x تبلیغات
تخصصی‌ترین مرجع برای مقالات آموزش سئو در مشهد

تبلیغات گوگل برای سایت با دامنه دات آی آر

 

 
آیا قابلیت و امکان فعال کردن برای تبلیغات گوگل برای وبسایت با دامنه دات آی آر (.ir) وجود دارااست. این یکی‌از سوال ها مهمی میباشد که مسلما در اولِ فعال‌سازی تجارت آنلاین خویش می بایست کلاس سئو مشهد بدانید.گوگل با وجود کاربردهای متعددی که در کشور‌ایران دارااست، متأسفانه به حیث میرسد که قسمت‌هایی از این نرم افزار پر کاربرد برای کاربرانی که در جمهوری اسلامی ایران میباشند، محصور گردیده‌است.
 
برای مثال این تجهیزات محصور گردیده می‌اقتدار به آنالیتیکس اشاره نمود. این قابلیت برای یوزرها اهل ایران محصور گردیده. به بیانی خوب برای یوزرها اهل ایران آی پی سرزمین مارا مسدود نموده است. از سایر مواقعی که بدین لیست یعنی به عبارتی لیستی که برای یوزرها اهل ایران محصور گردیده، اضافه گردیده‌است می‌اقتدار به تبلیغات گوگل برای وبسایت با دامنه دات آی آر اشاره نمود.
 
امروزه با بسط و بسط استحصال‌وکارهای آنلاین اشخاص به‌خواسته تبلیغ دستیابی‌وکار خویش از طریق‌های مختلفی برای مثال تبلیغات گوگل استعمال می‌نمایند. این قابلیت برای کاربرانی که حصول‌وکار آنلاین دارا هستند، آماده شد‌ه‌است تا با هزینه معدود و ترافیک بالا یوزرها دیگر را به تارنما خویش هدایت نمایند.
 
به دنبال به توضیح بیشتر درباره ی تبلیغ در گوگل با دامنه دات آی آر می پردازیم. برای استحصال داده ها بیشتر دراین باره تا نقطه پايان با ما یار و همدم باشید.
 
 
 
مطلقا بخوانید: شیوه های ثابت گردیده برای پرهیز از کلیک فیک تبلیغات گوگل
 
 
 
 
تبلیغ در گوگل با دامنه دات آی آر
به‌طور کلی یکی‌از کارداران مهم که سبب ساز گسترش و توسعه دستیابی‌وکارهای کلاس حضوری سئو مشهد آنلاین گردیده‌است، می‌اقتدار به‌این آیتم اشاره نمود که هزینه فعال‌سازی دستیابی‌وکارهای آنلاین بسیار کمتر از این میباشد که حصول‌وکار خویش را در یک فضای فیزیکی فعال‌ساز‌ی نمایید. اکثر زمان ها کاربرانی که مستقر کشور‌ایران می‌باشند و قصد فعال‌سازی یک استحصال‌وکار آنلاین را دارا‌هستند، در صورتی قصد تأسیس و فعال‌ساز‌ی اینترنت‌وب سایت را داشته باشند، بیشتر به سراغ دامنه آی آر می روند.
 
سؤالی که درین بخش مطرح می شود این میباشد که انگیزه گزینش دامنه آی آر چیست؟ شاید یکی علل اساسی آن ارزان خیس بودن دامنه دات آی آر نسبت به بقیه دامین ها میباشد. در توضیح بیشتر گزینه آورده شده می‌اقتدار یک نمونه آورد، به‌تیتر نمونه برای خرید دامنه دات آی آر هر ساله صرفا نیاز به پرداخت پولی مساوی ۶ هزار تومان میباشد. با این وجود در‌صورتی‌که قصد خرید دامنه com را برای همین مقطع‌مجال یعنی یکسال داشته باشید، بایستی ۲۲۹ هزار تومان پرداخت فرمایید.
 
 
 
 
 
به دنبال می‌اقتدار بدین نکته اشاره نمود که در‌صورتی‌که سازه به دلایلی قصد خرید و به کار گیری از دامنه‌های اهل ایران را داشته باشید، قابلیت و امکان افزایش مرتبه وبسایت شما در جستجوهای محلی وجود داراست. این مسئله منجر می گردد تا استعمال از دامنه آی آر کشور‌ایران برای یوزرها اهل ایران آیتم مطلوب‌تری باشد. موردها آورده شده صرفا یک سری آیتم از مزایای استعمال از پسوند آی آر میباشد که به آن اشاره کردیم در پی به توضیح بیشتر در این باره میپردازیم که آیا تبلیغات گوگل برای وب سایت با دامنه دات آی آر قابلیت و امکان‌پذیر میباشد یا این که نه؟ برای استحصال داده ها بیشتر درپی با ما هم پا باشید.
 
 
 
آیا تبلیغات گوگل با دامنه دات آی آر قابلیت‌پذیر میباشد
در جواب بدین سؤال که آیا تبلیغات در گوگل با دامنه دات آی آر قابلیت و امکان‌پذیر میباشد مدرس سئو مشهد یا این که نه! بایستی خاطرنشان کرد اینک این قابلیت برای کاربرانی که در جمهوری اسلامی ایران معاش می‌نمایند، آماده وجود ندارد. ما یحتاج به توضیح میباشد که‌این قابلیت تا اوایل سال ۱۳۹۹ برای یوزرها آماده بوده میباشد. به‌این معنی که تا مجال آورده شده میشد تا تبلیغات ایرانیان را در دامنه موردنظر اعمال کرد. متأسفانه فعلا این قابلیت و امکان برای یوزرها اهل ایران مهیا وجود ندارد.
 
 
 
به طبع بخوانید: ترفند ارتقاء نرخ کلیک برای تبلیغات گوگل
 
 
 
ریسک تصویب تبلیغات در گوگل با دامین دات آی آر
در‌حالتی که قصد تکثیر تبلیغ خویش از این طرز را داشته باشید، می توانید وارد حساب موردنظر خویش گردید البته برای ادامه دادن جهت تکثیر تبلیغ موردنظر گوگل به شما این اذن را نمی‌دهد. درین بخش موردنیاز به توضیح میباشد که خیر فقط گوگل اذن تکثیر تبلیغ را نمی‌دهد، بلکه احتمال اینکه اکانت یا این که به عبارتی حساب شما‌را مسدود نماید، نیز وجود داراست. برای دوری از بروز اینگونه حالتی پیشنهاد ما به شما این میباشد که فعلا با دقت به حالت جان دار و محدودیت‌هایی که وجود داراست به تبلیغ از این شیوه مبادرت نکنید.
 
ناگفته نماند که در برخی وضعیت ممکن میباشد استفاده کننده فرایند را ادامه دهد و این قضیه سبب ساز گردد که گمان نماید حالت برای وی مختلف میباشد و میتواند از این روش تبلیغ نماید البته می بایست دانست حتی با گذر از فرآیند متعدد در نقطه پایان گوگل به شما اذن نشر تبلیغ با دامنه دات آی آر را نمی‌دهد. برخی از اشخاص مدعا می‌باشند که با به کار گیری از ترفندهای خاص می توانند تبلیغ خویش را از روش گوگل و با دامنه دات آی آر منتشر نمایند‌. راجع به اینگونه ادعاهایی مورد نیاز به توضیح میباشد که حتی در صورتی حقیقی باشد با اعمال اینگونه کاری مخاطب مقررات گوگل را نقض نموده است. کمپانی گوگل هم قادر است سازه بر ضوابط مو جود با وی اخلاق و رفتار نماید‌. ابتدایی‌ترین اقدامی که در مقابل در نظرنگرفتن ضوابط ایفا می دهد، مسدود کردن حساب مخاطب میباشد‌.
 

استراتژی لینک سازی داخلی برای سئو و نرخ تبدیل

درین نوشته‌ی علمی درباه لینک و پیوند سازی داخلی یا این که Internal link سخن میکنیم. پیش آغاز می بایست توضیح دهیم که لینک و پیوند‌ داخلی و فرنگی چیست. بعد به مزایا و تأثیری که در seo دارااست، اشاره می کنیم. لینک و پیوند داخلی چیست؟ لینک و پیوند داخلی، بخشی از seo داخلی تارنما مباشد، سئو کار مشهد  لینکی از یک برگه به شیت دیگر در به عبارتی دامنه میباشد. همان پیوند های متنی از یک برگه به برگه دیگر در وب سایت شما می باشند. منو تارنما شما مثال‌ای از پیوند داخلی میباشد، ولی درین نوشته‌ی‌علمی پیرامون پیوند های جان دار در ورقه و در محتوا سخن میکنیم.

 
 
 
پیوند فرنگی چیست؟
لینک و پیوند فرنگی لینکی از یک سایت به وب سایت دیگر میباشد. پیوند‌هایی که از تارنما‌های دیگر به وب سایت شما می آیند، برای ارتقاء ترافیک و بهینه سازی وب سایت اصلی می‌باشند. البته این لینک و پیوند‌ها در تارنما‌های دیگر میباشند و شما نمی‌توانید آن‌ها‌را در دست گرفتن فرمایید. اما در دست گرفتن  Internal link آسوده میباشد و زمانی به خیر و خوبی جاری ساختن شوند، به موتورهای کاوش و بازدیدکنندگان یاری می‌نمایند.
 
 
 
مزایای لینک و پیوند سازی داخلی
می توانیم بگوییم که لینکهای داخلی دست کم به سه استدلال اساسی می‌باشند و سه بخش قیف را تقویت می‌نمایند.
 
اعتبار را از یک ورقه به شیت دیگر منتقل می‌نمایند. (با صرفه‌سازی کاوش)
بازدیدکنندگان را به محتوای پر ارزش و مرتبط ارشاد می‌نمایند. (قابلیت و امکان به کارگیری درUX)
بازدیدکنندگان را با فراخوانی برای مبادرت یا این که کال تو اکشن، ترغیب می‌نمایند. (seo تبدیل)
 
 
پیوند های داخلی چه گونه بر بهینه سازی اثر می‌گذارند؟
توان وبسایت از روش پیوند سازی داخلی جریان مییابد. پیوند ها کلاس خصوصی سئو مشهد پتانسیل جايگاه‌بندی را از وبسایتی به سایت دیگر و از کاغذ‌ای به کاغذ دیگر منتقل می‌نمایند. وقتی که یک کاغذ به ورقه دیگر لینک و پیوند می شود، کمی از اعتبار خویش را به آن ورقه منتقل می‌نماید و احتمال درجه‌بندی کاغذ دوم را ارتقا می دهد
 
 
 
لینکهای بقیه تارنما‌ها به سایت شما از «اعتبار دامنه» عبور می‌نمایند و سبب ارتقاء اعتبار و سکو‌بندی تمامی صفحه های در وب سایت شما میشوند البته پیوند های داخلی این شغل را نمی کنند. لینک و پیوند‌های داخلی در میان صفحه های تارنما شما اعتبار میدهند. آن‌ها اعتبار دامنه شمارا ارتقاء نمی‌دهند، البته اعتبار برگه را از یک کاغذ به کاغذ دیگر منتقل می‌نمایند. از روش لینکهای داخلی میباشد که صفحه ها میتوانند به یکدیگر در سکو‌بندی موتورهای کاوش یاری نمایند.
 
 
 
لینک و پیوند سازی داخلی: پیوند های اثر گذار بر جايگاه بندی موتورهای کاوش (سئو)
در اینجا شیوه اخذ بیشترین قیمت بهینه سازی از پیوند‌های داخلی اورده شده میباشد.
 
بعضا از صفحه ها شما نسبت به سایرین معتبر بیشتری می باشند. این‌ها صفحاتی می باشند که پیش از اینً از تارنما‌های دیگر به آن‌ها لینک و پیوند گردیده‌ میباشد. ورقه اساسی شما شایسته ترین نمونه میباشد. لینکهای این صفحه های به صفحه های دیگر اعتبار و بها seo بیشتری را منتقل می‌نمایند.
برخی از صفحه ها نسبت به صفحه های دیگر از اعتبار بیشتری فایده‌مند میشوند. اینها صفحاتی می‌باشند که ممکن میباشد دارنده سکو متوسطی باشند. شاید آن ها در برگه دو مرتبه بالایی دارا هستند. چنانچه اینطور باشد لینک و پیوند بدین صفحه ها ممکن میباشد به درجه ‌ندی شما امداد بیشتری نماید.
لینک و پیوند از نوع اولیه به کاغذ دوم آسوده، بدون‌پول و سریع میباشد و ممکن میباشد در مرتبه‌بندی و ترافیک تفاوت ساخت نماید. در اینجا یک مراحل سه مرحله‌ای برای یافتن هر دو نوع کاغذ و شایسته ترین زمان‌های لینک و پیوند داخلی وجود داراست.
 
1. کدام یک از صفحه ها شما معتبر بیشتری میباشد؟
اکنون که به تأثیر لینک و پیوند سازی داخلی اشاره کردیم، ببینیم کدام یک مدرس سئو مشهد از صفحه ها وبسایتمان از حیث بهینه سازی اعتبار بیشتری دارااست. برای این فعالیت میتوانید از ابزار بهینه سازی مانند Moz یا این که ابزار رایگانی مانند سرچ کنسول گوگل استعمال نمایید.
 
در Moz، وارد قسمت گزارش «صفحه های رفیعتر» گردید. این ورقه آحاد صفحه های شمارا به ترتیب مرتبه‌بندی اعتبار کاغذ نماد می دهد. لینکهای صفحه های با اعتبار فراتر، بیشترین پتانسیل جايگاه‌بندی را خواهند داشت. این‌ها صفحاتی میباشند که میخواهید از آن ها لینک و پیوند دهید.
 

یوزر سیگنال در سئو چیست؟

نمونه‌های کاربردی برای فهم خوب یوزر سیگنال شعور دوره خصوصی سئو مشهد یوزر سیگنال خیلی دشوار وجود ندارد البته برای اینکه اونو ریلکس‌خیس حافظه بگیرید بهتره بریم سراغ چندتا نمونه کاربردی، اما یادتون باشه که توی دنیای حقیقی وواقعی معنا یوزر سیگنال بغرنج‌خیس از نمونه‌های بیان شده میباشد و موردها ذیل تنها برای شعور خوب زمینه تیتر میشه.

 
 
 
چطور یوزر سیگنال را بهبود بخشیم؟
بهبود یوزر سیگنال‌ها کارخیلی رنج وجود ندارد صرفا کافیه که در طی بهینه سازی وب سایت‌ به فاکتورهای مختلفی مثل تایم آن وب سایت، تایم آن پیج، CTR و … اعتنا ویژه داشته باشیم، پیرو به طور غیروابسته طریق مطلوب بهبود هرکدوم از این پارامترها رو مرور می کنیم.
 
