روند مهم الگوریتم شخص عبارتند از: ۱. احتساب معیارهای کانال در‌این مرحله، معیارهای مختلفی که برای سنجش مهمیت شخص در کانال استعمال می گردد، به حساب آوردن می گردند. این معیارها کلاس سئو مشهد می توانند مشتمل بر مرتبه مرکزیت، بردارهای خودبرگشتی، ترازو بینندگی (betweenness) و بقیه خصوصیت‌های شبیه باشند.

 
۲. اختصاص امتیازها
با استعمال از معیارهای احتساب گردیده، به هر شخص یک امتیاز مهمیت نسبت داده می شود. این امتیاز میتواند یکی یا این که یک درجه‌بندی باشد.
 
۳. آنالیز و نظارت حاصل
درین مرحله، نتیجه ها الگوریتم شخص نظارت و ارزیابی می شوند. این دربرگیرنده رسیدگی شخص‌های با بالاترین امتیازها، شناسایی اشخاص کلیدی و تأثیرگذار و تحقیق تغییرات در طی فرصت میباشد.
 
الگوریتم شخص در مطالعات مختلفی به عنوان مثال کانال‌های اجتماعی، کانال‌های حمل و نقل و کانال‌های ارتباطی گزینه به کار گیری قرار گرفته میباشد. با استعمال از این الگوریتم، می‌قدرت اشخاص با تأثیر بالا و اصلی در کانال را شناسایی کرده و تحقیق‌های مهمی درباره ساختار و سعی کانال اعمال اعطا کرد.
 
 
 
الگوریتم شخص  ( Google Algorithm )و آپ تو دیت شخص چیست (Google Update)
در حالتی‌که به “آپ دیت شخص” اشاره می کنید، برای اگاهی از واپسین آپ دیت‌ها و تغییرات در الگوریتم‌های گوگل، به منابع اینترنت‌تارنما گوگل و منابع با اعتبار در حوزه با صرفه‌سازی موتورهای کاوش (بهینه سازی) مراجعه‌کنید.
 
ادله اسم گذاری الگوریتم شخص چیست؟
الگوریتم شخص (Fred Algorithm) در واقع نامی میباشد که به الگوریتمی اطلاق می شود که در سال ۲۰۰۷ بوسیله گروهی از محققین از دانش گاه کارنگی ملون (Carnegie Mellon University) معرفی شد. کلاس حضوری سئو مشهد این الگوریتم برای بررسی و تحقیق کانال‌های اجتماعی و شناسایی اشخاص اساسی و تأثیرگذار در آن ها پیاده سازی گردیده‌است.
 
استدلال اسم‌گذاری این الگوریتم به “شخص” (Fred) مرتبط با اسم یکی‌از اعضای گروه پژوهشی میباشد که در‌این مسیر شغل داشت. این اعضاوجوارح دربرگیرنده فردریک ریچاردسون (Frederick Richardson) و پژمان معماری (Parmesh Ramanathan) بودند. از آنجایی که اسم فردریک ریچاردسون به طور کوتاه قادر است به “شخص” تلفظ خواهد شد، به الگوریتم این اسم داده شد.
 
براین اساس، اسم “الگوریتم شخص” بیشتر به جهت تقدیر از کارایی و شرکت کردن اعضای گروه پژوهشی و اسم فردریک ریچاردسون مصرف شده میباشد.
 
کاربرد گوگل شخص؛ چرا آپ تو دیت Fred معرفی شد؟
در شغل، گوگل به صورت مداوم الگوریتم‌های خویش را به روزرسانی می‌نماید تا شایسته ترین حاصل کاوش را برای یوزرها مهیا آورد. این آپ دیت‌ها به مراد بهبود چگونگی و درستی نتیجه ها کاوش، دوری از سوءاستفاده‌ها و تقلب و همینطور ارائه تجارب‌ی کاربری خوب شکل می گیرند. الگوریتم‌های جستجوی گوگل همینطور کارایی می‌نمایند تا محتواهای کیفیت بالا و مرتبط را برگزیدگان مقام در حاصل کاوش تخصیص دهند و بسط‌هایی را برای بهبود جستجوهای مکانی و صوتی نیز ارائه دهند.
 
دیگر جزئیات Fred
به صورت کلی، الگوریتم‌های مرتبط با بررسی کانال‌های اجتماعی می توانند از معیارهای مختلفی برای شناسایی اشخاص اساسی و تأثیرگذار در کانال به کار گیری نمایند. این معیارها می توانند مشمول تعداد پیوندها، واحد سنجش تعامل با اشخاص دیگر، مرجعیت و تأثیر در جریان داده ها و بقیه خصوصیت‌های مربوط به کانال جامعه باشند. با به کار گیری از این معیارها، الگوریتم‌ها می توانند اشخاصی را که در کانال اجتماعی اساسی و تأثیرگذار میباشند، تشخیص دهند.
 
چه‌گونه از جریمه Fred بیرون شویم؟
مهم‌ترین نکته این میباشد که هر تغییر تحول در اخلاق و رفتار الگوریتم‌ها و جریمه‌ها ممکن میباشد بسته به آپ دیت‌های گوگل تغییر‌و تحول نماید. شایسته ترین راه و روش برای استحضار از تغییرات و نکات مرتبط با بهبود سکو‌بندی و پرهیز از جریمه، دنبال کرداز آنجایی که جزئیات ظریف الگوریتم Fred در دسترس وجود ندارد، نمی‌توانم به صورت بی واسطه طرق خاصی برای بیرون شدن از جریمه این الگوریتم را بگویم. البته در مردم، سئو کار مشهد برای پیشرفت در عملکرد و مرتبه‌بندی در موتورهای کاوش مانند گوگل، میتوانید در لحاظ بگیرید.
 
ارائه محتوای کیفیت خوب
تمرکز بر ساخت‌و‌ساز و ارائه محتوای پر ارزش، مرتبط و منحصر می تواند به بهبود درجه‌بندی و خودداری از جریمه به وسیله الگوریتم‌ها یاری دهد. اعتقاد نتایج نمائید که محتوای شما اثرگذار، اصیل و برای یوزرها جالب میباشد.