x تبلیغات
تخصصی‌ترین مرجع برای مقالات آموزش سئو در مشهد

در هنگام رخ دادن رقص گوگل چه کنیم؟

 از آنجایی که گوگل دنس موقعیت پیچیده‌ای را رقم می‌زند و وقتی که محتوای نو منتشر شده ما در حین سند باکس (Sand Box) قرار میگیرد، گاهی ممکن هست  مدرس سئو مشهد بالا و ذیل شدن درجه مارا منحرف کند. به دلیل آنکه متوجه نمی‌شویم افت سکو در اثر بهره الگوریتم رقص گوگل بوده یا واقعا از سوی این موتور جستجو جریمه شده‌ایم. یا اینکه متوجه نمی‌شویم حضور ما در صفحه اول نتیجه ها جستجو موقتی می‌باشد یا واقعا محتوای خوبی منتشر کرده‌ایم که توانسته‌ایم منزلت خوبی را به دست بیاوریم. براین اساس این سوال در ذهن ما تداعی میشود که آیا در طی رقص گوگل قرار داریم یا خیر. برای تحقیق این حالت دو نحوه پیش‌روی شما جای دارد. قطعا با دقت به تعریفی که از گوگل دنس داشتیم، باید مرتبه سایت خود را در یک بازه زمانی یکسری روزه استیناف نمائید و اگر جابه‌جایی قابل توجهی داشتید، به نظر می‌رسد که در حین رقص گوگل قرار گرفته‌اید. مورد آینده این هست که محتوای خیر منتشر می‌کنید و آحاد ایرادات وبسایت را به کمک متخصصان برطرف کرده‌اید اما همچنان جايگاه صفحات و سایت شما نوسان شدیدی داشته باشد و زیاد بالا و تحت خواهد شد، می توانید پیش گویی بزنید که در حین Google Dance میباشید. در هنگام صورت دادن رقص گوگل چه کنیم؟ بسیاری از مدیران و صاحبان استحصال و کارها، بلافاصله بعداز جابه‌جایی رتبه مبتلا سردرگمی و نگرانی می شوند و تصور می‌کنند سعی‌های‌شان بی‌سود بوده می‌باشد. ولی در واقع این گونه نیست و در صورتی‌که رقص گوگل برای شما اتفاق افتاد میتوانید به کمک نحوه‌هایی چون تولید و انتشار دائمی محتوای باکیفیت، منحصربه‌فرد و کاربردی، اصلاح و با صرفه‌سازی تگ‌ها، ایجاد تغییرات ما یحتاج در سرعت، رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) تارنما، تغییر در عنوان کاغذ یا شیوه‌هایی چون رپورتاژ و دریافت بک لینک موقعیت خود را بحالت گذشته برگردانید. رقص گوگل تا چه انداز تأثیرگذار هست؟ درصورتی که تاکنون کم و بیش درباره گوگل دنس می‌دانستید، احتمالا هم اکنون یه خرده نگرانی‌های‌تان بیشتر شده است. ولی در واقع می بایست به این فکر کنید که الگوریتم رقص گوگل یک نمونه پیچیده است و اطلاعات زیادی از روش سعی دقیق آن در دسترس نیست. اما تأثیرات خودش را دارد. به این ترتیب بهتر می باشد تمرکز خود را روی مواردی بگذارید که هنگامی به صفحه اولیه گوگل آمدید، کاربران تا حدی از شما راضی باشند که دیگر به رده پیشین برنگردید.تا‌زمانی‌که گوگل نتواند با ارزیابی دقیق رفتارها و رضایت کاربران رده درستی را برای وب سایت و صفحه ها شما در لحاظ بگیرید، ممکن هست مجال‌های بعد از ظهر رقص گوگل طول بکشد. در صورتی در زمان زمان کوتاهی به صفحه اول گوگل رسیدید، خیلی شادمان نباشید و صبر فرمایید مشاهده کنید پس از مدتی آیا همچنان در آن رتبه خواهید بود یا خیر. اما در شرایطی‌که حس کردید در لغت ها کلیدی معلوم در حال افت سکو هستید بلافاصله ایرادات را برطرف کنید تا بتوانید دوباره در طول گوگل دنس قرار بگیرید. اما در مجموع یادتان باشد Google Dance سیستم پیچیده و تقریبا ناشناخته‌ای داراست و بدین ترتیب شما می بایست همواره با اقدامات اصولی و استاندارد در مسیر درست گام بردارید.

سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید (راهنمای سریع)

 حق اولویت اولیه شما این میباشد که محتوای سایت شما استفاده کننده شالوده باشد یعنی شما اعتقاد و باور داشته باشید که کاربران شما بهترین تجارب ممکن را در سایت شما دارا هستند. به این مدرس سئو مشهد  فکر کنید که چه ویژگی هایی سبب ساز می شوند تا سایت شما برای کاربران منحصر، پر ارزش و دیدنی باشد. می‌توانید راهنمای خلاصه سئو وبسایت و یا دستورالعمل های Google Webmaster را پژوهش فرمائید. Google My Business یک ابزار رایگان و ساده است که از طریق آن میتوانید تجارت خود را به همپا آدرس وب سایت در حاصل جستجو نمایش دهید البته به دلیل تحریم ها این ویژگی برای کاربران ایرانی غیر فعال میباشد. امروزه اکثر جستجوها از طریق تلفن‌های یار اعمال میگیرند، باور نتیجه ها نمائید که سایت و مطالب شما در همه دستگاه‌ها به خیر و با سرعت بالا بار گذاری میگردند. امنیت مهم‌ترین اصل تجارت الکترونیک بوده و کلیه کاربران انتظار یک تجربیات آنلاین امن را دارا هستند، مطمئن شوید که وبسایت شما از https استفاده می کند. در‌این نصیب شما با یک سری طریق بی آلایش میتوانید به ادراک بیشتر خزنده‌های گوگل از سایت خود کمک کند، دقت داشته باشید گوگل مبلغی برای سکو خوب دریافت نمیکند. به کارگیری از عنا وین توصیفی: از عنوان ها دقیق و توصیفی برای صفحه های خود به کار گیری فرمایید. سفارش گوگل این هست که موضوعات، تولیدها یا خدمات گوناگون را در صفحات گوناگون، یک قضیه (یا تیم ای از اقلام مرتبط) در هر برگه قرار دهید. ارسال محتوای کامل و دقیق: گوگل بسیار هوشمند هست، البته برای فهم و شعور بهتر بایستی با او یاری نمائید پس همگی خدماتی که ارائه می دهید را مطرح نمائید. به کار گیری از محتوای تیم بندی شده: مطالب خود را بر بسته به نوع سایت خود گروه بندی (مبنی بر فصل، روندها یا پیشنهادات نو) و بروز فرمایید، از جمله، در‌حالتی که مغازه بستنی دارید که شکلات، قهوه و … هم می فروشید کارایی نمایید در زمستان شکلات، قهوه و … و در تابستان بستنی ها را نمایش دهید. بروزرسانی آراسته مطالب: سعی فرمائید در صورت نیاز و به صورت منظم مطالب وب سایت خود را بروز فرمائید. به کار گیری از محتوای متنی: اگر محتوای شما فقط دربرگیرنده تصاویر و ویدئو ها میشود این برای ادراک گوگل کفاف نمیدهد، مسلما در کنار محتوای گرافیکی از متن هم به کارگیری فرمائید. بک پیوند: تلاش فرمایید که از وبسایت های دیگر لینک ارجاع بگیرید.