 
 
 
 
 
دقت به سرچ آتی مخاطب
بایستی بدین نکته حائض اهمیت اعتنا نمائید که مدام محتوایی به استفاده کننده ارائه بدید که اونو از سرچ دوباره واژه و کلمه کلیدی که باهاش وارد وبسایت شما گردیده غنی کنه. اما گاهی تایم ها یوزرها دقیقا بعد از ورود به وب سایت شما همون واژه و کلمه کلیدی رو مجددا توی گوگل سرچ می‌کنه ولی این خلق یک یوزر سیگنال مثبت به گوگل ارسال می‌کنه!
 
مسلما از این رخداد تعجب میکنید البته بدونید تماما شدنیه، هنگامی که به عنوان مثال شما یک محتوای جامع و استفاده کننده پسند توی وب سایت‌تون منتشر کردید و استفاده کننده با یک کلمه و واژه کلیدی وارد تارنما تون گردیده و از جمله  ۵ دقیقه از زمانشو توی وبسایت شما گذرونده البته مجدد همون واژه و کلمه کلیدی رو سرچ می‌کنه و توی تارنما های نو ۲ الی ۳ دقیقه وقت می‌گذرونه یعنی جوابشو توی وبسایت شما گرفته و الان تنها دنبال داده ها بیشتره و محتوای وبسایت شما جامع بوده.
 
نمونه اولیه
فرض فرمایید که کاربری توی گوگل واژه کلیدی “خرید کیف” رو سرچ می‌کنه و بعداز یک سری ثانیه ورود به وب سایت، مجدد میره سراغ گوگل و همین کلمه و واژه کلیدی رو مجددا سرچ می‌کنه خب توی اینگونه قوانینی حتما در شرایطی که مخاطب رضایت کافی از محتوای شیت وبسایت اولیه داشت که دست به سرچ دوباره نمیزد پس این سرچ دوباره، یوزر سیگنال منفی رو به گوگل ارسال می‌کنه که میگه استفاده کننده از وب سایت اولیه ناراضی بوده.
 
نمونه دوم
در شرایط دیگه‌ای استفاده کننده توی گوگل کلمه و واژه کلیدی دوره سئو مشهد “خرید کیف” رو سرچ می‌کنه و بعداز مقداری پژوهش وبسایت نخستین مجدد میره سراغ جعبه کاوش و واژه کلیدی “خرید کیف مردانه” رو سرچ می‌کنه، توی این وضعیت سرچ دوباره به معنای عدم رضایت مخاطب از محتوای وبسایت اولیه نبوده.
 
این سرچ دوباره یعنی وب سایت نخستین برای واژه و کلمه کلیدی “خرید کیف” رضایت نصیب بوده ولی اکنون کانسپت واژه کلیدی مختلف گردیده و استفاده کننده نیاز به یک محتوای نو دارده.
 
نمونه سوم
مخاطب توی سرچ اولیه، واژه کلیدی خرید کیف رو کاوش کرده و توی سرچ آجل خرید کفش رو کاوش کرده، توی این کاوش یعنی نیاز مخاطب به طور کامل متعدد گردیده و هم اکنون موتور کاوش می بایست دنبال نتیجه ها جستجوی به طور کامل جدیدی باشه.
 
دقت به CTR
CTR یا این که نرخ کلیک به معنای اینه که تعدادی درصد از اشخاصی که توی کاغذ سرپ مارو دیدن، روی پیوند وبسایت ما کلیک کردن، شما مدام بایستی به اندیشه بهبود CTR باشید.
 
به عنوان مثال زمانی که وبسایت شما توی یک واژه و کلمه کلیدی لینک و پیوند چهارم می‌باشد و روزی ۲% کلیک می‌گیره، در صورتی‌که بتونید این ۲% رو تبدیل به ۳% فرمائید، یعنی به یک سود فوق العاده دست پیدا کردید و حدود ۵۰% رویش داشتید.
 
هنگامی سخن از بهبود CTR میشه او‌لین کاری که به ذهنمون میاد بهبود تایتل و متا دیسکریپشن می‌باشد، ولی درسته که‌این امور میتونه اثر مثبتی روی نرخ کلیک داشته باشه ولی تموم داستان وجود ندارد!
 
شما می‌تونید با استعمال از لینک و پیوند‌های داخلی به طور اصولی و یا این که حتی بک لینک و پیوند صفحه ها مدنظرتونو برای بهبود نرخ کلیک تقویت نمایید، با اینکار حیث گوگل رو جلب میکنید تا یک شانس به شما برای چشم شدن در سکو‌های خوب گوگل بده، در صورتی‌که بتونید محتوای بهتر و دیدنی ساخت فرمائید و از این شانس به صورت با صرفه به کارگیری نمائید مطمئن باشید که توی مقطع فرصت کوتاهی CTR شما بهبود پیدا می کنه.
 
کاهش بانس ریت
برای کاهش بانس ریت بایستی به درنگ داشتن یک پیشگفتار جالب، seo سرعت صفحه های متعدد وبسایت، داشتن یک تجارب کاربری مطلوب باشید. در صورتیکه نمیدانید بانس ریت چیست عالی میباشد باهم مروری روی تعریف و تمجید آن داشته باشیم.
 
همان گونه که در وبسایت یکتانت هم آمده میباشد:
 
فرض فرمایید چند مخاطب از ورودی‌های متعدد وارد تارنما شما می گردند و بعضا از آن ها فارغ از اینکه وبسایت یا این که محتوای شمارا دوست داشته باشند، سریعا بیرون می شوند و به صفحه ها دیگر رمز نمی‌زنند. این دقیقا به عبارتی بانس ریت یا این که نرخ پریدن میباشد. یعنی استفاده کننده پس از ورود و مشاهده او‌لین برگه از وب سایت شما، برای بازدید صفحه ها دیگر رغبتی ندارد و وبسایت را سوراخ می‌نماید.
 
ارتقا تایم آن پیج
تایم آن پیج (Time On page) برهه زمانی هنگامی مدرس سئو مشهد میباشد که مخاطب بابت دیدن برگه ای از تارنما شما نهاده میباشد که میتوان آن را با ایجاد محتوای جالب، استعمال از موادسازنده شایان توجه در محتوا مثل جدول، اینفوگرافیک، ویدیو، پادکست، لیست و … ارتقاء بخشید.
 
ارتقا تایم آن تارنما
خیر فقط بازه زمانی هنگامی که مخاطب صرف دیدن ورقه ای از وب سایت شما می نماید یک یوزر سیگنال برای گوگل میباشد بلکه در‌حالتی که که با به کارگیری از پیوند های داخلی از آن کاغذ به برگه دیگری منتقل گردیده و فرصت بیشتری را روی وبسایت شما بگذارد هم یک پارمتر اثر گذار در سیگنال موثر بودن وبسایت برای استفاده کننده میباشد. در سود استعمال صحیح و بهیه از پیوند های داخلی برای بهبود تایم آن تارنما شما اعجاز می‌کنه، درصورتی که میخواید تایم آن وب سایت وبسایت‌تون بهتر باشه یک استراتژی پیوند سازی داخلی با صرفه و مطلوب رو برای صفحه ها داخلی تارنما‌تون پیاده سازی فرمائید.
 

قرار دادن کلمات کلیدی پر رقابت روی سیبل افزایش ترافیک ارگانیک

 این نصیب که در SemRush با تیتر KeyWord Gap شناخته می‌شود دوره سئو مشهد ، برای نشانه دادن عبارات کلیدی ای میباشد که رقبای شما در آن‌ها جايگاه دارا هستند البته شما ندارید؛ که ولی خیلی هم بد میباشد! فرض نمائید یک واژه و کلمه کلیدی در بیزینس و تجارت شما میباشد که از قضا ترافیک خیر و خوبی هم به وبسایت شما هدایت میکنید ولی آن کلمه و واژه تا به هم اکنون به گوش شما هم نخورده!
 
 
حال وقت آن میباشد که کیورد گپ های وبسایت خویش را معلوم نمائید. دو راه و روش راحت برای استارت وجود داراست:
 
استعمال از ابزار Keyword Gap 
گزارش Position Changes در ابزار Organic Research
هر رخنه‌ در کلمه ها کلیدی مهم، آرم دهنده فرصتی برای شماست که ترافیک بیشتری اخذ فرمائید. 
 
روش اولیه: به کارگیری از Keyword Gap در سمراش
برای آیتم نخستین صرفا کافیست مجددا وارد ابزار سمراش گردید و آیتم keyword gap را گزینش نمایید. دو قاب خالی برای شما ظواهر می‌شود. در فریم نخستین می بایست دامنه وبسایت کلاس حضوری سئو مشهد خویش را وارد نمایید و در قاب دوم، دامنه تارنما حریف؛ آن‌گاه روی Compare کلیک نمائید.
 
به ذیل جدول بروید و مورد “Missing” را گزینش نمائید.
 
فعلا، شما فهرستی از لغت ها کلیدی دارید که رقبای شما روی آنان عمل کرده اند و صفحه های حاذق ساخت‌و‌ساز کرده اند ولی شما این شغل را نکرده اید؛ پس میتوانید برای آن‌ها محتوا تولید نمایید تا رخنه‌ ها را لبریز نمائید. 
 
منش دوم: Position Changes در نصیب Organic Research
خط مش دیگر برای دیدن اینکه رقبای شما برای چه عبارات کلیدی جايگاه بندی می نمایند این میباشد که به ابزار Organic Research بروید. برای این شغل هم کافیست وارد تارنما گردید، URL حریف خویش را تایپ نمائید و روی “Search” ضربه بزنید. 
 
 
 
وقتی که نتیجه ها را برای شما گردآوری کرد، می‌توانید در تب بالایی مورد “Position Changes” را گزینش نمائید. به ویجت سمت راست به اسم “Top Page Changes” نگاه فرمایید. در کلاس خصوصی سئو مشهد اینجا، دیدی بی آلایش از صفحاتی در وبسایت حریف خویش دارید که بیشترین تغییرات را در ترافیک تخمینی تجارب کرده اند. 
 
این مسیر قادر است شایسته ترین مجال برای پیشی به چنگ آوردن شما از رقبایتان باشد. آن‌گاه، وقتی که کاملا از منظره seo آشنایی پیدا کردید، می‌توانید محتوایی را با صرفه نمایید یا این که محتوایی ساخت و ساز نمایید که با مقصود کاوش (غرض جستجوی استفاده کننده) پرس و جو هماهنگی بیشتری داشته باشد تا یوزرها بیشتری به تارنما شما هدایت شوند.
 

روش های بهینه سازی سرعت سایت

 اکنون که با اثر سرعت وب سایت بر seo و تجارب کاربری و دوره خصوصی سئو مشهد طرز‌های سنجش سرعت وبسایت آشنا شدیم، فرصت آن فرا رسیده که ریشه‌های نماید شدن وبسایت را شناسایی کرده و به سراغ برطرف کردن آنان بروید. به‌دنبال چندین رویه را برای ارتقا سرعت تارنما و بهبود تجربیات کاربری به شما توصیه داده‌ایم:

 
۱-      گزینش هاست مطلوب
یکی مهمترین مواقعی که به صورت بی واسطه بر روی سرعت وبسایت شما اثر داراست، هاست میباشد. مسلما از به عبارتی آغاز به سراغ یک هاست مطلوب با مقدار خاطر کافی برای گسترش وب سایت بروید که مجبور به ردوبدل host در وسط رویه نشوید. به علاوه توصیه میشود که از هاست اشتراکی به کار گیری نکنید، چون اشتراک منابع منجر می‌گردد که دسترسی به داده‌های شما اختلال گردیده و در فیض مجال بیشتری برای لود آن ها نیاز باشد. برای گرفتم یک تصمیم صحیح توصیه میدهیم نوشته‌ی‌علمی نکات اصلی در خرید سرور و کلاس حضوری سئو مشهد هاست را تحقیق نمائید.
 
۲-      seo تصاویر و ویدئوها
تصاویر و ویدئوها اساسی‌ترین برهان نماید شدن سرعت وبسایت می باشند. به همین عامل مسلما می بایست وسعت آنان‌را تا حد قابلیت و امکان نادر فرمائید که صفحه ها را هنگفت نکنند. seo تصاویر و ویدئوها حتی تا دو موازی قادر است سرعت وبسایت شمارا ارتقا داده و براین اساس منجر بهبود تجارب کاربری گردد.
 
۳-      تعیین پوسته مطلوب
بیشتر تارنما‌هایی که با وردپرس پیاده سازی میگردند، پوسته‌های فراهم‌ای دارا‌هستند که قسمت‌های مختلفی را به طور پیش‌فرض در داخل خویش مکان داده‌اند. گاهی برخی از این پوسته‌ها بسیار هنگفت و پرحجم میباشند و در فیض سرعت وبسایت را به صورت قابل‌توجهی کاهش میدهند. برای داده ها بیشتر در این مورد می توانید اثر پوسته وردپرس در بهینه سازی را رسیدگی نمائید.
 
۴-      به کار گیری مدبرانه از پلاگین ها
یک کدام از دام‌هایی که معمولا در پیش پای طراحی وب سایت وردپرسی پهناور گردیده‌است، به کارگیری بیش تر از حد از پلاگین‌ها میباشد. زیاد شدن تعداد افزونه‌ها سبب ساز می‌گردد که وسعت کارهایی که بایستی پیش از بار گذاری شیت اعمال شوند، بالا برود و در فیض سرعت بارگذاری شیت کاهش پیدا نماید.
 
۵-      کدنویسی با صرفه
یک کدام از دیگر از طریق‌های ارتقاء سرعت تارنما که بر روی seo هم اثر می گذارد، کدنویسی باصرفه و seo تکنیکال میباشد. با تایپ کردن کدها به طور باصرفه، ربات‌های گوگل سریع‌خیس مراد شمارا متوجه می شوند و خیلی شل‌خیس می توانید صفحه ها و قسمت‌های گوناگون را به آنان معرفی فرمائید. به همین عامل بایستی در تعیین شایسته ترین کمپانی ساخت وب سایت اصفهان توجه کرده و به سراغ یک کارشناس در این مورد بروید.
 
در غایت بایستی بگوییم …
 
عملکرد‌های شما برای سئو سرعت وب سایت و ارتقا آن به معنای احترامی مدرس سئو مشهد میباشد که شما برای استفاده کننده خویش قائل میباشید. از سوی دیگر بهبود تجارب کاربری هم منجر میگردد که گوگل متوجه گردد که شما استفاده کننده را در حق تقدم خویش قرار داده و براین اساس تلاشتان صرفا مرتبه به دست آوردن وجود ندارد. همین مسئله می تواند به بهبود درجه شما فی مابین نتیجه ها کاوش یاری کرده و بدین ترتیب بهینه سازی تارنما را سهل و آسان‌خیس نماید. در‌این نوشته‌ی‌علمی ما خلال اینکه اثر سرعت تارنما بر seo را نظارت کردیم، شیوه‌هایی را برای سنجش سرعت تارنما و ارتقاء آن به شما ارائه دادیم.
 

سئو سایت چقدر طول میکشد؟

عامل ها موءثر بر زمان مجال بهینه سازی برای اینکه بدانیم بهینه سازی سئو کار خوب مشهد چقدر ارتفاع می کشد بایستی بدانیم که چه عواملی بر بازه زمانی مجال بهینه سازی اثر میگذارند و در غایت رجوع و برگشت سرمایه را برای شما در ادامه خواهند داشت؟ کارداران مختلفی می‌باشند که نتیجه ها یک استراتژی بهینه سازی را پایین اثر قرار میدهند و میتوانند برهه زمانی مجال وصال به توفیق در سئو تارنما را گزینش نمایند. بعضی از این کارداران عبارتند از:

 
۱- عمر تارنما
مهم‌ترین ادله تاثیرگذار بر روی بازه زمانی مجال seo وب سایت، عمر تارنما و دوران وقتی میباشد که از احداث آن می‌گذرد. بدیهی میباشد که وبسایت‌های نو احداث فرصت بیشتری را نیاز دارا‌هستند تا به وسیله موتورهای کاوش شناخته شوند. در مقابل وب سایت‌هایی که تا قبل از این بر روی بهینه سازی خودکار کرده‌اند و برخی از صفحه ها آنها در گوگل درجه دارااست، فرصت کمتری برای دریافت کردن سود از بهینه سازی صفحه ها تازه خویش نیاز خواهند داشت. داده های عددی نماد داده که فقط حدود ۶ درصد از وب سایت‌هایی که در برگه نخستین گوگل می باشند، کمتر از 1سال عمر دارا هستند.
 
۲- اثر رقبا بر برهه زمانی مجال بهینه سازی
وقتی که یک مشتری از ما میپرسد که بهینه سازی چقدر ارتفاع می کشد؟ جواب ما این میباشد که رقبای مهم شما چه افرادی میباشند؟ تاهنگامیکه ندانید بایستی با چه اشخاصی چهت نیل به شیت اولیه گوگل رقابت نمایید، نمی‌توانید برهه زمانی مجال فیض گیری seo را معین فرمایید.
 
 
 
هرچقدر رقبای شما قدرتمندتر و شناخته گردیده‌خیس باشند، بالا دوره خصوصی سئو مشهد وارد شدن وب سایت شما هم بیشتر مجال می برد و معمولا هزینه بیشتری هم داراست. برای استحضار از ارزش ایفا بهینه سازی وب سایت بر روی لینک و پیوند مندرج کلیک فرمائید.
 
۳- کلمه ها کلیدی بهینه سازی
از سایر کارداران تاثیرگذار بر روی بازه زمانی مجال seo وبسایت می‌قدرت به واژه و کلمه‌های کلیدی اشاره نمود. لغات کلیدی seo گزینش می‌نمایند که بهینه سازی وب سایت چقدر ارتفاع می‌کشد و نیاز به چه معیار هزینه دارااست؟ به عنوان مثال در صورتی ما بخواهیم بر روی کلمه و واژه ساخت سایت شغل کنیم، فرصت بیشتری ارتفاع می‌کشد تا به بین نتیجه ها بلندتر برسیم؛ ولی واژه‌هایی مانند ساخت وب سایت در اصفهان و طراحی وب سایت در طهران برایمان معمولی‌خیس می باشند. در فیض مجال سود گیری seo برای واژه و کلمه‌های وقتگیر‌خیس، کمتر میباشد.
 
همینطور بخوانید: کلمه و واژه کلیدی در seo چیست
 
۴- استراتژی بهینه سازی
یکی از دیگر از دست اندرکاران گزینش‌ کننده برهه زمانی فرصت seo چهت نیل به سود دلخواه، استراتژی میباشد که برای سئو وب سایت چیده گردیده‌است.
 
 
 
بعضی اشخاص به جهت نداشتن تجارب در مورد seo وب سایت، مسیر اشتباهی را گزینش می‌نمایند و همین مسئله سبب می شود که فرصت سود گیری seo برایشان وقتگیر‌خیس گردد. از سوی دیگر برخی اوقات این مشکلات سود عکس می دهند و بایستی فرصت بیشتری را هم برای جبران آنها در لحاظ گرفت. به همین عامل به طبع می بایست به سراغ شایسته ترین کمپانی seo در طهران بروید تا مطمئن گردید که‌این اشتباهات برایتان پیش نمی‌آید.
 
۵- اثر تبلیغات بر برهه زمانی مجال seo
آیتم دیگری که در جواب به پرسش seo چقدر ارتفاع می‌کشد بایستی در لحاظ گرفته گردد، میزان دارایی‌ای میباشد که برای تبلیغات در لحاظ گرفته‌اید. ولی بهینه سازی خویش یک روش تبلیغاتی نادر هزینه میباشد؛ البته در حالتی‌که میخواهید که زودتر به فیض برسید، می بایست به سراغ تبلیغات هم بروید. ولی می بایست بدانید که تبلیغات اینترنتی برای تارنما‌های جدید احداث که هنوز به وسیله گوگل شناسایی نشده‌اند، میتواند اثر منفی در ادامه داشته باشد. پس برای این مورد هم می بایست در استراتژی seo خویش، یک قسمت ویژه در حیث بگیرید و برای آن فرصت‌بندی نمایید.
 

کامل ترین آموزش yoast seo

 

 
هر شخصی که در فضای اینترنت تحت عنوان سئوکار، خالق محتوا، طراح وبسایت، و … فعالیت دارد، اصطالاحاتی مانند seo، وردپرس، yoast، سرچ کنسول، آنالیتیکس، و مفاد شبیه دوره خصوصی سئو مشهد را شنیده میباشد و می‌داند که هر وب سایت وردپرس به چندین پلاگین نیاز دارااست. پلاگین ها مانند قابل انعطاف افزارهایی می باشند که بر روی وردپرس نصب می گردند و میتوانند منجر پیشرفت در عملکرد آن گردیده و یا این که به کارگیری از آن را راحت خیس نمایند.
 
یکی‌از این افزونه ها، پلاگین yoast میباشد که از پرطرفدارترین و قدرتمندترین پلاگین های وردپرس بوده و برای سهل وآسان خیس کردن مراحل بهینه سازی داخلی وبسایت، و مدیر و در اختیار گرفتن آن استعمال می‌شود. yoast به سئوکاران امداد می نماید تا صفحه ها وب سایت را رسیدگی، نظارت، و بهینه سازی نمایند. همینطور، واحد سنجش خوانایی محتوا را تحقیق کرده، و سبب ساز بهبود RSS و تهیه و تنظیم htaccess میشود.
 
این پلاگین در دو ورژن مجانی و premium ارائه می گردد، که yoast داعیه می نماید ورژن بدون‌پول آن تک تک آن چه که برای seo تارنما نیاز دارید را در احتیار شما قرار داده و ورژن premium آن دنیایی دیگر از امکان های پلاگین را به روی شما گشوده می نماید. از مهم‌ترین امکان های نسحه مجانی آن ارزیابی و نظارت بهینه سازی تارنما، آحاد جوانب محتوا، پیوند های داخلی، و لغات کلیدی میباشد. در صورتی‌که صاحب و مالک یک وبسایت و گسب و شغل اینترنتی خرد و نو می‌باشید، ورژن بدون‌پول این پلاگین برای شما مطلوب، و استعمال از آن راحت میباشد.
 
ورژن premium افزونه yoast شایسته ترین پلاگین seo وردپرس از لحاظ بخش اعظمی از اینترنت مسترها است که به‌دنبال، به رسیدگی ظریف تجهیزات آن می‌پردازیم.
 
مشخصات و تجهیزات ورژن پریمیوم yoast
لغت ها کلیدی بیشتر: در ورژن بدون پول یواست میتوانید از یک کلمه و واژه کلیدی برای seo محتوا خویش استعمال فرمایید، البته ورژن پریمیوم آن به شما اذن می‌دهد تا از تعداد بیشتری به کارگیری فرمایید. برای مثال درین محتوا، میتوانید yoast را تحت عنوان کلمه و واژه کلیدی محتوا در ورژن آنلاین آن در حیث بگیرید. در ورژن پریمیوم، این عبارات کلیدی می‌توانند مشمول پلاگین yoast، یواست، افزونه یواست باشند.
ریدایرکت ها: ورژن پریمیوم یواست لینک و پیوند های ریدایرکت وبسایت را تشخیص داده و توانمند به نظارت آن‌ها میباشد تا درصورتی که وجود مشکلی، به شما در حل آن یاری دهد. با این عمل، از به وجود داخل شدن خطای 404 در تارنما پرهیز می نماید.
تبلیغات: هیچ باکسی تبلیغاتی در ورژن premium این پلاگین نیست، در حالی که ورژن بدون پول آن دربرگیرنده تبلیغات میباشد.
پیش اکران در شبکه‌های‌اجتماعی: می‌توانید با به کارگیری از ورژن premium، قسمتی از پیش اکران تارنما خویش را در کانال های مجازی تکثیر فرمائید که به جذب یوزرها و هدایت آنان به تارنما شما امداد می نماید.
فراگیری yoast بهینه سازی وردپرس برای مبتدیان
درین بخش به یادگرفتن به کارگیری از پلاگین yoast  و هر آن چه که برای به کارگیری از آن نیاز دارید بدانید میپردازیم.
 
استعمال از Yoast بهینه سازی Configuration Wizard
بیایید در گام نخستین، درباره configuration wizard در یواست کلام کنیم. برای دسترسی به‌این بخش، بعد از نصب پلاگین یواست، در سمت راست داشبورد آیتم ای به اسم seo با لوگو yoast مشاهده خواهید کرد. بر روی ان کلیک فرمایید. بعداز ورود به برگه تازه، با عبارت ((تنظیمات seo)) مواجه می‌شوید. روی آن کلیک فرمائید.
 
 
 
این تنظیمات مشمول مناطق و گام های متعدد میباشد که به نظارت هرکدام خوا‌هیم پرداخت.
 
گام اولیه: فضا (Enviroment)
درین قسمت با دو آیتم A و B م.اجه می‌شوید. در صورتی ساخت وب سایت شما بدون نقص نشده آیتم B، و در شرایطی که بدون نقص شد‌ه‌است مورد A را گزینش نمایید.
 
گام دوم: نوع وبسایت یا این که نوشته (Site Type)
در‌این بخش، می بایست نوع وب سایت‌ را تعیین نمائید. عالی میباشد آیتم‌ای را گزینش فرمایید که بیشترین هم خوانی را با وب سایت‌ شما داراست.
 
گام سوم: Organization or Person
در‌این نصیب بایستی تعیین نمایید که آیا یک شخص (Person) قصد به کار گیری از این پلاگین را برای مدرس سئو مشهد پروژه های فردی داراست، یا این که این افزونه در حالا به کار گیری روی وردپرس یک کمپانی (Orgonazation) میباشد. در صورتی‌که مورد کمپانی را تعیین فرمایید، می بایست اسم کمپانی و لوگوی آن را وارد فرمائید. در غیر این شکل، صرفا وارد کردن اسم فرد کاربر کافی میباشد.
 
در ذیل این قسمت، قسمتی برای وارد کردن نشانی شبکه‌های‌عمومی وبسایت وجود داراست. کامل شدن کردن این نصیب الزامی وجود ندارد.
 
گام چهارم: قابل اکران بودن برای موتور کاوش (Search Engine Visibility)
درین قسمت از پلاگین yoast سئو گزینش میکنید که آیا مایل به index شدن صفحه ها و محتواهای وب سایت در موتورهای جستجوگری مانند گوگل می باشید یا این که نه. معمولا موقعیت پیش فرض این نصیب درست بوده و می اقتدار آن را تغییر و تحول ندهید.
 

پیاده سازی ریچ اسنیپت

 

 
نخستین از تمامی به شما این مقاله را بگوییم که ریچ اسنیپت ها پایین گروه های structured data ها دوره خصوصی سئو مشهد می‌باشند.  structured data ها می توانند به موتور های کاوش یاری میکنند که داده ها بهتری در خصوص وب سایت شما اخذ کنند و موضوعات شما‌را ریلکس خیس فهم و شعور نمایند. چطوری؟ فرض فرمائید قصد داریم اطلاعاتی در زمینه‌ی همین نوشته‌ی‌علمی ای که شما در اکنون تلاوت آن می‌باشید را به گوگل بدهیم:
 
بطور نمونه بگوییم بازه فرصت تلاوت این نوشته ی علمی ۱۵ دقیقه میباشد.
 
کدام عکس ها بعنوان عکس های مهم این نوشته‌علمی می‌باشند.
 
چه درخصوص چه مسائلی در‌این نوشته‌ی‌علمی دعوا شود
 
و…
 
با استعمال از structured data ها شما می توانید این موردها را به گوگل بگویید.
 
 
 
هنگامی که شما قصد داشته باشید اطلاعاتی که در structured data به گوگل میدهید را به یوزرها هم علامت دهید. می‌توانید از ریچ اسنیپت ها به کار گیری نمائید.
 
طراحی structured data با schema
برای اینکه structured data طراحی فرمایید می بایست خصوصی به وب سایت schema.org بزنید.
 
 
وبسایت schema مجموع کد های منحصر به فرد structured data را در خودش قرار داده و با پاره ای گشتن درین وبسایت آحاد این کد ها را مشاهده خواهید کرد.
 
برای به کار گیری از تارنما schema شما فقط کافیست معین نمائید قرار میباشد چه نوع structured data ای در تارنما پیاده نمایید.
 
بعداز جستن نوع ساختار می‌توانید کد های منحصر به فرد هریک را از وب سایت اخذ نمائید.
 
شما می‌توانید از ارشادوراهنمایی های گوگل هم دراین مورد یاری بگیرید.
 
موعظه های گوگل هم در این باره بسیار معمولی میباشند و برای افرادی در حیث گرفته گردیده‌است که برنامه نویس ها حرفه‌ای نیستند.
 
طراحی ریچ اسنیپت گوگل در وردپرس
در شرایطی‌که از سیستم وردپرس به کار گیری می کنید، می‌توانید ریچ اسنیپت گوگل را با به کارگیری از پلاگین های متعدد برروی وبسایت وردپرسی‌تان طراحی کنید.
 
یک‌سری پلاگین ای که برای طراحی ریچ اسنیپت های گوگل در وردپرس مطلوب می‌باشند را به‌دنبال برای شما معرفی خوا هیم نمود.
 
در صورتی قصد دارید که از افزونه برای تولید ریچ اسنیپت به کارگیری کنید، می توانید از میکرو دیتا (microdata) ها و یا این که RDFa ها به کار گیری نمائید.
 
 
 
شما می‌توانید از کد های گوناگون جانور در وب سایت schema.org هم برای طراحی structured data ها به کارگیری کنید.
 
ولی اینکه بطور دستی کد های متعدد را در کد های html سایتتان قرار دهید ممکن میباشد سبب ساز بوجود داخل شدن غلط در کد ها خواهد شد و اثر عکس داشته باشد.
 
بهمین ادله ما به شما به کارگیری از افزونه ها را سفارش می کنیم.
 
برای تحقیق بیشتر میتوانید نوشته‌ی علمی تکنیک های بهینه سازی را رسیدگی فرمایید.
 
رسیدگی موقعیت structured data وب سایت
برای اینکه تحقیق نمایید که structured data ای که برروی منتور سئو مشهد سایتتان طراحی نموده اید صحیح پیاده گردیده یا این که نه شما می توانید از تارنما خویش گوگل امداد بگیرید. ابزار Structured Data testing tools تشکیل شده بوسیله گوگل میباشد که بطور آنلاین و لحظه ای حالت ریچ اسنپت های طراحی گردیده شما برروی تارنما را اکران می دهد.
 

وظایف مدیر سئو چیست؟

خب حال که با مهارت‌های لازم یک مدیریت seo و روند تبدیل شدن به یک بهینه سازی منیجر حرفه ای آشنا شدیم وقت آن رسیده میباشد که در ماهیت فعالیت خیر چندان شل البته دوست داشتنی رئیس بهینه سازی آشنا شویم و ابدا بدین پرسش جواب دهیم که یک آقا یا این که خانم رئیس بهینه سازی متشخص، چه وظایف اصلی را در مراحل مدیر گروه بهینه سازی بر ذمه دارااست؟ آشنایی نام‌و‌نشان بیزینس او‌لین وظیفه یک مدیریت سئو کار خوب مشهد بهینه سازی ماهر این میباشد که با زدن عینکی آنالیز گرایانه از حیث مارکتینگ به بیزینسی که قصد دارید رئیس پروژه بهینه سازی آن را بر ذمه بگیرد نگاه نماید و برای اینکه بتواند استراتژی seo مرتبه یکی از برای بیزینس پیش رو رسم نماید، در گام نخستین، به سوالاتی از قبیل سوال‌های ذیل جواب دهد:

 
سرویس ها مهم کدام میباشد؟
مشتریان ما چه افرادی می باشند؟
عموم درباره ما چه چیزی می گویند؟
نقاط ضعف و قوت بیزینس ما چیست؟
رقبا ما چه افرادی می‌باشند؟
مشتریان ما در گوگل چه چیزی سرچ می‌نمایند؟
استخدام
نیروی کار و اعضای مجموعه شما، مهره‌های کلیدی شما در بازی رقابت بهینه سازی می‌باشند، در صورتی بهینه سازی را مثل یک بازی شطرنج لبریز تب و تاب فرض نمایید، هر کارمند در قلب گروه شما حکم یک مهره در شطرنج بهینه سازی را دارید، کلیه مهره‌ها برای موفق شدن شما و به نقطه پايان وصال بازی به عایدی بیزینس شما تکان می‌نمایند از فرمان روا و تحت گرفته تا چهره و مهره‌های سرباز همه گوش به دستور شما می باشند تا چیره این رقابت مالامال و تب تاب باشید، شما بایستی با هوشمندی مهره‌های دسته‌تان را گزینش فرمایید تا درآینده مبتلا دردسرو خطاها باطن سازمانی با اعضای دسته‌تان نشوید. برای این که بیشتر با این فرآیند آشنا گردید سفارش می‌کنیم به نوشته ی علمی نکات استخدام سئوکار رمز بزنید.
 
تقسیم وظایف
البته غیر وابسته از تعیین مهره‌های دسته‌تان برای چیره شدن در شطرنج seo می بایست به‌این قضیه به طور عمیق تصور کنید که به هرکسی با دقت به توان‌ها و رزومه‌ کاری که در چنگ دارااست چه نقشی را بسپرید تا بتواند به شایسته ترین صورت ممکن از ذمه آن بر بیاید و شغل های گروه با سرعت بیشتری پیش رود، از جمله در روند گروه سازی، گزینش کودک‌های داخل گرا که خیلی سرو زبانی برای کلام زدن ندارند برای ارسال کردن به اتاق گفت‌و‌گو، یک تصمیم فاجعه میباشد ولی ممکن میباشد همین دوست عزیزما در رسیدگی کلمه و واژه کلیدی یا این که ایجاد محتوا  و… شاهکار اخلاق نماید!
 
تقسیم وظایف در مجموعه seo را با اعتنا به توانمدی‌ها و آمادگی پرسنل‌تان اعمال دهید!
 
تدوین استراتژی seo
تدوین استراتژی بهینه سازی، مهمترین کلیدی‌ترین وظیفه یک رئیس بهینه سازی محسوب میشود که می بایست اشراف بالایی روی آن داشته باشد تا بتواند شایسته ترین خروجی را برای دسته seo خلق و خوی نماید، همان گونه که پیش‌خیس گفتم نیازی وجود ندارد که یک رئیس seo از ۰ تا ۱۰۰ به ریز جزئیات ایفا همگی تسک‌های seo مسلط باشد البته شناخت اول با مفاهیم کلیدی seo برای یک دارای تخصص بهینه سازی نیاز و درحال حاضر در‌صورتی‌که در‌این در میان، احاطه بالایی بر اجرا تسک‌های گوناگون seo داشته که خوشبحالش می گردد زیرا میتواند با دقت و اشراف بیشتری یک استراتژی بهینه سازی جانانه برای پروژه‌های بهینه سازی خویش بنویسند.
 
 اخراج
البته اخراج، ماجرا ناراحتی انگیزی که هر مدیریت سئویی دوره خصوصی سئو مشهد با آن مواجه گردد گریزی از آن وجود ندارد، مدیران بهینه سازی متعددی را چشم‌ام که به جهت ناسازگاری فراوان پرسنل ناچارا با لبخند ژکوندی بر لب دست خداحافظی با پرسنل داده‌اند البته در دل‌شان گفته‌‌اند که : خنده تلخ اینجانب از ناله حزن انگیز خیس میباشد ….. زیرا بعضی وقت ها بدون چاره به اخراج نیروهایی می‌شویم که با وجود داشتن تخصص بالا ولی فقدان مهارت‌های ارتباطی قابل انعطاف و روحیه عمل تیمی صرفا چوب لای چرخ گروه بهینه سازی نهاده و مخل امور می باشند!
 

مدیر سئو کیست؟

 

 
رئیس seo چه کسی است؟ تمامی کاره یا این که هیچ کاره!؟
در ارتباط با تعریف و تمجید فعالیت رئیس بهینه سازی دعوا‌های فراوانی دوره سئو مشهد در اکو سیستم دیجیتال مارکتینگ برقرار میباشد، برخی‌‌ها تصور می‌نمایند که مدیران seo مدیرانی می باشند با یک مغز و هزار دست که هر دست شان یک تسک بهینه سازی را مدیر می‌نمایند و چنین در فرآیند رئیس پروژه‌های seo اعجاز می‌نمایند! ولی گروهی دیگر می‌باشند که تصور می‌نمایند مدیران بهینه سازی همگی کاره‌هایی می باشند که در واقعیت هیچ کاری نمی‌کنند ‌به جز مسئولیت بی آلایش پژوهش کردن بر دسته که حتی از ذمه آن هم‌بر نمی‌آیند!
 
معنی مدیریت seo خیر به آن شوری پر نمک میباشد خیر بدین نمکی!
 
میپرسید چرا و قصه از چه قرار میباشد؟ ….. یاروهمدم اینجانب باشید تا ماجرای مدیران seo و بهروزی‌ها وبدبختی‌هایشان در فرآیند رئیس پروژه‌های seo را برای‌تان به طور کامل تمجید کنم. هم اینگونه از شما دعوت میکنیم اگر که با این رشته شناخت متعددی ندارید به نوشته ی علمی seo چیست هم رمز بزنید.
 
یک مدیریت بهینه سازی چه مهارت‌‌هایی می بایست داشته باشد؟
فرقی ندارد قصد دارید یک رئیس بهینه سازی حرفه ای باشید یا این که رئیس یک کلینیک مشورت یا این که دفتر کار صادراتی! مهارت‌های فنی و تکنیک‌های تخصصی حوزه کاری‌تان به تنهایی نمی‌تواند شمارا در روند رئیس رابطه ها باطن سازمانی کمک نماید و درین بین می بایست به مهارت‌های قابل انعطاف ارتباطی و مدیریتی بایستی دقت ویژه داشته باشید.
 
دقت به مهارت‌های قابل انعطاف و طاقت فرسا، از شما یک مدیریت بهینه سازی سزاوار می‌سازد!
 
نگران نباشید و حیران نشوید زیرا قرار میباشد درپی به طور بی آلایش و خلاصه دو معنی مهم مورد نیاز برای مدیران بهینه سازی یعنی مهارت‌ها قابل انعطاف و مهارت‌های دشوار را مرور کنم، چنانچه عزم کرده‌اید که به زودی به یک مدیریت بهینه سازی شایسته و کارکشته تبدیل گردید، این قسمت از نوشته ی علمی را به هیچ عنوان از دست ندهید.
 
شناخت با مهارت‌های فنی موردنیاز برای مدیران seo
روی هم رفته مراد از مهارت‌های طاقت فرسا (Hard Skills)، مهارت‌های فنی مربوط به علم seo میباشد که تنها سئوکاران مجرب که مفاهیم ابتدایی بهینه سازی را حافظه گرفتند و با داشتن یکسری سال تجربیات و … می توانند به خیر و خوبی از ذمه تسک‌های تخصصی seo مثل پژوهش واژه و کلمه کلیدی، استراتژی آف پیج، به روز محتوا، بررسی سرچ کنسول  و…. بربیایند.
 
هارد اسکیل‌های رئیس بهینه سازی به عبارتی مهارت‌های تخصصی بهینه سازی می‌باشند!
 
نمی شود که اسم خودتان را رئیس بهینه سازی بگذارید ولی هنگامی که صحبت از اصطلاحات تخصصی seo مثل تفحص کلمه و واژه کلیدی، محاسبه رقبا، تدوین استراتژی seo، بهینه سازی داخلی، offpage  و … به فی مابین می آید، هزاران آرم پرسش از ذهن‌تان خارج بجهد و هاج و واج دوروبرتان را نگاه نمائید!
 
اما فراموش نکنید که یک تصور خطا در میان نوباوه‌های دیجیتال مارکتینگ جا افتاده میباشد که یک مدیریت بهینه سازی می بایست از ۰ تا ۱۰۰ کلیه مفاهیم بهینه سازی را به طور تخصصی بلد باشد، خب در‌صورتی‌که منطقی بدین مورد نگاه کنیم، حقیقتا الزامی برای احاطه تخصصی به کلیه قسمت‌های پروژه برای یک مدیریت بهینه سازی وجود ندارد ولی شناخت وی با مفاهیم اساس seo الزامی میباشد تا به اصطلاح دارای شهرت در فرآیند پروژه، اعضای گروه سرش کلاه نگذارند و یک تسک ۲ ساعته را ۵ روز ارتفاع ندهند!
 
مخلص صحبت اینکه شناخت با مهارت‌های فنی seo برای یک رئیس بهینه سازی واجب میباشد ولی این تصور که یک رئیس seo بایستی به ریز ریز تسک‌های پروژه seo وارد باشد تماما خطا میباشد، خب پرحرفی راجب دردسرهای مهارت‌های دشوار و فنی مدیران seo بس میباشد و خوب میباشد کلاس سئو مشهد سراغ این زمینه برویم که ابدا یک مدیریت seo بایستی با کدام گروه از مهارت‌های فنی آشنا باشید؟
 
مهارت‌های فنی مایحتاج برای مدیران seo
بررسی وبسایت و رقبا
تدوین
استراتژی بهینه سازی
تایپ کردن پروپزال seo
بازرسی
کلمه و واژه کلیدی
ایجاد محتوا
آپ دیت محتوا
نظارت سرچ کنسول
seo سرعت
بهبود امنیت
بهینه سازی تکنیکال
تدوین
استراتژی بهینه سازی
فرنگی
خرید
بک پیوند
خرید رپورتاژ اطلاع رسانی
فعالیت با سرچ کنسول
قرار دادن کدهای اسکیما و ….
 چطور مهارت‌های طاقت فرسا مورد نیاز برای مدیران seo را حافظه بگیریم ؟
 
حال که متوجه شدیم که مهارت‌های فنی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک رئیس بهینه سازی حرفه ای و جايگاه یک چیست، احتمالا این پرسش اساسی در ذهن‌ شما ساخت و ساز گردد که چنانچه فرضا در حوزه seo و مدیر در گام منفی صفر باشید، چطور میتوانید علم تخصصی‌تان را در ناحیه مفاهیم تخصصی بهینه سازی بالا ببرید!؟
 
۵ شیوه بی آلایش برای تقویت مهارت‌های فنی بهینه سازی اختصاصی مدیران بهینه سازی آجل!
پژوهش مقاله ها تخصصی بهینه سازی فارسی و فرنگی
کارآموزی و حصول تجارب
کمپانی در زمان‌های آموزشی
اخذ
مشورت seo
احداث یک تارنما خرد برای یادگیری
داشتن روحیه کنجاوی و پرسشگری: مهم ترین سر تقویت مهارت‌های فنی مدیران بهینه سازی
 
پیش از نظارت شناخت با مهارت های رئیس seo از شما دعوت می‌کنیم به نوشته ی علمی مسیر بهینه سازی فعالیت شدن هم راز بزنید.
 
شناخت با مهارت‌های قابل انعطاف ما یحتاج برای مدیران بهینه سازی
افزون بر مهارت‌های فنی تخصصی که مدیران seo بایستی خاطر بگیرند، مهارت‌های مظلوم ناشناخته‌ای نیز وجود دارا‌هستند که بیشتر با حوزه مدیریتی درباره‌ی میباشند که ما آنها‌را مهارت‌های قابل انعطاف (Soft skills) می‌نامیم! زلف این تیم از مهارت‌ها با دنیای روانشناسی آشنایی و در دست گرفتن هیجانات و عاطفه ها خویش و دیگر همیاران، گره خورده میباشد.
 
بی آلایش در حالتی که بخواهم بیان کنم یک رئیس بهینه سازی پیش از فراگیری هر چیزی بایستی در اولِ شغل یک روانشناس مجموع عیار باشد و با داشتن داده ها بالا پیرامون حوزه‌ هوش عاطفی در دور و بر عمل نخستین از همگی بتواند هیجانات و احساسات خویش را در دست گرفتن نماید و در گام بعدی رگ خواب عاطفه ها اعضای مجموعه seo خویش را دست بگیرد.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد