x تبلیغات
تخصصی‌ترین مرجع برای مقالات آموزش سئو در مشهد

مهمترین الگوریتم های گوگل

 مهمترین الگوریتم های گوگل

در صورتی گوگل به عبارتی لامپ جادویی‌ست که قرار میباشد کاربرها را به منظور‌شان برساند، الگوریتم‌هایش تحت عنوان طفل‌ غول‌های گوگل، حواسشان است که چه‌ طور کاربرها را به مسیر صحیح هدایت نمایند. قطعا نام الگوریتم‌های گوگل به گوشتان خورده! الگوریتم پاندا، پنگوئن، مرغ‌ مگس‌خوار، ‌رنک‌‌برین، کبوتر، الگوریتم گورخر و پیج لایوت. در شرایطی که میخواهید تارنما شما جزء پیشنهادهای نخستین گوگل به کاربرها باشد عالی میباشد این نوشته‌ی‌علمی را تا آخر بخوانید تا با آشنایی خصوصیت‌های شخصیتی الگوریتم‌ها به آشنایی غول گوگل، مجاورت‌خیس گردید. صاحبان سایت دوست دارا هستند اینترنت سایتشان در صف اول موتورهای کاوش قرار بگیرد. بدین ترتیب آنها مدام به دنبال روش هایی هستند که اینترنت سایتشان به حیث فنی قابل شعور برای موتورهای کاوش باشد و با منطق های گوگل در یک جهت باشد. البته این فعالیت به طور کامل فنی و تخصصی است. موتورهای کاوش گر برای آشنایی و جايگاه بندی تارنما ها الگوریتم های متنوعی دارا هستند که همگی صاحبان سایت که می خواهند در اندازه گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند. یادآور این می شویم اشخاصی که در مورد بهینه سازی فعالیت دارند بایستی با این الگوریتم ها شناخت بدون نقص داشته باشند. اگر می خواهید بدانید سئو چیست با رایا پارس همراه شوید.

الگوریتم چیست؟
 در یک تعریف‌و‌تمجید همگانی به تیم ای از دستور العمل ها و فرمول هایی که با زبان رسا و ظریف به هم پا جزئیات لازم و به طور قدم به قدم به سیرتکامل انجام یافته باشند که غرض خاصی را دنبال نمایند و آغاز و نقطه نهایی آنان نیز معین باشد، الگوریتم گفته می‌شود.

الگوریتم گوگل چیست؟
الگوریتم های گوگل برای سئو و سئو در گوگل آیتم استعمال قرار میگیرد. فرآیندی که موتور های گوگل بر پایه ی آن تجزیه و تفحص وب سایت ها را ایفا میدهند. خزنده موتور های کاوش تمامی داده ها و اطلاعات را گرد آوری کرده و ذخیره و نگهداری می نماید. در واقعیت الگوریتم ها به صورت ریاضی می باشند که محتویات و داده ها به وسیله آنها طبقه بندی می گردد تاوقتی‌که به‌این اطلاعات کاربر احتیاج داشته باشد.

الگوریتم های گوگل کدام ها هستند؟
الگوریتم های گوگل به دو تیم تقسیم می‌شوند، الگوریتم های اساسی که در واقع جز هسته اساسی گوگل می‌باشند و مبنی بر پارامترهای متعدد وب سایت های اینترنتی را مرتبه بندی می نمایند و الگوریتم هایی که به طور جانبی برای شناسایی سایت های اسپم و یا این که بهبود نتیجه ها کاوش و سئو پرس و جوهای یوزرها استعمال میشوند، بعضا از الگوریتم های مجموعه دوم عبارتند از:

الگوریتم گوگل پاندا
الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم گورخر
الگوریتم کبوتر
الگوریتم  Page Layout
الگوریتم رنک برین
الگوریتم PayDay Loan
الگوریتم Page Authority
الگوریتم کافئین
الگوریتم mobilegeddon
الگوریتم برت
الگوریتم Mobile First Index
الگوریتم MUM
الگوریتم E-A-T
 

سئو جستجوی صوتی چیست؟

سئو جستجوی صوتی چیست

 
خیلی سریع و فارغ از پیشگفتار‌چینی بیشتر خوب می‌باشد به سراغ با صرفه‌سازی جستجوی صوتی برویم. این نکات عبارت‌اند از:

1. نوع خوی مشتری و دستگاه خویش را ادراک فرمایید
صحیح همان گونه که الگوریتم‌های جستجوی صوتی از داده‌ها، جای و چندین نقطه داده برای شعور آیتم کاوش به کار گیری می‌نمایند، بازاریاب‌ها نیز می بایست عمیق‌خیس در شعور مصرف‌کننده و خلق و خوی آن ها جستجو نمایند. داده‌های بی‌پندار و تفحص در خصوص نگرش مصرف‌کننده می‌تواند به فهم اینکه اشخاص متعدد چگونه از جستجوی صوتی به کار گیری می‌نمایند و در چه نوع دستگاهی با قابلیت و امکان صوتی استعمال می‌نمایند، یاری دهد.

