کدام معیارها موفقیت وبسایت های فروشگاهی را نشان میدهند؟
کدام معیارها توفیق سایت های فروشگاهی را علامت میدهند؟ کاربر این محتوا صاحبان استحصالوکارهای آنلاین، کارشناسان seo و دیجیتال مارکترها میباشند. یعنی عده ای که سئو کار خوب مشهد در دنیای غامضی ایکامرس عمل مینمایند. کسب و کار الکترونیک (Ecommerce) در بستر وب جاری ساختن می گردد. ولی وب به تنهایی داد و ستد اشکال جنس و سرویس ها (کسب و کار الکترونیک) را ممکن نکرده میباشد. خریدوفروش جنس و سرویس ها در بیشتر مورد ها در سایتهای فروشگاهی (Ecommerce Websites) رخداد میفتد. زمانی همگیچیز در وبسایت واقعه میفتد، یعنی کلیهچیز را می شود تصویب کرد. میشود اینطور اعلام کرد که صاحبان فروشگاهای آنلاین هر تکان استفاده کننده و هر کلیک اورا از هنگامی که وارد وبسایت میگردد و حتی اینکه از کجا (کدام پیوند) وارد تارنما گردیدهاست، می دانند. ولی، وسعت اطلاعاتی که صاحب و مالک مغازه میتواند داشته باشد بسیار بیشتر میباشد. هر استفاده کننده روی کدام تبلیغات کلیک کرده، هر استفاده کننده کدام تولید ها را چشم، هر مخاطب چه برهه زمانی در ورقهی یک متاع مانده، استفاده کننده تا کجا برای خرید یک جنس پیش رفته و پشیمان گردیدهاست و … . نکته اینجاست که تمام آن جزئیات و رفتارها در توفیق حصولوکار اثر گذار میباشد، البته توفیق یک فروشگاه آنلاین را تعداد کلیکها یا این که مقطع هنگامی که مخاطب در کاغذی فرآورده می گذراند معلوم نمینماید. توفیق یک وب سایت فروشگاهی را رقم فروش ماهانه نیز به تنهایی معلوم نمینماید. استخراجوکارهای آنلاین یا این که در مسیر رویش و بلندمرتبهخیس شدن قرار دارا هستند یا این که در مسیر حذف و فراموش شدن. پس، در زمان کسب و کار الکترونیک تنها یک واحد سنجش وجود ندارد که ماندن یا این که حذف شدن استحصالوکارها را مشخص و معلوم مینماید. دستهای از معیارها، که هرمورد برای خودش دنیایی میباشد مالامال جزئیات، برای تحلیل حالت یک سایت فروشگاهی و غالب بودن یا این که نبودنش می بایست در لحاظ گرفته گردد.