نرم افزار گوگل مپ برای سیستم استدلال‌های اندروید و iOS عرضه گردیده‌است که به طور بدون پول قابل نصب و اعمال میباشد. پروسه نام نویسی درین پلتفرم‌ها پاره ای با یکدیگر تفاوت دارااست و به همین کلاس سئو مشهد خیال و خاطر روند تصویب بیزنس در گوگل را در هر یک از آن ها به طور منقطع فراگیری می دهیم. برای تصویب بیزنس در گوگل مپ برای سیستم دلیل اندروید می بایست فرایند پایین را طی فرمایید:

مرحله اولیه: نرم افزار Google Map را گشوده فرمائید
نرم افزار گوگل مپ به طور پیش فرض در دستگاه‌های اندرویدی نصب گردیده است که میتوانید آن را در منوی مهم اپ‌های تلفن همراه خویش پیدا فرمائید. در شکل عدم نصب پیش فرض گوگل مپ بر روی موبایلتان میتوانید آن را از فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل دانلود فرمائید. بعداز گشودن این نرم افزار بایستی با وارد کردن اکانت Gmail و راز عبور به اکانت کاربری خویش وارد گردید و یا این که حساب خویش را برای تصویب بیزنس در آن تولید فرمائید.
مرحله دوم: مراجعه به منوی جانبی
بعداز گشودن نرم افزار در نصیب بالا سمت چپ آن سه خط افقی مشاهده می کنید که با لمس این آیتم، منوی جانبی گوگل مپ برای شما گشوده میگردد.
مرحله سوم: گزینش آیتم Add a missing place
بعداز مفتوح کردن منوی جانبی درحال حاضر می بایست آیتم Add a missing place را گزینش فرمائید تا شیت‌ای به عنوان Add a place جهت درج داده ها مایحتاج و مربوط به حصول و کارتان برای شما گشوده خواهد شد. این آیتم برای درج جزئیات بیشتر نشانی میباشد.
مرحله چهارم: وارد کردن داده ها نخستین
در‌این مرحله بایستی داده ها مورد نیاز در نصیب‌های متفاوت را وارد کنید سئو کار مشهد که در صدر بایستی اسم بیزنس (Name) را به طور بدون نقص بنویسید. بعد از آن بایستی با لمس آیتم Category حوزه شغل تجارت خویش را به طور انگلیسی معلوم فرمائید و بعد از آن وارد قسمت Location گردید و حالت مکانی ظریف بیزینس خویش را وارد کنید.
مرحله پنجم: اضافه کردن داده ها تکمیلی
بعد از وارد کردن داده ها اول و ضروری میتوانید برخی داده ها اضافی همانند شماره تماس، نشانی کانال‌های اجتماعی، سایت، ایام و ساعت ها کاری، تصاویر دکان و یا این که کمپانی، فرصت استارت به شغل و غیره وارد کنید تا یوزرها به راحتی بتوانند هر آنچه که نیاز دارا‌هستند را از روش گوگل مپ پیدا نمایند.
مرحله ششم: ارسال داده ها
بعد از کامل شدن قسمت‌های لازم می بایست داده ها وارداتی را جهت تصویب در گوگل مپ ارسال فرمایید و درانتظار اخذ پست الکترونیک بر اساس پذیرش و یا این که رد درخواست خویش باشید. این پست الکترونیک معمولا پیاله یک الی دو روز برای شما ارسال شود. در شکل پذیرش داده ها، بیزنس شما در گوگل مپ تصویب گردیده و در کاغذ حاصل جستجوی یوزرها اکران داده میشود.
پروسه تصویب تجارت در گوگل مپ برای سیستم ادله iOS نیز به تفصیل تحت میباشد:
مرحله نخستین: اخذ نرم افزار Google Maps
در تلفن همراه‌های آیفون خلاف تلفن همراه‌های اندرویدی، نرم افزار گوگل مپ به طور پیش فرض نصب نشده میباشد. ولی مشکلی وجود ندارد و شما به راحتی میتوانید این برنامه را از App Store به طور بدون‌پول دانلود و نصب فرمائید.
مرحله دوم: جستجوی جای موردنظر
بعد از نصب گوگل مپ، اپ را گشوده کرده و جای ظریف دکان و یا این که کمپانی خویش را در نوار جستجوی بالا سرچ نمایید و بعداز جستن وضعیت مکانی متبوع خویش بر روی نوار اطلاعاتی که در ذیل کاغذ اکران داده میشود، ضربه بزنید تا نشانی شما با جزئیات اکران داده گردد.
مرحل سوم: گزینش آیتم Add a Missing Place
در‌این مرحله با گزینش مورد Add a Missing Place می توانید داده ها کلاس خصوصی سئو مشهد ما یحتاج همانند اسم بیزنس، جای ظریف، حوزه شغل، شماره تماس، عکس و غیره را اضافه نمایید.
مرحله چهارم: ارسال داده ها
بعداز درج داده ها مایحتاج بایستی علامت هواپیما در کناره سمت راست بالای کاغذ را لمس فرمایید و در انتظار اخذ نشانی اینترنتی از سوی گوگل مپ باشید تا داده ها شمارا در کاغذ حاصل کاوش قرار دهد.