ببینیم تگ چیست؟ چه کاربردی برای وبسایت ما دارااست و چه تاثیری روی سئوی تارنما ما دارااست؟ مهم‌ترین سوال ها قسمت یادگرفتن بهینه سازی تارنما که در پی به کلیه این سوالهای جواب خوا‌هیم بخشید.
 
برچسب یا این که تگ چیست؟
فرقی نمی نماید وبسایت شما در چه مسئله ای میباشد. مطلقا برای آنکه یوزرها خوب به تولیدات، مقاله‌ها و محتواهای شما دسترسی داشته باشند، آن ها را مجموعه بندی میکنید. در واقع تیم ها موضوعات مهم وبسایت شما می‌باشند که تک تک محتواها و تولیدها شما در آن‌ها مکان دارا هستند.
 
البته گاهی محتواها یا این که محصولاتی داریم که دوره سئو مشهد همانندی ها یا این که خصوصیت های مشترکی دارا‌هستند که در تیم بندی های ما معلوم نشده اند. از طرفی این مشابهت ها محصور میباشند به طوری که نمی توانیم یک تیم را به آن ها تخصیص دهیم. در اینجاست که tag به امداد ما می‌آید.
 
برای برچسب گذاری کافی میباشد برای قضیه یا این که خصوصیت گزینه نظرمان یک برچسب تعریف و تمجید کنیم و آن را روی مجموع محتواهای مرتبط بچسبانیم. با ساخت و ساز هر برچسب یک کاغذ در تارنما شما تولید می‌گردد که میتوانید محتواهای دارنده خصوصیت مشترک را در آن قرار دهید. با این فعالیت دسترسی به محتواهای مرتبط در وبسایت شما شل خیس خواهد بود.
 
باکس نکته
در شبکه های عمومی در مقابل معنی برچسب از کلمه و واژه هشتگ استعمال میشود.
برچسب و مجموعه چه تفاوتی با هم دارا هستند؟
برچسب ها هم مانند گروه ها فعالیت طبقه بندی محتواها و دسترسی خوب یوزرها به مطالب تارنما را بر ذمه دارا‌هستند البته نسبت به تیم ها التفات کمتری دارا هستند. استعمال از هردوی آن ها قادر است به نیکی یوزرها را در یافتن مطالب آیتم نظرشان ارشاد نماید.
 
مجموعه ها براساس موضوعات کلی وب سایت ساخت و ساز کلاس حضوری سئو مشهد میگردند البته برچسب ها نوعی مجموعه بندی خاص و خرد خیس می باشند که به محتوای هر نوشته بستگی دارا هستند.
 
برای مثال در یک وبسایت ارائه فیلم تیم های مختلفی از فیلم ها با موضوعات مهم گروه بندی می گردند. مانند درام، اکشن، اجتماعی یا این که … . در صورتی‌که بخواهیم این گروه های کلی را خاص خیس کنیم هر فیلم را مبنی بر اسم کارگردان یا این که هنرپیشه خاصی برچسب گذاری می‌کنیم. در این‌حالت در حالتی که کسی بخواهد کل فیلم های یک هنرپیشه یا این که کارگردان خاص را ببیند از روش برچسب شل خیس به آنان دسترسی خواهد داشت.