x تبلیغات
تخصصی‌ترین مرجع برای مقالات آموزش سئو در مشهد

فاکتور‌های مهم برای تعیین ارزش بک لینک توسط گوگل

بک‌پیوند‌هایی که از وب دوره خصوصی سئو مشهد  سایت‌های گوناگون به وب سایت شما ساخت‌و‌ساز می گردد، قیمت و اعتبار یکسانی از لحاظ گوگل نخواهند داشت. گوگل عملکرد می‌نماید فاکتورهای مختلفی را برای انتخاب بها بک پیوند نظر نماید. مهم ترین این قیمت‌ها به گستردن تحت میباشد:


1- اعتبار دامنه یا این که Domain Authority
برای گزینش اعتبار دامنه فاکتورهای بخش اعظمی حیث می‌گردد که بعضی از آنان عبارتند از قدمت دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک و پیوند‌های دریافتی، تعداد پیوند‌های خروجی، کار در کانال‌های اجتماعی و مواقعی از این دست. هر‌چقدر اعتبار دامنه‌ای که به کلاس حضوری سئو مشهد  شما لینک و پیوند داده میباشد بیشتر باشد؛ بها بک پیوند و اثر آن بر منزلت شما نیز بیشتر می گردد.

2- اعتبار کاغذ یا این که Page Authority
اعتبار شیت تشابه متعددی به اعتبار دامنه داراست. ممکن میباشد دامنه اعتبار وب سایت بسیار بالا باشد؛ البته شیت‌ای که از آن پیوند اخذ کرده‌اید، اعتبار پایینی در دامنه داشته باشد. ترازو اعتبار ورقه معمولا بر‌مبنا لینک و پیوند‌سازی داخلی وب سایت و بک پیوند‌های تولید‌گردیده برای به عبارتی کاغذ، گزینش میشود.

صفحاتی که لینک و پیوند‌سازی داخلی خیر داشته باشند، معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت. به‌تیتر نمونه صفحاتی که در منوی مهم وبسایت می‌باشند معمولا معتبرترین صفحه های آن دامنه محسوب می گردند.

برای نظارت page authority و domain authority ابزارهای مختلفی وجود دارا‌هستند. شایسته ترین این ابزار‌ها Serpchecker (از وب سایت mangools.com) و open site explorer (از وبسایت moz.com) میباشد.

3- تعداد پیوند‌های خروجی
هر دامنه‌ای که به شما پیوند می دهد، احتمالا به تارنما‌های دیگری نیز پیوند داده میباشد. با ارتقاء تعداد پیوند‌های خروجی، اعتبار میان وبسایت‌های متعدد تقسیم گردیده و در‌سود کاهش مییابد.

معمولا تارنما‌هایی که در موضوع فروش رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که بک لینک و پیوند عمل می‌نمایند، علاوه‌بر شما به تارنما‌های بخش اعظمی کلاس خصوصی سئو مشهد  لینک و پیوند داده‌اند. همین مورد موجب کاهش بها و اعتبار این نوع لینک و پیوند‌سازی می شود.

پس به عبارتی‌طور که در‌آیتم پرسش «بک لینک و پیوند چیست» کنجکاو بودید، می بایست نسبت به قواعد و نکات خرید رپورتاژ نیز داده ها بیشتری استخراج فرمایید. در این‌حالت، صرف هزینه‌های سنگین برای ایجاد کرد بک‌پیوند موجب جریمه گوگل نخواهد شد. برای ارتقاء دوراندیشی سفارش می شود نوشته ی علمی رپورتاژ چیست را با تمرکز بازرسی فرمایید.
 

انتقال ارزش از طریق بک لینک؛ تفاوت بک لینک فالو و نوفالو

طریق تشخیص ارزشمندی بک پیوند چیست؟ د‌واقع دوره خصوصی سئو مشهد جابجایی بها بک پیوند با اعتنا به فالو و نوفالو بودن آن گزینش میگردد. هر لینک و پیوند به‌شکل پیش‌فرض Dofollow محسوب میشود؛ مگر آن‌که در کد HTML آن از خصوصیت Nofollow مصرف شده باشد. هنگامی که ربات گوگل یک بک لینک و پیوند نوفالو را مشاهده نماید، قیمت و اعتباری به شیت مقصود منتقل نمی شود.


گوگل در سال ۱۹۹۰ مضمون‌ پیج رنک را معرفی کرد. در آن مجال تعداد بک‌پیوند‌های یک سایت اثر بسیار چشمگیری بر درجه‌بندی آن در کلاس حضوری سئو مشهد حاصل گوگل داشت. متخصصین بهینه سازی و مدیران اینترنت‌تارنما‌ها با دقت بدین فاکتور و با به‌شغل‌گیری تکنیک‌هایی مانند تبادل لینک و پیوند یا این که خرید بک پیوند، سعی بر بهبود رده وب سایت در نتیجه ها گوگل کردند.

با زیاد شدن معاملات بک پیوند، گوگل الگوریتم‌های خویش را آپ تو دیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه وب سایت‌های متقلب معرفی کرد. توصیه می شود برای شناخت بیشتر با گونه های گروه‌بندی بک‌لینک و پیوند، نوشته‌علمی لینک و پیوند نوفالو کلاس خصوصی سئو مشهد چیست را تحقیق فرمائید تا گرفتار جریمه پنگوئن گوگل نشوید.
 