کنیبالیزیشن چیست ؟‌

 کنیبالیزیشن بعنوان یک تئوری بوسیله باهوش فیشکین (rand fishkin) رئیس دیرین گروه Moz مطرح شد. باهوش فیشکین اظهار کرد:‌ "هم نوع خواری کلمه ها کلیدی هنگامی شروع میشود که در معماری یک سایت، غرض گذاری یک کلمه و واژه یا این که عبارت واحد بر روی صفحه های مدرس سئو مشهد  متفاوت وب سایت صورت پذیرد." به معنای معمولی خیس تئوری کنیبالیزیشن ذکر می نماید که در شرایطی‌که وب سایت ما در یک واژه کلیدی خاص در حاصل گوگل، سکو داشته باشد و در حالتی که کاغذ دیگری از سایتمان با به عبارتی واژه و کلمه کلیدی سکو دیگری بگیرد، گوگل اعتبار جان دار را فی مابین دو ورقه پخش می نماید و برگه تازه، درجه برگه گذشته را اصطلاحا میخورد. بعنوان نمونه در‌حالتی که کاربری با جستجوی "دستگاه تصفیه هوا" هم کاغذ "مجموعه بندی محصول ها تصفیه هوا" برایش اکران داده خواهد شد هم کاغذ "راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا"، تصمیمی که به خطا برای این وضعیت گرفته می گردد این میباشد که عالی میباشد محتوای شیت راهنمای خرید به ورقه تیم بندی محصول ها اضافه و خویش کاغذ به شیت ی گروه بندی متاع ریدایرکت خواهد شد؛ در این حالت فقط یک ورقه مجموعه بندی تولیدات خوا‌هیم داشت که گوگل به عبارتی را به استفاده کننده اکران میدهد. همین فرضیه غلط در اعتقاد و باور مردم سئوکارها جا افتاده میباشد. البته در واقع از لحاظ گوگل کنیبالیزیشن یا این که هم نوع خواری بدین معنا به هیچ وجه نیست. معنی کنیبالیزیشن از دید گوگل به گفته جان مولر، ارزیابی گر ارشد گوگل، به هیچ وجه مفهومی با اسم کنیبالیزیشن نیست. در یک کدام از ازپرسش و جواب هایی که با حضور جان مولر برگزار گردیده بود، یک کدام از کارشناسان ارشد seo از جان مولر می‌پرسد : در وبسایت دو ورقه وجود دارا‌هستند که هر دو یک واژه کلیدی را غرض قرار داده اند ولی غرض از تولید این صفحه های متعدد میباشد. یکی‌از راجع‌به خصوصیت های کلمه و واژه متبوع (از جمله خصوصیت های یک جنس) میباشد و دیگری در زمینه ی آن واژه کلیدی اطلاعاتی میدهد (به عنوان مثال راهنمای خرید فرآورده). آیا این گزینه از حیث گوگل ایراد و اختلال به لحاظ می‌رسد ؟ جان مولر جواب اعطا کرد. :‌ شما می توانید هر واژه و کلمه کلیدی که میخواهید غرض قرار دهید. ولی نکته ای که بایستی به آن دقت فرمایید این میباشد که درصورتی که شما در وبسایت محتواهایی داراست که برای یک واژه کلیدی با یک نیت کاربری دارنده مرتبه می باشند شما در واقع دارید قیمت و اعتبار صفحه های خویش را کاهش میدهید و سبب ساز ساخت‌و‌ساز رقابت در میان صفحه ها وب سایت خویش می‌شوید. البته چنانچه شما دو کاغذ دارید که هر دو یک کلمه و واژه کلیدی را غرض قرار داده اند البته برای نیت های متعدد مخاطب با صرفه گردیده اند از نگاه اینجانب این شغل منطقی میباشد. چون ممکن میباشد یوزرها با اضافه یا این که نادر کردن کلمه و واژه ای به واژه کلیدی مهم نیت های متقاوتی از جست و جو داشته باشند و در‌پی صفحه ها متفاوتی باشند.

تحقیق کلمات کلیدی برای هر زبان

 عنایت استیناف لغات کلیدی بر هیچ وبمستر و متخصص سئویی پوشیده وجود ندارد. راجع به بهینه سازی تارنما در بین‌ المللی نیز پژوهش کلمات کلیدی بسیار مدرس سئو مشهد  اصلی میباشد. همینطور به امداد کیورد ریسرچ، می‌توانید ملاحظه کنید که حوزه کاری شما و محصول و سرویس ها شما چه معیار در سرزمین غرض کاوش می شود و چه معیار تقاضا و رقابت در آن وجود داراست. در واقع با مطالعه عبارات کلیدی میتوانید بخشی از پژوهش ها بازار خویش را اعمال دهید. با ترجمه لغات کلیدی فارسی به لهجه دوم و به کارگیری از آن ها در محتوا می‌اقتدار تا حدودی جايگاه کسب کرد ولی گاهی ممکن میباشد یوزرها زبان دوم از لغات یا این که اصطلاحات متفاوتی برای کاوش استعمال نمایند که بایستی به آن اعتنا نمائید. می توانید از ابزارهایی که برای مطالعه کلمات کلیدی می‌شناسید به کار گیری فرمائید و گویش و مرزو بوم غرض را انتخاب نمایید تا داده ها ظریف‌تری از لغت ها کلیدی‌ای که در آن لهجه کاوش می گردد اخذ کنید. ایجاد کرد محتوا بهینه سازی گردیده برای هر زبان ساخت‌و‌ساز محتوا تحت عنوان یکی‌از مهم‌ترین قسمت‌های بهینه سازی تارنما دوزبانه است که باعث قرارگیری در کاغذ حاصل کاوش و جذب مخاطب به تارنما می شود. محتوا یکی از مهم ترین قسمت‌های استراتژی seo تارنما یک سری زبانه است که قادر است برای متخصصان seo بسیار معضل‌برانگیز باشد. شما می بایست محتواهایی که در وبسایت اساسی خویش می‌نویسید، به گویش‌های دیگر هم ترجمه نمایید. پیشنهاد میگردد از گوگل ترنسلیت استفاده نکنید چون ترجمه را به طور نکته به نکته انجام می‌دهد و به اصطلاحات مرزو بوم غرض شناخت ندارد و از آنها استعمال نمی‌نماید. همینطور هنگام ترجمه می بایست تفاوت‌های فرهنگی نیز نظر خواهد شد تا برای خواننده گان آن لهجه و میهن، جذابیت داشته باشد. در غیر این شکل نرخ پریدن (Bounce Rate) اینترنت‌وبسایت شما ارتقاء می یابد و اثر منفی متعددی روی مرتبه شما میگذارد. ایجاد کرد محتوا بهینه سازی گردیده برای هر گویش سفارش می شود در شکل امکان از مترجمان دو زبانه (Native Translator) که هم به لهجه مبدا و هم گویش مقصد مسلط باشد استفاده نمائید تا خطاهای جان دار در محتوا به دست کم رسد. ولی این کار ممکن میباشد هزینه بیشتری برای شما داشته باشد البته فایده بسیار بهتری برای شما به ارمغان میاورد. ساب دامین و ساب فایل در seo وبسایت تعدادی زبانه یکی از فرایند اجرای بهینه سازی تارنما دوزبانه، ایجاد کرد ساب دامین (Subdomain) یا این که ساب فولدر (Subfolder) است. این دو مضمون‌ متفاوت از هم می‌باشند و بستگی به استراتژی شما دارااست که کدام را برای وبسایت خویش تعیین نمایید. ساب دامین پیش از دامنه اساسی قرار میگیرد و وب سایت شما‌را طبقه‌بندی می‌نماید. به کمک ساب دامین می توانید بعضی از محتواهای خاص را از دامنه مهم غیروابسته نمائید. برای فعال‌ساز‌ی ساب دامین میتوانید از روش هاست مبادرت کنید. ساب پوشه بعد از دامنه اصلی قرار میگیرد و وظیفه سازمان‌دهی صفحات وبسایت را به ذمه دارااست. فعال سازی آن نیز بسیار شل و ول است و همینطور قابلیت هدف‌گیری به وسیله سرچ کنسول گوگل نیز داراست.

پلاگین های سئو سایت

 افزونه AIPRM افزونه AIPRM یا Artificial Intelligence-Powered Response Manager، یک افزونه برای مرورگر Chrome هست که به کاربران اجازه می‌دهد به هزاران prompt طراحی شده برای ChatGPT از OpenAI دسترسی پیدا کنند. با استعمال مدرس سئو مشهد از این افزونه، شما به یک دسته از prompt های سریع و آماده برای “بازاریابی، فروش، عملیات، سود‌وری و نگهبانی مشتری” دسترسی خواهید داشت. هدف این افزونه ارتقا دسترسی به ChatGPT می باشد و به دوست داران (بدون تجارب پردازش گویش طبیعی) پرامپت‌های کاملی را برای استعمال از ربات چت OpenAI ارائه میدهد. این افزونه بدون‌پول هست و با نصب آن، شما به هزاران الگوی شگفت‌انگیز در داشبورد ChatGPT خود دسترسی خواهید داشت. با به کارگیری از این ابزار، می‌توانید مطالب وب لاگ کامل، عناوین رسانه‌های اجتماعی و کدهای طولانی تولید فرمایید. همچنین می‌توانید به راحتی برای موضوعات مختلفی از جمله بهینه‌سازی موتور جستجو، تولید ورقه فرود، و استراتژی‌های جنس جدید، از الگوهای خاص استفاده کنید. این افزونه با حساب ChatGPT شما به طور سریع و بی‌دردسر ارتباط برقرار می‌کند و پس از نصب افزونه مرورگر، در داشبورد ChatGPT شما نمایش داده می گردد. شما می‌توانید یک الگوی prompt موردنظر را گزینش و تعدادی کلید واژه یا عبارت را جهت استعمال در ChatGPT وارد نمائید. افزونه AIPRM برای استفاده کاربران تماماً رایگان است و شما می توانید آن را از Chrome Web Store دانلود فرمائید 26-افزونه Tab suspender tab-suspend tab-suspend زمانی تب های زیادی باز داری تب ها را فریز میکند بعد از آن نیم ساعت که رم را فضایش را نگیرد.بعد از چه زمان هنگامی تب های باز را فریز کند 27-افزونه hunter hunter hunter یک افزونه هست که وظیفه جستجوی اطلاعات و تهیه اطلاعات مربوط به دامنه‌ها و نشانی اینترنتی‌ها را برعهده دارد. این افزونه ابزاری حاذق برای جمع‌آوری اطلاعات در حوزه کسب و کار الکترونیک، بازاریابی دیجیتال و فروش هست. با به کار گیری از افزونه Hunter، می‌توانید اطلاعات ارتباطی از دامنه‌ها و ایمیل‌ها را دریافت فرمایید و از آن برای اهداف مختلفی مانند برقراری ارتباط تجاری، تبلیغات و بازاریابی استفاده فرمائید. همچنین، این افزونه قابلیت‌های مفیدی مانند چک قوت آدرس اینترنتی، استیناف موقعیت ایمیل، و پیدا کردن دامنه‌های مشابه را نیز آماده می‌کند. افزونه Hunter برای استفاده در مرورگرهای مختلفی مانند Chrome و Firefox در دسترس است. 28-افزونه lighthouse light-house light-house وضعیت سرعت و تارنما را به ما آرم خواهد بخشید. وبسایت را از لحاظ سعی-دسترسی پذیری و سئو علامت میدهد 29-افزونه gofullpage gofullpage gofullpage gofullpage2 gofullpage2 این افزونه جهت خریداری کردن اسکرین شات از ورقه به صورت عکس، pdf و مستند کردن به کار میرود 30-افزونه گرفتن اسکرین nimbus nimbus nimbus بوسیله این افزونه از تمام برگه یا قسمتی از آن میتوان اسکرین گرفت 31-افزونه search and replace search and replace search and replace توسط این افزونه کدام واژه را در کدام سایت با چی جا بجا کن در ویرگول و چطور به عمل میرود. 32-افزونه Downloader instagarm توسط این افزونه میتوان پست های اینستاگرام را دانلود نمایید 33-افزونه فونت ایرانfont iran fontiran fontiran اگر آن وبسایت را فونش را عوض کنی سایت چه شکلی می شود 34- افزونه user agent switcher user-agent user-agent نوع user agent ( چه نوع دستگاه و چه مرورگری کاربران به کارگیری میکنند) را عوض نمائید 35-اکستنشن SEOquake سئو-quake seo-quake افزونه SEOquake یک ابزار حاذق seo برای مرورگرها هست.این افزونه چگالی لغات کلیدی و page audit را نشانه می دهد این افزونه به کاربران اطلاعات کلیدی مربوط به بهینه‌سازی موتورهای جستجو را در صفحات وب آماده می‌کند. با استفاده از SEOquake می توانید تحقیق جامعی از صفحات وب را انجام داده و اشتباهات بهینه‌سازی مختلفی که با موتورهای جستجوی مدرن رخ می‌دهد را شناسایی و رفع کنید. همچنین، این افزونه امکانات مفیدی مانند بازرسی لینک و پیوند‌های داخلی و خارجی برگه، مقایسه دامنه‌ها و آدرس‌های وب برای پارامترهای مختلف seo را فراهم می‌کند. افزونه SEOquake قابل به کار گیری در مرورگرهای مختلفی مانند Chrome و Firefox هست و اطلاعات مربوط به شاخص‌های اساسی seo را با سرعت بالا و به صورت لحظه‌ای به شما نماد می‌دهد

دلیل تغییر نام الگوریتم گوگل فید به گوگل دیسکاور چیست؟

 سال هاست که مردم برای جستن جواب سؤالات خود و دنبال کردن علایقشان از گوگل کمک می‌گیرند. گوگل هم همیشه تلاش کرده دستیار خوبی برای کاربران باشد و چیزی مدرس سئو مشهد  را به آنان نماد دهد که واقعاً به دنبالش هستند. معرفی الگوریتمی به نام گوگل فید (Google Feed) توسط گوگل در سال ۲۰۱۶ نیز در راستای همین فرمان بود. الگوریتم گوگل فید علایق و نیازهای هر کاربر را نسبت به آنچه سرچ می کند شناسایی و رویه دسترسی به آنها‌را برای افراد آسان تر می کند. اما گوگل دیسکاور چیست؟ نمونه جدیدتر و پیشرفته تر همان گوگل فید که به لطف آن امروزه کاربران شل تر از هر مجال دیگری می توانند علایق و نیازهای خود را بدون وارد کردن کوئری پیدا کنند؛ بله، سوای وارد کردن کوئری یا فارغ از نیاز به جست و جو در گوگل! کاری که Google Discover انجام می‌دهد این هست که خلاصه ای از آنچه شما از گوگل خواسته اید را در نظر گرفته و به نسبت آن پیشنهاداتی را به شما می‌دهد. این پیشنهادات کاربردی، به راحتی در اسکرولر موبایل شما قرار می گیرد و شما با کلیک روی یکی‌از مطالب آن، می توانید به منبع اساسی آن محتوا برسید. درواقع گوگل با این طرز تا قبل از این که از او چیزی بخواهید یک سری محتواها را به شما آرم میدهد و امیدوار است که این محتواها برای شما دیدنی باشد. این که این محتواها چه باشند هم به کوئری هایی بستگی دارااست که شما اساساً در گوگل سرچ می‌کنید. ادله تغییر و تحول نام الگوریتم گوگل فید به گوگل دیسکاور چیست؟ گوگل با معرفی گوگل فید، مأموریت خود را که امداد به کاربران برای دسترسی شل تر به محتواهای مورد علاقه شان می باشد، تکمیل کرد. اما این الگوریتم اسم درخوری نداشت و ما یحتاج بود اسمی روی آن گذاشته گردد که دقیقاً نماد دهنده ماهیت و هدف نهایی مأموریت آن باشد. درنتیجه آن را گوگل دیسکاور (Google Discover) نامگذاری کرد و با بازطراحی این الگوریتم، دسترسی کاربران را به آنچه در حیث دارا هستند راحت تر از گذشته کرد. اینک دیگر با این اسم، حتی کاربران جدید هم میتوانند شعور کنند که ماهیت و هدف اساسی این الگوریتم چیست. تعریف‌و‌تمجید ساده تر گوگل دیسکاور تمجید گوگل دیسکاور به زبان بی آلایش تعریف گوگل دیسکاور به زبان ساده گوگل دیسکاور درواقع همان سرچ کردن در موتورهای جست و جو، سوای نیاز به سرچ کردن هست! استفاده از تلفن های یار و همدم راهی را برای گوگل باز کرد که بتواند رفتارها، علایق، تاریخچه سرچ ها، تاریخچه حالت های مکانی و پارامترهای دیگر کاربران را وا رفته تر جمع کند. درنتیجه باوجود این اطلاعات جامع، شل تر می‌تواند قصد و میل کاربران را تشخیص دهد و مطالبی را به آن ها نشانه دهد که واقعاً می‌خواهند.

سرپ چیست

 SERP یا این که Search Engine Results Pages یا این که سرپ چیست؟ در صورتی‌که واژه‌ای را در فیلد جستجوی گوگل سرچ فرمائید، وارد یک کاغذ تازه با لیست بلندبالایی از نتیجه ها خواهید شد که مدرس سئو مشهد  از وب سایت‌های مختلف توصیه گردیده‌اند. به اینگونه کاغذ‌ای، سرپ میگویند که مطالب دستچین‌ گردیده از سراسر اینترنت را برای جواب به نیاز شما ارائه می‌نماید. به دنبال این نوشته‌ی‌علمی میخواهیم به طور بدون نقص با این کاغذ آشنا گردیده و اشکال حاصل و گونه های متفاوت آن را به شما معرفی کنیم. از قصه‌های بلندتر گرفته تا گراف‌های علم و غیره. در پایان برخی راه‌حل‌ها چهت نیل به درجه‌های بلندتر در‌این برگه را نیز ذکر می کنیم. SERP سرپ چیست؟ در‌صورتی‌که تحت عنوان یک سئوکار تازه کار یا این که وبمستر عمل می کنید، مطلقا عبارت سرپ را شنیده‌اید. البته Serp یا این که سرپ چیست؟ به صورت خلاصه زمانیکه عبارتی را در جعبه موتور کاوش سرچ میکنید، فورا به برگه‌ای ارجاع داده خواهید شد که لیستی از لینک و پیوند‌های آبی‌رنگ با تایتل‌های گوناگون به شما اکران داده میگردند. این لیست معمولا ده‌تایی بوده و در آخر نیز ده‌ها برگه دیگر از حاصل مرتبط وجود دارا‌هستند. ولی ممکن میباشد لیست نام برده در آپ دیت نو سرپ گوگل به طور پیوسته به شما اکران داده گردد. به اینگونه برگه‌ای که پیوند Pageهای مربوط به جستجوی شما از تارنما‌های گوناگون را آرم می دهد، سرپ می گویند. SERP مخفف چهار کلمه و واژه اساسی میباشد که عبارت بی نقص آن Search Engine Results Page (کاغذ حاصل موتور کاوش) است. اینگونه کاغذ‌ای هم برای مخاطب و هم برای موتور کاوش اصلی میباشد تا ظریف‌ترین و مرتبط‌ترین مطالبی که به خواست جستجو گر مجاورت می باشند را اکران دهد. هرچقدر نتیجه ها سرپ یک موتور کاوش ظریف‌خیس باشد، آن سرچ انجین بین یوزرها دوست داستنی‌خیس خواهد بود. به همین خیال و خاطر میباشد که گوگل توانست با ارائه ظریف‌ترین جواب‌ها به نیاز یوزرها، به برگزیدگان موتور کاوش در عالم با مسافت شایان توجه 88.7 درصدی نسبت به Bing (مرتبه دوم) تبدیل خواهد شد. در تصویر ذیل، نمایی از سرپ گوگل برای جستجوی عبارت “فراگیری بهینه سازی” را مشاهده میکنید. همینطور استراکچر این صفحه ها در بخش چپ نیز اکران داده گردیده‌اند که به‌دنبال بدون نقص راجع‌به اجزای آن حرف میکنیم.

کدام معیارها موفقیت وبسایت های فروشگاهی را نشان می‌دهند؟

 کدام معیارها توفیق سایت های فروشگاهی را علامت میدهند؟ کاربر این محتوا صاحبان استحصال‌‌وکارهای آنلاین، کارشناسان seo و دیجیتال مارکترها میباشند. یعنی عده ای که  سئو کار خوب مشهد در دنیای غامض‌ی ایکامرس عمل می‌نمایند. کسب و کار الکترونیک (Ecommerce) در بستر وب جاری ساختن می گردد. ولی وب به تنهایی داد و ستد اشکال جنس و سرویس ها (کسب و کار الکترونیک) را ممکن نکرده میباشد. خریدوفروش جنس و سرویس ها در بیشتر مورد ها در سایت‌های فروشگاهی (Ecommerce Websites) رخداد میفتد. زمانی همگی‌چیز در وبسایت واقعه میفتد، یعنی کلیه‌چیز را می شود تصویب کرد. میشود این‌طور اعلام کرد که صاحبان فروشگا‌های آنلاین هر تکان استفاده کننده و هر کلیک او‌را از هنگامی که وارد وبسایت می‌گردد و حتی اینکه از کجا (کدام پیوند) وارد تارنما گردیده‌است، می دانند. ولی، وسعت اطلاعاتی که صاحب و مالک مغازه می‌‌تواند داشته باشد بسیار بیشتر میباشد. هر استفاده کننده روی کدام تبلیغات کلیک کرده، هر استفاده کننده کدام تولید ها را چشم، هر مخاطب چه برهه زمانی در ورقه‌ی یک متاع ما‌نده، استفاده کننده تا کجا برای خرید یک جنس پیش رفته و پشیمان گردیده‌است و … . نکته اینجاست که تمام آن جزئیات و رفتارها در توفیق حصول‌وکار اثر گذار میباشد، البته توفیق یک فروشگاه آنلاین را تعداد کلیک‌ها یا این که مقطع هنگامی که مخاطب در کاغذ‌ی فرآورده می گذراند معلوم نمی‌نماید. توفیق یک وب سایت فروشگاهی را رقم فروش ماهانه نیز به تنهایی معلوم نمی‌نماید. استخراج‌وکارهای آنلاین یا این که در مسیر رویش و بلندمرتبه‌خیس شدن قرار دارا هستند یا این که در مسیر حذف و فراموش شدن. پس، در زمان کسب و کار الکترونیک تنها یک واحد سنجش وجود ندارد که ماندن یا این که حذف شدن استحصال‌وکارها را مشخص و معلوم می‌نماید. دسته‌ای از معیارها، که هرمورد برای خودش دنیایی میباشد مالامال جزئیات، برای تحلیل حالت یک سایت فروشگاهی و غالب بودن یا این که نبودنش می بایست در لحاظ گرفته گردد.

خدمات سئو

 بهینه سازی وب سایت دربرگیرنده استراتژی ها، نحوه ها و تاکتیک هایی که در جهت ارتقاء تعداد بازدیدکنندگان برای بدست آوردن سکو های بالا در نتیجه ها موتورهای مدرس سئو مشهد  کاوش اجرا می شود. بهینه سازی وب سایت سبب ظواهر شدن تارنما ها در حاصل رفیعتر موتورهای کاوش گردیده که در سود سبب رونق بیزنس سایت ها میگردد. سئو وب سایت سبب ساز می‌شود وقتی که عبارات کلیدی شما کاوش شد، وبسایت شما در برگه در آغاز موتورهای کاوش قرار بگیردارائه مشورت حرفه‌ای و تصمیم سازی در مورد سئو و seo تارنما به وسیله متخصصینآنالیز وب سایت مدام مساله ای معضل برانگیز برای بخش اعظمی از مالکان سایت ها بوده میباشد. بیشتر آنان در‌پی نحوه هایی میباشند تا بتوانند چک وب سایت خویش را ظریف جاری ساختن دهند. ولی گوگل اینترنت مستر یا این که گوگل سرچ کنسول شایسته ترین ابزاری میباشد که به شما امداد می نماید تا تحلیلی صحیح و ظریف از مراحل گسترش وبسایت خویش داشته باشید.سئو وبسایت مشمول اعمالی میباشد که سبب ارتقاء جايگاه ی تارنما نزد گوگل می شود و ما در اسارت آپ seo 098 اقدامات و استراتژی هایی را ارائه می کنیم که بهینه سازی وب سایت شما به شایسته ترین صورت ممکن صورت بپذیرد.seo وب سایت مشتمل بر اقدامات مختلفی میباشد و همگی می بایست به خیر و خوبی صورت پذیرد تا اثر آن را ملاحظه کنید.فراگیری بدون پول seo وب سایت یک کدام از خدماتی میباشد که بوسیله سئو098 ارائه می گردد. همه اشخاصی که علاقمند به یادگرفتن seo می باشند می‌توانند مقاله ها مجانی فراگیری seo مجانی مارا دنبال نمایند.مقاله ها ما از دارای اعتبار ترین منابع دانش seo میباشد و شمارا از سطح صفر تا سطح های بالا ملازمت میکند.ولی به غیر از ابزار های گوگل مثل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس و تگ منیجر و… کمپانی هایی مثل Moz و الکسا ابزار هایی جذاب برای ارزیابی وب سایت ها ارائه می‌دهند.

کاربرد الگوریتم اسپم برین چیست؟

 تلاش الگوریتم اسپم برین چیست؟ همواره هدف گوگل، ارائه بهترین، مرتبط‌ترین و سریع‌ترین نتایج، به کاربران بوده است. یکی‌از مواردی که منجر می شود تا کاربران دیرتر به برگه مورد نظر خود برسند یا آن را در مرتبه‌های بالاتر مشاهده کنند، صفحات با محتوای اسپم هستند. به  مدرس سئو مشهد همین منظور الگوریتم اسپم برین منتشر شد تا شانس حضور صفحات با محتواهای اسپم را به طور قابل توجهی کاهش دهد. این الگورتیم بیشتر روی دو مورد پایین تمرکز می‌کند: محتوای مربوط به توضیح محصولات: بسیاری از محتواهای مربوط به توضیحات فرآورده، نسخه برداری یا مشابه هم می باشند. این قضیه، منجر می گردد که مخاطب در اکثر مورد ها با محتوای مشابه یا یکسان در وب‌تارنما‌های فروشگاهی مواجه گردد و چنانچه سوال خواصی در زمینه‌ی با آن جنس در ذهن دارد، نتواند به پاسخ آن دست پیدا کند که نارضایتی و سردرگم شدن کاربران را در ادامه دارد. به همین برهان، گوگل برای این‌گونه محتواها ارزش کمتری قائل میشود و محتواهای مشابه یا یکسان را کمتر در نتایج قرار می دهد تا مخاطبان، بتوانند به بهترین نحو به جست‌وجو بپردازند. لینک‌سازی‌های اسپم در وبسایت‌ها: یکی از‌از سایر از روش‌های اسپم که در تارنما‌ها به کار می‌رود، استفاده از لینک و پیوند‌هایی هست که برای کاربران ارزشی ندارند. مثلا، ممکن می‌باشد تا قبل از این به‌این موضوع برخورده باشید که در بخش اعظمی از سایت‌ها، با اینکه عنوان سایت مرتبط با جستجوی شما می باشد، البته از شما منظور می‌گردد روی یک لینک خاص کلیک نمایید تا محتوای مورد نظر خود را مشاهده کنید. این یک شیوه، اسپم به حساب می آید؛ زیرا گوگل میخواهد تا کاربران در اولی کلیک به برگه حاوی اطلاعات ما یحتاج خود هدایت شوند. الگوریتم اسپم برین با این نحوه‌های لینک‌سازی که روی تجربه استفاده کننده تاثیر منفی دارد، رویارویی می‌کند.کاربرد الگوریتم اسپم برین چیست؟ الگوریتم spam brain گوگل برای پیکار با محتوای اسپم و شیوه‌های دور زدن راهبرد‌های گوگل، توسعه یافته است. این الگوریتم برای شناسایی و جریمه کردن وب‌وب سایت‌هایی طراحی شد‌ه‌است که از تکنیک‌هایی مانند کیورد استافینگ، متن مخفی و سایر تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه، برای دست‌کاری الگوریتم‌های درجه‌بندی استفاده می‌کنند. مقصود اصلی الگوریتم spam brain این است که باور نتیجه ها کند تا مرتبط‌ترین و مفیدترین حاصل جستجوی ممکن به کاربران ارائه می گردد. با شناسایی و جریمه کردن محتوای اسپم، این الگوریتم سبب ساز می‌شود تا کاربران به وسیله محتوای بی‌کیفیت یا نامربوط گمراه نشوند. الگوریتم اسپم برین به طور مداوم در اکنون تکامل و بهبود هست، زیرا گوگل به اصلاح و تقویت الگوریتم‌های خود برای شناسایی و جریمه وب‌تارنما‌های با محتوای اسپم، ادامه می دهد. این تنها یکی‌از الگوریتم‌هایی می‌باشد که گوگل برای نظارت و درجه‌بندی وب‌سایت‌ها به کارگیری می‌کند و نقش مهمی در حفظ کیفیت و مرتبط بودن نتایج جستجوی گوگل دارااست.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد