x تبلیغات
تخصصی‌ترین مرجع برای مقالات آموزش سئو در مشهد

چرا الگوریتم MUM از BERT بهتر است؟

الگوریتم “BERT” برای ادراک گویش، مقصود و شیوه پرسیدن سؤالات یوزرها پیاده سازی گردیده است؛ ولی الگوریتم مام گوگل مدلی توسعه یافته‌خیس میباشد که می تواند زبانی را برای شعور ظریف کلاس سئو مشهد آنچه که می خواهید، ساخت و ساز نماید تا به شما پاسخی ارگانیک دهد. همان می‌قدرت تفاوت آن‌ها‌را این‌سیرتکامل تمجید کرد:
الگوریتم برت را به‌تیتر یک علم‌آموز خیلی عالی فکر کنید که حقیقتاً در تلاوت و ادراک کتاب‌ها بسیار عالی فعالیت می‌نماید؛ ولی به‌صورتی که در یک فرصت واحد، قوی به قرائت یک خط میباشد. از آن طرف، الگوریتم مام مانند یک علم‌آموز فوق‌العاده زرنگ میباشد که میتواند تعدادی کتاب در موضوعات متفاوت را بخواند. عکس‌ها و حتی فیلم‌ها را هم زمان تشخیص دهد و بعد از آن کلیه آن داده ها را به‌ هم مرتبط سازد.
وجود اینگونه قابلیتی سبب میشود “MUM” در فهم و شعور بدون نقص محتوای یک سؤال، جواب‌های ظریف‌خیس و جامع‌تری ارائه دهد؛ به‌ویژه برای سوال‌های غامض‌ای که نیاز به فهم و شعور بیشتری از لغت ها کاوش نیاز میباشد. در یک سخن، الگوریتم مام مشابه به یک ابزار کمکی همگی‌کاره و قوی برای کلاس حضوری سئو مشهد کاوش و ادراک داده‌ها فعالیت می‌نماید.
مزایای الگوریتم مام گوگل
در حال حاضر وهله می رسد به معرفی مزایایی که الگوریتم مام برای ما جستجوگران گوگل به‌یاور دارااست؛
مولتی تسکینگ یا این که چندین وظیفه‌‌ای بودن
از آنجایی که الگوریتم مام روی T5 (مبدل و جابجایی‌دهنده متن به متن) فعالیت می‌نماید، چهارچوبی توصیه می‌نماید که تک تک وظایف “NLP” (پردازش گویش طبیعی) را مجدداً در یک پوسته یک پارچه متن به متن درمی‌آورد، جایی که در آن ورودی و خروجی داده‌ها مدام حرفه‌های متنی می باشند. به لهجه بی آلایش آنچه که توضیح داده شد یعنی، این فریند امکانی را آماده می‌نماید که یکسری وظیفه به طور همزمان و فارغ از هیچ مشکلی صورت پذیرد.
ساخت و ساز متن
الگوریتم مام خیر‌صرفا میتواند به متن نگاه نماید و گویش و معنای آن را بفهمد؛ بلکه قادر است متن‌هایی را مبنی بر داده‌های ورودی یعنی کلمات کاوش و لغات کلیدی، ساخت و ساز نماید.
رفع مانع ها زبانی
اساسی وجود ندارد که به چه زبانی در گوگل کاوش نمایید. الگوریتم مام به ۷۵ گویش جهان مسلط میباشد و می تواند متناسب با آن گویش، جواب‌های دقیقی از منابع متعدد برای شما به اکران بگذارد.
یکسری وجهی بودن
«الگوریتم MUM» می تواند کلیه داده‌ها را در پوسته‌های متن، تصویر، صدا و فیلم بفهمد. به عنوان مثالً استفاده کننده میتواند با بار گذاری عکس یک میوه بپرسد «این میوه چقدر کالری داراست؟ الگوریتم مام، عکس و متن را به طور همزمان تشخیص داده و فیض‌ای مرتبط را اکران می دهد.
الگوریتم مام گوگل به چه شکل به حل خطاها پردازش لهجه طبیعی امداد می‌نماید؟
از آنجایی که الگوریتم مام می تواند به‌شکل هم زمان با گویش‌ها و پوسته‌های رسانه‌ای متعدد عمل نماید، عاملی خلق کننده و نوآور در تشخیص لهجه‌های جهان به حساب می آید. الگوریتم تازه “Google MUM” قادر است به‌طور چندرسانه‌ای، نتیجه ها جامع و بزرگ‌ای را مبنی بر لغت ها کاوش در چنگ یوزرها ارائه دهد.
این الگوریتم توان آن را داراست که با پردازش متن و فرمت‌های رسانه‌ای، سئو کار خوب مشهد داده‌های کاربردیِ مضمون‌‌دار را به‌شدت بهبود بخشد. در عین حالا به جهت ماهیت چندوظیفه‌ای خویش، فرآیند کاوش و اکران نتیجه ها را پرسرعت‌ و کارآمدتر نماید. خلال این، الگوریتم مام معضل‌های شکیبایی‌فرسایی که سیستم‌های چندزبانه با آن مواجه بودند و بایستی داده‌های هر گویش را جدا پردازش می‌کردند را تماماً حل نموده است.

چگونه یک پست مهمان عالی منتشر کنیم؟

 یک پرسش دائمی این میباشد که شما شایسته ترین محتوای خویش را برای تارنما خویش می بایست به کار گیری نمائید و یا این که برای وب لاگ مهمان، جواب این پرسش تماما به چگونگی وبلاگی که شما محتوای خویش را بصورت پست مهمان در آن منتشر می‌کنید متعلق میباشد. در‌حالتی که در بلاگ صرفا پست های 900 کلمه دوره خصوصی سئو مشهد و واژه ای و یک عالمه عکس گرفته گردیده از مانیتور (اشاره به بی چگونگی بودن تصاویر) درج میگردد. پست شما نیز بایستی در همین چهار چوب ساخت و ساز گردد. در‌صورتی‌که پست های وب لاگ دارنده 500  واژه یا این که کمتر میباشد و  صرفا یک تصویر در آن‌ها بکار گرفته می‌شود. بازهم پست شما بایستی از این ضابطه تبعیت نماید. براین اساس هنگام تعیین پست برای ارسال بصورت پست مهمان به پوسته پست های ارسالی دیگر دقت نمائید.