پیدا کردن دلیل اصلی عدم نمایش یک صفحه در گوگل

 در شرایطی‌که نرم افزار نویسی سایت شما به طور اصولی اجرا نشده باشد، ممکن می‌باشد انگیزه عدم اکران تارنما در گوگل همین آیتم باشد. گوگل سایت های با نرم افزار نویسی غیراصولی و پیچیده را به مشقت ایندکس می نماید. اصلی وجود ندارد که از چه زبانی برای ساخت سایت مدرس سئو مشهد  خویش، استعمال نمائید، اصلی این میباشد که نرم افزار نویسی تارنما شما، به صدق اجرا گرفته باشد. بعضی از صاحبان استحصال و امور در تلاشند که یک تارنما صفر تا صد کدنویسی گردیده، داشته باشند تا بتوانند هر قابلیت را با نحوه یا این که سر مشق خاص خویش، در وبسایت، طراحی نمایند. درصورتی که این فردی سازی بیش تر از حد تارنما، به طور غیراصولی انجام شود، می تواند یکی از دلایل ایندکس نشدن وبسایت در گوگل باشد. معمولا یکی‌از شایع ترین اشتباهات این وبسایت ها، این میباشد که در مرورگر تلفن همراه به صدق اکران داده نمی شود و یا این که به اصطلاح، موبایل فرندلی نیستند. سایتی که سرعت بارگذاری پایینی دارا‌هستند، کمترین جذابیت را برای ربات های گوگل دارا‌هستند. معمولا یکی رایج ترین انگیزه ایندکس نشدن سایت در گوگل یا این که دیر ایندکس شدن وب سایت، همین مورد سرعت میباشد. دلایلی متعددی میباشد که قادر است روی سرعت بارگزاری صفحات، اثر گذار باشد. ممکن میباشد وجود گونه های محتوا در یک صفحه انگیزه سرعت ذیل لود آن باشد یا این که حتی به کار گیری از سرورهای دیرین با منابع محصور که به شدت روی سرعت وبسایت موءثر است. راهکارها: آزمایش سرعت تارنما با ابزار Google Page Speed ​​Insights این یکی‌از مهمترین و کاربردی ابزارهای گوگل برای آزمایش و تحقیق سرعت وب سایت است. فعالیت کردن با این ابزار بسیار ساده است. تا حدودی می اقتدار تشخیص داد که سرعت بارگزاری شیت چقدر معدود یا این که زیاد میباشد، البته برای رفع نقص‌ سرعت بارگزاری کاغذ، باید توان احتساب داده های این ابزار را داشته باشید. پیشنهاد می شود که چنانچه با کندی سرعت سایت روبرو هستید، در اسرع وقت برای یافت کردن انگیزه بالا نیامدن وبسایت در سرچ گوگل و آزمایش این مسیر، سرعت سایت خویش را با این ابزار آزمایش فرمایید. استعمال از ابزار webpagetest.org این ابزار نیز همچون ابزار بالایی داده های کاربردی برای کشف کردن انگیزه سرعت زیر بار گذاری صفحه ها، به شما نشان میدهد. با پیگیری راهکارهایی که‌این دو ابزار به شما آرم می‌دهند، به راحتی می‌تواند این نقص‌ را رفع نمائید. بعداز انجام اقدامات مایحتاج برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات، قطعا مجدد سرعت وب سایت خویش را با ابزار Google Page Speed ​​Insights آزمایش فرمائید تا مطمئن گردید که‌این اختلال تماما رفع شد‌ه‌است.تا اینجای عمل توضیح دادیم که چرا یک وب سایت در نتایج گوگل وجود ندارد. اما ممکن است که وبسایت شما در نتیجه ها گوگل باشد، اما بعضا از صفحات در نتیجه ها چشم نشود. برای جستن انگیزه بالا نیامدن وبسایت در سرچ گوگل شایسته ترین ابزار پیشنهادی، سرچ کنسول گوگل میباشد. این ابزار بسیار کاربردی این قابلیت را به مدیران و وبمستران داده میباشد که به آسانی متوجه شوند چرا یک ورقه در نتایج گوگل وجود ندارد و همین طور چه صفحاتی در حاصل گوگل نیستند. برای جستن ادله ایندکس نشدن یک شیت توضیحات پایین را دنبال فرمائید: حذف شدن وبسایت از گوگل,عدم اکران وبسایت در جستجوی گوگل,عدم اکران سایت در گوگل همانطور که در تصویر میبینید، در ابزار سرچ کنسول گوگل بخشی به اسم Inspection وجود دارد. این قسمت قابلیت تحقیق نشانی شیت را داده تا شما بتوانید داده ها کاملی از یک برگه اعم از فرآیند Indexing و Crawling و همین طور حضور و عدم حضور آن در حاصل را نیز نماد می دهد. نصیب شماره 1 در تصویر برای قرار دادن پیوند و پژوهش آن بوسیله قسمت Inspection است. قسمت شماره 2 نیز نوعی دیگر از دسترسی بدین نصیب و سرچ کردن یک url است. هنگامی که URL یک کاغذ را در این نصیب سرچ فرمایید، در صورتیکه که ایندکس گردیده و در نتیجه ها گوگل باشد، پیام پایین را اخذ می‌کنید: انگیزه ایندکس نشدن سایت در گوگل و در حالتی که که ورقه شما در نتیجه ها گوگل با خلل ایندکس نشدن مواجه گردیده باشد (صفحه در حاصل گوگل نباشد) با پیغام ذیل مواجه می شوید: تصویب وب لاگ در گوگل,چرا تارنما اینجانب در گوگل بالا نمی آید,چرا گوگل تارنما رو ایندکس نمی کنه اکنون میتوانید با اطلاعاتی که‌این پیغام در مشت شما می گذارد، نقص‌ ایندکس نشدن ورقه وب سایت را پیدا کرده و در ادامه رفع آن، مبادرت نمایید.

پاسخ بهینه سازی موتور

 هوش مصنوعی و چت ربات ها روش جستجو و یافتن اطلاعات کاربران را تغییر و تحول می دهند. در پاسخ، ما از Answer Engine Optimization (AEO) استفاده می کنیم  سئو کار مشهد تا محتوای خود را بر طبق با آن تطبیق دهیم و برای آتی بهینه سازی مهیا شویم. AEO فرایند بهینه سازی محتوا برای اصطلاح موتورهای پاسخ است. موتورهای پاسخ (جمعاًَ) فناوری‌های بر طبق هوش تصنعی میباشند که اطلاعات را برای پاسخگویی به پرسش‌های مکالمه برای کاربران ادغام می‌کنند. فکر کنید: ChatGPT، Google SGE، ربات چت Bing مایکروسافت. با در دسترس بودن ربات‌های گفتگو، دستیاران هوشمند و جستجوی صوتی، کاربران به طور فزاینده‌ای به دنبال پاسخ‌های فوری بدون نیاز به کلیک کردن بر روی یک صفحه وب هستند. نحوه مهیا سازی گروه شما می بایست بر روی توسعه یک استراتژی AEO تمرکز کند که در کنار (یا در بالای) استراتژی های سنتی سئو موتور جستجو قرار میگیرد. AEO سئو برای پرس و جوهای مبتنی بر پاسخ را در تقدم قرار می‌دهد. این به معنای ایجاد محتوای مختصر، مبرهن و بدون واسطه می‌باشد که به راحتی می تواند بوسیله هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی جذب خواهد شد و در پاسخ‌های تولیدشده به وسیله هوش تصنعی استناد شود. *یک استراتژی این می‌باشد که یک قالب حاذق به سبک پرسش و پاسخ در بیشتر یا تمامی محتوای خود پیاده سازی فرمائید. فکر کنید سوالات متداول را در مقالات خود بگنجانید. سپس، برای ساختاربندی محتوای زمانبر حول سؤالات و سناریوهای کلیدی که کاربر ممکن می باشد در جستجوی مکالمه از آنها به کارگیری کند، یک قدم جلوتر بروید. چگونه؟ از ابزار Keyword Magic Tool وب سایت Semrush برای شناسایی سوال ها متداول و سوال ها زمان بر مرتبط با موضوعاتی که برای کسب و کار شما مهم می‌باشند استفاده فرمائید. ابزار را از نوار ابزار Semrush فعال‌ساز‌ی کنید. آن گاه، موضوعی را در کادر جستجو تایپ کنید، پایگاه داده خود را گزینش نمائید و روی «جستجو» کلیک فرمایید. آنگاه ار آن روی دکمه “سوالات” کلیک کنید. از این لیست سوال های پیشنهادی برای ارشادوراهنمایی و تکمیل استراتژی محتوای خود به کار گیری کنید. سوالهای (و پاسخ ها) را در محتوای مرتبط (هم جدید و هم جانور) بگنجانید. با استعمال از موارد پایین، محتوای خود را برای موتورهای پاسخگویی قابل مشاهده تر کنید: شناسایی و ترکیب لغات کلیدی و عباراتی که کاربران ممکن می‌باشد در جستجوهای محاوره ای استعمال کنند ساختار محتوا را در پاسخ به سوالهای متداول یا پرس و جوهای مرتبط با موضوعاتی که هدف قرار داده اید، بسازید ساخت محتوا در قالبی که برای اسنیپت ها مناسب است. مانند نقاط گلوله، جداول، یا پاراگراف های کوتاه. پیاده سازی علامت گذاری طرحواره برای کمک به موتورهای جستجو برای درک گزینه و محتوای شیت شما AEO همچنین مشمول سئو محتوای شما برای ویژگی های SERP می باشد که پاسخ های بی واسطه را پررنگ می کند. تفحص ما در زمینه‌ی به حداکثر رساندن فرصت‌های People also Ask (PPA) در مورد چگونگی ارتقاء احتمال نمایش محتوای شما در ویژگی SERP مشاجره می‌کند. بهینه سازی و AEO دقیقاً یکسان نیستند. البته، همسو کردن هر دو استراتژی ممکن می‌باشد. این شیوه تضمین می کند که برند شما قابل مشاهده و مرتبط باقی می‌ماند. حتی در حالی که کاربران به طور فزاینده ای پیرو پاسخ های مستقیم میباشند و از جستجوی صوتی و پلتفرم های مبتنی بر هوش مصنوعی استعمال می کنند.

مشاهده جایگاه سایت توسط سرچ کنسول گوگل

 برای جستن مرتبه وب سایت خویش در ابزار moz به 2 شکل میتوانید فعالیت نمائید: از روش ابزار اکستنشن moz شما با دانلود و نصب اکستنشن moz بر روی مرورگر خویش میتوانید در کنار ده‌ها مدرس سئو مشهد  امکان بهینه سازی که در دست ما قرار میدهد، جايگاه تارنما خویش را از ۱ تا ۱۰۰ ببینید. جايگاه یا این که آتوریتی ۱ مرتبط با تارنما‌های تازه و یا این که seo ضعیف میباشد، وبسایت‌هایی که آتوریتی آنها بالای ۵۰ داشته باشد دارنده seo کارکشته و سوابق بالای ۳ تا ۵ سال می‌باشند. برای مشاهده آتوریتی تارنما خویش در ابزار moz بایستی پس از نصب، آغاز یک حساب moz تشکیل داد و آنگاه با داخل شدن به اکانت کاربری و کلیک کردن بر روی این ابزار میتوانید سکو وب سایت خویش را ببینید. 10 PA (Page Authority): درجه ورقه متبوع در گوگل DA (Domain Authority): مرتبه دامنه و تارنما ما در گوگل Spam Score: واحد سنجش اسپم بودن تارنما ما (هرچه این عدد کمتر باشد، خوب میباشد) ورود به تارنما و حساب moz وارد وبسایت MOZ گردید و از روش منو تارنما به بخش Domain Analysis بروید و گزینهAnalyze domain را گزینش نمایید. در برگه گشوده گردیده پیوند وب سایت خویش را وارد کرده و بعداز چک وبسایت شما، جايگاه و اعتبار خویش را میتوانید ملاحظه کنید. 11 یک‌سری مثال اعتبار و مرتبه وب سایت‌های پر اسم و رسم در گوگل مشاهده اعتبار و مرتبه وبسایت خویش در گوگل بوسیله ابزار سمراش وقتی که می خواهید اعتبار تارنما خویش و واحد سنجش بازدید و مقام کلمه ها کلیدی و ده‌ها داده های عددی سایتتان را ببینید قطعاً از ابزار سمراش برای این فعالیت استعمال نمائید. ابزار Semrush بالاتر از سئو میباشد و یک سری ابزار را برای چک وبسایت، کانال‌های اجتماعی، تبلیغات و مورد ها دیگر به شما ارائه می دهد. شما می توانید با مشاهده نوشته‌ی علمی “فعال‌ساز‌ی حساب بدون‌پول سمراش و خرید حساب سمراش پرو” از ۷ روز حساب بدون‌پول این ابزار منفعت‌مند گردید، در ضمنً ورژن بدون پول این ابزار اطلاعاتی درباره ی جايگاه وب سایت ما در گوگل را اکران میدهد. برای مشاهده اعتبار وب سایت خویش در گوگل آغاز وارد تارنما Semrush گردید و بعداز ساختن حساب مجانی، در منو وبسایت وارد تب Domain Overview گردیده و داده ها جامعی از اعتبار و مرتبه وب سایت خویش را در‌این کاغذ ببینید. 12 Authority Score: اعتبار وبسایت ما در گوگل. Organic Search Traffic: معیار ورودی وب سایت ما از روش گوگل. Paid Search Traffic: داده های عددی ورودی وب سایت ما از روش تبلیغات گوگل. Backlinks: تعداد بک پیوند‌های اخذ گردیده. Pages/Visits: معدل تعداد صفحاتی که هر استفاده کننده مشاهده می‌نماید. Visit Duration: معدل بازه هنگامی که هر استفاده کننده در تارنما ما می ماند. Bounce rate: نرخ پریدن 14 13 در بخش Organic Keywords و Positions on Google SERP ابزار سمراش، می توانید رده خویش را در موتور کاوش گوگل ملاحظه کنید. به عنوان مثال 20،995 ورقه وب سایت دیجی‌مال در جايگاه 1 الی 3 گوگل جای دارد که‌این داده های عددی را میتوانید در راندمان وقتی متفاوت ببینید. مشاهده مرتبه تارنما ما در گوگل در واژه و کلمه کلیدی خاص در حالتی که میخواهید درجه تارنما خویش را در واژه و کلمه کلیدی خاصی پیدا نمایید، شایسته ترین ابزار بدون‌پول سئو Search Simulator by Nightwatch میباشد که یک اکستنشن گوگل بوده و مدام در بالای مرورگر خویش به آن دسترسی دارید. از جمله شما میخواهید مشاهده کنید جايگاه وب سایت دیجی‌فرآورده در واژه و کلمه کلیدی “خرید خرقه مجلسی ارزان” یک‌سری میباشد. بایستی واژه و کلمه کلیدی و نشانی وب سایت را در‌این ابزار وارد فرمائید تا مقام آن را در گوگل ملاحظه کنید. به عبارتی‌طور که مشاهده میکنید این وب سایت در واژه و کلمه کلیدی “خرید جامه مجلسی ارزان” در درجه 3 SERP گوگل جای‌دارد. 16 چه شغل کنیم تا سکو تارنما ما در گوگل افزایش یابد؟ در صورتی مرتبه وبسایت شما در موضع مطلوبی قرار ندارد، شما فقط نیستید. رقابت بالایی برای جايگاه دریافت کردن در لغات کلیدی وجود دارااست. برای بهینه سازی وب سایت شما به یک استراتژی کاملی برای ارتقا سکو نیاز میباشد. به همین استدلال است که بخش اعظمی از حصول و شغل های خرد و گران قدر از سرویس ها seo ماشین کرایه ای کاژه برای بهبود رده خویش به کار گیری می‌نمایند. شما میتوانید با اخذ مشورت کردن بدون پول و استراتژی بهینه سازی استحصال و کارتان، مرتبه وبسایت خویش را در گوگل ارتقاء دهید و از روش وب سایت درآمد میلیاردی داشته باشید. مزیت پیداکردن جايگاه وبسایت با ابزار‌های آنلاین چیست؟ به کار گیری از ابزارهای آنلاین برای پیداکردن مرتبه تارنما ما در گوگل مزایای خاصی دارااست، مثلا آن ها می‌قدرت به مورد ها ذیل اشاره نمود: صرفه‌جویی در حین: به کار گیری از ابزارهای آنلاین بسیار سریع‌خیس و مؤثرتر از جستجوی دستی نتیجه ها جايگاه‌بندی در گوگل و بقیه موتورهای کاوش را به شما اکران میدهند. با به کارگیری از این ابزارها جايگاه وبسایت به‌شکل خود کار و در پهنا تعدادی ثانیه به شما نماد داده می شود. اعتنا بالا: ابزارهای آنلاین معمولاً ظریف‌خیس از جستجوی دستی میباشند، چون عواملی مانند تاریخچه کاوش و جای جغرافیایی شمارا نادیده میگیرند و به‌کلیه یوزرها نتیجه ها یکسانی ارائه می دهند. داده ها بیشتر: ابزارهای آنلاین خلال اکران سکو‌بندی وبسایت شما، داده ها مرتبط با عبارات کلیدی، تغییرات سکو در مدت‌های وقتی گوناگون و داده ها بیشتر دیگری را نیز ارائه می دهند. رصد رقبا: با به کار گیری از ابزارهای آنلاین می توانید جايگاه‌ رقبای متعدد خویش را نیز پژوهش نمایید، در مشت داشتن این داده ها به شما امداد می‌نماید تا استراتژی خوب و باصرفه‌تری را برای بهبود جايگاه‌بندی اینترنت‌وبسایت خویش تعیین فرمایید. باتوجه‌بدین مزایا به کارگیری از ابزارهای آنلاین را، که پیش‌ازاین به شما معرفی کردیم برای نظارت درجه‌بندی اینترنت‌تارنما در موتورهای کاوش به شما سفارش می کنیم.

اهميت بهينه سازی محتوا

 محتواي جديد و اختصاصي بودن ويدئو، از اهميت فوق العاده‌اي برخوردار است. سفارش می شود، هنگام تهيه ويدئو نياز و صبر کاربر را در نظر بگيريد. نوشتن متني بر طبق مدرس سئو مشهد  با موردها مطرح شده در ویدیو، بهينه سازي محتوا را افزایش خواهد‌داد. تقسیم بندی با صرفه ‌سازی محتوا بهينه‌كردن محتوا را مي توان به دو تیم كلي تقسيم كرد بهینه سازی كردن محتوا براي موتورهاي جستجو بهينه سازي نوشته‌ی علمی براي كاربران فضاي مجازي: در حالتی‌که فقط هدف خود را بهينه كردن محتوا براي موتور هاي جستجو در نظر بگيريد، بدون تردید بهینه سازی و ترافیک شما کاهش پیدا خواهد‌کرد. اهميت بهينه سازی محتوا سایت‌هایی که توانسته‌اند بر روی بهینه‌ سازی محتوایشان شغل کنند و بهینه سازی را در صفحاتشان ارتقا دهند در رقابت با رقبای قوی خود پیروز شده و به جايگاه‌های اول گوگل افزایش پیدا کرده‌اند. پس خوب می‌باشد شما مخاطبین عزیز نیز در شرایطی‌که مدیریت وب‌سایتی را بر عهده دارید، با صرفه‌ سازی را از اهداف مهم خود قرار دهید تا به صورت هم زمان به دو غرض دست پیدا نمائید؛ با صرفه شدن محتوای وب‌سایتتان برای موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجوی پر کاربرد گوگل ارائه محتوای پر کاربرد و جذاب برای مخاطبان منجر، جذب و به یادماندنی شدن کاربران را در‌پی خواهد‌داشت. در نهایت seo محتوا منجر پیشی تصاحب کردن شما از رقبا و سود و فایده در حصول و کارتان خواهد شد7 نكات مهم در بهينه سازی محتوا براي ارتقاء بخشي و مطلوبيت محتواي خود اعتنا به نكاتي مي‌تواند بسيار مفيد و كارگشا باشد. با ادامه اين مقاله یار ما باشيد تا پراهميت‌ترين آن ها را خدمت شما بزرگواران تفصیل دهيم؛ اهداف اساسی خود را تعيين كنيد گام اول در بهینه سازی، هدف‌گذاري به صورت اشکار و معین است. در واقع مدير سايت بايد معین نمايد كه هدفش از خط مش‌اندازي وب‌سايت چيست. راجع به با مقصود‌گذاري دو رويكرد كلي مختلف مد نظر مديران وب سايت هست: فروش اينترنتي تولیدات شیوه‌اندازي سايت فروشگاهي باصرفه سازیي صفحه های و به کار گیری ازعنوان، كلمات كليدي و همچنين تگ‌ها در اين گونه وب‌سايت‌ها سبب ساز موفقيت شما خواهد‌شد. توليد نوشته‌علمی در قالب‌هاي خبري يا آموزشي در اين مورد خوب هست تمركز عمده خود را بر روي توليد مقالات نفیس و جديد با تمرکز به نياز و سليقه مخاطبين قرار دهيد.اين كه شما مخاطبان خود را از منظرهاي مختلف مانند: سن، متاع، نيازها و عشق مندي‌ها بشناسيد در توليد محتواي بهينه به شما كمك شاياني خواهد‌كرد. دليل اهميت شناخت مخاطب به اين مسئله مربوط مي‌شود كه، همه تلاش‌هاي تيم توليد محتوا زماني مفيد بوده و به ثمر نشسته می‌باشد كه كاربران بتوانند در وب‌سايت شما نيازهاي گوناگون خود به عنوان مثال، خريد مال، كسب آموزش و اطلاعات را به راحتي و با رضايت، برطرف کنند. براي شناسايي و تحليل مخاطبين، ابزرهايي مانند گوگل آناليتيك در دسترس هستند. احتساب رقبای وب‌سایت براي سئو اعتنا به فعاليت و روش‌ي توليد محتوای رقبا داراي اهميت می‌باشد. در باب این مبحث با توضيحات بيشتر در نوشته‌ی‌علمی سئو محتوا، برگ موفق شما در ازای رقبا صحبت شده است. تحليل وب سايت سعي كنيد بازدهي، نتايج و ورودي‌هاي كاربران راجع‌به وب ‌سايت خود را به صورت دائمی تحليل كنيد. اين كار باعث مي‌شود دريابيد چه طریق‌هايي باعث كسب امتياز از موتورهاي جستجويي مثل گوگل و جلب مخاطبان خواهد‌شد. در اين رابطه از ابزاري چون گوگل سرچ كنسول، گوگل آنالیتیک، گوگل وبمستر تولز و الکسا، استعمال نماييد.

نحوه انتخاب متن یک CTA تاثیرگذار برای فروش

 به طبع شما هم با دکمه‌های فراخوان خاکستری رنگ مواجه شده‌اید و از خود پرسیده‌اید چرا رنگ خنثی را برای دکمه فراخوانی گزینش کرده‌اند؟ استدلال انتخاب کلاس خصوصی سئو مشهد  رنگ خاکستری برای دکمه فراخوانی امکان دیده شدن آن در هر دو رنگ سفید و مشکی می‌باشد. ولی این عامل اصلا برای استفاده از رنگ خاکستری در طراحی دکمه فراخوانی قانع‌کننده نیست. مگر اینکه در محل قرارگیری دکمه ما تلاقی رنگ‌های روشن و تیره را در بگراند داشته باشیم. که وقوع چنین حالتی بسیار نادر است. زیرا که معمولا تلاقی رنگ‌ها در وب بین دو بخش مختلف یک سایت شکل میدهد و بندرت پیش می‌آید که بخواهیم دکمه فراخوان در بین دو نصیب سایت قرار داشته باشد. قطعا در بیشتر مواقع دکمه فراخوان در یک قسمت سایت قرار دارد. به این ترتیب برای انتخاب رنگ دکمه فراخوان بدین نکات توجه نمایید. هم‌خوانی با رنگ دور‌نما: این هم‌خوانی میتواند بصورت رنگ تکمیل کننده یا رنگ مشابه باشد. در انتخاب متن CTA از رنگ متنی متناسب با رنگ دکمه استفاده نمایید: معمولا رنگ‌های مکمل برای رنگ نوشته و رنگ بگراند دکمه بسیار سود زیبایی در بر خواهند داشت. اندازه دکمه CTA را طوری طراحی کنید که برای کاربر آشنا و قابل شعور باشد. از گرافیک‌های آشنا برای دکمه و لینک به کار گیری فرمایید. اندازه CTA را برای تلفن همراه و تلفن همراه بصورت padding‌دار طراحی فرمائید تا با انگشت بتوان آن را کلیک کرد. از قرار دادن تحت منو هاوردار در دکمه فراخوان بپرهیزید. زیرا تحت منوها در تلفن همراه قابل استعمال نیستند. نوع فونت متن را بصورت خوانا تعیین کنید. روش گزینش متن یک CTA تاثیرگذار برای فروش عباراتی مانند خرید، خرید با تخفیف، همین الان فرآورده را پیشنهاد دهید و مانند آن می توانند برای یک دکمه خرید مناسب باشند البته بعضا شرکت‌ها برای کالاهای خود از عبارت‌های خاصی استعمال می‌کنند. مثال یک وبسایت فروش اسباب و اثاث‌بازی برای دکمه خرید از عبارت «من رو به خانه خودتون می‌برید؟» استفاده کرده است. هنگام استفاده از کلمه‌های استعاری بسیار مراقب باشید. زیرا در حالتی که کاربر تصور کند که دکمه کاری غیر از فروش اعمال می‌دهد و روی آن کلیک کند ممکن می‌باشد تارنما شما از دید حقوقی مبتلا خطاها جدی شود. call to action برای دعوت به خرید چه طور یک CTA تاثیرگذار برای اشتراک در خبرنامه سایت طراحی کنیم؟ هنگام طراحی یک کال تو اکشن CTA جهت دریافت نشانی اینترنتی‌های تبلیغاتی باید تک تک اطلاعاتی را که کاربر درباره مجله می خواهد بداند به او داده باشیم. مشتری می بایست مطمئن گردد که ما قصد نداریم برای او حجم زیادی تبلیغ بدرد نخور ارسال کنیم. متن دکمه ثبت نام مانند متن دکمه خرید بایستی تاثیرگذار باشد. اما دراین جا ما برای نوآوری کاملا آزادیم، اما خوب می‌باشد از واژه‌های کلی مانند اشتراک ماهانه مجله تارنما بپرهیزید و بجای آن عباراتی مانند «آیا می‌خواید هنگام اضافه شدن یک گوشی جدید به شما اطلاع دهیم»، استعمال نمائید. این گونه پیام‌ها دو خاصیت دارا‌هستند: کاربر دقیقا می داند چه چیزی دریافت می‌کند. ما ضمن اعلام نوع تبلیغ ارسالی به مخاطب اعلام می‌داریم که سایر تبلیغات برای او ارسال نمی‌شوند. براین اساس علاوه بر اینکه مخاطب قادر است پست الکترونیک دلخواه خود را دریافت کند. از عدم دریافت اسپم هم مطمئن می‌گردد.

تحلیل رقابتی

 مشتریان بالقوه شما از هزاران عبارت جستجو برای یافتن اطلاعات در مورد نقاط درد و چاره های ممکن استعمال می کنند. تجزیه و بررسی این داده ها مشاهده کرد مدرس سئو مشهد  بهتری از مشتریان شما ارائه می دهد و طریقه های ارزشمندی را برای اطلاع رسانی تلاش های سئو ارائه می‌دهد. ۱. مطالعه کلمه ها کلیدی Google Ads Keyword Planner و SemRush شما‌را حاذق می سازد تا داده های جستجوی کلان ای را که بوسیله گوگل توده گردیده است پردازش نمایید. پرس و جوهای جستجو را می توان بر پایه ی حجم جستجو، تم ها و رقابت جستجو فیلتر کرد. تجزیه و پژوهش این داده ها میتواند پرس و جوهای جستجویی را که حجم جستجوی بالایی دریافت می کنند پررنگ کند، اما همچنین پرس و جوهای مرتبطی را که رقابت کمتری دارند نماد دهد. لغات جستجو با حجم بالا البته رقابت نادر فرصتی عالی برای افزایش روءیت کرد جستجو و جذب ترافیک بیشتر به وبسایت شما ارائه میدهند. از آنجایی که گوگل در ادراک موضوع جستجو مهارت بیشتری پیدا می‌کند، استعمال از غرض پشت جستجوی جستجو برای آماده ساختن بینش‌های عملی که می‌تواند به بهینه‌سازی سئو و بازاریابی محتوا کمک کند، حیاتی هست. به عنوان مثال، میتوانید داده های جستجو را برای شناسایی عبارات جستجوی راهکار پردازش نمایید: چه طور؟ چرا؟ چی؟ راهنماها نکات شناسایی این نوع جستجوها زمان هایی را برای کمک به مخاطبان شما برای درک ایرادات/اهدافشان، تشکیل داد اعتماد و فراگیری مخاطبان راجع‌به تولیدات و خدمات شما مهیا می کند. ۲. بهبود عملکرد عبارات کلیدی موجود تجزیه و تحقیق کبیر داده سئو محدود به آشکار کردن مجال های تازه نیست. همچنین می‌تواند دیدگاه هایی در امر صفحه ها وب ایجاد شده و استراتژی seo شما ارائه دهد. تجزیه و به حساب آوردن داده های جستجوی موجود برای بهبود عملکرد صفحه های وب خروجی ضروری میباشد. از جمله، می‌توانید صفحه ها با محتوای نازک را برجسته کنید. Google Search Console ابزاری بهتر برای مالامال رنگ آمیزی لغت ها جستجویی است که قبلاً برای آنان در حاصل جستجو درجه‌بندی شده‌اید و تعداد کلیک‌ها، نمایش‌ها و حالت معدل ​​در نتایج جستجو برای آن کلمات. گزارش‌های Search Analytics این داده‌های جان دار را قابل دسترسی و عملی می‌کنند و نیاز به فرض و حدس‌زنی را کاهش میدهند. این تجزیه و مطالعه دقیق از داده های جستجو حیاتی می باشد. این به شما امداد می کند کلمات کلیدی محتوای تارنما را شناسایی فرمائید، ولی همچنین تضمین می کند که استراتژی کلمه کلیدی و ساختار تارنما شما از لغات کلیدی با ارزشی که مخاطبان شما به کارگیری می کنند برای یافتن اطلاعات در زمینه ی محصولات شما استفاده می کند. ۳. تحلیل رقابتی بزرگ داده شما را کار کشته می سازد تا محاسبه دقیقی از رقبای خود اجرا دهید و تلاش بازاریابی و سئوی خود را بهبود داد. گونه های ابزارهای مدرن برای امداد به شما در تجزیه و آنالیز رقبا در جهت انالیز بهینه سازی وجود دارااست. با تجزیه و استیناف این داده‌ها، می توانید کلمات جستجویی را که رقبای شما برای آن‌ها مرتبه‌بندی می‌کنند، شناسایی نمایید که کدام لغت ها کلیدی کارایی آن‌ها را هدایت می‌کنند، و رویه‌هایی را برای افزایش عملکرد سئوی خود شناسایی فرمایید. شرکت‌هایی که از این ابزارهای تازه تجزیه و مطالعه کلان داده به کارگیری می‌کنند، می‌توانند کارایی‌های سئوی خود را مطابق داده‌های دقیق، نه بهترین نحوه‌های seo خیالی، قرار دهند.

انواع متخصص سئو

 کارشناس سئو یا seo Specialist یک شعبده‌باز می‌باشد که می تواند با seo کلاه سفید یک معجزه برای وبسایت شما رقم بزند؛ البته شاید این تمجید یه خرده مبهم مدرس سئو مشهد  به نظر برسد ولی در واقع دارای تخصص بهینه سازی با احاطه بر اصول سئو وبسایت و با تمرکز به الگوریتم‌های متعدد گوگل و با فایده‌گیری از اصول سئو کلاه سفید، سبب ارتقاء جايگاه سایت شما می‌شود؛ و در بهترین وضعیت، سایت شما را بین پنج فایده اولیه جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو قرار می‌دهد. البته در صورتی‌که سایت از محتوای خوب و غنی منتفع نباشد؛ اطلاعات لازم درخصوص با استخراج‌وکار و فرآیند آن( دستکم هفتاد درصد اطلاعات) در دست سئوکار قرار نگیرد؛ یا بخش‌های متفاوت مثل گروه توسعه سایت، نتوانند به موقع عملکردشان را با متخصص بهینه سازی و استراتژی‌هایش هماهنگ کنند؛ قطعا نمی‌توانیم از سئوکار انتظار معجزه داشته باشیم. همان‌طور که برای جاری ساختن سئوی سایت روش‌های مختلفی وجود داراست؛ متخصص‌های seo هم گونه های مختلفی دارا هستند: سئوکارهای کلاه سفید سئوکارهای تمیز دست و البته کاربلد در‌این تیم جا میگیرند؛ این دسته از سئوکارها با به کار گیری از تکنیک‌ها و اصول گزینه تایید موتورهای جستجو مثل با صرفه‌سازی تصاویر، بهینه‌سازی آدرس‌ها و .... می توانند در مقطع نسبتا زمان بر، تارنما شما را به سکو‌های بالای موتورهای جستجو برسانند. سئوکارهای کلاه سیاه سئوکارهای کلاه سیاه با به کارگیری از روش‌های متفاوت سئو کلاه سیاه، سعی در گمراه کردن موتورهای جستجو دارا‌هستند؛ اگر با استخدام یک سئوکار کلاه سیاه، رتبه سایتتان به یکباره سیر صعودی پیدا کرد یا حتی تبدیل به او‌لین منفعت گوگل شد؛ زیاد خوشحال نشوید به دلیل آنکه موتورهای جستجو خیلی زود وب سایت شما را به عنوان اسپم شناسایی می‌کنند بدین ترتیب وبسایت شما شامل جریمه میشوید.1- اهل تفحص و کنجکاو باشید: متخصصان سئو با رصد کردن الگوریتم‌های جدید گوگل، سعی می‌کنند تکنیک‌های آپ تو دیت بهینه‌سازی وب سایت را فرابگیرند؛ سئوکارها کارآگاه‌های مادرزادی میباشند که برای پیدا کردن دلایل موفقیت، سایت‌های دیگر را زیرورو و محاسبه می‌کنند. بنابراین در شرایطی‌که اهل سرچ میباشید و نگاه جزیی‌نگری دارید می‌شود ذکر کرد تا حدی برای تبدیل شدن به یک دارای تخصص سئو فراهم‌اید. 2- به گویش انگلیسی مسلط باشید: واقعیت این می باشد که علم سئو در مرزوبوم ما، هنوز هم دانشی نوپا می باشد و شما به عنوان یک کارشناس‌ seo، گاهی مجبور هستید برای یافتن پاسخ سوالتتان به سراغ وب سایت‌های خارجی بروید؛ پس آشنایی با زبان انگلیسی، یکی از شرط‌های مهم برای تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه ای می باشد. 3- بردبار و پیگیر باشید: چنانچه بخواهید به طور دقیق و اصولی سکو‌ی یک سایت را افزایش بدهید، می بایست بردبار باشید. بارها و بارها نرم افزار‌ریزی نمایید و از باخت نترسید، گاهی حتی ما یحتاج می‌باشد برای یافتن یک کلمه کلیدی ساده، بیشتر از ده منفعت اولیه گوگل را رسیدگی نمائید.

چگونه ترافیک بیشتری برای سایت مان جذب کنیم؟

 ساخت‌و‌ساز محتوا: بازاریابی درونگرا یا همان بازاریابی جاذبه ای بر روی جذب افراد مناسب برای دستیابی وکارها تمرکز دارد. یکی‌از بهترین طرز ها مدرس سئو مشهد  برای به کارگیری از این نوع بازاریابی، تشکیل داد محتوا از طریق بلاگ نویسی هست. برای اینکه محتوایتان کاربر صحت به سمت وب سایت جذب کند شما باید پرسونای خریدارانتان را بهتر درک کنید. پس از اینکه استفاده کننده را شناختید، می توانید محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که برای او جالب می‌باشد و به سمت وبسایت جذبش می کند. اما چه‌طور می توانید پست وبلاگی بنویسید که مخاطب درستی را به سمت سایت جذب می کند؟ فرآیند پایین به شما یاری می کنند این مراحل را به طریق بهتری انجام دهید: پرسونای خریداران را شناسایی نمایید: درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری استحصال فرمایید. ملاحظه کنید چه سنی دارا هستند، جنسیتشان چه چیزی است، چه عمل و درآمدی دارا هستند و با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. تفحص سئویی را فراموش نکنید: ملاحظه کنید مخاطبان در موتورهای جستجو به‌دنبال چه چیزهایی می‌باشند. پیش نویس مطلبتان را تشکیل داد فرمائید: حالا آغاز به پیش نویس کردن پست هایی فرمائید که به سوالات مخاطبان پاسخ می دهد. مطلبتان را منتشر نمایید: بر روی بلاگ پستی که نوشته اید را منتشر نمایید. نوشته‌ی علمی را تبلیغ فرمایید: همه چیز به نوشتن محتوا تمتم نمیشود شما باید از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل، پستتان را تبلیغ نمایید. پست شما هر چقدر ترافیک بیشتری جذب کند مرتبه اش در موتورهای جستجو هم بیشتر خواهد شد. موضوعات تخصصی: داشتن درجه های بالا در گوگل ترافیک طبیعی به سمت تارنما را افزایش میدهد. سایتی همچون هاب اسپات برای اینکار از مدل پیلار و کلاستر به کارگیری می کند. گوگل سایت هایی را دوست دارد که در یک موضوع تخصصی شناخته شده اند. برای اینکه به عنوان متخصص شناخته شوید می‌توانید صفحه های پیلار را ساخت‌و‌ساز نمایید. این صفحه ها پست های وبلاگی طولانی هستند که همگی جوانب مسئله را پوشش می دهند. بعد از آن می‌توانید محتوای کلاستر یا پست های وبلاگی امان کننده را بنویسید و در آن از لغت ها کلیدی وقتگیر به کار گیری فرمایید که موضوع اساسی را پوشش می‌دهد. تمرکز بر روی ترافیک نتیجه ها از کلمات کلیدی طولانی به شما امداد می کند بر روی موتورهای جستجو درجه بالاتری کسب نمائید. مدل پیلار/ کلاستر به شما یاری می کند محتوایتان را بر روی وبسایت سازماندهی نمائید و لینک دهی داخلی را به روش صدق انجام نمائید. این سازماندهی به موتورهای جستجو کمک می کند همه محتوایی که در یک گزینه خاص می‌باشد را بخزند و طبقه بندی کنند. در چنین شرایطی حصول مرتبه برای آن واژه شل تر خواهد بود. زمانی که این مدل به درستی انجام می شود به بازدیدکنندگان تارنما اجازه می دهد وب سایت را وارفته تر تفحص کنند و صفحه ها مرتبط را شل و ول تر ببینند. همین امر ترافیک شما را برای تمامی صفحاتی که در زمینه ی کلاستر مندرج هست را ارتقا می دهد. تبلیغات پولی: شما می توانید با تبلیغات پولی ترافیک بیشتری به سمت وبسایت جذب کنید. در موتورهای جستجو کافیست از تبلیغات PPC به کار گیری کنید یا غرض گیری مجدد را در برنامه کاریتان بگنجانید. در موتورهای جستجو می توانید تبلیغات نمایشی یا پست های اسپانسری را جاری ساختن نمایید. استراتژی شما باید ترکیبی از تبلیغات مختلف باشد. در حقیقت مبتنی بر نظرسنجی انجام شده در سال 2019 که از 341 بازاریاب اجرایی جاری ساختن شد آرم داد که صرف هزینه در رسانه های اجتماعی در 5 سال آجل حدود 90 درصد ارتقا خواهد یافت. همین رسیدگی آرم می دهد موسسه ها بیشتراز 10 درصد از فروش آنلاین خود را از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی به دست می آورند و قصد دارا هستند تا سال 2024، 27.6 درصد از بودجه خود را صرف این مورد کنند. رسانه های اجتماعی طبیعی: استفاده از ترافیک طبیعی رسانه های اجتماعی استراتژی جدیدی نیست. با این اکنون خیلی ها به این آیتم دقت ندارند. علاوه بر این که شما می توانید مطالبتان را بر روی رسانه های اجتماعی پست کنید میتوانید از استوری های اینستاگرام، ویدئوهای لایو، مسنجر صورت بوک و IGTV هم فایده ببرید. نکته کلیدی در ترافیک طبیعی رسانه های اجتماعی این است که با موارد و قابلیت های نو خودتان را زودتر وفق دهید.از جمله چهره بوک قابلیت تولید اتومات سرنخ را بر روی مسنجرش جاری ساختن می کند. این آیتم به حصول وکارها اجازه می دهد یک چت بات خود کار بسازند و آن را به سایر تلاش های محتوایی شان بر روی تارنما لینک و پیوند دهند. این قابلیت عالی برای ارسال ترافیک به سمت وبسایت می‌باشد. داشتن یک استراتژی کبیر برای رسانه های اجتماعی هم از التفات بسیار زیادی برخوردار‌است. شما باید از پلتفرم مناسبی برای رسانه های اجتماعی استفاده نمایید. پلتفرم هایی همچون یوتیوب یا پینترست ترافیک بیشتری ساخت‌و‌ساز می کنند. پینترست نرخ تعامل بالاتری داراست. 66 درصد از کاربران پینترست پس از دیدن پین برند، اقدام به خرید می کنند. هنگامی که میخواهید از ترافیک طبیعی رسانه های اجتماعی بهره ببرید دو نکته را آویزه گوشتان نمایید. نخستین اینکه اسپم نکنید. در شرایطی که نتوانید ارزشی برای استفاده کننده فراهم فرمائید آن ها هم کاری برایتان جاری ساختن نمی دهند. کاربر خود را بشناسید و محتوایی ایجاد فرمایید که دقیقا با نیازها و منظور هایش هم خوانی باشد. دوم اینکه، در مدیریت جامعه تان نقش فعالی داشته باشید. مخاطبان دوست دارا هستند برندها به سخن هایشان گوش کنند و جواب بدهند. اینکار شکل انسانی به حصول وکارتان می بخشد و باعث می‌گردد افراد بیشتر از قبل به سمت محتوایتان بازگردند.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد