بهینه سازی فریمورک چیزی به شما نمی‌فروشد. اکثر خصوصیت‌های آن شبیه Yoast میباشد. البته با این تفاوت که نیاز به پرداخت هیچ هزینه مازاد برای استعمال از خصوصیت‌های پرمیوم و یا این کلاس خصوصی سئو مشهد که پلاگین‌های آن ندارید.

از حیث دیداری، شاخص رنگی که در نصیب گذشته به آن اشاره کردیم، یک شیوه کاربرپسند به شمار می‌رود تا شرایط و تلاش پست خویش در گوگل را نظارت نمایید.
دارنده یک پلاگین برای لوکال بهینه سازی میباشد که قادر است برای کمپانی‌هایی که نیاز دارا هستند تا داده ها اصلی استخراج‌وکارشان ساخت و یا این که اکران داده خواهد شد، کاربردی باشد.
پلاگین‌ی کامنت‌های اسپم سبب ساز می‌گردد که نیازی به به کار گیری از یک افزونه جداازهم برای حذف آنها نداشته باشید.
اکثر پیکربندی این افزونه تنظیمات گردیده‌اند. به این ترتیب، بعداز نصب کردن آن، موردها پاره ای برای تهیه و تنظیم کردن وجود دارااست.
در حالی که بقیه پلاگین‌ها از کلمه و واژه کلیدی مقصود استعمال می‌نمایند، سئو Framework روی مسئله غرض تمرکز داراست تا یوزرها را به تنظیم محتواهای طبیعی‌خیس تشویق نماید. چون گوگل، عبارات کلیدی مرتبط را در صفحه ها حاصل موتورهای جست‌وجو (SERP) یکسان می‌بیند.
WP-Optimize
WP-Optimize یک افزونه بدون نقص میباشد که بضاعت و توان‌هایی نظیر فشرده سازی تصاویر وبسایت و یا این که تطهیر دیتابیس را دارااست. فعال‌ساز‌ی ریلکس و پیشخوان دوره سئو مشهد بی آلایش‌ی WP-Optimize منجر گردیده که برای گونه های وبسایت‌های وردپرسی مطلوب باشد. پیکربندی کش این پلاگین‌ی وردپرس، برای سایت‌هایی با یک سری گویش نیز مطلوب میباشد. ورژن‌ی مجانی WP-Optimize دارنده خصوصیت‌های کلیدی برای سئو کوشش وبسایت شماست. این در حالی میباشد ورژن پریمیوم، مورد‌های سئو توسعه یافته‌تری نظیر زمانبندی و نگهبانی منحصر ارائه میدهد که به تفصیل ذیل میباشد:
Starter: برای حداکثر ۲ تارنما و بها ۴۹ دلار در سال
Business: برای حداکثر ۵ وبسایت و ارزش ۹۹ دلار در سال
Unlimited: برای تعداد نامحدودی تارنما و بها ۱۹۹ دلار در سال
خصوصیت‌های شاخص WP-Optimize
seo مقر داده که میتواند داده‌های غیر ضروری و جدول‌های مقر داده را تطهیر نماید و فضای از دست رفته به جهت ساخت‌و‌ساز ایراد در داده‌ها را نیز بازیابی کند.
با حذف موردها غیرضروری نظیر کامنت‌های اسپم و پذیرش نشده، یک سری مگابایت فضای داده‌ی گرانبها را آزاد می‌نماید که موجب ارتقاء سرعت وبسایت می شود.
فشرده‌سازی تصویر که با به کارگیری از تکنیک‌های توسعه یافته‌ی فشرده‌سازی، تصاویر تعالی را به فولدر‌های خرد‌خیس و با صرفه‌خیس تبدیل می‌نماید. سئو کار مشهد این افزونه بیشتراز ۱ میلیون توشه دانلود گردیده، ۴.۸ ستاره از ۵ ستاره داراست و هم برای وبسایت‌های فردی و هم کاری مطلوب میباشد.