پست مهمان تبلیغ شما وجود ندارد
به یادداشته باشید که یک پست مهمان بهتر درباره بیزنس شما یا این که در باره فرآورده و خدمت شما وجود ندارد. یک پست مهمان خوب بایستی دربردارنده داده ها با ارزشی برای مخاطبان باشد. و خیر یک تبلیغات صرف! مجموع اطلاعاتی که در باره کسب و کار خویش می‌خواهید بدهید. بایستی در نصیب بیوگرافی تالیف کننده درج شوند. اشارات خرد، روایت ها، نمونه ها میتوانند در بعضا از پست های مهمان به تارنما شما اشاره داشته باشند. البته اکثر اوقات پست های شما بایستی محتوایی بالاتر از تبلیغ کسب و کار شما داشته باشد.
فرمت پست ها بایستی مانند بقیه صفحه های تارنما باشد
به پست های مهمان نوشته شده در وبسایت توجه فرمائید. آیا آنان دارنده راز تیترهای زیاد می باشند، متن های پررنگ در آنان چقدر میباشد، عکس ها و نقل عهد ها در آنان به چه تعداد مستعمل میباشد. شما بایستی این فرمت ها را در پست های خویش نیز رعایت فرمایید. مطمئن گردید که فرمت و ارکان پست شما با بقیه پست های مو جود در سایت هماهنگ میباشد.
در پست های خویش به مقاله ها داخلی پیوند ساخت‌و‌ساز نمایید
به مالکان بلاگ نشانه دهید که محتوای وب لاگ آنها‌را بخوبی می‌شناسید و چندین لینک و پیوند داخلی به پست های دیگر وب لاگ بدهید. برای یافتن صفحه ها مرتبط کافیست که در گوگل با امر پایین منتور سئو مشهد کاوش نمایید:
site:domain.com intitle:keyword
براین اساس شما میتوانید پست های مربوط به عبارات مد حیث خویش را به ترتیب جايگاه ملاحظه کنید. محصول ها خاص مانند کتاب های ایجاد گردیده را نیز در لحاظ داشته باشید.
برای درج کامنت از Call To Action استعمال نمایید
در نقطه پايان یک پست خوب مطمئن گردید که یوزرها را به درج کامنت تشویق خواهید کرد. هر چقدر که گفت و گو درباره پست شما بیشتر باشد. رابطه یوزرها با پست بیشتر خواهد بود.
 
چه‌طور یک بیوگرافی خوب برای پست های مهمان تولید کنیم؟
بیوگرافی شما در یک پست مهمان مهم ترین قسمت وب لاگ نویسی شما به شمار میرود. شما در‌این نصیب میتوانید، پیوند های تبلیغاتی برای تارنما خویش را درج فرمائید. و وب لاگ، محصوالات و سرویس ها و کتب و... را نیز می توانید در همین قسمت تبیلغ فرمائید. به خیال داشته باشید که هنگام تایپ کردن بیوگرافی در پست مهمان بایستی هدف ها درج پست مهمان را بخاطر داشت. عنوان های ذیل را برای موعظه بیشتر بخوانید:
•    در‌صورتی‌که غرض شما اخذ یک بک لینک و پیوند بهتر میباشد. به خاطر داشته باشید که متن انکر تکست anchor text لینک و پیوند خویش را با تمرکز بنویسید.
•    در شرایطی‌که مقصود شما ارتقا ترافیک تارنما است. می بایست به‌این نکته دقت داشته باشید که‌این ترافیک را به کدام نصیب تارنما خویش میخواهید سئو کار مشهد هدایت فرمائید.  این مورد به شدت به مورد نوشته‌ی علمی شما، قضیه  بلاگ، و مخاطبان شما متعلق میباشد.
•    چنانچه غرض شما ارتقاء دنبال کنندگان followers صفحه ها اجتماعی سایتتان میباشد، میتوان با اضافه کردن عبارت ‘من‌را در "اسم کانال اجتماعی (تویتر، اینستاگرام و مانند آن)" دنبال نمائید’. و  لینک و پیوند این عبارت به کاغذ اجتماعی خویش به‌این غرض برسید.

چگونه با کمک هوش مصنوعی نام دامنه انتخاب کنیم؟

 

۱- گردباد فکری ایده‌ها
ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی مبنی بر یادگیری ماشین می توانند کلاس سئو مشهد با تجزیه و آنالیز کلمه ها کلیدی و کلمه ها مربوط به تجارت شما، لیستی از ایده‌های اسم دامنه را به شما ارائه دهند. این ابزارها می توانند اسم‌هایی را که هم خلاقانه و هم مرتبط می باشند، سفارش نمایند.
۲- نظارت سریع در دسترس بودن اسم دامنه
در‌صورتی‌که بصورت دستی خودتان بخواهید آزاد بودن تعداد متعددی دامنه را نظارت فرمایید مجال‌‍بر میباشد ولی با یاری ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی می توانید تخت گاز در دسترس بودن اسم‌های دامنه متبوع را در پسوندهای متفاوت .com، .net، .org و … را تحقیق نمایند. و منجر تسریع شغل های شما میگردد و همینطور به شما یاری می‌نماید تا از تعیین اسم‌هایی که تا قبل از اینً تصویب گردیده‌اند، دوری کنید.
۳- آنالیز اسم دامنه
ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی می توانند اسم‌های دامنه را مطابق معیارهای گوناگون مانند محبوبیت، مرتبط بودن، برندینگ و بهینه سازی نظارت نمایند. این داده ها میتواند به شما یاری دهد تا شایسته ترین اسم دامنه را برای سایت خویش گزینش فرمائید.
هوش تصنعی با پیش بینی عواملی LEG محبوبیت لغت ها کلیدی، ترافیک کاوش و پتانسیل بازاریابی، قیمت بالقوه اسم‌های دامنه متعدد را آنالیز نماید و به شما در تعیین اسم دامنه‌ای که بیشترین راندمان را برای سرمایه‌گذاری شما به ارمغان میاورد، یاری دهد.
 
۴- ترجمه اسم دامنه
در‌صورتی‌که قصد دارید تارنما خویش را به یک سری گویش ارائه دهید AI به شما در ترجمه اسم دامنه خویش به لهجه‌های متفاوت یاری میکنند. که به موجب آن در بازارهای فی مابین‌المللی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا نمایید.
 
نکاتی که بایستی هنگام به کار گیری از هوش تصنعی برای گزینش اسم دامنه به خیال و خاطر داشته باشید:
 
هوش تصنعی و مصنوعی جایگزینی آدم وجود ندارد، ابزارهای آموزش سئو مشهد هوش تصنعی فقط می توانند در تعیین اسم دامنه به شما یاری نمایند و شغل شمارا ریلکس نمایند، ولی در غایت شما می بایست نامی را گزینش فرمایید که به نظرتان مطلوب میباشد.
وجود ابزارهای گوناگون هوش تصنعی و مصنوعی سبب گردیده که دست شما بازتر باشد،هریک از این ابزارها خصوصیت‌ها و نقاط قوت متفاوتی دارا‌هستند. چنانچه شما از یک‌سری ابزار گوناگون به کار گیری نمائید مسلما ایده‌های بیشتری به دست می‌آورید.
در غایت، به شهود خویش درباره‌ی تعیین اسم دامنه متکی بودن فرمائید. نامی را تعیین نمایید که به آن حس نیکی دارید و می پندارید به شایسته ترین وجه مارک شما‌را نشانه می دهد.
 
در کنار ابزارهای هوش تصنعی، منابع دیگری نیز برای یاری به شما در تعیین اسم دامنه وجود داراست، مانند:
 
تمدن لغت، در پی کلماتی باشید که مربوط به مارک شما باشند و معنای مثبتی داشته باشند.
اسم رقبای خویش را تحقیق فرمایید، ملاحظه کنید رقبای شما از چه اسم دامنه‌هایی استعمال می‌نمایند و تلاش فرمائید نامی را تعیین نمائید که متمایز باشد.
از همیاران ودوستان و هم تیمی های خویش نظرسنجی فرمائید، آن ها می توانند در باب اسم‌های دامنه‌ای که به ذهنشان میرسد حیث بدهند یا این که در گزینش آیتم ها لحاظ سنجی نمایید.
تعیین اسم دامنه مطلوب برای تارنما شما یک تصمیم اصلی میباشد. با به کارگیری از هوش تصنعی و منابع دیگر، می توانید نامی را گزینش فرمائید که به شما در استحصال به اهدافتان یاری دهد.
مزایای به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی در تعیین اسم دامنه
۱- امداد به گزینش دامنه مطلوب‌خیس
هوش تصنعی و مصنوعی با تجزیه و بررسی داده‌هایی مانند عبارات کلیدی مربوط به استخراج‌وکار، رقابت در فضای آنلاین و نیاز مخاطبان، به شما در کشف کردن اسم دامنه‌ای که به صورت منحصربه‌فرد، به یادماندنی و مربوط به مارک شما باشد، یاری دهد.
 
۲- ارائه نکات اصلی فردی‌سازی گردیده
هوش تصنعی و مصنوعی میتواند با پیش گویی نیازها و هدف ها خاص شما، سفارش‌های فردی‌ راجع‌به تعیین دامنه به شما ارائه دهد.
 
۳- صرفه‌جویی در طی و هزینه
استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی میتواند به صورت قابل توجهی در طی و هزینه شما صرفه‌جویی نماید و یا این که با ایده هایی که می‌دهد یاری به تسریع امور میشود.
 
نمونه بسیار بی آلایش به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی به گویش فارسی جهت گزینش اسم دامنه
در تصویر ذیل سود سوال و جواب با ابزار هوش تصنعی و مصنوعی جهت گزینش اسم دامنه را می توانید ملاحظه کنید.
 
 
 
ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی در گزینش اسم دامنه
خلال اینکه میتوانید از هوش تصنعی و مصنوعی هایی مانند چت جی بی تی، copilot ،gemini و … به کار گیری نمائید، ابزارها و پلتفرم‌های مختلفی با به کارگیری از هوش تصنعی برای امداد به شما در گزینش و مدیر دامین‌ها ارائه میشوند. برخی از این ابزارها عبارتند از:
 
Domain Wheel: این ابزار از هوش تصنعی و مصنوعی مدرس سئو مشهد برای یافتن اسم دامنه‌های مربوط به لغت ها کلیدی و مارک شما به کار گیری می‌نماید.
Namecheap AI Domain Generator: این ابزار از هوش تصنعی و مصنوعی برای یافتن اسم دامنه‌های اختصاصی و خلاقانه استعمال می‌نماید.
Lean Domain Search: این ابزار از هوش تصنعی برای یافتن اسم دامنه‌های کوتاه و ماندگار استعمال می‌نماید.
UDIMI: این پلتفرم از هوش تصنعی و مصنوعی برای یافتن اسم دامنه‌های premium با ارزش‌های مطلوب به کار گیری می‌نماید.
DomainsGPT : یک AI جهت ایجاد اسم دامنه میباشد که به شرکت های یاری می نماید تا با به کارگیری از یک سبک لهجه والا GPT، اسم های دامنه مطلوب  و بهتر تولید نمایند.
 

چند ایده جذاب برای تولید محتوا تعاملی

 از ویدیوها و پادکست های یوتیوب گرفته تا کوئیزهای نرم افزار پاپ (pop quizzes)، محتوای تعاملی تولید نمائید که مخاطبان شمارا به وجد بیاورد و سبب ساز تعامل شما گردد. با آنلاین شدن دوره خصوصی سئو مشهد بیش تر از پیش عموم، بازاریابی محتوای تعاملی شایسته ترین چاره شما برای ارتقا تعامل و رویش مخاطبانتان میباشد.اکثری از دستیابی و شغل های باذکاوت، استراتژی بازاریابی محتوا دارا‌هستند، بدین ترتیب اساسی میباشد که به اندیشه رویه هایی برای متمایز کردن محتوای خویش از رقبایتان باشید. بیایید طرز های مختلفی را پژوهش کنیم که میتوانید محتوای اثبات را به پست ها و صفحه های تعاملی تبدیل نمایید که مخاطبان شما‌را به تعامل هر چه بیشتر تشویق می نمایند.

 
ولی آغاز بیایید پاره ای بیشتر در امر محتوای تعاملی و چرایی التفات آن بدانیم.
 
محتوای تعاملی چیست؟
محتوای تعاملی به معنای محتوایی میباشد که به مکان مصرف منفعلانه داده ها، مخاطبان شما‌را به شرکت کردن در آن ترغیب می نماید. لزوما مورد نیاز وجود ندارد چیزی فانتزی باشد، می‌تواند کلاس حضوری سئو مشهد به آسانی کلیک روی یک دکمه، یا این که جواب دادن به یک نظرسنجی باشد. این نوع محتوا قادر است تجربیات را برای مخاطبان شما شادی بخش خیس نماید و در سود شما و برندتان را ماندگار خیس نماید. به علاوه، این یک راه و روش خوب برای آشنایی خوب مخاطبان و گردآوری داده های اصلی میباشد.
 
 
 
چرا ارتقا تعامل با استفاده کننده اصلی میباشد؟
از محتواهایی که هر لحظه در دسترس شان قرار می گیرد گرفته تا محصولاتی که خریداری می‌نمایند ، عموم آیتم های بیشتری ( و داده ها بیشتری ) نسبت به قبلی دارا هستند و این قادر است جلب دقت آنان را بسیار مشقت بار نماید. با وجود یک بازار به شدت رقابتی، اساسی خیس از مدام این میباشد که شایسته ترین خط مش های تعامل با مخاطبان و رابطه آنها با مارک خویش را حافظه بگیرید. بازاریابی محتوای تعاملی خیر صرفا به دلیل آنکه تعامل را ارتقا میدهد (که میدانیم تمامی الگوریتم ها شیفته آن میباشند)، بلکه بدین انگیزه که نگاه عموم را برای مقطع وقت گیر تری به مارک شما نگه میدارد، موثرتر از گونه های دیگر محتوا میباشد.
 
چه طور محتوای تعاملی را اندازه گیری کنیم؟
شاید باخود تصور کنید چه چیزی یک پست را برنده می نماید. وقتی که استارت به تست اشکال متعدد محتوا میکنید، اصلی میباشد که به‌این معیارها دقت داشته باشید:
 
معیارهای شبکه‌های‌مردمی برای اندازه‌گیری محتوای تعاملی
کامنت ها
ذخیره ها
اشتراک گذاری ها
پیام های دایرکت
لایک ها
لینک و پیوند ها
اکثر پلتفرم های اجتماعی قابلیت دسترسی به اکانت های کاربری حصول وکار و خالق را مهیا می نمایند و برخی از این داده ها را در آنجا خواهید یافت. در صورتیکه در هم اکنون اجرای یک کمپین تبلیغاتی می باشید یا این که به مخاطبان خویش لینکی برای کلیک کردن می دهید، عالی میباشد از ردیابی لینک و پیوند کلاس خصوصی سئو مشهد به کارگیری فرمایید تا بدانید ترافیک شما از کجا می‌آید. 
معیارهای شیت اینترنت برای اندازه‌گیری محتوای تعاملی
برهه زمانی مجال حضور مخاطب در وب سایت
تعداد لیدها و عضویت ها
نرخ تبدیل (تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل)
پیوند های فرنگی
 

 

نحوه تاثیر وبلاگ بر سئو به صورت غیر مستقیم

1. ارتقا نرخ تبدیل
از روش بلاگ و seo می‌توانید مشتریان بالقوه وبسایت خویش را در ارتباط تولیدها و سرویس ها خویش مطلع فرمایید و موانعی که بر راز رویکرد تبدیل شدن و خرید آن‌ها وجود دارا‌هستند را مرتفع سازید. کلاس سئو مشهد همینطور با بلاگ نویسی می‌توانید تخصص خویش را درباره ی با زمینه بیزنس خویش به یوزرها ارائه دهید.
زمانی که یوزرها متوجه معیار تخصص شما در مسئله مربوطه شوند، شل خیس میتوانند به شما و برندتان متکی بودن نمایند و این دستور موجب ارتقا نرخ تبدیل تارنما شما گردد. پس تحت عنوان یکی‌از دیگر از کارداران اصلی اثر بلاگ در seo، می شود به بهبود و ارتقا نرخ تبدیل اشاره نمود.
2. جواب به سوالهای و رفع نیاز یوزرها
اکثری از یوزرها و مشتریان بالقوه سوالهای و گرفتاری های مرتبط با خرید خویش را در قسمت نظرها پست های وب لاگ seo مطرح خواهند کرد و شما از این طرز میتوانید به سوالهای آنها جواب داده و گرفتاری ها را برطرف فرمائید.
در بیزنس های اینترنتی که خرید ها به طور غیر حضوری اجرا می گردند، به تدریج اینگونه فرصتی پیش خواهد آمد که شما بتوانید بدین راحتی نیاز ها و مسائل مشتریان بالقوه خویش را فهم کرده و در طول مطلوب جواب قابل قبولی را ارائه نمایید. وب لاگ نویسی یک رویکرد بهتر خیر صرفا برای فروش، بلکه برای ارتقا داده های عددی تعامل یوزرها در وبسایت نیز میباشد.
مهم‌ترین راهکارها برای seo وب لاگ (جهت جذب ورودی و ترافیک بیشتر)
درین نصیب از محتوا اثر وب لاگ در seo میخواهیم راهکارهایی برای سئو بلاگ به شما تفصیل دهیم:
او‌لین گام ایجاد محتوا
مطلقا وسیع ترین استدلال کلاس خصوصی سئو مشهد وجود بلاگ شما، محتوا و اطلاعات دردسترس در آن میباشد و این داده ها هنگامی کاربردی خواهند بود که اعتنا مخاطبان را جلب نماید و بر اساس نیاز آنان پیاده سازی گردیده باشد.
ارتقا بهینه سازی بلاگ که یکی‌از ردیف های مهم برای توفیق شما به حساب آورده می شود، اثر بسیار بالایی در ارتقاء درجه وب سایت در گوگل خواهد داشت، چون هر چقدر که محتوای کیفیت عالی تری داشته باشید، هم به یوزرها و هم به گوگل ثابت خواهید شد و استکان را از رقبا خواهید ربود!
تیتر مقاله و محتوای متبوع
شاید مهمترین نکته ای که بایستی به آن اعتنا نمایید به رعایت اصول فنی وب لاگ و بهینه سازی مربوط می گردد.
خوب میباشد بدانید که موتورهای کاوش برای گزینش مرتبه وب سایت های متفاوت توجهی به همت های شما ندارد و حتی ممکن میباشد یک وبسایت مقام زیر صرفا با رعایت اصول مربوطه بتواند در کاغذ نخستین مکان داشته باشد! بدین ترتیب التفات این مورد غیر قابل دیده پوشی میباشد.
یکی مهمترین نکات ممکن که در به عبارتی نگاه اولیه به دیده میاید تیتر ورقه وب لاگ شماست. این فرمان خیر فقط بر روی استفاده کننده و جلب نظرش اثر خواهد داشت، بلکه می بایست بدانید که در شکل به کارگیری از عبارات مطلوب و باصرفه گردیده با دقت به اصول، می‌توانید سکو سرچ گوگل تان را تغییر تحول دهد.
به این ترتیب در گزینش یک تیتر مطلوب کل سعی تان را به فعالیت بگیرید.
اندازه محتوا و تعداد لغات
جذاب میباشد بدانید که در عرصه رقابت بر راز سکو بندی گوگل، یک کدام از فاکتورهایی که قادر است اثرگذار باشد، تعداد کلمه ها محتوای وب لاگ بهینه سازی شماست. وقتی که برای یک مسئله منابع و وب لاگ های زیادی وجود دارااست، شما می‌توانید با تهیه و تنظیم مطلبی بی نقص و یاروهمدم با تعداد عبارات بیشتر، لیوان رقابت را از آن خودتان نمائید و دقت گوگل را جلب نمایید.
لغت ها کلیدی و کاربرد آنان
یکی‌از مهمترین مورد ها در اثر بلاگ در بهینه سازی مرتبط با استعمال از لغات کلیدی در متن تان میباشد. خوب میباشد بدانید که کلمه ها کلیدی می بایست با اعتنا به جستجوی مخاطبان پیاده سازی خواهد شد سئو کار مشهد و هر چقدر که بیشتر در متن شما تکرار شوند، می‌توانند سبب ارتقا درجه وبسایت در گوگل شوند.
اما اعتنا نمایید که زیاده روی نکنید و محتوای اساسی را به لبه نکشانید!
 

محتوای کپی شده در سایت‌های دیگران

یک کدام از موردها بهینه سازی منفی نیز نسخه برداری کردن مطالب تارنما شما در دیگر وبسایت‌ها میباشد. شما ممکن میباشد که برای اینکه بخواهید بک لینکی از سایر وبسایت‌ها اخذ نمایید، مطالب وب سایت کلاس سئو مشهد خویش را عیناً اسکن کرده و در کانال‌های اجتماعی یا این که وبسایت‌هایی را که پر بازدید می باشند، قرار دهید. یا این که حتی ممکن میباشد بخواهید مطلبی در وبسایت خویش قرار دهید، البته عین جمله‌ها (یا این که خیلی مشابه آن) در دیگر وبسایت‌ها نیز وجود داشته باشد. در هر دو گزینه، گوگل محتوای وبسایت شما را نسخه برداری گردیده تلقی کرده و جریمه می‌نماید.
برای این خواسته، سفارش می شود که نخستین‌ازهمه چنانچه مطلبی در وبسایت خویش قرار دهید، اذن بدهید که بدون نقص ایندکس گردد بعد آن را در دیگر وبسایت‌ها یا این که کانال‌ها انتشار دهید. همینطور در‌حالتی که قصد تایپ کردن مطلبی رادارید، قضیه و جمله‌ها خویش را نظارت فرمائید تا مانند سایرافراد نباشد.
4. کار مخرب در کانال‌های اجتماعی
بعضا از اسپمرها و اشخاص، مبادرت به ساختن کانال‌های اجتماعی جعلی به اسم وبسایت یا این که مارک شما می‌نمایند و هر نوع فعالیتی را که بخواهند جاری ساختن میدهند. این عمل خلال اینکه منجر تخریب نام‌و‌نشان شما میشود، ممکن میباشد حتی‌د‌ر جايگاه وبسایت شما هم تاثیر منفی داشته باشد. بعضا از این اسپمرها با قرار دادن پیوند در کانال‌ها و هدایت آنها به تارنما شما، به‌ظواهر منجر ارتقاء ورودی میشوند البته از آنجا که کانال‌های فیک پیش دوره خصوصی سئو مشهد از اینً بوسیله خویش ادمین ها ریپورت گردیده است، گوگل ورودی از آنان را نیز جریمه خواهد کرد.
سفارش می شود که اولیه‌ ازهمه حساب قانونی خویش را تولید کرده و به تمامی یوزرها خویش اگاهی دهید که هرگونه اکانتی غیرازاین، فیک بوده و سریعاً به شما گزارش دهند.
5. سرعت وبسایت
سرعت وبسایت یکی‌از مهمترین عواملی که چنانچه زیر باشد، سریعاً منجر کاهش مخاطبان میگردد. همت فرمائید که به طبعً سرعت وبسایت خویش را بالا ببرید، برای اینکه تکنیک‌های ارتقا سرعت وب سایت را بدانید، سفارش می شود که نوشته‌ی علمی‌ای را که تا قبل از اینً در تارنما سئوکار قرار داده‌ایم را پژوهش نمائید.کاهش سرعت وبسایت یک نوع بهینه سازی منفی میباشد.
برخی از اسپمرها، کوشش می‌نمایند با هدایت و ارسال کدهای مخرب مدرس سئو مشهد به تارنما شما، سرعت سایتتان را کاهش دهند. به طبعً سرعت را با به کار گیری از ابزارهای منحصر تحقیق کرده و در شکل مشاهده کاهش، مبادرت به رفع آن فرمایید.
 

کد نوفالو (nofollow) چیست؟

 برای ادراک عالی کد نوفالو (nofollow) می بایست طرز انتخاب اعتبار یک برگه به وسیله موتورهای کاوش را خوب بشناسیم. در حالتی که شما سایتی دارید که برگه اساسی آن به 10 ورقه داخلی سئو کار مشهد از تارنما شما و 5 برگه از تارنما‌های دیگر پیوند داده میباشد، شما جمعا 15 پیوند خروجی دارید. هنگامی‌که وبسایت دیگری به شیت مهم شما پیوند دهد به آن لینک و پیوند ورودی میگوییم. در‌حالتی که فرض کنیم که شما 30 لینک و پیوند ورودی به کاغذ مهم خویش دارید به طور کلی 45 لینک و پیوند راجع‌به با ورقه مهم شما می‌باشند، موتورهای کاوش فرصت تحقیق برگه مهم شما کل این 45 لینک و پیوند را تحقیق کرده و با اعتنا به اعتبار این صفحه های (پیج رنک و کارداران بهینه سازی) پیج رنک شما‌را احتساب می‌نمایند. همین حالت برای وبسایت‌های در امر با شما وجود داراست و یک ارتباط دوطرفه را تشکیل می دهد مگر اینکه شما با به کارگیری از کد نوفالو (nofollow) روش ارتباطی را مسدود فرمائید.

کد نوفالو (nofollow) چیست؟
نوفالو (nofollow) یک کد بصورت “rel=”nofollow  میباشد که در کد لینک و پیوند‌های تارنما شما قرار می گیرد. کد نوفالو (nofollow) به موتورهای کاوش نشانه می دهد که نباید درپی این پیوند بروند. در واقع شما با به کار گیری از کد نوفالو (nofollow) به موتورهای کاوش خبر می‌دهید که‌این پیوند نباید در به حساب آوردن پیج رنک شما وارد گردد البته با این عمل همچنان اذن ایندکس این صفحه ها را به موتورهای کاوش مدرس سئو مشهد می‌دهید. ولی پیوند نوفالو از صفحه های شما به وب سایت‌های دیگر در پیج رنک آنان نیز بی اثر خواهد بود.
Anchor Text
 
4 ادله به کارگیری از کد نوفالو (nofollow):
خودداری از اسپمرها: چنانچه صفحه ها شما به یک وب سایت اسپم لینک و پیوند گردیده‌است و یا این که در نصیب نظرها تارنما شما لینک و پیوند‌های نامناسب و اسپم قرار می دهند با استعمال از کد نوفالو (nofollow) می توانید اثر آن‌ها‌را در پیج رنک خویش از در بین ببرید.
خودداری از تکراری شدن محتوا: در شرایطی که شما دو پیوند مختلف در برگه خویش به یک برگه داخلی یا این که فرنگی دارید که دارنده anchor text (متن لینک و پیوند گردیده) مختلف میباشند خوب میباشد با به کارگیری از کد نوفالو (nofollow) یک کدام از آن ها را نادیده بگیرید.
بک لینک و پیوند‌های مبلغی: در صورتی شما حقیقتا قصد دارید که گوگل را پایین اثر خویش قرار دهید خوب میباشد برای تبلیغات خویش از پیوند‌های نوفالو (nofollow) به کار گیری نمائید! شما خوب میباشد که از بک لینک و پیوند‌های مبلغی خویش برای پیج رنک دیده پوشی نمایید، در واقع گوگل راههای متعددی برای شناسایی لینک و پیوند‌های خریداری گردیده و تنبیه شما داراست که یکی آن ها سیستم گزارش یوزرها میباشد. لینک و پیوند‌های مبلغی می توانند مشمول بنرهای تبلیغاتی و تبلیغات متنی باشند. پس در تبلیغات خویش از پیوند نوفالو (nofollow) به کار گیری فرمائید مگر آنکه قصد شما فقط بالابردن پیج رنک خویش باشد.
خودداری از کاهش اعتبار شما: شما لینک و پیوند‌های ورودی قابل قبولی را از سایتهای دیگر اخذ می‌کنید اما نصیب متعددی از اعتبار بدست آمده را به سایتهایی که به آن‌ها پیوند داده اید می بخشید.
کد نوفالو (nofollow) در اکثری از انجمن‌ها و وب لاگ‌هایی که قابلیت دوره سئو مشهد نظردهی به یوزرها ارائه را می دهند به کار گیری می گردد تا جاییکه بخش اعظمی از CMS ها مانند وردپرس این امکان را در خویش مکان داده‌اند.

تاثیر سرعت سایت در سئو

 اثر سرعت وب سایت در seo چقدر میباشد و چرا تارنما می بایست فاکتورهای تاثیرگذار در سرعت را تاحد مناسبی بدست آورد ؟ سرعت یک کدام از مهم‌ترین فاکتورها در تلاش مطلوب وب سایت درون دوره سئو مشهد نتیجه ها کاوش و خصوصا SERP گوگل میباشد . شما بعنوان مخاطب چه مدتی طاقت می کنید تا تارنما مد لحاظ شما لود گردد ؟ 10 ثانیه ؟ 30 ثانیه ؟ چه مدت مطلوب میباشد ؟

معدل انتظار یوزرها برای بار گذاری یک وبسایت بر طبق التفات آن معمولا از 3 الی 5 ثانیه میباشد . همان یوزرها نهایتا 5 ثانیه درانتظار خواهند شد تا محتوایی اول ( FCP ) از برگه شمارا مشاهده نمایند . درصورت ارتقاء مجال بار گذاری وبسایت در مرحله اولیه ، احتمال داراست مخاطب شما تصور نماید که در وب وی مشکلی وجود دارااست و دوباره برگه را رفرش ( Refresh ) نماید تا در حالتی که در اتصال وی به کانال مشکلی بود دوباره رفع گردد .
البته درصورتی که اینبار نیز تارنما شما برای وی در برهه زمانی فرصت قابل قبولی لود نشد ، دیگر شانس خویش را از دست دادید و استفاده کننده سراغ تارنما دیگری خواهد رفت ( مگر اینکه مخاطب پای اثبات وبسایت شما باشد ) . که مطلقا هیچکدام از ما این را دوست نداریم !!
سرعت یک پارامتر نسبی میباشد ؟؟ یعنی چه !!
فراتر گفتیم که دوران مجال مطلوب برای لود صفحه های در بین 3 تا 5 ثانیه میباشد . گوگل در نصیب LightHouse فرصت مطلوب برای FCP را کمتر از 1.5 ثانیه و مجال مطلوب منتور سئو مشهد برای LCP را کمتر از 2.5 ثانیه مشخص و معلوم نموده است . درمورد FCP و LCP در‌پی محتوا توضیح خوا‌هیم اعطا کرد .
 
البته باوجود این اعداد و ارقام ، دیدنی میباشد تا از یک قضیه اگاهی داشته باشید ، اینکه سرعت یک پارامتر نسبی میباشد . یعنی نسبت به خلق و خوی استفاده کننده شما و همینطور نسبت تخت گاز بقیه رقبای شما معقول می شود .
 
زمان پیشنهادی : عصر مجانی پیاده سازی cms با php و mysql
فکر کنید شما در حوزه فروش اثاثیه صنعتی مثل دریل و پمپ باد و … در حالا عمل می باشید . اینترنت سایتی که در واژه و کلمه کلیدی مهم حوزه کاری شما در سکو اولیه جای دارد ، معدل فرصت لود آن ، 6 الی 7 ثانیه میباشد . در‌این‌صورت‌ شما در حالتی‌که هنگامی فی مابین 4 الی 5 ثانیه را بدست آورید کوشش قابل قبولی را دارید . باوجود اینکه هنوز از فاکتور 1.5 و 2.5 ثانیه در لایت‌هاوس گوگل مسافت دارید ، البته نسب به نفر نخستین در SERP کارایی بهتری دارید که در کوتاه دوران یک فاکتور خوب برای شما خواهد بود .
 
همینطور ازنظر خلق و خوی یوزرها وب سایت نیز ، سرعت وب سایت شما قابل سنجش میباشد . در‌صورتی‌که یوزرها باوجود اینکه اولی محتوای وبسایت شما در بازه وقتی بیش تر از 1.5 ثانیه و به عنوان مثال روی 5 ثانیه اکران داده می‌گردد البته بازهم برای به کارگیری از آن بردبار میباشند ، پس سرعت تارنما شما باوجود قرار نگرفتن در زمان معلوم گردیده ، بازهم ازنظر سرعت موقعیت مناسبی داراست چراکه خلق و خوی مخاطب در مسیر رخنه‌ وب سایت و ارتقاء ” نرخ پریدن ” وجود ندارد .
 
پس دو فاکتور نسبی که او‌لین فاکتور درمورد رقبای شما و فاکتور دوم درمورد اخلاق و رفتار یوزرها در باطن تارنما هست ، اکنون اثر خویش را در سنجش چگونگی سرعتت تارنما به صورت کلاس سئو مشهد واضحی به اکران گذارده‌ میباشد .
برای همین میباشد که تعجب میکنید چرا یک تارنما که سرعت لود قابل قبولی ندارد و مدتی فرصت موردنیاز میباشد تا محتوای آن را مشاهده کنیم ، همواره در مرتبه اولیه گوگل و SERP حضور داراست . لذا به جهت محبوبیت محتوای این وبسایت از طرف مخاطبان ، این نگهداری درجه بعید وجود ندارد و به طور کامل منطقی میباشد .
فاکتورهای سنجش سرعت تازه در LightHouse چیست
اکنون در‌حالتی که شرایط کارایی تارنما خویش را باطن GTmetrix رسیدگی نمائید ، شاهد برخی تغییرات میباشید . مثلا در حالتی که به تصویر ذیل توجه فرمایید که مدتی پیش از تغییرات GTmetrix انجام شد‌ه‌است ، متوجه خواهید شد که فعلا دیگر نصیب YSlow Score در قسمت ابتدایی شیت وجود ندارد و همینطور بجای بخش‌های Fully Loaded Time و Total Page Size و Requests فاکتورهای جدیدی اضافه گردیده‌است که در پی خوا‌هیم روئت کرد .
نصیب‌های Fully Loaded Time و Total Page Size و Requests هنوزهم باطن GTmetrix وجود دارا هستند و مقداری زیر‌خیس حالت این مورد ها برای شما اکران داده گردیده‌است . البته در نصیب ابتدایی GTmetrix چندین نصیب تازه بنام FCP و LCP و CLS اضافه شد‌ه‌است . درمورد هر مورد از این قسمت‌ها توضیح کوتاهی را به دنبال خدمتتان ارائه کردیم .
FCP یا این که First Contentful Paint چیست ؟
First Contentful Paint درحقیقت اولی محتوایی میباشد که هنگام بار گذاری شیت شما به وسیله مخاطب مشاهده میگردد . اما اینجا موردنیاز میباشد به یک نکته قابل توجه اعتنا فرمائید . شما برای اینکه First Contentful Paint قابل قبولی را داشته باشید می بایست سعتی فرمائید تا در به عبارتی 1.5 ثانیه نخستین بار گذاری وبسایت ، محتوایی هرچندکم را به استفاده کننده خویش اکران دهید .
یعنی دستکم منو اساسی تارنما و دکمه‌های بالای وب سایت را برای کلاس خصوصی سئو مشهد وی به اکران بگذارید . در‌صورتی‌که در اولِ تارنما شما یک اسلایدر تبارک وجود داشته باشد ، باتوجه به اینکه مجال بار گذاری تصاویر نسبت به بقیه مورد ها درون تارنما بیشتر میباشد ، ممکن میباشد FCP شما بیشتر از 1.5 ثانیه وقت گیر خواهد شد و درنتیجه شما درمورد سئو این فاکتور سرعت ، در گیر خلل خواهید شد .

 

شبکه های اجتماعی و سئو

 اثر شبکه های عمومی بر seo

اثر شبکه های عمومی بر بهینه سازی هم بدون واسطه میباشد و هم غیرمستقیم . کلاس حضوری سئو مشهد شبکه های مردمی یک عضو طلاق ناپذیر در اتصال تارنما ها میباشند و حدودا همگی سایت ها دست کم در یک کانال اجتماعی همچون اینستاگرام کار دارا هستند . چرا‌که برخورد قابل قبولی را از شبکه‌های‌مردمی اخذ می نمایند البته اثر شبکه های مردمی بر seo چیست ؟
همان طور که گفتیم اثر شبکه های عمومی بر seo هم بی واسطه میباشد و هم غیر بی واسطه . وقتی که اینترنت سایتی فعال‌سازی میگردد و قصد در سئو آن داریم ، یکی قسمت های seo که مرتبط با سئوی خارجی هم می‌باشد عمل در شبکه های مردمی میباشد . شبکه‌های‌اجتماعی که اکثر آنان فرنگی هم می‌باشند مسئله خیر را برای گسترش وبسایت ها مهیا می نمایند .
پیش از هرچیز می بایست بدانید که شبکه‌های‌عمومی فعلا یک الزام میباشند . شبکه های مردمی که بیشترین کاربرد در اتصال به وبسایت ها و تعامل با آن دارااست عبارتند از :
کانال اجتماعی فیسبوک ، توئیتر ، لینکدین و اینستاگرام
فعلا چهره بوک و توئیتر برای مملکت ما غربال میباشند ولی لینکدین و اینستاگرام خوشبخاته آزاد میباشند و قادر خواهیم بود در آن‌ها کار خیر داشته باشیم . فعالیت در شبکه‌های‌اجتماعی بسیار اصلی میباشد و یک کدام از نقش های اصلی را در نرخ تبدیل وبسایت اعمال می نماید . از این جهت اثر بدون واسطه و غیر بدون واسطه ان در seo را قطعا بایستی در حیث گرفت .
شغل خویش را در اینستاگرام آغاز نمایید
اکنون کانال اجتماعی اینستاگارم پرطرفدارترین شبکه های عمومی در سرزمین ماست . اکنون تبلیغات و بازاریابی های متعددی در‌این کانال در حالا ایفا میباشد . تبلیغات در اینستاگرام اکنون صحبت اولیه را می‌زند و شما جایی عالی از اینستاگرام و پیج های دارای اعتبار وی برای تبلیغ نمی توانید پیدا فرمایید . حتی‌در سرزمین خویش ما هم کسانی میباشند که فالور های بسیار زیای دارا هستند و در ازای در یافت هزینه ، مال یا این که سرویس ها شمارا تبلیغ می نمایند .
اکنون در‌حالتی که این پیج وابسته به خویش شما باشد چی ؟ وقتی که شما تبلیغات را در پیچ خاص دیگری جاری ساختن می دهید صرفا یک روز این شانس را دارید و شاید هم بعدا با پرداخت سئو کار خوب مشهد هزینه دوباره تبلیغ نمائید البته درصورتی که بتوانید خودتان برگه خویش را با محتوای مطلوب لبریز نمائید و مخاطبان قابل قبولی هم جذب فرمائید ، شایسته ترین شغل را نموده اید .
به دلیل آنکه پیج شما بخوبی در هم اکنون فعالیت میباشد ، هرگونه اعلان در کاغذ اینستاگرام شما یوزرها را به سایت سوق خواهد اعطا کرد .
چیزی که راجع به کانال اجتماعی اینستاگرام وجود داراست این میباشد که بایستی شکیبا باشید و شتاب نکنید . در صورتیکه شما محتوای مطلوب در ورقه خویش منتشر فرمایید مطمئن باشید به وسیله پیج های همکار پیدا خواهید شد و به تدریج فالور های حقیقی جذب خواهید کرد . ممکن میباشد چنین تصور کنید که خرید فالور راه درستی میباشد تا تعداد فالور های پیج زیاد باشد البته خوب میباشد این عمل در گام نخستین شکل نگیرد و عمل پیچ در یک سری ماه نخستین حتی 1 سال نخستین به طور به طور کامل طبیعی باشد .
شما در کلیه استوری ها قابلیت ارائه پیوند به باطن تارنما خویش را دارید و از این روش می‌توانید مخاطبان بیشتری جذب نمایید . درواقع این عمل به صورت غیر بدون واسطه اثر بسیار مثبت روی وبسایت شما خواهد داشت . غیرمستقیم از این جهت میباشد که نشر محتوای بخشی از وبسایت در برگه اینستاگرام شما ، به بالا مدرس سئو مشهد داخل شدن آن محتوا در گوگل یاری شایانی نمی نماید ولی برای شما ، یوزرها و مشتریان تازه به یاور خواهد داشت .

تبلیغات گوگل یا Adwords

 تبلیغات گوگل یا این که Adwords یکی‌از منش های درآمدزایی گوگل میباشد و شما براساس این سیستم می توانید هزینه خاصی را که براساس رنج واژه و کلمه کلیدی مدنظرتان و پوزیشنی که قصد کلاس سئو مشهد اکران وبسایت را دارید پرداخت نمایید و بعد سوای seo کردن وب سایت ، از جمله در برگه نخستین و جايگاه 1 اکران داده گردید . همان طور که گفته شد هزینه ها براساس مشقت واژه و پوزیشن مدنظر شما برای اکران تفاوت داراست .

همینطور بخوانید : شایسته ترین پلاگین فشرده سازی تصاویر در وردپرس
از آنجایی که‌این سیستم برای کشور ایران تحریم شد‌ه‌است ( اینک ) دامنه های پسوند ir قابلیت استعمال از این سیستم را ندارند و لذا می بایست از دامنه با پسوند com با بقیه دامنه های غیر از ir به کار گیری نمائید تا بتوانید به راحتی وبسایت خویش را وارد این سیستم نمایید .
با هر کلیک روی وبسایت شما و در واقعیت با روی دادن هر بازدید ، از اعتبار کیف پول شما که برای کلمه و واژه مدنظرتان شارژ نموده‌اید کسر گردد و بعداز اتمام تک تک موجودی ، شما به مرتبه مهم که وب سایت شما در آن واژه و کلمه داراست گشوده خواهید گشت . همان طور که گفته شد تبلیغات گوگل یا این که Adwords در مرورگرهای فارسی با عبارت های ” دارنده اسپانسر ” در کنار وبسایت و در مرورگر های انگلیسی با عبارت ” Ads ” در کنار اسم وبسایت اکران داده می شود .
نمودار داده‌ای یا این که Graph در SERP
گوگل نوع جالبی از نتیجه ها را نیز در سرپ به شما اکران میدهد سئو کار مشهد که به آن‌ها نمودار های داده‌ای گفته می‌گردد . وقتی که عبارت هایی همانند ” درصد رویش جمعیت جمهوری اسلامی ایران از سال 90 تا 1402 ” را سرچ فرمایید ، در اولِ حاصل SERP یک نمودار به صورت گرافیکی در اولِ حاصل برای شما اکران داده میگردد که نتیجه ها گردآوری داده بوسیله خویش گوگل میباشد و به شما امداد می نماید تا سریع خیس به پاسخ برسید .
این بخش گاها برای تارنما ها نگران کننده میباشد چراکه چنین تصور می نمایند ” گوگل قصد داراست با پیشرفت چنین بخشها ، یوزرها را کمتر به سمت سایت های دیگر سوق دهد و این سبب ساز کاهش ترافیک تارنما ها میگردد ” ولی واقعیت چنین وجود ندارد !
جواب بی واسطه یا این که Direct Answer Box
این نوع از نتیجه ها هنگامی در SERP اکران داده می شوند که شما در پی یک پاسخ رک و معلوم میباشید .
به عنوان مثال معیار جمعیت کشور‌ایران در سال 1402 ! درین وضعیت گوگل برای اینکه شمارا تخت گاز به پاسخ برساند ، با اعتنا به داده های گردآوری گردیده به وسیله خودش ، جواب درست را به شما اکران خواهد بخشید !
Zero Position
یک کدام از دیگر از مواقعی که در سالهای اخیر در سرپ اکران داده می گردد Zero Position میباشد .
همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، بخشی از داده ها سایت اولیه در‌این واژه کلیدی ، تحت عنوان داده ها مختصر و جواب به مخاطب اکران داده می گردد .
حاصل داده های ساختار
این مورد ها نیز بسته به بهینه سازی وب سایت ها اکران داده می‌گردد مثلا در تصویر ذیل :
مشاهده می‌کنید که آرم های ستاره امتیاز یا این که همان ریچ اسنیپت و همینطور بخش آلبوم تصاویر برای تارنما های حوزه کابینت در سرپ در اکنون اکران میباشد . چندین نوع دیگر از داده ها مدرس سئو مشهد نیز در گوگل وجود داشتند به عنوان مثال نصیب FAQ که تقریبا یکماه پیش از تکثیر این نوشته‌علمی ، گوگل آن‌ها را از SERP حذف نموده و معلوم وجود ندارد که مجدد اکران دهد یا این که خیر !
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 صفحه بعد