2. روی لغات کلیدی مکالمه تمرکز کنید
بعضا از اشخاص معتقد هستند که به مکان تمرکز بر روی کلمه ها کلیدی بهتر میباشد بر روی عبارت‌ها تمرکز فرمایید. انگیزه این قضیه این میباشد که در جستجوهای صوتی معمولا از جمله‌ها و عبارت‌ها استفاده میشود. ولی در انجام seo برای جستجوهای صوتی عالی می باشد بر روی لغت ها کلیدی تمرکز داشته باشید. وقتی که اشخاص یک گزاره را کاوش می‌نمایند معمولا هر فردی با دقت به گویش و گویش خویش یک جمله را به زبان می آورد.
برای حل این نقص‌ مدام متخصصان seo به مکان تمرکز بر روی جملا‌ت بر روی لغت ها کلیدی تمرکز می‌نمایند. پس به طبع در هنگام جاری ساختن بهینه سازی به‌این مورد اعتنا مورد نیاز را داشته باشید.

3. محتوای متقاعد کننده بر طبق مخاطب ساخت نمایید
ساخت محتوا یکی از مهم‌ترین نصیب‌های بهینه سازی برای هر اینترنت‌سایتی میباشد. درصورتی که شما محتوا قابل قبولی را برای یوزرها خودتان طبق اصول بهینه سازی ساخت نکنید مسلما در طول کار باخت خواهید خورد. ساخت محتوا شامل تعدادی اصول و قواعد بسیار اصلی میباشد. برای یادگیری ساخت محتوا به طبع احتیاج به فراگیری دارید. از این رو ما یک بعد از ظهر آموزشی ساخت و ساز محتوا ساخت کرده‌ایم که میتوانید از آن برای یادگیری به کارگیری فرمائید. برای استعمال از این عصر آموزشی کافی میباشد بر روی لینک تحت کلیک نمائید.

هم اینگونه شما بایستی یک استراتژی مطلوب داشته باشید تا در بهینه سازی برنده گردید. برای ایفا seo در جستجوهای صوتی می‌توانید از موارد ذیل استعمال فرمائید:
یک محتوا اینترنت با تیتر سوالی ساخت نمایید
فورا پس از تیتر، جواب یا این که تعریفی مختصر به پرسش ارائه دهید.
از سایر شیت برای ارائه جزئیات بیشتر در زمینه‌ی گزینه به کارگیری نمائید.
با به کارگیری از این الگوریتم می توانید یک شیت اینترنت بی نیاز و توانمند تشکیل داد نمایید. الگوریتم گوگل اینگونه صفحاتی را در ابتدا جدول خویش قرار می دهد. این محتوا در بالای کاغذ داده ها شیرین و جذابی را ساخت نموده است و به یوزرها امداد می‌نماید که بیشترین استفاده ممکن را از محتوا داشته باشند. آموزش سئو مشهد در آکادمی رایا پارس به دو صورت خصوصی و عمومی برگزار می گردد که می توانید شرکت کنید.

4. مورد را با آرم‌گذاری schema فراهم فرمایید
از schema برای نشانه‌گذاری محتوای خویش استفاده نمایید و به موتورهای کاوش بگویید وب سایت شما در ارتباط چه چیزی می باشد. Schema نشانه‌گذاری داده‌های ساختاری می‌باشد که موتورهای کاوش را توانا می‌سازد تا مورد محتوای اینترنت‌سایت شما‌را درک نمایند. گوگل با به کارگیری از schemaها، گویش را می‌فهمد، و آن ها میتوانند راهی بهتر برای اضافه کردن داده ها بیشتر به سایت شما باشند. اینگونه قابلیتی شما‌را مهیا پاسخگویی به سوال ها می‌نماید.

5. صفحاتی بسازید که به سوال های متداول جواب می دهند
وقتی جستجوگرهای صوتی سؤالی میپرسند، معمولاً آن را با «چه کسی»، «چه چیزی»، «کجا»، «چه هنگامی»، «چرا» و «چه‌طور» آغاز می‌نمایند. آنان در‌پی جواب‌هایی می‌باشند که نیاز فوری را برآورده نماید. برای جواب به این سؤالات، یک صفحه سؤالات متداول تولید نمائید و هر سؤال را با این قیدها استارت فرمایید. آن‌گاه به طور مکالمه به آنها جواب دهید تا به جستجوی صوتی متوسل گردید

6. به یوزرها تلفن همراه توجه داشته باشید
در بعد از ظهر حاضر اکثر عموم موبایل را به کامپیوتر خانگی ترجیح میدهند. انگیزه این موضوع این است که تلفن‌های یاور ساده‌خیس می باشند و به راحتی می‌توان آنها‌را حمل کرد. جستجوهای صوتی نیز معمولا از روش تلفن‌های یاور شکل می‌گیرند. در جاری ساختن seo برای جستجوهای صوتی بسیار اصلی میباشد که شما به یوزرها تلفن همراه اعتنا ویژه‌ای داشته باشید. در اینگونه اینترنت‌تارنما‌هایی باید مسلما یوزرها گوشی را در تقدم قرار دهید. از رایا پارس می توانید بخواهید که منتور سئو مشهد برای شما باشند.
عالی می باشد کدهای html و css خودتان را به شایسته ترین صورت برای یوزرها موبایل با صرفه‌سازی کنید. ولی امروزه اکثر پوسته‌های مهیا اینترنت‌تارنما ریسپانسیو می‌باشند و می‌توان در دستگاه‌های گوناگون از آنان استفاده نمود. اما در صورتی کدنویسی پوسته اینترنت‌تارنما را خودتان برعهده گرفته‌اید و به شیوه ریسپانسیو کردن صفحه تسلط ندارید، خوب می‌باشد مسلما یک فرصت آموزشی برای تولید اینترنت‌سایت ریسپانسیو را ملاحظه کنید.
 

تاثیر تصاویر webp بر سئو

تاثیر تصاویر webp بر سئو

در‌این نوشته ی علمی به صورت کلی به پرسش فرمت Webp چیست جواب دادیم. برای ایجاد کرد تصاویر با این فرمت بایستی آغاز بایستی از سیستم مدیریت محتوایی در وبسایت خودتان استعمال فرمائید که از این فرمت تامین می‌نماید. بعد از این فعالیت شما می توانید تصاویر جدیدی را در قابل انعطاف‌افزارهای گوناگون گرافیکی تشکیل داد فرمایید و به سایت خودتان اضافه کنید.

ایجاد تصاویر در نرم افزارهای گرافیکی
برای تشکیل تصاویر با این فرمت میتوانید از قابل انعطاف‌افزارهایی مانند Google Photos، Blender و ولی فتوشاپ به کار گیری فرمائید. نکته‌ای که در هنگام استفاده از فتوشاپ می بایست به آن توجه داشته باشید این میباشد که در شرایطی‌که دوست دارید از ورژن‌های قبل فتوشاپ استعمال کنید می‌توانید یک پلاگین که خویش گوگل ارائه نموده است به کار گیری فرمایید. کافی میباشد پلاگین متبوع را در دایرکتوری فتوشاپ نسخه برداری کنید تا به راحتی بتوانید از این فرمت در ورژن‌های پیشین فتوشاپ استعمال فرمایید.

آن‌گاه در هر کدام از این اپلیکیشن از بخش save for web فرمت WebP را گزینش فرمائید.
تشکیل تصاویر با به کارگیری از قابل انعطاف‌افزارهای گوگل
در صورتی تا حدودی با ابزار cwebp شناخت دارید از ابزار Google’s WebP استعمال فرمائید. کافی میباشد شروع این ابزار را دانلود و نصب فرمایید آن‌گاه برای ساخت‌و‌ساز WebP در سیستم خودتان استعمال کنید. همینطور میتوانید API libwebp Google را برای رمزگذاری و رمزگشایی فایل‌های WebP نصب نمایید. آموزش سئو در مشهد را با رایا پارس تجربه کنید.

درین نوشته‌ی علمی کلاً به فرمت Webp چیست پرداخته شد. همانطور که می دانید استفاده از این فرمت می‌توانید تا حد فوق‌العاده متعددی در کاهش وسعت داده‌های تارنما و البته ارتقا سرعت وبسایت شما تاثیرگذار باشد. در اینگونه حالتی به کار گیری از این فرمت شایسته ترین گزینه می‌باشد به این دلیل‌که سبب ساز افزایش سرعت وبسایت نیز میگردد. در حالتی که از تفحص این نوشته‌ی‌علمی لذت بردید در قسمت نظر ها انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما میان بگذارید. خنده رو و موفق و غالب باشید.
 

موتورهای جستجو و نحوه کار ان ها

 سئو چگونه کار می کند؟ سئو یک زمینه سریع و پویا است. همچنین گاهی اوقات می تواند ناامید کننده باشد، به خصوص اگر به روش های قدیمی متکی هستید که دیگر جواب نمی دهند.

به همین دلیل است که بسیار مهم است که به خوبی آگاه باشید و دائماً یاد بگیرید. موتورهای جستجو همیشه الگوریتم های خود را به روز می کنند تا نتایج جستجوی با کیفیتی را به کاربران خود ارائه دهند.
هوش مصنوعی به طور مداوم الگوریتم را بهبود آموزش سئو مشهد می بخشد تا بهترین تجربه کاربر را تضمین کند. این بدان معنی است که سئو امروزه پیچیده تر از همیشه است.
بازاریابان باید آموزش SEO خود را ادامه دهند تا پیگیری کنند که کدام ترفندها در حال حاضر کار می کنند و کدام استراتژی ها باید از برنامه بازاریابی جستجوی شما حذف شوند.
بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما و افزایش دید کسب و کار یا برند شما به چیزی بیش از ایجاد لینک، ایجاد هر گونه محتوای قدیمی و افزودن چند کلمه کلیدی نیاز دارد.
باید رعایت کنید و درک کنید:
روندهای جدید (به عنوان مثال، منتور سئو مشهد جستجوی صوتی)
ویژگی های جدید در محصولات و ابزارهای مرتبط با جستجو (مانند کنسول جستجو)
پیشرفت های تکنولوژیکی (مانند یادگیری ماشینی).
مخاطبان شما (مثلاً چگونه رفتار می کنند و چه می خواهند).
بنابراین چگونه می توانید یک استراتژی سئو برای تسلط بر رقابت خود در گوگل و سایر موتورهای جستجو ایجاد کنید؟
از آنجا که در پایان روز، سئو فقط این دوره سئو مشهد نیست که در موتورهای جستجو پیدا شوید و ترافیک را به وب سایت شما هدایت کنید. این در مورد ارائه یک تجربه عالی و ایجاد سرنخ و درآمد است.
برای ایجاد یک تجربه کاربری مثبت و ایجاد سرنخ از جستجو، باید بیشتر از هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب انجام دهید. شما باید هدف جستجوی کاربر را درک کنید و محتوایی را توسعه دهید که راه حل هایی برای مشکلات آنها ارائه دهد.
هنگامی که هدف جستجوگر را درک کردید، می توانید  محتوایی ایجاد کنید که متناسب با نیازهای جستجوگر باشد و برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد.

الگوریتم پنگوئن گوگل

 این الگوریتم به نزاع با تارنما‌هایی می پردازد که بک پیوند‌های جعلی و خطا منتشر یا این که خریداری می‌نمایند.  در شرایطی‌که یک اینترنت‌وبسایت مقاله جالب و قابل توجهی ندارد، سئو چیست چه دلیلی داراست که 1000 بک پیوند متفاوت از آن منتشر گردیده باشد؟ در این زمینه الگوریتم پنگوئن متوجه می گردد اینترنت‌وبسایت متبوع سوای اینکه برای ساخت و ساز محتوای جالب و اثر گذار همت کرد‌ه باشد، منتور سئو مشهد با صرف هزینه لینک و پیوند‌های زیادی را در تارنما‌های گوناگون خریده میباشد.

بعضا تارنما‌ها نیز تنها با گذاشتن پیوند صفحاتی که دربرگیرنده لغت ها کلیدی میباشند، سئو کار مشهد عملکرد می‌نمایند نماد دهند که داده ها مفیدی ارائه میدهند. درحالی که صرفا گروه‌ای از واژه و کلمه‌های کلیدی و لینک و پیوند را فهرست کرده‌اند، سوای اینکه محتوای جدیدی ایجاد کرده باشند.درین موردها پنگوئن وارد میدان می شود و تخت‌گاز با تارنما‌هایی که لینک و پیوند جعلی، شکسته و اسپم ارائه میدهند، پیکار می‌نماید.
 
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل
مرغ مگس‌خوار با همنشینی کلمه ها و رابطه معنایی‌شان آشنا میباشد و به نیکی میداند به چه شکل در بین کلمات، ارتباط برقرار می شود. در اکثر گویش‌های جهان کلماتی وجود دارا هستند که با وجود ظواهر یکسان معانی گوناگون دارا هستند و تفاوتشان زمانی که در پاراگراف به شغل می روند، معلوم می شود. از جمله هنگامی میگوییم "شیر نادر مصرف " کلیه می دانیم که مراد شیر آب میباشد، خیر شیر بیشه یا این که شیر خوراکی. مرغ مگس خوار وظیفه داراست این تفاوت‌های معنایی را تشخیص بدهد تا گوگل مراد یوزرها را خوب متوجه خواهد شد.
هم‌اینگونه مرغ مگس خوار معانی متفاوت را به خیر و خوبی توسعه و گسترش و توسعه میدهد. با جستجوی عبارت شیر نادر مصرف، پیشنهاداتی مانند صرفه جویی در مصرف آب و شیر آب مارک... هم به شما ارائه می‌گردد که دستاورد کارایی‌های مرغ مگس‌خوار میباشد.

هنگام آنالیز سایت به چه مواردی بیشتر توجه کنیم؟

 پوشه Robots.txt را بروزرسانی یا این که تولید فرمایید آموزش سئو در مشهد و نقشه تارنما خویش را به آن ارسال نمایید. فولدر Robots.txt به موتورهای کاوش می گوید که چه صفحاتی در تارنما شما ایندکس گردیده و یا این که چه صفحاتی را ایندکس نکنند  کلاس سئو مشهد و یا این که به آن دسترسی نیابند. با ارسال نقشه وبسایت میتوانید تعداد صفحه های را برای ایندکس به جهت عالی شناسایی شدن بوسیله ربات‌ها ارتقاء دهید.

 
نقشه تارنما HTML و XML
نقشه‌های وبسایت فرصتی را تولید می‌نماید تا موتورهای کاوش درباره هر تغییر‌و تحول جان دار در وب سایت استحضار نتیجه ها نمایند. ولی نمی‌اقتدار انتظار داشت که موتورهای کاوش فوری برای ایندکس صفحه های تغییر و تحول یافته بشتابند؛ مطلقا تغییرات سریعتر در مقایسه با وقتی که نقشه وب سایت ندارید ایندکس میشوند.
 
در بهینه سازی داخلی، یکی مفاد بسیار اصلی، پژوهش و رفع ایرادات نقشه وب سایت میباشد. مدرس سئو مشهد نقشه وب سایت در بهبود جايگاه وبسایت شما در نتیجه ها جستجوی گوگل اثر بدون واسطه دارااست. نقشه وبسایت پوشه XML دربردارنده فهرست نشانی‌های یک وبسایت میباشد. تارنما مپ، نقشه وبسایت اطلاعاتی از قبیل واپسین به‌روزرسانی‌ها، آحاد URLهای تارنما و… را در دست مدیران وبسایت قرار می دهد. وقتی رمز و عمل گوگل با نقشه وبسایت میفتد که بات های گوگل برای ایندکس کردن داده ها وارد وبسایت شما می شوند. اصلاح نقشه وبسایت موجب می شود تا بات های گوگل شل‌خیس بین صفحه های تارنما شما گردش نمایند. نقشه وب سایت مهمترین رویه رابطه با  موتورهای کاوش میباشد. پلاگین XML-Sitemaps به شما گزارشی از نقشه سایتتان را ارائه میدهد، نقاط ضعف و پیشنهادهایی برای اصلاح آن را در مشت شما می گذارد. این پلاگین به شما یاری می‌نماید تا مشخص و معلوم نمایید کدام یک از تیم‌های شما در نقشه و در گوگل ایندکس گردد، همینطور می توانید بخشی از محتوا را از دیده بات های جستجو گر، مخفی نمایید. به کارگیری از این ابزار به این شکل میباشد که آغاز URL را وارد وبسایت می کنید و آن‌گاه باقی روند را طبق دلخواه خویش جاری ساختن می‌دهید.
 
کنونیکال ورژن اساسی وب سایت
 
نظارت فرمائید که آیا تارنما در هنگام گشوده شدن نشانی کاغذ آن به طور www یا این که سوای www و یا این که هر دو میباشد. در صورتی هر دو میباشد آن وقت دو‌مین ارجح وب سایت را تعیین نمائید و نیز آن را در گوگل سرچ کنسول تعیین نمایید. ریدایرکت 301 برای پیاده‌سازی دربین ورژن‌های http:// و http://www وب سایت ضروری میباشد؛ در صورتیکه اینکار را نکنید آحاد لینک و پیوند‌های ورودی که به http://www.example.com اشاره می‌نمایند با اعتبار به http://example.com منتقل نمی‌شود و بالعکس. قابل ذکر میباشد که با استعمال از کنونیکال (تهیه اسم دامنه منتخب) به گوگل اعلام می کنید که کدام سبک نامگذاری (http://www.example.com یا این که http://example.com) را ترجیح می‌دهید. بدین ترتیب خوب میباشد یک کدام از URLها را تحت عنوان مقصد منتخب تعیین فرمائید و برای این فعالیت از ریدایرکت 301 استعمال نمایید. با استعمال از این ریدایرکت اعتقادوباور داده می شود که یوزرها و موتورهای کاوش به کاغذ صحیح ارجاع داده می شوند.

نرخ پرش چه اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد؟

 بالا بودن نرخ پریدن قادر است نماد دهنده عدم سعی محتوای تارنما باشد. سئو چیست البته دلایل بسیار کبیر تری نیز قادر است داشته باشد. ولی نرخ پریدن فقط معیاری وجود ندارد که توفیق یا این که عدم توفیق محتوای وبسایت شمارا نشانه می‌دهد. بایستی فرایند نرخ پریدن را در برهه زمانی های هنگامی رسیدگی نموده و آن را تحت عنوان فقط یک کدام از معیارهای توفیق یک شیت خاص از وبسایت خویش در لحاظ بگیرید. بقیه معیارها قادر است مشتمل بر فرصت میانگین حضور مخاطب در یک کاغذ از وبسایت، تعداد کاربرانی که تا انتهای یک کاغذ از وبسایت شمارا استیناف کرده اند و ... باشد. به هر هم اکنون چنانچه غرض شما این میباشد که بازدید کنندگان در وب سایت بمانند و از دیگر صفحه های آن نیز بازدید نمایند؛ نرخ پریدن میتواند راهنمای نیکی باشد.

نرخ پریدن وب سایت و نرخ خروج وبسایت (Exit Rate) 
وقتی که استفاده کننده وارد وبسایت شما میشود و لندینگ پیج یا این که شیت فرود را می‌بیند  مدرس سئو مشهدو هیچ جنبش بیشتری در وب سایت شما ایفا نمی‌دهد، آموزش سئو مشهد از حیث گوگل وب سایت مبتلا Bounce Rate گردیده‌است. گوگل این خلق و خوی را با تمرکز شناسایی می‌نماید و هر تعداد کاربری که‌این شغل را جاری ساختن دهند، بر نرخ پریدن وبسایت شما اضافه می‌نمایند. ولی نرخ خروج وبسایت، با نرخ پریدن تماما مختلف میباشد. هنگامی که bounce rate شکل می گیرد، استفاده کننده سوای واردشدن به برگه‌ای دیگر، از وب سایت بیرون می شود؛ البته نرخ خروج تعداد دفعاتی را علامت می دهد که یوزرها از یک برگه بازدید کرده‌اند و آنگاه در انتهای session از آن کاغذ بیرون گردیده‌اند. بدین ترتیب نرخ خروج، بازدید از صفحاتی را نشانه میدهد که در واپسین جلسه (session) پیش آمده میباشد.

 

بخش MANUAL ACTIONS در سرچ کنسول گوگل

 درین بخش از یادگرفتن سرچ کنسول گوگل یکی‌از سئو چیست مواقعی را که وبمستران رغبت دارا هستند خالی باشد معرفی میکنیم.

 در شرایطی که وب سایت شما بوسیله گوگل جریمه گردیده باشد، منتور سئو مشهد اطلاعاتی درباره جریمه گوگل، در‌این نصیب ارائه گردد. در شرایطی که وبسایت شما به واسطه یک مبادرت متاثر گردیده باشد، یک پیام ایمیلی اخذ خواهید کرد.
مواقعی که باعث به جریمه از طرف گوگل می گردند، عبارتند از:
•    لینک و پیوند‌های غیرطبیعی/ خرید بک پیوند از اخذ لینک و پیوند به طور غیرطبیعی یا این که خرید بک پیوند که به آن سئوی سیاه می گویند پرهیز کنید. کلاس سئو مشهد بخش اعظمی از وبمستران در اولی روزهای احداث سایت خویش بک پیوند میخرند. ربات‌های گوگل هنگامی می بینند که شما در او‌لین روزهای استارت فعالیت خویش فرضا ۱۰۰ پیوند دارید، سوای شک می فهمند که شما بک لینک و پیوند خریده‌اید و شما‌را جریمه می‌نمایند. همت فرمائید پیوند‌هایی به دست بیاورید که مربوط به مورد و سایت شما باشند تا برای خواننده باارزش تلقی خواهد شد.
•    هک گردیده‌اید درین بخش ممکن میباشد پیامی بر پایه ی هک بوسیله فرد سومین اخذ فرمائید. گوگل برچسب هک به تارنما شما میزند و رنکینگ شما‌را کاهش خواهد اعطا کرد.
•    شما چیزی را از گوگل نهفته می‌نماید در حالتی که شغل های غیر قانونی اجرا بدهید (از جمله بازدیدکنندگان را فریب بدهید) یا این که از ریدایرکت‌های اشتباه (برای پنهان کردن یک URL خاص به کار گیری نمایید) از قانون ها و قوانین گوگل تخطی کرده‌اید و با جریمه روبه‌رو خواهید شد.
•    اسپم دارید استعمال از اسکریپت‌های ساخت و ساز اتوماتیک محتوا، محتوای تکراری  یا این که محتوای دیگرافراد منجر میگردد که گوگل شمارا در بلک لیست خویش قرار دهد.
•    ممکن میباشد در ساختار نشان گذاری وب سایت خویش مشکلاتی داشته باشید. به عنوان مثال بخش‌های متعددی از یک متن را برند نرم افزار نمائید و از کدهای ریچ اسنیپت (Rich Snippet) بیش تر از حد استعمال فرمایید. دقت داشته باشید که ممکن میباشد ربات‌های گوگل این شغل را اسپم تشخیص دهند. پس محتوای اساسی را برند آپ نمائید، چرا‌که هر محتوایی اساسی وجود ندارد.

آموزش استفاده از گوگل ترندز (Google Trends)

 برای به کارگیری از گوگل ترندز وارد تارنما www.google.com/trends گردید، سئو چیست در بخش کاوش واژه یا این که عبارت متبوع را بنویسید. برای مثال مودم یاور نخستین را تایپ می‌کنیم.

 
در‌این برگه آیکن هایی وجود دارااست مدرس سئو مشهد که هریک مرتبط با موضوعات مختلفی میگردد .
 
Windows: در معنای تعیین محل کاوش میباشد.
 
Past 5 years: در معنای زمان کاوش میباشد.
 
All categories: در معنای مجموعه بندی موضوعی عبارت است.
 
Web Search: در معنای نوع کاوش است. آموزش سئو مشهد یعنی جستجوی شما از تیم های مختلفی مانند سایت، تصویر، خبر و یا این که کلیپ میباشد.
 
با اعتنا به آیکن های بالا، پیکربندی موردنظر خویش را اجرا دهید. خواهید روءیت کرد که نمودار ذیل براساس پیکربندی جاری ساختن گردیده تغییر می کند. این نمودار بر پایه ی مجال و جايگاه نشانه داده می‌شود و به طور طبیعی به طور افزایشی و کاهشی میباشد چون در دوران های هنگامی متفاوت تعداد جستجوی عبارت موردنظر متعدد خواهد بود.
 
 
 
این نکته را به خیال داشته باشید که آمارها و ارقام اکران داده گردیده به وسیله گوگل ترندز به طور کامل نسبی میباشد.
 
Related queries: 
در نصیب Related queries موضوعات و ترازو جستجوی کلماتی که با واژه موردنظر شما راجع به می باشند و بوسیله یوزرها گوگل کاوش شدند را اکران می‌دهد. حداکثر پیشنهادات گوگل ترندز در ای قسمت 25 میباشد.
 
از سایر مزیت های Related queries این میباشد که معیار علاقمندی و مطالب آیتم کاوش بوسیله اشخاص و بازه زمانی های وقتی که درباره آن مسئله کاوش کرده اند را معلوم میکند. شما تحت عنوان مدیرسایت می توانید در زمان معین، سطح گرایش اشخاص به مسئله تارنما خویش را تحقیق نمائید و در طی مطلوب با به کار گیری از عبارات کلیدی جالب، بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایتتان هدایت نمایید.
 
Breakout و Rising و Top:
یکی‌از دیگر از مشخصه های Related queries وجود دو آیتم Rising و Top میباشد. Rising مشخصه کوئری هایی میباشد که  فرایند رو به پرورش دارا هستند. در‌این نوع بازدید تنها درصد رویش محبوبیت واژه نمایش داده می شود. و Top مشخصه محبوبیت کوئری ها با دقت به ترتیب کاوش میباشد. در تیم بندی Top ترازو محبوبیت دربین 0 تا 100 مشخص و معلوم میگردد.
 
گاها ممکن میباشد با عبارتی به نام Breakout روبه رو گردید. این عبارت برای کوئری های خاص که واحد سنجش محبوبیت واژه و کلمه بیشتراز 5000% رویش داشته استعمال میگردد.

چه موقع باید از لینک فالو و نوفالو استفاده کرد؟

 در صورتیکه پستی را می‌نویسید و پیوند‌های فرنگی را به سایت خویش اضافه می کنید عالی میباشد که مرتبه‌بندی نوشته‌ی علمی خویش را بهبود اعطا کرد. افزودن یک لینک و پیوند آموزش سئو در مشهد فرنگی از یک تارنما دارای اعتبار، اعتبار کاغذ و اعتبار دامنه شما‌را بهبود میبخشد و سبب ساز ارتقا درجه‌بندی جستجوی شما می گردد. به همین عامل میباشد که پیوند‌ها به صورت پیش‌فرض لینک و پیوند فالو می باشند و در صورتیکه این پیوند‌ها از یک سایت دارای اعتبار باشند عالی میباشد به عبارتی پیوند فالو باقی بمانند. خلل از آنجایی آغاز می گردد که شما لینک و پیوند‌هایی را از سایت‌هایی کیفیت خوب ذیل اضافه میکنید. در صورتیکه لینک و پیوند‌ها را به وب سایت با کیفیت ذیل اضافه فرمایید منتور سئو مشهد و آن ها به عبارتی لینک و پیوند فالو باقی بمانند سئو کار مشهد در فیض اعتبار برگه و اعتبار دامنه شما و جايگاه‌بندی شما کاهش خواهد یافت. در شرایطی‌که گوگل آن وب سایت‌ها را برای محتوای بد جریمه نماید در سود احتمال دارااست که گوگل سایت شما‌را هم جریمه نماید. بدین ترتیب بایستی با تمرکز گزینش نمایید که چه لینکی فالو و چه لینکی نوفالو باشد. 

اینک ما می دانیم که چه لینک و پیوند‌هایی فالو و چه لینک و پیوند‌هایی نوفالو میباشند، تفاوت آنان در چیست و در کجا بایستی از آن‌ها به کارگیری کنیم. ولی سؤال آجل که ذهن میاید این میباشد که چه طور می بایست لینک و پیوند نوفالو ساخت کنیم؟
هیچ نیازی وجود ندارد که پیوند فالو بسازیم چون هر لینکی به صورت پیشفرض فالو میباشد. برای ساخت و ساز یک پیوند نوفالو صرفا می بایست rel=”nofollow” را در پیوند اضافه کنیم. از جمله:
 
 
a href=”http://web24.ir”> what is digital marketing
a href=”http://web24.ir/” rel=”nofollow” >what is digital marketing
 
به چه شکل میتوانیم نظارت کنیم که آیا پیوند نوفالو میباشد یا این که نه؟
 
 
بر روی هر کاغذ وبی که میخواهید لینک و پیوند نوفالو آن را رسیدگی نمایید، کلیک راست میکنیم، بعد بر روی inspect کلیک کرده، کلیدهای Cntrl+Shift+C را فشار دهید و بعد از آن پیکان را به سمت لینک و پیوند حرک دهید. بعداز آن میتوانید تحقیق فرمایید که آیا تگ نوفالو اضافه گردیده‌است یا این که نه. ولی برای اشخاص ماهر که دائما می خواهند از فالو و نوفالو بودن لینک و پیوند‌ها استحضار یابند، پلاگین‌هایی برای مرورگر کروم و فایرفاکس وجود داراست که می توانند به صورت اتومات این دو پیوند را از روی تفاوت رنگ‌ها تشخیص دهند.
در کل برای بدست آوردن بک‌پیوند‌ها، بایستی برای استحصال هر دو پیوند فالو و نوفالو تعادلی برقرار کرد؛ همینطور بایستی صاحب و مالک تارنما تصمیم بگیرد چه موقع می بایست از آنان به کار گیری نماید. در واقع پیوند‌های فالو در بهینه سازی تأثیر بسیار متعددی دارا‌هستند. از طرفی لینک و پیوند‌های نوفالو از حیث گوگل رسمی و مجاز می باشند و هیچ مشکلی برای مرتبه وب سایت شما بوجود نمی‌آورند. بدین ترتیب به کار گیری از هر دو نوع پیوند در بازاریابی آنلاین اساسی میباشد.
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد