این ریدایرکت یک تغییر‌و تحول مسیر مستمر میباشد که به یاری این ریدایرکت شما بها یک لینک و پیوند را به کاغذ نو منتقل می‌کنید و درجه ورقه متبوع شما محافظت می‌گردد. در واقع منتور سئو مشهد ریدایرکت 301 به کد شرایط HTTP برای نوع تغییر تحول مسیر اشاره می نماید. معمولا ریدایرکت 301 یک طرز دوست داستنی میباشد.

ریدایرکت ۳۰۲
وقتی که نشانی URL یک منبع به صورت موقت تغییر و تحول می‌نماید، می بایست از مسیرهای 302 به کار گرفت. بعضی از پرسنل گوگل به‌این اشاره کرده‌اند که در برخی موردها، 301 و 302 به صورت شبیه خلق می‌نمایند، ولی شواهد نماد می دهد که شایسته ترین طرز برای یقین از بی نقص بودن اعتبار موتورهای کاوش و مرورگرها، استعمال از مسیر 301 در شکل تغییر‌و تحول مستمر URL هاست. ادله این دستور این میباشد که در تئوری، هر دو مسیر 302 و 301 می توانند مقدار یکسانی از پیوند را ارسال نمایند، ولی در بعضی مورد ها، مسیر 301 ممکن سئو کار خوب مشهد میباشد سیگنال رسمی‌سازی قدرتمند‌تری را به گوگل ارسال نماید. در صورتی‌که که تغییر و تحول مسیر به صورت حقیقی وواقعی فعلا باشد، استعمال از مسیر 302 ممکن میباشد شایسته ترین خط مش باشد.
ریدایرکت ۳۰۷
ریدایرکت 307 در واقع جانشین ریدایرکت HTTP 1.1  302 استعمال می‌گردد. اگرچه بعضی از خزنده‌های اساسی مانند 302 خلق مشابهی با آن دارا هستند، ولی عالی میباشد در نسبتاًً تک تک مورد ها از 301 به کار گیری فرمائید. استثنا دراین باره وقتی میباشد که محتوا حقیقتاً صرفا به صورت موقت جابجا گردیده است، مانند وقتی که تارنما برای تعمیر و مراقبت غیر فعال میباشد و سرور تا قبل از اینً بوسیله موتورهای کاوش تحت عنوان سازگار با HTTP 1.1 شناسایی گردیده باشد. به جهت عدم قابلیت و امکان گزینش ظریف اینکه آیا موتورهای کاوش یک شیت را سازگار تشخیص داده اند یا این که نه، در مجموع عالی میباشد برای محتوایی که به صورت موقت منتقل گردیده‌است از تغییر‌و تحول مسیر 302 به کارگیری نمایید.
متا رفرش
“Meta refresh” یک نوع تغییر تحول مسیر در سطح برگه میباشد که به مکان اجرای آن در سرور، در سطح ورقه ایفا می گردد. این طریق معمولاً کندتر میباشد و تحت عنوان یک تکنیک بهینه سازی پیشنهاد نمیشود. در‌این نحوه معمولاً از یک شمارش معکوس پنج ثانیه‌ای با متن ” If you are not redirected in five seconds, click here” به کار گیری میگردد. به‌روزرسانی‌های متا می توانند قیمت لینک و پیوند را منتقل نمایند، مدرس سئو مشهد البته به جهت امکان به کارگیری ضعیف و تلف کردن بها لینک و پیوند ارسال گردیده، تحت عنوان یک تاکتیک seo پیشنهاد نمی شوند.